Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Käivitus 1,9TDi (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 1725)
tamps1
huviline



Registreerunud 10.06.07
Kasutaja on eemal


postitati 31.10.07 06:14 Tsiteeri
Käivitus 1,9TDi



Auto on a4 2001a, 85kw.
Selline probleem, siis kui auto seisab mingi aeg..u 2 päeva, siis on selline jama: Käivitades läheb kohe käima, aga siis sureb enamvähem kohe välja ka. Edasi tuleb tükk aega käiata, et käima läheks. See hakkas siis kui ilmad läksid jahedamaks, algul arvasin, et eelsüüte küünlad ja et külma pärast ei lähe käima, aga see mure ei saa olla, sest 8 kraadi soojaga sama probleem. Kui õhtul autoga sõita, siis hommikul peaks nagu käima minema aga kui juba pikemat aega seista lasta, siis juba probleemid. Lugesin siin vanu postitusi ka ja mõtlesin, et äkki võib see pumba mingi tagasivooluklapiga jama olla?:? Ei tea, äkki mõni spetsialist oskab kohe arvata, mille järgi siin lõhnab.
Suurimad tänud!!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
taritz
huviline

Avatar


Registreerunud 07.03.04
Asukoht: Tallinn, Kiisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.0 S-Line 2005

postitati 31.10.07 06:44 Tsiteeri


Kui filtri ja pumba vahel läbipaistvad voolikud ,siis saab vaadata kas õhumullid-õhk voolikutes või mitte enne käivitamist ja kas õhumullid ka töötamisel läbi jooksevad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tamps1
huviline



Registreerunud 10.06.07
Kasutaja on eemal


postitati 31.10.07 13:24 Tsiteeri


kust ma seda näen. kus see asub:D
teab keegi veel midagi pakkuda?
siuke tunne angu kütus oleks pika seismise peale ära vajunud. tuleb tükk aega käivitada, siis hakakb jälle lubama ja lõpuks läheb käima


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ivar80
huviline



Registreerunud 22.11.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A90 B3 2,3, Seat Altea XL 2,0TDI DSG

postitati 31.10.07 14:15 Tsiteeri


Ma arvan, et siin mingi õhumullide teema küll ei saa olla, see ju pumppihustitega mootor. Kunagi sai endal samasuguse mootoriga masinal kütusefiltri vahetamise käigus filtri vahel olev tihend ära lõhutud. Sealt vahelt jooksis diislit välja niiet kolises aga mootor töötas ikka hästi. Siin ilmselt mõtekas korra arvuti külge panna, võib tuua mingit selgust sellesse anomaaliasse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ylbik
huviline



Registreerunud 18.03.07
Kasutaja on eemal

Auto: Passat 2,5 TDI

postitati 31.10.07 15:05 Tsiteeri


küte vajub maha, otsi viga filtri juurest


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tamps1
huviline



Registreerunud 10.06.07
Kasutaja on eemal


postitati 04.11.07 08:54 Tsiteeri


kütte filtri juurest ei tule midagi läbi, seal kõik ok. peale kõikide küünalde vahetamist jakui auto oli 2 päeva seisnud tuli ka käiata ikka liiga palju,et käima saaks. lubas koguaeg, aga ei läinud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
semanoid
huviline



Registreerunud 24.04.07
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: audi 90 q. 20v 125kw. 91a.

postitati 04.11.07 16:34 Tsiteeri


ikkagi küte vajub tagasi, kas paagist tulevad torud on terved ei leki kuskilt? oli kord teema kus vanal MB. diislil oli pihusti tihendus seib läbi, mis lasi paari päeva jooksul küttel alla vajuda. samamoodi käivitus pikalt, kus juures oli pihusti juurest ainult kergelt niiske!


semanoid
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 29.0% - SQL: 71.0%]