Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A6 Allroad veateade (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 1312)
Reino
huviline

Avatar


Registreerunud 15.01.07
Kasutaja on eemal

Auto: RR Vogue & E30 cabrio

postitati 16.11.07 08:39 Tsiteeri
A6 Allroad veateade



Nimelt hakkas hommikul tahomeetri kellas selline sümbol põlema oranzilt - Oranz/kollane ring, seest tühi ja ringi ümbes on kriipsud. Midagi niisugust

|O|

Palun abi! Manuaalist ise targemaks ei saa, see on saksakeelne.

Ettetänades, Reino


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 16.11.07 09:06 Tsiteeri


e pid klotsid on läbi


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Reino
huviline

Avatar


Registreerunud 15.01.07
Kasutaja on eemal

Auto: RR Vogue & E30 cabrio

postitati 16.11.07 10:52 Tsiteeri


Selge! Tänud!
Ise olin ka seda meelt, et piduriklotsid ja/või kettad.

Küsimus veel selline, et kas ise on neid raske vahetada? Mäletamist mööda, siis Audi 100 quattrol see pold keeruline.
Kas maksab ise seda tegema hakata või on puhtam ja kuivem, kui seda teeb töökoda.
Siiani on teinud kõik remont tööd Allauto


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 16.11.07 11:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Reino
Selge! Tänud!
Ise olin ka seda meelt, et piduriklotsid ja/või kettad.

Küsimus veel selline, et kas ise on neid raske vahetada? Mäletamist mööda, siis Audi 100 quattrol see pold keeruline.
Kas maksab ise seda tegema hakata või on puhtam ja kuivem, kui seda teeb töökoda.
Siiani on teinud kõik remont tööd Allauto


Kui said hakkama Audi 100 esipiduriklotside vahetusega, siis saada ka selle auto klotsivahetusega hakkama.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 16.11.07 11:46 Tsiteeri


Allroadil on see vähekene keerulisem kui sajal aga midagi keerulist seal pole.

Sõltub aastast ja mootorist mis tüüpi klotsid seal on, peamine on, et asjad saaks täpselt tehtud ja puhastatud, valeid töövõtteid kasutades pead ilmselt koheselt ka uued klotsid panema, ühte tüüpi pidurid on sellised...

Meil läks vist vahetus koos klotsidega u 1000.-


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Reino
huviline

Avatar


Registreerunud 15.01.07
Kasutaja on eemal

Auto: RR Vogue & E30 cabrio

postitati 16.11.07 14:20 Tsiteeri


Kui vahetuseks läheb, siis juba kõik korraga. Ise tean, mis on pandud ja kaua säilima peaks.(esimesed-tagumised klotsid-kettad + käsipiduri klotsid)
Ilmselt on esimesed lihtsamad kui tagumised, sest neil puudub ju käsipiduri klots.
Kuid, kuidas Allroadil see silindri tagasi"surumine" käib? Kas nagu Audidel ikka, et peab töösilindrit keerama?

Allroad 2000 2.5TD(132kw)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 16.11.07 19:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Reino
Kui vahetuseks läheb, siis juba kõik korraga. Ise tean, mis on pandud ja kaua säilima peaks.(esimesed-tagumised klotsid-kettad + käsipiduri klotsid)
Ilmselt on esimesed lihtsamad kui tagumised, sest neil puudub ju käsipiduri klots.
Kuid, kuidas Allroadil see silindri tagasi"surumine" käib? Kas nagu Audidel ikka, et peab töösilindrit keerama?

Allroad 2000 2.5TD(132kw)


Mis asjal sul seal käsipiduriklotsid on? Mu teada on RS2-l ainukesena Audidest tagaketaspiduri korral käsipidurile eraldi trummelpidur ketta sees.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Reino
huviline

Avatar


Registreerunud 15.01.07
Kasutaja on eemal

Auto: RR Vogue & E30 cabrio

postitati 16.11.07 19:28 Tsiteeri


Oh seda samast. Ajasin praegu E34-ga asja segi. My bad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 32.6% - SQL: 67.4%]