Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi 90 20V quattro hammasrihm (Vastuseid: 1 | Vaatamisi: 1281)
Ulvar
huviline



Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Ioniq 5

postitati 28.01.04 15:37 Tsiteeri
Audi 90 20V quattro hammasrihm



Lasin sügisel autopartneris vahetada ära autol hammasrihma. Peale seda hakkas mootorist tühikäigul kostma kõrinat, mis tuleb kuulamise ja katsumise järgi nuka ja jagaja hammasratastest.
Teine tähelepanek oli see, et hammasrihm vibreerib (tehes prr-prr häält) nukiratta ja veepumba vahel. Kui pisut pöördeid tõsta, siis kaob ära nii see vibreerimine (tõmbab rihma pingumale), kui ka see kõrin.
Läksin rihma vahetaja juurde tagasi, et ehk ikka ei peaks nii olema, et äkki sai rihm liiga lõdvalt peale. Nojah, seepeale vaadati mind põlgava näoga, katsuti rihma, küsiti, mis siin lõdva on ja palju ma ise olen rihmasid vahetanud, kui kaua tema mersukeskuses rihmasid on vahetanud jne. Rihma pingsus läks juskui õigeks kui mootor märki keerata, muidu saab nukiratta ja veepumba vahelt näpuga rihma üle 90 kraadi keerata. Nii see asi tol korral ka jäi.
Nüüd enne müüki mõtlesin, et lasen asja üle vaadata Revalis. Need ei leidnud midagi peale selle, et see hääl tuleb ilmselt jagajast ja on tingitud sellest et jagaja hammasrattal on hambad kulunud. Et midagi hullu pole ja sõida aga edasi.
Tegelikult pole jagaja hammasratas mitte kulunud vaid pronkisist uus tehtud ja ei ole lihtsalt kõige siledama välimusega.
Minule endale jääb siiski mulje, et see rihma vibreerimine kandub mööda nukkvõlli kuni jagaja ajamini.
Kas keegi oskab soovitada, mida ma peaksin tegema? Oluliselt see kõrin muidugi ei häiri, mootor töötab muidu väga hästi ja kõrin salongi ei kosta.


Ulvar


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 28.01.04 16:06 Tsiteeri


vaata ennem üle mida sul nukkvõllide kett teeb.
Kui see on veninud ja lõtv,siis leiad sealt ka põhjuse sellele,miks sul eelmine jagajahammakas õhtale läks.

See on lihtsalt idee.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 30.6% - SQL: 69.4%]