Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Kuidas airbag avanema pannakse? (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 1918)
ivar80
huviline



Registreerunud 22.11.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A90 B3 2,3, Seat Altea XL 2,0TDI DSG

postitati 25.10.07 12:47 Tsiteeri
Kuidas airbag avanema pannakse?



Küsin kuna olen juhipoolsega pisut hädas. Arvuti näitab jätkuvalt, et takistus liiga suur. Samas katkestust ei tohiks juhtmetes enam olla (vedrujuhe oli puruks ennem). Kas airbagi takistust tavalise testriga mõõta tohib? Peab ju airbagi aju selle korrasolekut umbes samamoodi kontrollima. Milline pinge/vool/impulss läbi nende kahe juhtme paneb bag'i avanema?
Kontrollin veel juhtmed üle kuni ajuni, kuid kui nendes viga pole siis mis edasi...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Andy
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.04
Asukoht: kärdla
Kasutaja on eemal

Auto: B4, B5

postitati 25.10.07 15:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ivar80
Küsin kuna olen juhipoolsega pisut hädas. Arvuti näitab jätkuvalt, et takistus liiga suur. Samas katkestust ei tohiks juhtmetes enam olla (vedrujuhe oli puruks ennem). Kas airbagi takistust tavalise testriga mõõta tohib? Peab ju airbagi aju selle korrasolekut umbes samamoodi kontrollima. Milline pinge/vool/impulss läbi nende kahe juhtme paneb bag'i avanema?
Kontrollin veel juhtmed üle kuni ajuni, kuid kui nendes viga pole siis mis edasi...

äkisti tuleb viga mooduli mälust nullida, kui sul selline süsteem on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ivar80
huviline



Registreerunud 22.11.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A90 B3 2,3, Seat Altea XL 2,0TDI DSG

postitati 25.10.07 16:54 Tsiteeri


Elementaarne ju :D
tuleb kohe tagasi rike.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
equilibrium
huviline



Registreerunud 10.04.06
Kasutaja on eemal


postitati 26.10.07 09:11 Tsiteeri


Olen mõõtnud ei juhtund midagi.
Mõõtsin rooli ja kellade vahelisest pistikust.
Kõikides pistikutes on kontakt mis lühistab mõlemad kontaktid kui pistik lahti tõmmata.

Mahavõetud airbagi ei soovita mõõta selle kohal seistes lööb hambad välja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ivar80
huviline



Registreerunud 22.11.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A90 B3 2,3, Seat Altea XL 2,0TDI DSG

postitati 26.10.07 09:30 Tsiteeri


Ja palju normaalne takistus oleks sellel asjal? Ja palju hambaid kaotasid :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Amadeuz
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.05
Asukoht: Tarbatu
Kasutaja on eemal

Auto: C5 avant TQAT 110 kW õlipress '99 (Nora), MB W639 kombi AT CRD 80kW (Jasmin)

postitati 26.10.07 09:41 Tsiteeri


Ei tea küll turvapadja pürotehnika ohutustehnikat, kuid militaris on asi järgne:
Maksimaalne ohutu vool on selline vool, mida võib kuni viie minuti jooksul ilma süttimisohtu tekitamata lasta läbi süüturi hõõgniidi (vene päritolu detonaatoritel - 0,18A, rahvusvaheliste standardite järgi - 0,2A).
Kuna see padi saab siiski eletkroonilise impulsi paiskelaengu süttimiseks (a'la detonaatorilt), siis usun, et sinna kanti need numbrid võiksid jääda.
Aga uuri enne katsetamist kindlasti mõnelt diagnostikult täpsemalt järgi :)


_________________
www.andmebaas.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
equilibrium
huviline



Registreerunud 10.04.06
Kasutaja on eemal


postitati 26.10.07 10:17 Tsiteeri


Kusagil oli juttu 2,2 oomist. vedrujuhtmed ka mingi alla 1 oom kumbki soon.


Avariilise auto airbag-vanad püksid+2,2 takisti


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rene999
huviline

Avatar


Registreerunud 04.06.04
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.8Q

postitati 26.10.07 15:32 Tsiteeri


Tavaliselt airbag-i takistust ei mõõdeta, sest muidu võib pauku teha. Airbag-i avamiseks (õhkimiseks on vaja väga väikest voolu impulssi).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ivar80
huviline



Registreerunud 22.11.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A90 B3 2,3, Seat Altea XL 2,0TDI DSG

postitati 27.10.07 08:09 Tsiteeri


Kui seal tõesti nii väiksed takistused on siis ilmselt tekib rike väga kergelt juba siis, kui on pisut halb kontakt mõnes pistikus. Vaatan need veel kriitilise pilguga üle ja üritan mitte mõõta airbagi ennast.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
semanoid
huviline



Registreerunud 24.04.07
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: audi 90 q. 20v 125kw. 91a.

postitati 27.10.07 16:01 Tsiteeri


vastates pealkirjale: sõida vastu seina, garanteeritud avanemine,kui on . ise näppida ei maksa! las arutavad ja teevad need kel on kogemusi ja volitusi!!


semanoid
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ivar80
huviline



Registreerunud 22.11.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A90 B3 2,3, Seat Altea XL 2,0TDI DSG

postitati 28.10.07 10:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: semanoid
vastates pealkirjale: sõida vastu seina, garanteeritud avanemine,kui on . ise näppida ei maksa! las arutavad ja teevad need kel on kogemusi ja volitusi!!

Ma juba imestasingi, et pole veel ükski ninatark siia teemasse targutama sattunud. Edu sulle, ära kunagi tunne huvi asjade vastu millest kohta sa kõike veel ei tea, sest selle jaoks on kusagil ju spetsialist juba olemas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
semanoid
huviline



Registreerunud 24.04.07
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: audi 90 q. 20v 125kw. 91a.

postitati 30.10.07 13:54 Tsiteeri


onju! huumori meel on meid maha jätnud.;)


semanoid
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 28.2% - SQL: 71.8%]