Deprecated: Implicit conversion from float 501237.00000000006 to int loses precision in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/viewthread.php on line 181
Eesti Audi Klubi foorum - poolassi sisemine ots murdunud: kuidas vahetada
Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: poolassi sisemine ots murdunud: kuidas vahetada (Vastuseid: 14 | Vaatamisi: 2939)
gansta
huviline

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.3.

postitati 04.11.07 17:34 Tsiteeri
poolassi sisemine ots murdunud: kuidas vahetada



Audi 80 b4 2.8 quattro, sai siis tagurdama hakatud ja järsku käis raks ära ja autol vedu pole, kanali peal sai kindlaks tehtud et kunde poolne poolassi sisemine ots kuskilt ära murdunud , mõtlesin et teen siis ise asja korda aga pole kunagi poolassi vahetanud vajaks natuke abi ja hea oleks kui kellelgi on mõni joonis või asi et kuidas pool assi kätte saada,
hetkel võtsin suppordi, ketta maha ja selle poldi kah mis ketta keskel on.

ettetänades.


Kes ees, see mees.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 04.11.07 18:10 Tsiteeri


Tegelt sa poleks pidand supportit ja ketast ära võtma. Lased selle poldi keskelt lahti ja siis alumise õõtsa lahti ja siis peaks see poolass välja tulema. Sisemine ots on vist sisse lõõdud või on poltidega?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
semanoid
huviline



Registreerunud 24.04.07
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: audi 90 q. 20v 125kw. 91a.

postitati 04.11.07 18:14 Tsiteeri


ei ole seal miskit teadust lase alt sharniir ka lahti tõmba amort eemale, tõmba poolass välja, kui ta murdus kasti juurest siis tõmba ka ülejäänu käega/näpitsatega välja ja ongi kõik, milleks joonised.


semanoid
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Teder
huviline



Registreerunud 05.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Kia Sportage

postitati 04.11.07 18:15 Tsiteeri


http://img45.imageshack.us/img45/4751/27997266kj2.th.jpg


http://img45.imageshack.us/img45/73/53464207su2.th.jpg


Ära seda suppordit ja piduriketast näpi. Kõigepealt lase lahti stabilisaatori kont (pilt on küll vasak pool aga see ei muuda asja) nr 16 ja muter vajadusel tõsta autot teiseltpoolt et kont ei jääks pinge alla ja saad vabalt kätte. Järgmisena võta lahti polt nr 17A, mis hoiab zarniiri. Rooliotsa pole vaja lahti võtta.
Võta lahti polt nr 18. Kui zarniir lahti annab püstak piisavalt liikuma et poolass tuleks nuutidest välja vajadusel kera rool välja. Saad poolassi välja võid kogu poolassi kogu kupatusega käigukastist välja tõmmata lihtsalt, võid ka lahti keerata, spets täht vist 12 mitte kuuskant. Lihtsam laual jeblada nende poltidega. Võid käigukastist poolassi kättesaamiseks kasutada eeblit pane lihtsalt mingi laud vahele et ei vigastaks midagi. Järsk nõks ja peaks tulema. Pärast kontrolli difri õlitaset. Eriti ei kujuta ette mis seal sisemisel otsal katki võiks mina pigem tuleb midagi nuutidest välja. Loodan et saad midagi aru jutust ühe ropsuga kirjutatud. Kui poolassi tagasi paned vaata et splint oleks otasas korralikult ja lihtalt koputad tagasi käigukasti, soovitan vahetada ka käigukasti simmerlingi. Kui paned poolassi polte tagasi kasuta keermeliimi muidu varsti see asi laiali.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
semanoid
huviline



Registreerunud 24.04.07
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: audi 90 q. 20v 125kw. 91a.

postitati 04.11.07 18:15 Tsiteeri


tunne ka huvi, mille pärast see pooleks läks!!?


semanoid
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
gansta
huviline

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.3.

postitati 04.11.07 20:48 Tsiteeri


sai siis auto garaazist välja aetud et talve mõnusid nautida siis koju minnes nägin tuttavat ja hakkasin tagurdama et juttu puhuda aga raibe läks lume peal ära.


Edit:
nonii, et siis Nõrganärvilistele ei soovita
http://live.hot.ee/files/get/1933305

http://live.hot.ee/files/get/1933305

http://live.hot.ee/files/get/1933293


ma ei saa nüüd edasi sest mul pole tähik võtmeid.
pool assi ots on suht sile, ilmselt ongi poolassi otsast kõik need kandid ümmarguseks kerinud.


Kes ees, see mees.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Teder
huviline



Registreerunud 05.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Kia Sportage

postitati 05.11.07 15:59 Tsiteeri


ei näe pilte.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
gansta
huviline

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.3.

postitati 05.11.07 16:08 Tsiteeri


http://img131.imageshack.us/img131/3706/ots1gs9.jpg

ja Välimine ots on ok

http://img208.imageshack.us/img208/2808/ots2cd9.jpg


vabandan et pildid liiga suured, polnud hetkel millegagi võimalik väiksemaks teha.

btw. kruvika otsa käiva tähiku leidsin aga sellega ei jõua neid lahti keerata.


midagi tööst http://img239.imageshack.us/img239/9718/aaaaaaaaaob9.jpg
http://img124.imageshack.us/img124/4163/bbbbbtd4.jpg
http://img228.imageshack.us/img228/9469/cccji4.jpg


Kes ees, see mees.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Teder
huviline



Registreerunud 05.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Kia Sportage

postitati 05.11.07 16:40 Tsiteeri


See seesmine ülejäänud osa tuleb kah lihtsalt tõmmates välja. Kas kaitsekumm oli katki. Nuudid jah veits maas kuid kuidas see splint sealt ajama pani et poolass nii välja sai.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
gansta
huviline

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.3.

postitati 05.11.07 16:46 Tsiteeri


kaitsekumm on ok ja pool ass tuli sama kergelt välja kui polekski millegi otsas olnud ja see splint vist oligi juba maas.

uus poolass osta ?


Kes ees, see mees.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Teder
huviline



Registreerunud 05.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Kia Sportage

postitati 05.11.07 16:54 Tsiteeri


Kui nuudid normaalsed võib piisata ainult uuest otsast, kuid need ei paista eriti normaalsed.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
gansta
huviline

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.3.

postitati 05.11.07 16:58 Tsiteeri


jama selles et ei saa seda ülejäänud osa kätte kuna see kaitsekumm on ees ja vaatasin et see kumm on ok omadega, pole pragugi kuskil ja teine asi et ei saa kuidagi neid tähikuid lahti, peab mingi teise tööriistaga neid lahti murdma. äkki kellelgi on mõni spets võti tehtud või oskab keegi midagi soovitada...


Kes ees, see mees.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
ACE16V
huviline

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Järveküla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi80AvantQuattro / DUCATI_M900

postitati 05.11.07 19:20 Tsiteeri


Neid keeratakse 12-kant võtmega. Numbrit kahjuks ei mäleta.

Nuutide vahed paistavad lihtsalt määrde-sopa segu täis olevat.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Simps
klubiliige



Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal

Auto: erinevad

postitati 05.11.07 20:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ACE16V
Neid keeratakse 12-kant võtmega. Numbrit kahjuks ei mäleta.



8 mm ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
gansta
huviline

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.3.

postitati 06.11.07 09:17 Tsiteeri


aga oskab keegi soovitada kustkohast osta siis pootelge ja sisemist telje otsa ? ja kas läheb ainult 2.8q oma või sobib ka mõne teise audi telg ja ots ?

äkki midagi siit:
h ttp://ladu24.ee/index.php?tyyp=HA&ryhm=Audi&mudel=80&mootor=2.8%20128kW&klass=19&aasta=5308&search=1
või romulast

helistasin forssi ja öeldi et ainult a varuosa ja sisemise otsaga võll maksab 10 tonni. :o

edit:
2.6q on sama telg ja otsad ja
2.3 quttrol on sisemine ots sama aga telg erinev, nüüd oleks vaja teada kas 2.0q on kah sisemine ots sama ja kuidas telg ?


Kes ees, see mees.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 36.7% - SQL: 63.3%]