denis23
huviline
Registreerunud 12.01.04
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.01.04 13:15
|
|
|
Kas 98 bensiini kasutamisest on kasu?
Autoks on 1.8T, mootor on kergelt tuunitud.
|
|
|
Absolut
huviline
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Corvette C5 `01
|
postitati 29.01.04 13:18
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja denis23
Autoks on 1.8T, mootor on kergelt tuunitud. |
millega sa siis praegu sõidad?
|
|
|
Ren
huviline
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4 B5
|
postitati 29.01.04 13:52
|
|
|
Ilmselt 95 siis.
Veidi kasu on küll. Minul kadus detonatsioon ära suurema rõhuga sõites 95 vs. 98. No ok, päris ära ei kadunud, aga märgatavalt vähenes. Lootsin
vabaneda, kuid mingit imeefekti ei saavutanud.
The replacement for displacement
|
|
|
|
bibikas
huviline
Registreerunud 18.08.03
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.01.04 13:57
|
|
|
Kasu võib olla aga kui tahad autot erksamaks siis vaheta kindlast ära bensiinifilter. Minu auto muutus kardinaalselt paremaks.
|
|
|
mike
huviline
Registreerunud 13.01.03
Kasutaja on eemal
Auto: A4 Avant 3.0 Q
|
postitati 29.01.04 14:03
|
|
|
mulle tundub küll 98 kasutamine mõtekam olevat, sest mootor käib ühtlasemalt. samas on minu autol vähemalt 95 ja 98 kasutamisel rahaline kulu sama,
sest 98-t kulub vähem. kuna aga 98 on veidi kallima hinnaga, siis rahaliselt on kulu sama. seega ei näe ma põhjust, misk kasutada samade kulude juures
95-e.
www.auto24ring.ee
|
|
|
|
denis23
huviline
Registreerunud 12.01.04
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.01.04 14:09
|
|
|
Selge...sõidan praegu selle autoga.
Audi vennad www.auto.ru -st öeldi et kui
tehakse 1.8 turbomootori chipi vahetuse ja tystetakse võimsust 180 hj-ni siis tuleb 98 bensu kasutada.
|
|
|
Ren
huviline
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4 B5
|
postitati 29.01.04 14:17
|
|
|
Noh 98 on igal juhul parem kui 95. Kui sa chipid ja rõhu palju kõrgemaks ajad võid sattuda detonatsiooni ohvriks, mina nägin 2.6bar kompuutri peal (S4
autoks), selle juures hakkas podistama juba veidi. Nagu teada pole detonatsioon kaugeltki hea asi, seega suurema rõhu juures on extra safety 98 kütus.
Samas jälle näiteks Zolotarjovi Supra sõitis algusaegadel (mitte stock kujul, vaid lihtsalt suurema rõhu ja paari lisamodiga enne single turbot) Neste
95-ga ja pold häda miskit.
The replacement for displacement
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 30.01.04 08:11
|
|
|
Kas siis 1,8T on tõesti ette nähtud 95 bensiiniga sõita?? Mina oma uunikumil leidsin küll bensiinitäiteava luugilt sildi, et vähemalt 98't tuleks
kasutada?
|
|
|
Eints
klubiliige
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-
|
postitati 30.01.04 08:23
|
|
|
no mul 1,9 74kw(vabalt hingav) audi mootoril on kah 98 ette nähtud...95 sõites hakkas koledaid asju tegema...turboga masinale ma eesti oludes alla 98
küll paaki ei kallaks
Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
|
|
|
|
brunnts
huviline
Registreerunud 16.06.03
Asukoht: Tallinn - Kunda
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 2,3
|
postitati 30.01.04 08:45
|
|
|
Sõidan 95-ga, varem 98-ga, vahe ainult selles, et 98 maksab rohkem, kütusekulu sama, kiirendusel eriti vahet pole. Aga eelmise a80 1,8-ga oli 95 ja 98
vahe tuntav(just kiirendus). Luugil on kirjas et tuleks kasutada 98, vaatasin auto käsiraamatust siis seal kirjas, et sobiv bena 95.
Life is hard. It's harder if u're stupid.
|
|
|
|
rass
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R
|
postitati 30.01.04 09:55
|
|
|
a mul luugi peal ja raaamatus kirjas vapsee 91
niiet minu puhul 95 on niigi hellitamine juba
|
|
|
|
rixa
huviline
Registreerunud 22.11.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 330XD
|
postitati 30.01.04 12:10
|
|
|
Olen sõitnud mõlemaga ja migit vahet kiirendusel ja kulul pole aru saanud. Üks koht oli, aga ei ole kindel, kas ei olnud tegu lihtsalt kehva kütusega,
tuule kiirusega vms. Nimelt kiirendus vahemikus 180-200+ oli väga erinev. 98-ga tuli 200 lambist, aga 95-ga rauges "hea" kiirendus kuskil
190 juures.
|
|
|
Starter
huviline
Registreerunud 26.12.03
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5 TDI
|
postitati 30.01.04 17:35
|
|
|
Olen oma vana sigariga sõitnud mõlemaga ja sõidan praegugi nii, kuidas juhtub. Paagis on tavaliselt 95 ja 98 pooleks Mingit vahet küll ei märka mootori töös.
Parem Audi'ga kui Audi'ta...
|
|
|
|
madjs
huviline
Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw
|
postitati 30.01.04 17:39
|
|
|
Siin sama, läheb nii üht kui teist, tundub, et 98-t läheb nati vähem aga pead ei julge anda. Detonatsiooni pole täheldanud, muidugi minuomal
detonatsiooni andur ka peal eks see leevendab seda muret.
|
|
|
MarkoC
huviline
Registreerunud 01.02.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 3xx bemuur
|
postitati 30.01.04 18:03
|
|
|
ei ole minagi sellest vahest aru saanud, ega ka palju kiidetud Statoili kvaliteedist ja UnoX pasast, seni pole seda laadi probleeme olnd ja kyttekulu
erinevusi pole ka täheldanud, ju ma siis nii erinevates situatsioonides erinevalt kergema jäsemega et sellest aru saada(kulust siis) ...
|
|
|
|
rmx
huviline
Registreerunud 11.05.03
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: avensis
|
postitati 02.02.04 11:00
|
|
|
mul b3-l kaob külma mootoriga 95-ga sõites esimesel kilomeetril kuidagi tõmme ära. 98-ga seda prpbleemi pole. seetõttu pole enam 95-t pannud.
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 02.02.04 13:12
|
|
|
Oma masinale ette nähtud 98 ja seda ka kasutanud järjepidevalt.Proovitud ka 95 ja on vahe: kiirenduses uimasem, kütusekulu suurem ja kui pedalit panna
siis kergelt sepapoisid teevad häält.
|
|
|
|
margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.02.04 16:23
|
|
|
Sügisel täheldasin enda autol küll seda, et 98-ga kulu väiksem ja lausa nii palju, et sajale kilomeetrile tuli hind peaaegu sama välja(ehk siis 98
kulu selle võrra väiksem). Peale seda saigi jäädud 98 peale
|
|
|
|
tec
huviline
Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Passat 1,9 TDI
|
postitati 02.02.04 16:43
|
|
|
98 mootor töötab küll ühtlasemalt, kuid kiirendus ja kulu võrreldes 95 on samad.Millegi pärast läheb mul auto 95 paremini tööle.
B4 2,3E
|
|
|