Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi 100 C4, 2,5 TDi R5 ja automaatkast. (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 1906)
antsa911
huviline



Registreerunud 17.01.06
Asukoht: Tallin-Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Ostan alles.

postitati 19.11.07 10:42 Tsiteeri
Audi 100 C4, 2,5 TDi R5 ja automaatkast.



Tere lugupeetavad audifoorumlased.

Sooviks arvamusi ja tagasisidet pealkirjas mainitud kombinatsiooni kohta. Teadupärast on 85 ja 103 kW neid diiselmootoried aga kuidas sinna otsa istub automaatkast ja kuidas Audi vanema automaatkasti vastupidavusega lood on? Pluss veel kui kallis on kasti hooldus ja kas kast ei lagune liialt?

Ette tänades.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
cescor
huviline

Avatar


Registreerunud 05.05.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,5TDI

postitati 19.11.07 13:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: antsa911
Tere lugupeetavad audifoorumlased.

Sooviks arvamusi ja tagasisidet pealkirjas mainitud kombinatsiooni kohta. Teadupärast on 85 ja 103 kW neid diiselmootoried aga kuidas sinna otsa istub automaatkast ja kuidas Audi vanema automaatkasti vastupidavusega lood on? Pluss veel kui kallis on kasti hooldus ja kas kast ei lagune liialt?

Ette tänades.


Endal selline masin 85kW.
Algul kartisn ka, et automaat ja diisel. Aga hetkel täitsa rahul. Väike remont käib asja juurde :) hetkel soojaga probleemid.

Automaat muidugi uimasem, kui sama mootoriga diisel. Käigukastiga pole 1,5 aastaga minukäes midagi juhtunud.

Kui konkreetsemalt küsid, mida teada tahad, saab ka täpsemalt vastata.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
antsa911
huviline



Registreerunud 17.01.06
Asukoht: Tallin-Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Ostan alles.

postitati 19.11.07 14:21 Tsiteeri


Milline on see "väike remont" ? On see kallis kast hooldada? Kui pikk on hoolduse ja õlivahetuse välp? Kas on tüüpvigu? Mis soojaga viga on?

Mind see ei hirmuta, et see nati uimasem on. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
cescor
huviline

Avatar


Registreerunud 05.05.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,5TDI

postitati 19.11.07 15:43 Tsiteeri


Väike remont - piduri klotsid, mõni pirn, puksid, ostes oli pump pees. Sellist staffi ikka tuleb vahetada :)

Kohe peale ostus (u 1,5 aastat tagasi) vahetasin kkasti õli ja rohkem pole hetkel midagi teinud. Plaanis lähiajal vahetada õli ja filter. (õli hinda täpselt ei mäleta vist oli 100 krooni kandis liiter ja filter äkki paarsada)

Hetkel ei karga pähe küll ühtegi tüüpviga. (minu tüüpviga on see, et talvel jääb kässar peale. Pole vell mahti olnud tegeleda sellega ;))


Tõenäoliselt mul soojendusradikas pees, homme vahetan ära ja eks siis ole edasi näha.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 19.11.07 15:49 Tsiteeri


minul oli selline asi et ei olnud saada kastile uut filtrit ja tihendit aga muidu oli päris hea sõita kui ikka pedaali põhja vajutad siis ikka liigub ka


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 19.11.07 20:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kuno666
minul oli selline asi et ei olnud saada kastile uut filtrit ja tihendit aga muidu oli päris hea sõita kui ikka pedaali põhja vajutad siis ikka liigub ka

No see küll nüüd väga normaalne jutt ei ole.:o



Kaste on 85 kw versioonil vähemalt kahte tüüpi ja eristada neid eriti ei osata. Kallim filtriversioon maksab u 700.- ja vahetada tuleb teda samasuguse sagedusega kui b varuosa hammasrihma.

Diiselmootor ja automaatkast on mõlemad sihukesed asjad, et kes korra on kasutama hakanud see muud eriti enam ei taha.:D Eriti hea variant on muidugi mõlemad korraga. Väga hea ja mugav kooslus iseenesest.
Negatiivsest poolest vast seda, et suur pöördemoment mõjub reeglina kogu ülekandele hävitavamalt, kuid nagu näha on need kastid siiski piisava tugevusvaruga tehtud ja kuuldavasti väga palju probleeme ei ole.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
waic
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.05
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad 3.0 + A5 sportback 3.0

postitati 20.11.07 05:41 Tsiteeri


Oli endalgi kunagi A6 95a aut. sõitis teine ilma probleemideta kuni müügini, kiirenduse kohta niipalju,et oli algul veidi uimasem jah kui mõni manuaal,kuid sai käidud Viljandis ühe diislispetsi juures ja oh imet- asi hakkas ikka megahästi minema peale seda :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
antsa911
huviline



Registreerunud 17.01.06
Asukoht: Tallin-Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Ostan alles.

postitati 20.11.07 07:03 Tsiteeri


Tundub siis, et tasub täitsa vaadata seda automaatkasti. Mootorist ma tean, kuidas selle vastupidavuse ja muude asjadega on aga just automaat hirmutas natuke. Kuid siinsete lugupeetavate jutte arvesse võttes on täiesti normaalne asi. Igatahes suur tänu vastanutele ja kui veel kellelgi arvamusi-teadmisi on automaatkasti kohta, siis andke aga julgelt teada.

:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
antsa911
huviline



Registreerunud 17.01.06
Asukoht: Tallin-Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Ostan alles.

postitati 20.11.07 09:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ferdinand
Kaste on 85 kw versioonil vähemalt kahte tüüpi ja eristada neid eriti ei osata. Kallim filtriversioon maksab u 700.- ja vahetada tuleb teda samasuguse sagedusega kui b varuosa hammasrihma.


Kas sa teeksid kastide vahe mulle selgeks ja ka selle kui pikk on b varuosa hammasrihma vahetusvälp?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 20.11.07 14:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ferdinand
Tsitaat:
Algselt postitas: kuno666
minul oli selline asi et ei olnud saada kastile uut filtrit ja tihendit aga muidu oli päris hea sõita kui ikka pedaali põhja vajutad siis ikka liigub ka

No see küll nüüd väga normaalne jutt ei ole.:o



Kaste on 85 kw versioonil vähemalt kahte tüüpi ja eristada neid eriti ei osata. Kallim filtriversioon maksab u 700.- ja vahetada tuleb teda samasuguse sagedusega kui b varuosa hammasrihma.
poes öeldi et kolme ja kõik kolm olid sellised mis minu autole ei sobinud

Diiselmootor ja automaatkast on mõlemad sihukesed asjad, et kes korra on kasutama hakanud see muud eriti enam ei taha.:D Eriti hea variant on muidugi mõlemad korraga. Väga hea ja mugav kooslus iseenesest.
Negatiivsest poolest vast seda, et suur pöördemoment mõjub reeglina kogu ülekandele hävitavamalt, kuid nagu näha on need kastid siiski piisava tugevusvaruga tehtud ja kuuldavasti väga palju probleeme ei ole.



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 20.11.07 20:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: antsa911
Kas sa teeksid kastide vahe mulle selgeks ja ka selle kui pikk on b varuosa hammasrihma vahetusvälp?

Ega kasutaja jaoks rohkem vahet ei olegi kui hoolduse käigus filtri ja kaanetihendi hankimine. Eristamisviisiks on põhjakaan- ühel variandil kinnitub see vaid nurkadest nelja poldi ja klambritega teisel kogu serva ulatuses poltide või kruvidega. Ülekannete kohta ei tea ma paraku midagi, kuid ma ei usu, et need väga erinevad saaksid olla.
Filtreid pakuti poest küll rohkem kui kahte erinevat varianti seega ma eriti ei usu, et sellise asja hankimisega probleemi saaks tekkida... kuid mine tea muidugi... vahel on tõesti mõni masin mingitest x detailidest komplekteeritud. Mina võtsin filtri näppu ja läksin siis forssi, samas reeglina lastakse õli nagunii taketis vms kohas vahetada ja küll nemad juba teavad kustkohast filtrit ja kaanetihendit hankida.
Sellega peab muidugi arvestama, et automaatkasti probleemid lähevad reeglina kallimaks kui manuaalil, kuid midagi müstilist seal ka ei ole.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 38.2% - SQL: 61.8%]