Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 1,9tdi, 81kw vibratsioon keres (Vastuseid: 22 | Vaatamisi: 3618)
ml110
huviline



Registreerunud 01.01.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi rs6, c5

postitati 09.11.07 19:43 Tsiteeri
1,9tdi, 81kw vibratsioon keres



Tegu küll 99a passatiga kuid usun, et ka audi omanikud on sama murega maadelnud ning palun oma murele abi ka siit foorumist. Ostetud sai siis antud isend ning kohe hakkas häirima kere vibratsioon. Vb ei oskaks muret näha kuid olen enne sõitnud nii Passati kui A4-ga millel sama diiselmootor peal kuid vibra pole kummagil olnud ligilähedanegi.
Viga esineb nii tühikäigul kui ka seal kuskil alla 1800 pöörde(vibra on muidudi ühtlane). Alla 1600 ei anna üldse liigelda vibra läheb hullemaks. Kui sõita sajaga ja üle selle rahuneb asi nagu maha peaaegu. Jõu ja turbo töö üle ei kurda ning märkimisväärset tahma lonti ka maha ei jäta.
Samas tean,et vahetatud on mootori padjad - kasti padjast ei tea rääkida kuid vaevalt, et see kasti padi nii suurt rolli mängib.
Millest viga otsida? Üle pingutatud padja kinnitused? Vale hammasrihma asetus(olevat vahetatud u pool aastat tagasi) v midagi tõsisemat?

AIDAKE!!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
GT1
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant Tdi Q

postitati 09.11.07 20:25 Tsiteeri


Arvan, et tegu on summuti sukas, see vähendab vibrat.
Peksab diisli tossu sealt välja ja läheb umbe.Tavaliselt põhjustab seda see, et kat- id on umbes.Vaheta sukk ära ja lase kontrollida katalüsaatorit.Kui need ka umbes siis vaheta ära või võta välja vahelt.Ma omal lasin suka ära vahetada ja katid välja.Bensukatel ei tohi välja võtta siis ei tööta enam õieti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ml110
huviline



Registreerunud 01.01.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi rs6, c5

postitati 15.11.07 22:19 Tsiteeri


Kui katt kinni olek ei käik auto ju ka edasi? ja tundub originaal ning väliste vigastusteta.

Endal tekkis küsimus - kas passatil peaks olema mootori ruumis mootori ja salongi vahel ka mingi müra tekitav "matt"? Vb aitab see müra ka kuidagi kaasa? Sellel isendil igtahes seal müra tõket pole.

Veel võimalusi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
GT1
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant Tdi Q

postitati 16.11.07 10:15 Tsiteeri


Kat. ei peagi täitsa kinni olema.Mul oli sama viga, kat. läbilase oli väga vilets ja siis hakkabki suka vahelt välja ajama.Ning kui see umbes siis sukk ei anna liikuma ja hakkabki vibra keresse kanduma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 16.11.07 15:37 Tsiteeri


aga kui polegi sukka all ja on ka väike vibra sees ja käima pannes viskab sealt eest kusagilt suitsu ka natuke välja.ja kas see et kui see katalisaator on umbes segab ka käima minemist w?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
GT1
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant Tdi Q

postitati 19.11.07 14:17 Tsiteeri


mul oli nii, et suka vahelt ajas diisli kärssa ka sisse salongi just kohapeal kui käis.Ma arvan, et võibolla ka kat. umbes.Sinna peaks saama ka universaalset panna.
Ma lasin, üldse ära võtta.Dislal võib võtta, nüüd on vähemalt turbo hääla ka kuulda.Enne kui umbes olid siis ei saanud aru kas turbo üldse töötab...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
simmmmmm
huviline



Registreerunud 10.07.06
Kasutaja on eemal


postitati 19.11.07 20:54 Tsiteeri


Aga kuidas testida kas kat. umbes, mul endal ka enam vähem sama jama, plus lisaks veel ka jõu kadumine maanteel.

On olemas ka vag-com kaabel programmiga äkki sellest abi mingit surve või midagi vaadata?:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
DonNiger
huviline



Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw

postitati 19.11.07 22:49 Tsiteeri


Küsiks selle kati vaheltvõtmise kohta. Kas mingit mõju avaldab?
Tundub, et enda omalgi see umbes, kohapeal tuksudes ajaks nagu suitsu sisse ja eks see läbisõit ole ka juba ....


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 20.11.07 19:04 Tsiteeri


Mõju peaks olema see et tagant tulev keemia jookseb puhtalt läbi ja ei hakka mootorit pooma. Minu autole pole tehas seda alla pannud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
GT1
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant Tdi Q

postitati 21.11.07 08:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: DonNiger
Küsiks selle kati vaheltvõtmise kohta. Kas mingit mõju avaldab?
Tundub, et enda omalgi see umbes, kohapeal tuksudes ajaks nagu suitsu sisse ja eks see läbisõit ole ka juba ....

Alusta kõigepeal suka vahetusest, mul tehti Laki tn. summutitöökojas.Seal mees ütles, et katid ka umbes.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
simmmmmm
huviline



Registreerunud 10.07.06
Kasutaja on eemal


postitati 21.11.07 09:17 Tsiteeri


Aga kuidas saada kinnitust, et KAT umbes.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
GT1
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant Tdi Q

postitati 21.11.07 14:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: simmmmmm
Aga kuidas saada kinnitust, et KAT umbes.

Kui suka vahelt läbi ajab siis on umbes,


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
simmmmmm
huviline



Registreerunud 10.07.06
Kasutaja on eemal


postitati 21.11.07 15:42 Tsiteeri


Kui suka vahelt välja ajab siis vast asi õige hull. Mul aga sealt vist midagi välja veel ei aja, aga minek suht kinni ja peale väikest peenestamist mille käigus väljub jube pahmakas musta tahma, minek tiba parem. Ni mõtlengi , et äkki jama sumpsis kuskil, aga ei oska kuidagi sellele kinnitust saada (tõõkojas aeti ka sellist ümmargust juttu). Äkki vag- commiga saab mingit väljalaske survet või midagi vaadata??


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
GT1
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant Tdi Q

postitati 21.11.07 17:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: simmmmmm
Kui suka vahelt välja ajab siis vast asi õige hull. Mul aga sealt vist midagi välja veel ei aja, aga minek suht kinni ja peale väikest peenestamist mille käigus väljub jube pahmakas musta tahma, minek tiba parem. Ni mõtlengi , et äkki jama sumpsis kuskil, aga ei oska kuidagi sellele kinnitust saada (tõõkojas aeti ka sellist ümmargust juttu). Äkki vag- commiga saab mingit väljalaske survet või midagi vaadata??



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
simmmmmm
huviline



Registreerunud 10.07.06
Kasutaja on eemal


postitati 26.11.07 20:27 Tsiteeri


?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 26.11.07 20:51 Tsiteeri


kui mina kiirendan siis jääb kaks musta jutti maha eriti siis kui auto on kohapeal seisnud või vaikselt tiksunud aga mul vist jama hilises süütes


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
fred.koppel
huviline



Registreerunud 28.10.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant 1997

postitati 27.11.07 13:28 Tsiteeri


Mul selline mure, et ülevaatusel ei läinud läbi, kuna heitgaasid liiga suured. Samas on juba pikemat aega tunda käiguvahetusel siduris vibratsiooni. Kas saaks äkki need kaks viga kokku viia ja äkki ka mingis sukas asi. Vibratsioon tuleb vaid sooja mootoriga, ning autoks on 97. a A4 1,6 74kW.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
fred.koppel
huviline



Registreerunud 28.10.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant 1997

postitati 27.11.07 13:50 Tsiteeri


Või on see suka asi vaid diislitel?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
dan.d
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 15.06.05
Asukoht: Tartumaa & Porolandia
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,5 tdi a62,5tdi vw multivan

postitati 27.11.07 16:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ml110
Tegu küll 99a passatiga kuid usun, et ka audi omanikud on sama murega maadelnud ning palun oma murele abi ka siit foorumist. Ostetud sai siis antud isend ning kohe hakkas häirima kere vibratsioon. Vb ei oskaks muret näha kuid olen enne sõitnud nii Passati kui A4-ga millel sama diiselmootor peal kuid vibra pole kummagil olnud ligilähedanegi.
Viga esineb nii tühikäigul kui ka seal kuskil alla 1800 pöörde(vibra on muidudi ühtlane). Alla 1600 ei anna üldse liigelda vibra läheb hullemaks. Kui sõita sajaga ja üle selle rahuneb asi nagu maha peaaegu. Jõu ja turbo töö üle ei kurda ning märkimisväärset tahma lonti ka maha ei jäta. mina pakkuks veaks kahemassilist hoorattast.
Samas tean,et vahetatud on mootori padjad - kasti padjast ei tea rääkida kuid vaevalt, et see kasti padi nii suurt rolli mängib.
Millest viga otsida? Üle pingutatud padja kinnitused? Vale hammasrihma asetus(olevat vahetatud u pool aastat tagasi) v midagi tõsisemat?

AIDAKE!!



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
dan.d
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 15.06.05
Asukoht: Tartumaa & Porolandia
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,5 tdi a62,5tdi vw multivan

postitati 27.11.07 16:22 Tsiteeri


seda vibra võib tekkitada kahemassiline hoorattas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
DonNiger
huviline



Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw

postitati 20.05.08 23:03 Tsiteeri


Kas said probleemile lahenduse?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
fred.koppel
huviline



Registreerunud 28.10.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant 1997

postitati 27.05.08 13:11 Tsiteeri


Jah, ma sain lahenduse peale siduri ja andurite vahetust


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Põder
huviline



Registreerunud 04.08.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Impreza GT 555

postitati 13.06.08 09:20 Tsiteeri


B-osa käigukasti patjadega pidi ka hakkama vibreerima. Seltsimees Berg vahetas oma A6 diislil käigukasti padjad ära ja peale seda tuli suurem vibra sisse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 34.4% - SQL: 65.6%]