gansta
huviline
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.3.
|
postitati 04.11.07 17:34
|
|
|
poolassi sisemine ots murdunud: kuidas vahetada
Audi 80 b4 2.8 quattro, sai siis tagurdama hakatud ja järsku käis raks ära ja autol vedu pole, kanali peal sai kindlaks tehtud et kunde poolne
poolassi sisemine ots kuskilt ära murdunud , mõtlesin et teen siis ise asja korda aga pole kunagi poolassi vahetanud vajaks natuke abi ja hea oleks
kui kellelgi on mõni joonis või asi et kuidas pool assi kätte saada,
hetkel võtsin suppordi, ketta maha ja selle poldi kah mis ketta keskel on.
ettetänades.
Kes ees, see mees.
|
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 04.11.07 18:10
|
|
|
Tegelt sa poleks pidand supportit ja ketast ära võtma. Lased selle poldi keskelt lahti ja siis alumise õõtsa lahti ja siis peaks see poolass välja
tulema. Sisemine ots on vist sisse lõõdud või on poltidega?
|
|
|
semanoid
huviline
Registreerunud 24.04.07
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: audi 90 q. 20v 125kw. 91a.
|
postitati 04.11.07 18:14
|
|
|
ei ole seal miskit teadust lase alt sharniir ka lahti tõmba amort eemale, tõmba poolass välja, kui ta murdus kasti juurest siis tõmba ka ülejäänu
käega/näpitsatega välja ja ongi kõik, milleks joonised.
semanoid
|
|
|
|
Teder
huviline
Registreerunud 05.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Kia Sportage
|
postitati 04.11.07 18:15
|
|
|


Ära seda suppordit ja piduriketast näpi. Kõigepealt lase lahti stabilisaatori kont (pilt on küll vasak pool aga see ei muuda asja) nr 16 ja muter
vajadusel tõsta autot teiseltpoolt et kont ei jääks pinge alla ja saad vabalt kätte. Järgmisena võta lahti polt nr 17A, mis hoiab zarniiri. Rooliotsa
pole vaja lahti võtta.
Võta lahti polt nr 18. Kui zarniir lahti annab püstak piisavalt liikuma et poolass tuleks nuutidest välja vajadusel kera rool välja. Saad poolassi
välja võid kogu poolassi kogu kupatusega käigukastist välja tõmmata lihtsalt, võid ka lahti keerata, spets täht vist 12 mitte kuuskant. Lihtsam laual
jeblada nende poltidega. Võid käigukastist poolassi kättesaamiseks kasutada eeblit pane lihtsalt mingi laud vahele et ei vigastaks midagi. Järsk nõks
ja peaks tulema. Pärast kontrolli difri õlitaset. Eriti ei kujuta ette mis seal sisemisel otsal katki võiks mina pigem tuleb midagi nuutidest välja.
Loodan et saad midagi aru jutust ühe ropsuga kirjutatud. Kui poolassi tagasi paned vaata et splint oleks otasas korralikult ja lihtalt koputad tagasi
käigukasti, soovitan vahetada ka käigukasti simmerlingi. Kui paned poolassi polte tagasi kasuta keermeliimi muidu varsti see asi laiali.
|
|
|
semanoid
huviline
Registreerunud 24.04.07
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: audi 90 q. 20v 125kw. 91a.
|
postitati 04.11.07 18:15
|
|
|
tunne ka huvi, mille pärast see pooleks läks!!?
semanoid
|
|
|
|
gansta
huviline
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.3.
|
|
Teder
huviline
Registreerunud 05.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Kia Sportage
|
postitati 05.11.07 15:59
|
|
|
ei näe pilte.
|
|
|
gansta
huviline
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.3.
|
|
Teder
huviline
Registreerunud 05.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Kia Sportage
|
postitati 05.11.07 16:40
|
|
|
See seesmine ülejäänud osa tuleb kah lihtsalt tõmmates välja. Kas kaitsekumm oli katki. Nuudid jah veits maas kuid kuidas see splint sealt ajama pani
et poolass nii välja sai.
|
|
|
gansta
huviline
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.3.
|
postitati 05.11.07 16:46
|
|
|
kaitsekumm on ok ja pool ass tuli sama kergelt välja kui polekski millegi otsas olnud ja see splint vist oligi juba maas.
uus poolass osta ?
Kes ees, see mees.
|
|
|
|
Teder
huviline
Registreerunud 05.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Kia Sportage
|
postitati 05.11.07 16:54
|
|
|
Kui nuudid normaalsed võib piisata ainult uuest otsast, kuid need ei paista eriti normaalsed.
|
|
|
gansta
huviline
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.3.
|
postitati 05.11.07 16:58
|
|
|
jama selles et ei saa seda ülejäänud osa kätte kuna see kaitsekumm on ees ja vaatasin et see kumm on ok omadega, pole pragugi kuskil ja teine asi et
ei saa kuidagi neid tähikuid lahti, peab mingi teise tööriistaga neid lahti murdma. äkki kellelgi on mõni spets võti tehtud või oskab keegi midagi
soovitada...
Kes ees, see mees.
|
|
|
|
ACE16V
huviline
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Järveküla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi80AvantQuattro / DUCATI_M900
|
postitati 05.11.07 19:20
|
|
|
Neid keeratakse 12-kant võtmega. Numbrit kahjuks ei mäleta.
Nuutide vahed paistavad lihtsalt määrde-sopa segu täis olevat.
|
|
|
Simps
klubiliige
Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal
Auto: erinevad
|
postitati 05.11.07 20:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ACE16V
Neid keeratakse 12-kant võtmega. Numbrit kahjuks ei mäleta. |
8 mm 
|
|
|
gansta
huviline
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.3.
|
postitati 06.11.07 09:17
|
|
|
aga oskab keegi soovitada kustkohast osta siis pootelge ja sisemist telje otsa ? ja kas läheb ainult 2.8q oma või sobib ka mõne teise audi telg ja ots
?
äkki midagi siit:
h ttp://ladu24.ee/index.php?tyyp=HA&ryhm=Audi&mudel=80&mootor=2.8%20128kW&klass=19&aasta=5308&search=1
või romulast
helistasin forssi ja öeldi et ainult a varuosa ja sisemise otsaga võll maksab 10 tonni. 
edit:
2.6q on sama telg ja otsad ja
2.3 quttrol on sisemine ots sama aga telg erinev, nüüd oleks vaja teada kas 2.0q on kah sisemine ots sama ja kuidas telg ?
Kes ees, see mees.
|
|
|
|