Ivo
klubiliige
Registreerunud 08.01.05
Asukoht: Pärnu, Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: audi 200
|
postitati 01.11.07 19:19
|
|
|
200 20v lambda viga
paluks siis abi mõistus otsas
tekkis lambda viga.kõigepealt kustutasin lihtsalt ajus vea ära(kood 537) kaks päeva ok . järgmiseks ei toimetanud külmast peast aga kui mootor soojaks
lasta siis hakkas tööle.arvasin,et läbi see andur.
saigi kohe poest uus andur ostetud ning peal paigaltatud.kaks päeva kõik ilus ja enam ei tööta(vead 537 ja 525).arvasin,et miski praagi anduri olen
saanud ja läksin vahetasin välja.uus peale ning mootor tööle. kaas tundi ilus ja jälle jama segu vajub punase peale ja sinna jääb või kustub segukell
üldse ära.proovisin muid lahendusi.vahetasin pihustid ,küünlad ,kütuserõhu reg... , ei midagi
momendil on nii,et kui käivitan mootori on segu optimalis kuskil 1-2 minutit ja siis vajub punase peale
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 01.11.07 20:54
|
|
|
Lisaõhk? Kas lambda kütteahel on ikka korras,st valgetes juhtmetes vool liigub.
|
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.11.07 07:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: QUATTRO
Lisaõhk? Kas lambda kütteahel on ikka korras,st valgetes juhtmetes vool liigub. |
Lisaõhku ei tule, see kontrollitud, süsteem peab väga hästi.
Vat see lambda soendus on siiski mõõtmata...
|
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 02.11.07 07:25
|
|
|
Lambda soojendus peaks m6juma vaid tema tööle hakkamise kiirust. Ehk ilma soojenduseta v6tab lihtsalt 6ige temperatuurini j6udmine ja korrektse näidu
saamine rohkem aega.
|
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.11.07 08:15
|
|
|
Hetkel igatahel on nii, et ivo laenas teise auto pealt lambda ja asi toimib...
Sai mõõdetud kahe lambda takistust, maasolev, ehk siis see mis streikis, annab soenduse otstelt takistuseks 4 oomi, too mis peal on ja töötab näitab 8
oomi. Nüüd on siin üks aga siiski, kas mitte soenedes tal takistus ei tõusegi? ehk siis külmast on takistus madalam ning täiskuumalt on ta tublisti
kõrgem?
Igahtal jääb õhku ikkagi miks masin teise lambdaga ei toimeta?
EDIT: testitud, kuumutasime maas olevat lambdat ning tõesti takistus kuumenedes hakkab tõusma...
|
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.11.07 08:29
|
|
|
Mõõdetud sai ka auto poolt tulev vool, täiesti olemas...
Poest otstetu oli jah FAE oma ning teise auto pealt võetud asi on tõesti Boschi oma. Ega vist hetkel muud mõistlikku varianti polegi kui ainult see,
et FAE omad on vigased...
|
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 02.11.07 08:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ranz
Mõõdetud sai ka auto poolt tulev vool, täiesti olemas...
Poest otstetu oli jah FAE oma ning teise auto pealt võetud asi on tõesti Boschi oma. Ega vist hetkel muud mõistlikku varianti polegi kui ainult see,
et FAE omad on vigased... |
B osad sakivad 100-ga
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.11.07 10:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jõuvanker
Tsitaat: | Algselt postitas: ranz
Mõõdetud sai ka auto poolt tulev vool, täiesti olemas...
Poest otstetu oli jah FAE oma ning teise auto pealt võetud asi on tõesti Boschi oma. Ega vist hetkel muud mõistlikku varianti polegi kui ainult see,
et FAE omad on vigased... |
B osad sakivad 100-ga |
Täpselt minu mõte, ise olen samuti unustanud ära kõiksuguse B osa kasutamise enda masina juures.
|
|
|
|