Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 3B ajudest! (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 2002)
Teemo
klubiliige



Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Quattro

postitati 28.10.07 09:35 Tsiteeri
3B ajudest!



Olen uurinud siit ja sealt aga vastust pole leidnud.
Nimelt, mis vahe on 3B mootorite ajudel peale erineva koodi.
S2-l peaks olema Audi koodiga aju 895907404BA ja 200-l 447907404AA. Kindlasti enamus ruttavad vastama, et ei midagi, aga mina küsiks kas keegi on samale mootorile neid proovinud.
Endal igatahes probleem selles, et S2-e aju käivitub paari korra järel ja töötab ilusti kuni sinnani, et moto soe ja uut käivitust proovin. Küünlad tohutult mustad ja tagant pentsu haisu küllaga( viga on ilmselt selles, et näitab Coolant Temp. Sensori viga)
200 käivitub hetkeks ja sureb kohe välja. Käima jääb mootor alles soojast peast ja segu tundub ok!, sest käivitub ka uuesti. Samas viimane aju vigu ei näita.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
erx
huviline



Registreerunud 15.09.03
Asukoht: harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A8 & X5

postitati 28.10.07 20:53 Tsiteeri


vedeleb pagassis 1 stock ja 100% töötav S2 aju, kui tahad võin proovimiseks laenata, asjal ei ole küll plekke ümber, niiet numbreid on pealt raske otsida...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Teemo
klubiliige



Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Quattro

postitati 05.01.08 20:00 Tsiteeri


Kunagi sai teemaga algust tehtud, siis proovime ka seda lõpetada.
Ei tea kas see on nüüd absoluutne tõsi, aga ise tegin järgmise järelduse.
Pikkade käiamiste peale lahkus üks hooratta hammasvöö hammastest. Audi 200 3b mootori aju ei suutnud sellest üle saada, sest arvab, et rpm andur vigane ja ei taha üldse töötada.
s2, 3b-l siis teise koodiga aju ning viga tuleb esile alles 5500 pöörde juures ja siis näitab rpm anduri viga. Kuni selle piirini töötab laitmatult.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jaks
huviline

Avatar


Registreerunud 14.12.03
Asukoht: Rakvere ja Tallinn vaheldumisi
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 635 CSI, E34 M5, E23 , Audi A6 quattro Avant

postitati 06.01.08 11:00 Tsiteeri


Mingi aeg sai ka proovitud mõlemi koodiga aju ja mõlemad töötasid 200-l ilusti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Teemo
klubiliige



Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Quattro

postitati 06.01.08 19:05 Tsiteeri


Jah seda ma kuulsin ka mõne teise käest, kui ise probleemiga jamasin. Kuid nüüd võiks keegi teada anda, kui on kogemusi 200 aju paigaldamisel s2-le.
Minul oli muidugi ka vigane hooratta hammasvöö ning see tekitab segadusi mootori pöörete lugemisel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 08.01.08 17:53 Tsiteeri


Omal ajal sai katsetatud S2 ja 200 20vT ORIGINAAL ajusid igat pidi ja märgatavat vahet ei tuvastanud.
Küll tekkis erinevus kui sai turbo teravaks forseeritud ja N75 mängust välja jäetud siis sai 200 kivi paremini hakkama.

Aga mina olen avastanud erinevuse mida ei kajasta vist kataloogid ja esindused.

Nimelt vanad 200 162kw sündisid tehases lamdaga mis ei saa hakkama rohkem valeks lahjaks/rikkaks aetud kütte segudega kui paigaldada erinevaid nukkvõllide kombinatsioone. (2004.a. katsetasin 3tk)
Küll aga sai hakkama tuntavalt paremini sama kompotidega S6 lamda 0 258 003 994 ja kui küsida boschi andmebaasist ei luba bosch paigaldada vana koodilist lamdat 200-le. ja väidab et tal on S6 -ega sama lamda (aga tehasest sündisid nad vanema versiooni lamdaga)

Koode lugevatele inimestele tundub se loll jutt aga auto aretajatel tasub mu väitet katsatada ka oma vanal 162 kw mootoril.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 24]
[PHP: 29.9% - SQL: 70.1%]