Keskmine küttekulu 25l/100 2,5 tdi
Ostsin auto , maanteel kulu 7l sajale, linnas ka nagu tavalisel ´2,5sel .
vilj avastasin,et mõlematele vaakumklappidel pimedad ees, kui panna külge siis piirab ära mootori peale 3000 rpm. sai ka klapikambri kaan maha võetud,
4 tõukurit vahetatud, 1 väljalaske nookur tagasi pandud... (NB!!! eest rihmasid ega midagi lahti ei võtnud kuna oli äärmise nuka alt,ehk sai ilma
lahtivõtmata nuka kätte ja tagasi õigesse hambasse 100% )
Lahti said kakukud ka turbost tulevad lõdvikud, sisselase jne. Said nagu kõik kinni tagasi ka.
nüüd on küttekulu puhas ulme, kuigi kõik torud ja asjad peaks olema tagasi nii nagu peab, ei aita ei pimedad ,ega külge ühendamine.
veateateid ei näita midagi asjalikku . Any ideas?
Turbo klapp käis maas, see on 100% korras, vaakumpumbaga ka testitud nii,et seda mitte soovitada.
EGR on kinni pandud, täna lugesin just siis audiclubist,et ei soovitata seda kinni panna. Ok, teen homme lahti.
Aga maanteel on kulu 90-nega sõites 10-17 l , kõigub tohutult, väikesest kallakust üles sõites tõuseb paarikümnete liitrite kaupa hetkekulu jne,
pidevalt on 30-40 jne numbrid... vahepeal on kulu nagu korraks OK ka.. nagu mingi ´andur jebiks.. veakoodi selle kohta pole
mis võiks sellist asja põhjustada. Järgmine nädal käin ühe dislaspetsi juures ära.
Täispaagiga olen sõitnud, 345km eest vist, pool paaki on läinud. Paak on 80l (ja ilmselt lõpp kukub ka kiiremini) . Kulu on viimase nädala aja oma,
linn ja natuke maanteed max 7km .
Minek on hea,sest turbot ei juhita, turbo töötab.
Enam ei jõua ise ära mõelda mis võib üldse nii tohutut muutust põhjustada. Homme proovin õhulugeja pistikuta.
Mootor ikka tahmab ka kui kohapeal gaasi anda.
eluaeg pole diislit sallinud...ja no jätkuvalt pole põhjust kurat...
nukad ega nookurid pole kulunud seega selles asi olla ei saa
|
|