Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: a4 v6 juhitavus libedaga (Vastuseid: 13 | Vaatamisi: 1679)
Tort
huviline



Registreerunud 16.09.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 2.6

postitati 23.10.07 12:16 Tsiteeri
a4 v6 juhitavus libedaga



Hei!

Olles värske audiomanik, ei jõua libedat ära oodata ja küsin siin. Olen kuulnud erinevaid õudusjutte raske mootoriga esiveoliste juhitavusest libedaga. Ise oman a4 95a v6 110kw esivedu. On see auto siis tõesti nii meeletult halva juhitavusega, nagu räägitakse? Ise olen sõitnud b4 2.8 quattroga ja see oli küll mingil hetkel tohutult alajuhitav, ei mäleta mis rehvid tal all olid. Kuidas kommenteerite? Kannatab ikka mõistlikult liigelda või on liiga palju tegemist libedaga? Sõita saab, selge see. Otsingut kasutasin ka, ärge siis tappa andke ;).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jaakk
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw 525i -2007, sedaan

postitati 23.10.07 12:30 Tsiteeri


Korralikud rehvid, sillad korda, kokkujooks paika ja ei usu, et halb on.


Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga põlistallinlased audisid ei osta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
margus
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 23.10.07 13:00 Tsiteeri


Üldiselt võrreldes teiste Audi mudelitega on A4/S4 oma "haiguse" alajuhitavuse vastu paremini kaitstud ehk siis on tema juhitavus veidi parem. Küll aga mitte päris nii hea kui BMW-l.
Muidugi mängib natukene kaasa ka neliveo olemasolu(olematus) - neliveoga on alajuhitavus väiksem, esiveolisel suurem.

Sellest oli hiljuti juttu ka 5-th Gear saates kui ma ei eksi.

Edit eelmisele postitusele: Audil võid panna sillad nii paika kui vähegi oskad, aga alajuhitav on ikkagi, sest mootor on liialt eespool esisilda, et normaalseks saaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
4rings
huviline



Registreerunud 15.10.07
Kasutaja on eemal

Auto: V8

postitati 23.10.07 13:04 Tsiteeri


Ise sõitnud esiveolise A4 110kW turboga mitu talve. Võib tekkida mõni olukord, kus nina tahab oma teed minna aga kui taipad gaasipedaali kasutades suunda tagasi saada, siis pole hullu.
Ühe korra õnnestus jää peal külglibisemisse sattuda aga sai esimeste rataste+kerge lisagaasiga nina enamvähem õigesse suunda tagasi ja hiljem tuli muu auto ka järgi. Kiirus oli tühjal teel sinna 100 kanti ja enam midagi sellist kogeda ei tahaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tort
huviline



Registreerunud 16.09.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 2.6

postitati 24.10.07 12:36 Tsiteeri


Selged pildid. Nii nui auto ei olegi siis järelikult. Ma just mõtlesin õudusega tagasi selle b4 2.8 peale, mis eriti ei hiilanud sõiduomadustega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 24.10.07 14:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: 4rings
Ühe korra õnnestus jää peal külglibisemisse sattuda aga sai esimeste rataste+kerge lisagaasiga nina enamvähem õigesse suunda tagasi ja hiljem tuli muu auto ka järgi. Kiirus oli tühjal teel sinna 100 kanti ja enam midagi sellist kogeda ei tahaks.

See ongi quattro ja esiveolise vahe, et quattroga tahaks selle kiiruse peal just külje pikalt ette lasta. :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
anduke88
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.04.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B6 1.9TDI & MB W205 & Audi Q7 60 TFSIe

postitati 24.10.07 14:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: 4rings
Ise sõitnud esiveolise A4 110kW turboga mitu talve. Võib tekkida mõni olukord, kus nina tahab oma teed minna aga kui taipad gaasipedaali kasutades suunda tagasi saada, siis pole hullu.
Ühe korra õnnestus jää peal külglibisemisse sattuda aga sai esimeste rataste+kerge lisagaasiga nina enamvähem õigesse suunda tagasi ja hiljem tuli muu auto ka järgi. Kiirus oli tühjal teel sinna 100 kanti ja enam midagi sellist kogeda ei tahaks.


Mul oli esimeste külmadega nii, et sain asfaldil esiveolise Audiga tugevalt külje ette.
Oli linnas, kiirus 40 kandis, hommikuse tiheda liiklusega vasakpöördel. Ei olnud suveslikk, vaid väga korralikud m+s all tol korral.

:cool::cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tort
huviline



Registreerunud 16.09.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 2.6

postitati 24.10.07 14:45 Tsiteeri


Ma tegelikult pidasin silmas just v-mootoriga a4. Kas ma eksin, kui arvan, et v6 mootor on palju raskem, kui r4 ja r4 turbo? V-mootoriga a4 kaalujaotus peaks olema rohkem paigast ära?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 24.10.07 15:20 Tsiteeri


V-mootor on samas jälle 1 sil võrra lühem ja mõjuv jõuõlg on pisut väiksem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tort
huviline



Registreerunud 16.09.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 2.6

postitati 24.10.07 17:22 Tsiteeri


Õige jutt, eeldusel et mootori salongipoolne ots on samas kohas. Vaatasin, et kaalu on 2.6-l 65 kilo rohkem kui 1.8T-l. Kaalujaotust ei leidnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Karel
huviline

Avatar


Registreerunud 10.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S2

postitati 24.10.07 17:41 Tsiteeri


Kaalujaotust saaks vist näiteks amordistendis mõõta. Ma ei ole kindel, kas igasugused aparaadid seda näitavad, kuid kunagi kui kolm aastat tagasi mingi kampaania ajal amorte raputati, sain küll teada kui palju esiots ja taguots kaalusid. Kuigi tulemus ei ole ülitäpne, on selle kaaluga vist ikka rohkem teha kui teadmisega, et amordistendi arvates amordid korras on.
Kindlasti on ka muid ja täpsemaid võimalusi kaalu määramiseks, kuid hetkel ei tule ühtegi nii kättesaadavat ja soodsat võimalust meelde.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tort
huviline



Registreerunud 16.09.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 2.6

postitati 25.10.07 11:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Quattro-Karel

Kindlasti on ka muid ja täpsemaid võimalusi kaalu määramiseks, kuid hetkel ei tule ühtegi nii kättesaadavat ja soodsat võimalust meelde.


Mul tuleb küll üks koht kohe meelde, INTERNET :o:D. Leiaks kindlasti selle kaalujaotuse üles kuskilt. Aga paistab, et v6 pisikeste a4-dega ei ole siiski nii õudne talvel sõita, kui räägitakse. Eks talvel paistab siis. Muide kaaluda saab autot viljakaalude peal näiteks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 25.10.07 13:59 Tsiteeri


Kaaluda peaks saama ka prügilates. Ei, ma ei vihjanud millelegi, ausõna. :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
CE
huviline



Registreerunud 02.03.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant 1,9 TDI q

postitati 29.10.07 08:10 Tsiteeri


Kaalu/kaalujaotuse teadasaamiseks peaks igati sobima ka ülevaatuse piduristendi paber. Seal on mäletamismööda kirjas auto esi-tagatelje koormus nii kilodes (oli vist isegi ratta kaupa) kui protsentides . Ise küll raske ninaga Audi (endal R5 mootoriga A6, esiteljel 1t massi) juhitavuse üle talveoludes ei oska kaevata. Normaalsetel kiirustel korraliku rehviga igati juhitav ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 25.8% - SQL: 74.2%]