Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: silindri surve? (Vastuseid: 3 | Vaatamisi: 1871)
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 07.11.07 14:23 Tsiteeri
silindri surve?



nii asi siis selles et oleks vaja teada palju peab silindris surve olema.kuna plaan lähiajal pihustid maha võtta ja need ära kontrollida siis mõõdaks ka kohe silindrites surve ära.autoks siis a6 c4 2,5tdi 103kw;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
sults
huviline



Registreerunud 17.02.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 2.5TDI 103 kw AEL Quattro

postitati 07.11.07 14:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kuno666
nii asi siis selles et oleks vaja teada palju peab silindris surve olema.kuna plaan lähiajal pihustid maha võtta ja need ära kontrollida siis mõõdaks ka kohe silindrites surve ära.
Leidsin selle :)

2004 Septembris sai soetatud esimene disla.
Autoks nüüd Audi 100, 2.5 TDi 103kw Avant.
varustus: Nahksisu, puitliistud, kliima, esimesed ja tagumised istmesoojendused, peeglisoojendused (hiljuti avastasin ), kõrguse ja kalde muutmisega rool, turvapadi, nahkrool, 4x elektriaknad, tulede reguleerimine, luuptuled jms.
Tehniline:
Turul sai suurem osa visuaalsest ja tehnilisest poolest üle vaadatud kuid ikka jääb midagi nägemata.
Vahetatud on siis 4x pidurikettad, 4x klotsid, käsipiduri süsteem, kõik rihmad ja veepump, süüteküünlad, sissepritse pead ja lõpetuseks on tehtud ka diagnostika.
Ideaalis oleks vaja millagi ka surveastet tõsta, sest tehas näitab õigeks surveastmeks ikkagi 26te ette mitte 24 jne. Kuid samas mootor enam ei tahma, läheb hästi käima ja tõmme on väga korralik.
Kuna Audi 100l tavaliselt 103kw mootorit ei ole, siis selgituseks niipalju, et mootor olevat vahetatud ja jubinad on A6 omad.
Samas ei ole 85kw ja 103 kw mootoril praktiliselt mingit vahet.
Ostetud sai Tartu "lennuväljalt" eraisiku käest.
Toodud on Prantsusmaalt.
Eelnevaist 5st autost on varasemalt ka kõik 3 Audid olnud, ilmselt seetõttu jäi valik ka Audile pidama.
Võrdluseks BMW Touring TDSiga võib tuua, et BMW on algpööretel märksa uimasem, suurema kütusekuluga, kuid samas on BMW vaiksem, parema sõidudünaamikaga, teetunnetusega ja veidi kallimate osadega.
Audi on ilusam ja parema mainega


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sults
huviline



Registreerunud 17.02.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 2.5TDI 103 kw AEL Quattro

postitati 07.11.07 14:55 Tsiteeri


Tark raamat ütleb,et miinimum surve võib olla 24 bar ja maksimaalne silindrite vaheline erinevus 5bar. Ülemist ei ole märgitud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
a6audi
huviline

Avatar


Registreerunud 13.08.06
Asukoht: Valga-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 1995a 2,5TDI 103kw

postitati 08.11.07 08:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sults
Tark raamat ütleb,et miinimum surve võib olla 24 bar ja maksimaalne silindrite vaheline erinevus 5bar. Ülemist ei ole märgitud.

Mulle väideti,et max surve 34 bar.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 28.3% - SQL: 71.7%]