Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 2.5 V6 TDI suitseb tühikäigul (Vastuseid: 14 | Vaatamisi: 4240)
MarttiH
huviline



Registreerunud 01.12.05
Kasutaja on eemal


postitati 05.11.07 10:32 Tsiteeri
2.5 V6 TDI suitseb tühikäigul



mootoriks 110kw 2.5 V6 TDi. Kui sõita töötab ilusti ja õli ei võta ja suitsu ei ole, kui aga tühikäigul seisma jätta hakkab suitsema. Ajab sellist sinist suitsu ja tundub, et õli põleb, mis võib probleemi põhjus olla?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MarttiH
huviline



Registreerunud 01.12.05
Kasutaja on eemal


postitati 07.11.07 07:55 Tsiteeri


oskab keegi aidata ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sileem11
huviline

Avatar


Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Hrku
Kasutaja on eemal

Auto: G30LCI, B6,C3

postitati 07.11.07 08:50 Tsiteeri


kuuma mootori puhul ka suitseb, õli kaob? Muidu kahtlustaks klapisääretihendeid.
suitsev diisel viitab ka kulunud mootirle/pumbale.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MarttiH
huviline



Registreerunud 01.12.05
Kasutaja on eemal


postitati 07.11.07 11:42 Tsiteeri


olen nõus aga, kui sõita autoga siis ei ole õlikulu. Jõudu on, musta suitsu ei tule, käivitub ideaalselt, aga kui seisma jätta tühikäigul siis hakkab sinist suitsu kergelt ajama ja väike õlikulu on ka !
Kui oleks klapisääretihendid oleks koguaeg suitsa taga ja õli kuluks ka, kui on mootor kulunud, oleks käivitumine halb ja mootor jõuetu, seda minul aga ei ole. Lihtsalt tühikäigul seistes ajab aeg-ajalt sinist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ylbik
huviline



Registreerunud 18.03.07
Kasutaja on eemal

Auto: Passat 2,5 TDI

postitati 07.11.07 18:12 Tsiteeri


Turbo!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MarttiH
huviline



Registreerunud 01.12.05
Kasutaja on eemal


postitati 09.11.07 13:08 Tsiteeri


vabandage mu rumalust aga kuidas turbo põhjustab tühikäigul suitsemist?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ylbik
huviline



Registreerunud 18.03.07
Kasutaja on eemal

Auto: Passat 2,5 TDI

postitati 10.11.07 11:09 Tsiteeri


kes veel ei tea:turbo toimib ka tühikäigul ja kui turbo lekib õli siis on loogiline, et see lekkinud õli sattudes kuumale pinnale hakkab suitsema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MarttiH
huviline



Registreerunud 01.12.05
Kasutaja on eemal


postitati 10.11.07 11:36 Tsiteeri


tean aga turbo töötab pöörete peal kordi kiiremini, mis eeldaks et autoga sõites oleks õlikulu veel suurem kui tühikäigul?
Eksin?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ylbik
huviline



Registreerunud 18.03.07
Kasutaja on eemal

Auto: Passat 2,5 TDI

postitati 10.11.07 18:23 Tsiteeri


võib aga ei pruugi


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Heigosan
huviline



Registreerunud 03.12.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant Quattro & 200 Turbo Quattro

postitati 12.11.07 16:48 Tsiteeri


Mure selline et kui auto külm on siis üle 3000 rpm ei läe....kas see mingi kaitsefunktsioon või miskit korrast ära?
Ja kui auto pikalt seisnud siis sõites suits taga.....väheaega on ja siis korras kõik....õlikulu ka olemas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
aigar
postitusõiguseta huviline

Avatar


Registreerunud 14.04.05
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal

Auto: Jaguar XF SV8 ja Audi 90q B2 20v turbo

postitati 04.12.07 19:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Heigosan
Mure selline et kui auto külm on siis üle 3000 rpm ei läe....kas see mingi kaitsefunktsioon või miskit korrast ära?
Ja kui auto pikalt seisnud siis sõites suits taga.....väheaega on ja siis korras kõik....õlikulu ka olemas.


mul oli kunagi sama jama, puhastasin õhulugeja ära ja nüüd kõik korras.


www.carworld.ee
Varuosad & Tuuning
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
dimka70
huviline



Registreerunud 12.01.06
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal

Auto: A6

postitati 17.12.07 12:45 Tsiteeri


Ei tea kas antud juhul on seost ,aga kas su autol on karteri tuulutuse filter puhas?Kui on umbes,siis külma ilmaga võib juhtuda päris hullu asju.Proovi töötava mootoriga väga ettevaatlikult avada õli sissevalamise kork ja kui sealt hakkab susisema,siis on karteris rõhk sees (peab aga olema hõrendus),mis viitab kas kulunud kolvigrupile või selle samuse filtri ummistusele.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
riio
huviline



Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal


postitati 17.12.07 14:36 Tsiteeri


No kui te külmast peast hakkate laskma üle 3000 rmp siis võite juba uue "kaalika" ära tellida. Diislitel hakkab turbo sellest 3k palju madalamalt võtma ja kui hakkate teda külmalt ruunama siis ei saa ta õlitust, sest õli külmalt ei liigu eiriti hästi. Kunagi "Jaapanis naised saunas rääkisid, et tubot ei tohi ruunata ennem kui õli vähemalt mootoris 80 kraadi" ...selline jutt siis meestelt kes teevad turbo masinatel õli vahetusi juba 6000 km tagant, et asja värskena hoida;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
dimka70
huviline



Registreerunud 12.01.06
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal

Auto: A6

postitati 18.12.07 21:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: riio
No kui te külmast peast hakkate laskma üle 3000 rmp siis võite juba uue "kaalika" ära tellida. Diislitel hakkab turbo sellest 3k palju madalamalt võtma ja kui hakkate teda külmalt ruunama siis ei saa ta õlitust, sest õli külmalt ei liigu eiriti hästi. Kunagi "Jaapanis naised saunas rääkisid, et tubot ei tohi ruunata ennem kui õli vähemalt mootoris 80 kraadi" ...selline jutt siis meestelt kes teevad turbo masinatel õli vahetusi juba 6000 km tagant, et asja värskena hoida;)

Arvan et ikka ei tohi külma mootorit ,mitte turbot liialt koormata,turbomootoril vaja oodata ca.30sek-1minut kuni turbo ilusti pöörlema saab ja õli ühtlaselt tsirkuleerib ja sama seisma jättes,kuid peale piitsutamist tuleks mootoril lasta tühikäigul 1-3 min (olenevalt kuidas piitsa sai) töötada,siis langevad turbo pöörded normaalseseni ja jahtub iseenesest turbo kah.Kohe seisma jättes on oht et turbo satub nn "õlinälga" ja korpus ja tiivikud on ka ülekuumenenud ja tagajärg oleks päris kurb.Diisel tühikäigul eriti ei soojene,targem on teda soojendada juba liikuma hakates,kuid mitte koormates mootorit (kuni jahutusvedeliku seier " töösektorisse" jõuab).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Vader
huviline



Registreerunud 12.03.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A3 1,8Tfsi , VW Passat varjant 2.0TDi 2008a.

postitati 28.12.07 06:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: MarttiH
tean aga turbo töötab pöörete peal kordi kiiremini, mis eeldaks et autoga sõites oleks õlikulu veel suurem kui tühikäigul?
Eksin?


lase süüde üle kontrollida


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 26.5% - SQL: 73.5%]