yepi
huviline
Registreerunud 12.10.07
Asukoht: Nõmme
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,5 TDQ 103 KW; A3 1,8 92 KW; Perlingo 1,4 55KW
|
postitati 28.10.07 12:15
|
|
|
80 km juurest kiirendades mürin sees?
Milles võib probleem olla ..A6 tdi q 96a
Mürina lööb sisse kui lapp põhja panna möödaminekul, aga kui rahulikult lähed ei ole nagu tundagi
Linnasõidul pole nagu märganud.
Ihne maksab ühe korra, rumal kaks korda, jobu - kogu aeg.
|
|
|
|
yepi
huviline
Registreerunud 12.10.07
Asukoht: Nõmme
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,5 TDQ 103 KW; A3 1,8 92 KW; Perlingo 1,4 55KW
|
postitati 29.10.07 15:34
|
|
|
ei oska keegi midagi arvata???
Ihne maksab ühe korra, rumal kaks korda, jobu - kogu aeg.
|
|
|
|
aaakuus
huviline
Registreerunud 21.05.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 avant
|
postitati 30.10.07 18:28
|
|
|
mul sama masin, sama aasta ja sama jama, proovi neljandaga mööduda, siis müriseb vähem
Kunagi panin ise kah küsimuse üles, aga ei osanud siis kah keegi midagi asjalikku vastata.
Kui leiad lahenduse, siis anna teada, oleks isegi selle mürina kõrvaldamisest huvitatud.
|
|
|
yepi
huviline
Registreerunud 12.10.07
Asukoht: Nõmme
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,5 TDQ 103 KW; A3 1,8 92 KW; Perlingo 1,4 55KW
|
postitati 31.10.07 16:00
|
|
|
Neljandaga ta lendab mööda aga isa ei oska ka midagi asjalikku
arvata.....eile sai käidud tuttava juures ülevaatus punktis, raputasime proovisime, aga ei midagi..olen nagu kahtlustanud äkki kummidest, aga siis
oleks nagu koguaeg.....müstika.
Mis oli ka nagu huvitav, kui sai testitud ei pidureid ja tahtis stendist ära sõita siis esirattad pöörlesid tühja (Mõtlesin et quattro peks siis nagu
tagasilla järgi võttma aga tutkit fedja )...on see nagu normaalne ...kas see siis veojõu kontroll??
Ihne maksab ühe korra, rumal kaks korda, jobu - kogu aeg.
|
|
|
|
pilsner777
huviline
Registreerunud 09.10.05
Asukoht: saue vald
Kasutaja on eemal
Auto: b4&b6
|
postitati 05.11.07 18:14
|
|
|
Kas sa kardaani tugi puksi oled ka vaadand?
|
|
|
yepi
huviline
Registreerunud 12.10.07
Asukoht: Nõmme
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,5 TDQ 103 KW; A3 1,8 92 KW; Perlingo 1,4 55KW
|
postitati 06.11.07 15:28
|
|
|
ega ei ole küll
Ex siis viskan pilgu peale
Tänan
Ihne maksab ühe korra, rumal kaks korda, jobu - kogu aeg.
|
|
|
|
altz1
huviline
Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: V8tt
|
postitati 07.11.07 15:54
|
|
|
Omal sama masin ja sama jama, kuid ise suht kindel et pärast gardaani tugi puki või äärmisel juhul gardaani vahetamist saab asja korda. Vibra(mürin)
tekib ju ainult siis kui mootoril raske vedu (kõrgem käik+gaas põhja) ning hakkab mootor keskmist tugipukki rohkem murdma, ning kui see kutu siis
sealt ta tulebki.
Tuleb e36 bemmi oma peale ümber teha sest audi seda juppi eraldi ei müü...
|
|
|
Teemo
klubiliige
Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Quattro
|
postitati 07.11.07 17:48
|
|
|
Olen neid Quattro kardaane mitmeid remontinud, seega kui juba keskpukki vahetama hakkate, siis vahetage ka otsaliigendid(Ford Sierra/Scorpa tagaumised
veovõlli otsad ketaspidurivariant)
|
|
|
aaakuus
huviline
Registreerunud 21.05.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 avant
|
postitati 09.11.07 18:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Teemo
Olen neid Quattro kardaane mitmeid remontinud, seega kui juba keskpukki vahetama hakkate, siis vahetage ka otsaliigendid(Ford Sierra/Scorpa tagaumised
veovõlli otsad ketaspidurivariant) |
Räägi, mis summadega peab arvestama kui vahepuki ja otsaliigendite kallale minna?
|
|
|
semanoid
huviline
Registreerunud 24.04.07
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: audi 90 q. 20v 125kw. 91a.
|
postitati 10.11.07 12:51
|
|
|
sama teema, kergelt läbi on mõlemad otsad ja vahepukk on pehme, kiirendamisel vuristab ikka päris usinalt, aga kuna mul on paar projekti veel pooleli,
siis tuleb vahetus edasi lükata.
semanoid
|
|
|
|
Teemo
klubiliige
Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Quattro
|
postitati 10.11.07 18:14
|
|
|
No need Fordi otsad u.400-500/tk. Kõige kindlam küsida Scorpa 2.8/2.9 omi. Ja vahet pole kas sisemised või välimised-ühesugused. Otsaliigendite
tolmukatted jätaksin, aga kardaani ehk Audi omad, sest kuna kardaan keerleb u.4korda kiiremini, kui ratas, siis ei pruugi need kaasa antavad kummist
tolmukatted vastupidada.
Vahepukk- no ükskõik milline, peaasi, et laagri augu läbimõõt oleks 30mm. Aga olen kasutanud Opel Rekordi/Omega omi ja mõned mehed räägivad ka E30
BMW omadest.
No kui käsi peale ei hakka, siis võib ju u2u-d kasutada.
|
|
|
pilsner777
huviline
Registreerunud 09.10.05
Asukoht: saue vald
Kasutaja on eemal
Auto: b4&b6
|
postitati 10.11.07 18:28
|
|
|
Tekkis üks mõte ,et volkar ja audi kasutavad ka päris palju ühiseid juppe kas siis synkro kardaani puks ei võiks paremini sobida muidugi kui sedagi
eraldi müüakse.
|
|
|