Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: millised süüteküünlad (Vastuseid: 25 | Vaatamisi: 5489)
heihei
huviline



Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal

Auto: b6, 96kw bens.

postitati 16.11.07 09:21
millised süüteküünlad



vötta tootekkodi järgi. NGK küünlad arvata vötan. mulle pakuti kolme otsaga varianti,et kas minu mootorile sobib? 2,o 66 kw monopritse muidu.muidugist teisi küünlaid ka voite soovitada,aga kohe tootekoodi järgi sis


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
vreps
huviline



Registreerunud 04.10.07
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,5tdi nüüdseks ajalugu

postitati 16.11.07 13:12


NGK on meie tingimustes parim valik. Kolmeotsalised võib panna küll aga selle mootoriga pole erilist vahet.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
heihei
huviline



Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal

Auto: b6, 96kw bens.

postitati 16.11.07 14:35


jah tänud!!! hea et keski vastas! samas ngk teist nagu ei pakkunudki oma kataloogis.:( vanad küünlad 2 aastat juba vahetamata ,eelmine omanik ei tea kuna seda tegi:D samas mis nende eluiga voiks olla? ja kuidas see mootori töös oleks äratuntav?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
vreps
huviline



Registreerunud 04.10.07
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,5tdi nüüdseks ajalugu

postitati 16.11.07 14:45


Keera küünlad maha ja vaata järgi palju järel on.Tavalistel küünaldel mõõda vahed ära ja kui vaja pane õigeks. Kolmeotsalistel seda teha ei saa. töötav küünal on pruunakas. Ngk-d on minu autodel pidanud kuni 60000. Kui mootor töötab ilusti ja vahele ei jäta siis on ka küünlad korras.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
heihei
huviline



Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal

Auto: b6, 96kw bens.

postitati 16.11.07 14:47


ok ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sada1000
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 16.11.07 15:34


Denso küünlad on samuti väga head...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
heihei
huviline



Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal

Auto: b6, 96kw bens.

postitati 16.11.07 16:15


Tsitaat:
Algselt postitas: sada1000
Denso küünlad on samuti väga head...


hinnaklass teine? ja vastupidavus ning praagi töenäosus vörreldes NGK-ga?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jaspa
huviline



Registreerunud 15.03.05
Asukoht: Setumaa.
Kasutaja on eemal


postitati 16.11.07 20:40


Denso on võrreldes Ngk -ga kõvasti odavam. Praagi kohta ei oska öelda kuna üle viie pole seni ostnud.:D Denso letihind Põlvas oli 65 eek tk. Ngk samas 95 eek. Valisin tookord Denso mille sain koos alega kätte 250 eek kmpl.:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
heihei
huviline



Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal

Auto: b6, 96kw bens.

postitati 16.11.07 20:47


jah vahet pole suurt sis ,sest nagu siin kus elan densot kah nagu ei näe müügil.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
anduke88
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.04.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B6 1.9TDI & MB W205 & Audi Q7 60 TFSIe

postitati 17.11.07 08:02


Tegelt vahet pole mida sinna topid. Vahe minimaalne.
Ise läksin autopoodi, küsisin auto margi järgi ning võtsin kõige rajumad küünlad ära mis sinna sisse võis toppida. Kui õigesti mäletan, siis oli nelja otsaline.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jaakk
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw 525i -2007, sedaan

postitati 17.11.07 12:18


Selle 2,0 66KW puhul vb kül pole vahet aga tegelikkus on teine, elektroonilise süüte puhul on see ikka väga oluline, et originaalküünlad (võib paremad) saaksid, muidu ei pruugi enam üldse käivituda. Loe AC-s on teemasid "valede" küünalde kasutamise kohta ohtralt.
Ning ka diagnostikamehed kiruvad maapõhja valede küünalde kasutamist= aju küpseb ära.



Tsitaat:
Algselt postitas: anduke88
Tegelt vahet pole mida sinna topid. Vahe minimaalne.
Ise läksin autopoodi, küsisin auto margi järgi ning võtsin kõige rajumad küünlad ära mis sinna sisse võis toppida. Kui õigesti mäletan, siis oli nelja otsaline.



Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga põlistallinlased audisid ei osta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
heihei
huviline



Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal

Auto: b6, 96kw bens.

postitati 17.11.07 13:50


ei aju mu kallikesel ka olemas,aga see vist ju süütenurka ei regulli nagu aru saan.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
vreps
huviline



Registreerunud 04.10.07
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,5tdi nüüdseks ajalugu

postitati 17.11.07 16:05


Tsitaat:
Algselt postitas: jaakk
Selle 2,0 66KW puhul vb kül pole vahet aga tegelikkus on teine, elektroonilise süüte puhul on see ikka väga oluline, et originaalküünlad (võib paremad) saaksid, muidu ei pruugi enam üldse käivituda. Loe AC-s on teemasid "valede" küünalde kasutamise kohta ohtralt.
Ning ka diagnostikamehed kiruvad maapõhja valede küünalde kasutamist= aju küpseb ära.



Tsitaat:
Algselt postitas: anduke88
Tegelt vahet pole mida sinna topid. Vahe minimaalne.
Ise läksin autopoodi, küsisin auto margi järgi ning võtsin kõige rajumad küünlad ära mis sinna sisse võis toppida. Kui õigesti mäletan, siis oli nelja otsaline.
Kodanikud ei pane ju valesid küünlaid vaid ikka margi järgi , lihtsalt küünla tootjafirmas on vahe.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jaakk
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw 525i -2007, sedaan

postitati 19.11.07 09:06


Nii see on aga need alternatiivtootjate küünlad ei sobi, selles asi ongi, kas siis on kvaliteet lonkav vms, seda ma ei tea, kuid tean, et alternatiivküünaldega ei taha paljud autod käia ja rikub isegi aju ära.
Veider on nende teiste tootjate küünaldega ka see, et elektroodipilu on väga erinev küünaldel (sama tootja, sama partii aga piluvahe on väga erinev).
Kui ma lähen poodi ja ostan uued küünlad, siis ei pea mina olema küll see mees kes hakkab kaliibriga paika ajama elektroodivahet aga alternatiividega see nii on paraku.


Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga põlistallinlased audisid ei osta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
vreps
huviline



Registreerunud 04.10.07
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,5tdi nüüdseks ajalugu

postitati 19.11.07 16:21


Tsitaat:
Algselt postitas: jaakk
Nii see on aga need alternatiivtootjate küünlad ei sobi, selles asi ongi, kas siis on kvaliteet lonkav vms, seda ma ei tea, kuid tean, et alternatiivküünaldega ei taha paljud autod käia ja rikub isegi aju ära.
Veider on nende teiste tootjate küünaldega ka see, et elektroodipilu on väga erinev küünaldel (sama tootja, sama partii aga piluvahe on väga erinev).
Kui ma lähen poodi ja ostan uued küünlad, siis ei pea mina olema küll see mees kes hakkab kaliibriga paika ajama elektroodivahet aga alternatiividega see nii on paraku.
Soovita siis inimestele midagi konkreetset ja selgita missugused on nn. alternatiivküünlad ja missugused ainuõiged.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
heihei
huviline



Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal

Auto: b6, 96kw bens.

postitati 26.11.07 09:11


NGK hääd uued küünlad peal,sest üks küünal jah tundus et ei ole tuld saanud ja oli seguga koos.NB! vöike kahtlus tekkis ühe silindri töös sest suurt midagi ei muutund mootori töös,et kas nii voibolla ohtlik mootori töö ajal sädet kontrollida,kui vötan juhtme küünlalt ära ja tagasi. loll küssa vast aga ei julge kohe nii teha voibolla segu koik ei suruta välja ja käib suurem laksakas? :D et ei viitsi küünalt maha vötta , mootori hääl ka ju muutub kui vötan juhtme tagant? kui ei muutu järelikult ei saa küünal särtsu pääle?:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jaakk
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw 525i -2007, sedaan

postitati 26.11.07 09:28


Julge mees kes julgeb proovidagi.
Heal juhul (kui on uued juhtmed) ei saagi särtsu aga nii saab küll kontrollida, kas küünal funkab või mitte-hääl muutub ikka kõvasti.
Parem lahendus on vast see, kui võtad küünla ja paned lihtsalt piibu otsa ja lased teisel starterit keerutada korraks, säde möllab ikka.
(tuleb kohe meelde juhus 15 aastat tagasi, kui sai mopeediga mäest alla sõidetud ja piip tuli küünlalt maha ja sõidu pealt üritasin tagasi panna- näpp sattus piipu ja oli seal oma 5 sekundit- EI SOOVITA )


Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga põlistallinlased audisid ei osta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
heihei
huviline



Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal

Auto: b6, 96kw bens.

postitati 26.11.07 09:33


hull mees:D:D:D:P

mul kõht kõveras,tõesti

OT arvata vana,terve küünla võtan ja panen pessa, uut ei hakkagi välja vötma,et kui kaua ta voib seal piibu pääl ilutulestikku teha?et
kui üksinda ka saaks ju seda teha? et ruttu küünla juurde ja sis ruttu jälle süüde välja? ei mind just huvitab see kui pütt ja küünal ka üsna seguga koos ja poole tunni pärast võtit keerad pauku ei käi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
riio
huviline



Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal


postitati 26.11.07 10:10


Ei tea mida keegi kiidab või laidab aga omast kogemusest olen 4 aastat kasutatun erinevaid Denso toodangut ja kordagi probleeme olnud. Kasutasin japsi Vtec 2.0, vw 1.8 kompressor ja V8 3.6 PT (sellele mootorile sobisid hästi). Üldiselt päris nii ei ole, et kõik toodangud ühesugused. Ise oman kogemusi Bosh, NGK ja Denso. Denso kvaliteet on sama mis Ngk kui kohati isegi parem. Densol on U-kujuline kaarjas elektroot ja sama võimsusega Ngk on kolme elektroodiga. Hinnavahe oli Denso 50 Eeki Ngk 250 Eeki tk. Kvaliteedi ja hinnasuhe on Denso kasuks kordades. Denso ainukeseks miinuseks oli see, et tehas andis 30 000 läbisõidu mis teistel 50 000-60 000 km. Kuid see ei õigusta hinnavahet teiste poolt. 8*50=400 krooni Denso, Ngk 250*8=2000 krooni. Üle pole ka mõtet maksta. Samas on turbo meeste seal väga kiidetud Denso Iridium küünlad;). Ei hakkanud siin kiitmise pärast mula ajama vaid rääkisin omasid kogemusi:cool:.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
heihei
huviline



Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal

Auto: b6, 96kw bens.

postitati 26.11.07 11:05


riio kullake selliseid hirmkalleid küünlaid ma ei tea kus müüakse aga mina oma NGK küünlad sain 75 eeku tükk kätte. ja praegu väga ilusti tuulutab pütti.ja kui v8 mootor nagu sul,sis kindlasti sinu denso parim valik ju!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 26.11.07 11:35


Originaalküünal, originaal ( stock ) mootorile, ei ole vaja pead vaevata igasugu leiutamisega. Kordades katsetatud erinevaid jne, parimaks siiski osutunud originaalküünal ( R5 2.2 10v 101KW, V6 2.7 biturbo 280+KW, 2.2T 20v 169++KW jms Audi mootorid ).


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tegelane5
huviline

Avatar


Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal


postitati 26.11.07 18:01


Samas ise inetist leidsin mingi Haynesi väikse andmebaasi(Süüte järjekord, paagi maht jne kirjas markide kaupa). Seal oli osadele Audidele soovitatud NGKd, teistele Boschi ja kolmandatele Densot. Mida sellest arvata?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
riio
huviline



Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal


postitati 26.11.07 19:27


Tsitaat:
Algselt postitas: Tegelane5
oli osadele Audidele soovitatud NGKd, teistele Boschi ja kolmandatele Densot. Mida sellest arvata?
Ehk siis see mida minagi rääkisin...nii ongi...vanus-mootori tüüp ja muud eripärad mängivad rolli. Kõikidele audidele ei lähe just ainult NGK (mitte et nad ei toimiks);).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
heihei
huviline



Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal

Auto: b6, 96kw bens.

postitati 29.11.07 06:55


Tsitaat:
Algselt postitas: jaakk
Julge mees kes julgeb proovidagi.
Heal juhul (kui on uued juhtmed) ei saagi särtsu aga nii saab küll kontrollida, kas küünal funkab või mitte-hääl muutub ikka kõvasti.
Parem lahendus on vast see, kui võtad küünla ja paned lihtsalt piibu otsa ja lased teisel starterit keerutada korraks, säde möllab ikka.
(tuleb kohe meelde juhus 15 aastat tagasi, kui sai mopeediga mäest alla sõidetud ja piip tuli küünlalt maha ja sõidu pealt üritasin tagasi panna- näpp sattus piipu ja oli seal oma 5 sekundit- EI SOOVITA )


heh ikka vist minu jutt läks körvust mööda. ma mötlesin,et kui piibu vötad otsast ja uuesti paned mootori töö ajal tagasi.et kui segu saab särtsu,et kas mootorit ei löhu? ei ole aega olnud veel kontrollida,aga piibu ära vötta ja tagasi panna,seda viitsiks kasvoi kohe proovida,peaasi ,et teaks ,kas keegi nii on teinud! selge see kui sädet pole,ei juhtu miskit aga kui on,mis juhtub siis kui seal pütis hulka segu sees on? voi kolb ikka on välja surunud sealt enamuse ja plahvatab samasuguselt nagu iga teine silinder oma töö ajal?pikk tekst aga voibolla tuleks veel asjalikum vastus:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jaakk
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw 525i -2007, sedaan

postitati 29.11.07 07:28


Vabalt võid proovida.
Seda kütust ei lasta sinna nii palju, et see nüüd rämedalt hakkaks kuskile voolama (vl torustikku) ja ei juhtu ka selle pihustatud kütusega silindris midagi, eeldusel, et sa seda protsessi ei tee pool tundi.
Siiski minu soovitus, ära töötava mootori kõrgepingejuhtmeid näpi.


Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga põlistallinlased audisid ei osta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 39.3% - SQL: 60.7%]