Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 200 20v lambda viga (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 1632)
Ivo
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.01.05
Asukoht: Pärnu, Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: audi 200

postitati 01.11.07 19:19 Tsiteeri
200 20v lambda viga



paluks siis abi mõistus otsas
tekkis lambda viga.kõigepealt kustutasin lihtsalt ajus vea ära(kood 537) kaks päeva ok . järgmiseks ei toimetanud külmast peast aga kui mootor soojaks lasta siis hakkas tööle.arvasin,et läbi see andur.
saigi kohe poest uus andur ostetud ning peal paigaltatud.kaks päeva kõik ilus ja enam ei tööta(vead 537 ja 525).arvasin,et miski praagi anduri olen saanud ja läksin vahetasin välja.uus peale ning mootor tööle. kaas tundi ilus ja jälle jama segu vajub punase peale ja sinna jääb või kustub segukell üldse ära.proovisin muid lahendusi.vahetasin pihustid ,küünlad ,kütuserõhu reg... , ei midagi
momendil on nii,et kui käivitan mootori on segu optimalis kuskil 1-2 minutit ja siis vajub punase peale


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 01.11.07 20:54 Tsiteeri


Lisaõhk? Kas lambda kütteahel on ikka korras,st valgetes juhtmetes vool liigub.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 02.11.07 07:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO
Lisaõhk? Kas lambda kütteahel on ikka korras,st valgetes juhtmetes vool liigub.

Lisaõhku ei tule, see kontrollitud, süsteem peab väga hästi.
Vat see lambda soendus on siiski mõõtmata...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 02.11.07 07:25 Tsiteeri


Lambda soojendus peaks m6juma vaid tema tööle hakkamise kiirust. Ehk ilma soojenduseta v6tab lihtsalt 6ige temperatuurini j6udmine ja korrektse näidu saamine rohkem aega.


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 02.11.07 08:15 Tsiteeri


Hetkel igatahel on nii, et ivo laenas teise auto pealt lambda ja asi toimib...
Sai mõõdetud kahe lambda takistust, maasolev, ehk siis see mis streikis, annab soenduse otstelt takistuseks 4 oomi, too mis peal on ja töötab näitab 8 oomi. Nüüd on siin üks aga siiski, kas mitte soenedes tal takistus ei tõusegi? ehk siis külmast on takistus madalam ning täiskuumalt on ta tublisti kõrgem?
Igahtal jääb õhku ikkagi miks masin teise lambdaga ei toimeta?

EDIT: testitud, kuumutasime maas olevat lambdat ning tõesti takistus kuumenedes hakkab tõusma...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 02.11.07 08:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ranz
Hetkel igatahel on nii, et ivo laenas teise auto pealt lambda ja asi toimib...
Sai mõõdetud kahe lambda takistust, maasolev, ehk siis see mis streikis, annab soenduse otstelt takistuseks 4 oomi, too mis peal on ja töötab näitab 8 oomi. Nüüd on siin üks aga siiski, kas mitte soenedes tal takistus ei tõusegi? ehk siis külmast on takistus madalam ning täiskuumalt on ta tublisti kõrgem?
Igahtal jääb õhku ikkagi miks masin teise lambdaga ei toimeta?

EDIT: testitud, kuumutasime maas olevat lambdat ning tõesti takistus kuumenedes hakkab tõusma...


Ehk on uus partii lambdasid praak:D? Mis kaubamärki kasutate? Arvan, et originaal Boschi anduriga ei oleks jamasid:)


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 02.11.07 08:29 Tsiteeri


Mõõdetud sai ka auto poolt tulev vool, täiesti olemas...
Poest otstetu oli jah FAE oma ning teise auto pealt võetud asi on tõesti Boschi oma. Ega vist hetkel muud mõistlikku varianti polegi kui ainult see, et FAE omad on vigased...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 02.11.07 08:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ranz
Mõõdetud sai ka auto poolt tulev vool, täiesti olemas...
Poest otstetu oli jah FAE oma ning teise auto pealt võetud asi on tõesti Boschi oma. Ega vist hetkel muud mõistlikku varianti polegi kui ainult see, et FAE omad on vigased...


B osad sakivad 100-ga:D


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 02.11.07 10:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Tsitaat:
Algselt postitas: ranz
Mõõdetud sai ka auto poolt tulev vool, täiesti olemas...
Poest otstetu oli jah FAE oma ning teise auto pealt võetud asi on tõesti Boschi oma. Ega vist hetkel muud mõistlikku varianti polegi kui ainult see, et FAE omad on vigased...


B osad sakivad 100-ga:D

Täpselt minu mõte, ise olen samuti unustanud ära kõiksuguse B osa kasutamise enda masina juures.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 32.6% - SQL: 67.4%]