Reino
huviline
Registreerunud 15.01.07
Kasutaja on eemal
Auto: RR Vogue & E30 cabrio
|
postitati 16.11.07 08:39
|
|
|
A6 Allroad veateade
Nimelt hakkas hommikul tahomeetri kellas selline sümbol põlema oranzilt - Oranz/kollane ring, seest tühi ja ringi ümbes on kriipsud. Midagi niisugust
|O|
Palun abi! Manuaalist ise targemaks ei saa, see on saksakeelne.
Ettetänades, Reino
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.11.07 09:06
|
|
|
e pid klotsid on läbi
|
|
|
|
Reino
huviline
Registreerunud 15.01.07
Kasutaja on eemal
Auto: RR Vogue & E30 cabrio
|
postitati 16.11.07 10:52
|
|
|
Selge! Tänud!
Ise olin ka seda meelt, et piduriklotsid ja/või kettad.
Küsimus veel selline, et kas ise on neid raske vahetada? Mäletamist mööda, siis Audi 100 quattrol see pold keeruline.
Kas maksab ise seda tegema hakata või on puhtam ja kuivem, kui seda teeb töökoda.
Siiani on teinud kõik remont tööd Allauto
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 16.11.07 11:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Reino
Selge! Tänud!
Ise olin ka seda meelt, et piduriklotsid ja/või kettad.
Küsimus veel selline, et kas ise on neid raske vahetada? Mäletamist mööda, siis Audi 100 quattrol see pold keeruline.
Kas maksab ise seda tegema hakata või on puhtam ja kuivem, kui seda teeb töökoda.
Siiani on teinud kõik remont tööd Allauto |
Kui said hakkama Audi 100 esipiduriklotside vahetusega, siis saada ka selle auto klotsivahetusega hakkama.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.11.07 11:46
|
|
|
Allroadil on see vähekene keerulisem kui sajal aga midagi keerulist seal pole.
Sõltub aastast ja mootorist mis tüüpi klotsid seal on, peamine on, et asjad saaks täpselt tehtud ja puhastatud, valeid töövõtteid kasutades pead
ilmselt koheselt ka uued klotsid panema, ühte tüüpi pidurid on sellised...
Meil läks vist vahetus koos klotsidega u 1000.-
|
|
|
|
Reino
huviline
Registreerunud 15.01.07
Kasutaja on eemal
Auto: RR Vogue & E30 cabrio
|
postitati 16.11.07 14:20
|
|
|
Kui vahetuseks läheb, siis juba kõik korraga. Ise tean, mis on pandud ja kaua säilima peaks.(esimesed-tagumised klotsid-kettad + käsipiduri
klotsid)
Ilmselt on esimesed lihtsamad kui tagumised, sest neil puudub ju käsipiduri klots.
Kuid, kuidas Allroadil see silindri tagasi"surumine" käib? Kas nagu Audidel ikka, et peab töösilindrit keerama?
Allroad 2000 2.5TD(132kw)
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 16.11.07 19:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Reino
Kui vahetuseks läheb, siis juba kõik korraga. Ise tean, mis on pandud ja kaua säilima peaks.(esimesed-tagumised klotsid-kettad + käsipiduri
klotsid)
Ilmselt on esimesed lihtsamad kui tagumised, sest neil puudub ju käsipiduri klots.
Kuid, kuidas Allroadil see silindri tagasi"surumine" käib? Kas nagu Audidel ikka, et peab töösilindrit keerama?
Allroad 2000 2.5TD(132kw) |
Mis asjal sul seal käsipiduriklotsid on? Mu teada on RS2-l ainukesena Audidest tagaketaspiduri korral käsipidurile eraldi trummelpidur ketta sees.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
Reino
huviline
Registreerunud 15.01.07
Kasutaja on eemal
Auto: RR Vogue & E30 cabrio
|
postitati 16.11.07 19:28
|
|
|
Oh seda samast. Ajasin praegu E34-ga asja segi. My bad.
|
|
|