Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: diiselmootori aku (Vastuseid: 19 | Vaatamisi: 7125)
gollum
huviline



Registreerunud 20.10.07
Asukoht: Jõgevamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6

postitati 20.10.07 12:42 Tsiteeri
diiselmootori aku



Tervist!
Mul siis selline mure et sai soetatud Audi A6 2.5 tdi 103kw.
Kuna ma pole varem diiselmootriga autot omanud siis oleks teile selline küsimus....et milline aku autole osta...vana omanik on peale pannud 66 Ah aku aga olen kuulnud et see jääb diislile väga lahjaks.Mis oleks diiselmootorile Ah järgi paras ja mis oleks naq ülemine piir??..Räägitakse 95Ah.-st!
Loodan abi saada sest vana akuga jääb powerist väheks et mu pilli korralikult käima panna...Peab pikalt käiama!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 20.10.07 12:46 Tsiteeri


ma endale just ostsin 74ah ja vaata et kui ostad et sa siis ikka madala ostad kui sul aku istme all on.ja aku ja istme vahele oleks hea kui mingi kummi saad panna sest tavaliselt läheb see istme raam vastu aku +klemmi ja siis võib asi maha põleda


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
vreps
huviline



Registreerunud 04.10.07
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,5tdi nüüdseks ajalugu

postitati 21.10.07 09:32 Tsiteeri


Ise kasutan VARTA D25 akut. -30 külmaga jõudis käima vedada küll.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
real1
huviline

Avatar


Registreerunud 09.06.06
Asukoht: Värska
Kasutaja on eemal

Auto: B3, B4, B5; B7, C4, C6

postitati 21.10.07 10:55 Tsiteeri


Mahtuvus pole üldse nii oluline kui käivitusvool, see aga peaks olema diisli puhul ikka üle 600 ampri. 680 või midagi sinnakanti on vist nad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 21.10.07 12:14 Tsiteeri


Paar aastat tagasi sai soetatud Varta blue dynamic, mahtuvust on 64ah ja käivitus vool on 640A aga nõrguke on. Suurte külmadega tarisin ta ööseks tuppa siis ei olnud hommiku mingeid probleeme käivitusega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
uunox
huviline



Registreerunud 31.10.05
Asukoht: Tallinn/Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.4D C4, Space Wagon 1,8TD

postitati 21.10.07 13:07 Tsiteeri


käivitusvool ongi oluline, sest diislile on kohe alguses kiiret ringi vaja.. mahtuvus annab sulle lihtsalt pikemalt aega käiamiseks, aga terve mootoriga seda ei tohi üldse ette tullagi


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 21.10.07 15:50 Tsiteeri


Suure mahtuvusega aku ja hea käivitusvool tagab kerge käivituse st. mida suurem mahtuvus siis see pakub ka suuremat käivitusvoolu. Ise vaataks dislale akut käivitus vooluga alates 680A, alates sellest allapoole ajavad ka asja ära, kui need hoida vastavas temperatuuri vahemiks. Et kui pikalt külmas seisab siis käivitusvool muutub viletsamaks. Ja arvestada tuleb ka mootori kubatuuriga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Gunnark
klubiliige



Registreerunud 27.10.09
Asukoht: Harjumaa / Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 20.12.09 07:45 Tsiteeri


Ei hakka uut teemat tegema, autoks a4 2,5 tdi 114kw, 2002, mootoritähis aym, hetkel peal 95 ah aku, net annab antud autole igasuguseid variante aku jaoks alates 72-100 ah-ni. Mida nö eelsitada ei oska, kuskilt ei leia nagu originaalandmeid samuti. Üldjuhul sama mootor a6-l, sellele pakutakse 100ah. Kas 77ah 760 käivitusvool Exide premium jääb Eesti oludes ja antud autole lahjaks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 20.12.09 10:24 Tsiteeri


Ei.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
martin471
huviline



Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005

postitati 20.12.09 12:11 Tsiteeri


Tundub, et jälle vana teema üles otsitud, kuid annan siiski ka omapoolt väikse nõuande. Nagu aru saan, siis teemaalgataja on silmas pidanud C4 kerega A6-e. Diiselmootoriga isendi puhul on muidugi võimsam aku parem. Ise hiljuti vahetasin ja panin istme alla suurima aku, mis sellele autole mahtus. Aku on Deta kirjadega, kuid täpselt sama välimuse ja sisuga, mis Exide, lihtsalt teised kleepsud. Mahutavust 85Ah ja starterivool 800A. Sellise aku leiab Mäealuse tänavalt Akukeskusest, vajadusel paigaldatakse aku. Arvelt vaatasin, et paigaldus maksab 50kr.

Kuna talv juba kohal ja külmad ilmad käes, siis soovitan igati aku võimsama vastu vahetada, tuleb kindlasti kasuks ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ülks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD

postitati 20.12.09 17:47 Tsiteeri


Endal peal 74ah ja käivitusvool on 750A. Hetkel pole nagu probleemi olnud. :)


Mobiilse kümblustünni rent Tartus->
www.teemetünni.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 20.12.09 18:23 Tsiteeri


Enda Audil, 1.9TDI 66kw, on peal Bosch Silver 64Ah, 640A käivitusvooluga aku ja siiani pole alt vedanud, täiesti jaksab käima vedada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
olc
huviline



Registreerunud 02.06.06
Asukoht: Põlva/Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 20.12.09 21:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jokerAudi
Enda Audil, 1.9TDI 66kw, on peal Bosch Silver 64Ah, 640A käivitusvooluga aku ja siiani pole alt vedanud, täiesti jaksab käima vedada.

Näha on et isegi väikestel diislitel on tehasest juba suured akud peal, minu golfil 1.9 77kW TDi'l on 72 või oli 74Ah ja voolu annab 720A. Samas A4 bensukas tuli saksast 44Ah ja oli vist 210A akuga:D Võttis ikka muigama küll. Hästi ei usu muidugi et see tehasest juba nii oli, aga mine tea kah


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
martin471
huviline



Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005

postitati 21.12.09 06:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: olc

Näha on et isegi väikestel diislitel on tehasest juba suured akud peal, minu golfil 1.9 77kW TDi'l on 72 või oli 74Ah ja voolu annab 720A. Samas A4 bensukas tuli saksast 44Ah ja oli vist 210A akuga:D Võttis ikka muigama küll. Hästi ei usu muidugi et see tehasest juba nii oli, aga mine tea kah


See 210A ei ole päris see, mida sina mõtled. Akukeskuses üks mees seletas mulle, et paljudel on need amprid mingites teistes ühikutes antud, din-ides vms. See number tuli korrutada vist 1,66-ga, et saada tavalised amprid. Nagu aru saan, siis seda esineb just saksast tulnud autode akudel. Nii samuti oli minu A6-e eelmise akuga, ka oli käivitusvool midagi 300A-ga peale märgitud. Täiesti ilmselge, et diisli aku ei saa nii väikese käivitusvooluga olla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ülks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD

postitati 08.02.12 17:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: martin471
Tundub, et jälle vana teema üles otsitud, kuid annan siiski ka omapoolt väikse nõuande. Nagu aru saan, siis teemaalgataja on silmas pidanud C4 kerega A6-e. Diiselmootoriga isendi puhul on muidugi võimsam aku parem. Ise hiljuti vahetasin ja panin istme alla suurima aku, mis sellele autole mahtus. Aku on Deta kirjadega, kuid täpselt sama välimuse ja sisuga, mis Exide, lihtsalt teised kleepsud. Mahutavust 85Ah ja starterivool 800A. Sellise aku leiab Mäealuse tänavalt Akukeskusest, vajadusel paigaldatakse aku. Arvelt vaatasin, et paigaldus maksab 50kr.

Kuna talv juba kohal ja külmad ilmad käes, siis soovitan igati aku võimsama vastu vahetada, tuleb kindlasti kasuks ;)


Vana teema küll aga küsin siiski. Kuidas see DETA aku sinul end üleval pidas? Endal nimelt sama aku ühel bensiinimootoriga masinal peal ja täna kui käivitama läksin oli üllatus suur. Aku oli kapoti alla täiesti ära jäätunud. Testriga mõõtes sain 5V, ehk siis mitte piuksu ka ei teinud. (Auto seisis 4 päeva) Tõin aku garaaži sulama, paar tundi sulas ja oli juba 11,7V. Aku pole veel 6 kuudki vana. Kas see ongi neil akudel niimoodi?


Mobiilse kümblustünni rent Tartus->
www.teemetünni.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
catmar
huviline



Registreerunud 05.11.09
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia 3

postitati 08.02.12 18:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ülks
Tsitaat:
Algselt postitas: martin471
Tundub, et jälle vana teema üles otsitud, kuid annan siiski ka omapoolt väikse nõuande. Nagu aru saan, siis teemaalgataja on silmas pidanud C4 kerega A6-e. Diiselmootoriga isendi puhul on muidugi võimsam aku parem. Ise hiljuti vahetasin ja panin istme alla suurima aku, mis sellele autole mahtus. Aku on Deta kirjadega, kuid täpselt sama välimuse ja sisuga, mis Exide, lihtsalt teised kleepsud. Mahutavust 85Ah ja starterivool 800A. Sellise aku leiab Mäealuse tänavalt Akukeskusest, vajadusel paigaldatakse aku. Arvelt vaatasin, et paigaldus maksab 50kr.

Kuna talv juba kohal ja külmad ilmad käes, siis soovitan igati aku võimsama vastu vahetada, tuleb kindlasti kasuks ;)


Vana teema küll aga küsin siiski. Kuidas see DETA aku sinul end üleval pidas? Endal nimelt sama aku ühel bensiinimootoriga masinal peal ja täna kui käivitama läksin oli üllatus suur. Aku oli kapoti alla täiesti ära jäätunud. Testriga mõõtes sain 5V, ehk siis mitte piuksu ka ei teinud. (Auto seisis 4 päeva) Tõin aku garaaži sulama, paar tundi sulas ja oli juba 11,7V. Aku pole veel 6 kuudki vana. Kas see ongi neil akudel niimoodi?
Selle aku peaks garantiisse kiirelt viima! Laetud aku ei tohiks ära jäätuda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ülks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD

postitati 08.02.12 18:31 Tsiteeri


Sellega ka jama. Ise ostsin auto, millel uus aku peal. Seega mina pole seda akut ostnud ja mingit tšekindust mul pole. :(


Mobiilse kümblustünni rent Tartus->
www.teemetünni.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 08.02.12 20:37 Tsiteeri


Oled sa kindel, et sul mingisuguseid tarbijaid ei ole taga, mis aku tühjaks tõmbavad?
Pigem lõhnab selle moodi.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
ülks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD

postitati 09.02.12 14:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Oled sa kindel, et sul mingisuguseid tarbijaid ei ole taga, mis aku tühjaks tõmbavad?
Pigem lõhnab selle moodi.


Kindel pole. Samas aku näitas ju 11.7 V peale ülessulamist. Kui tarbija taga oleks olnud, siis kas ta poleks mitte pidanud jäämagi 5V peale?


Mobiilse kümblustünni rent Tartus->
www.teemetünni.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
martin471
huviline



Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005

postitati 10.02.12 20:10 Tsiteeri


Praegusel ajal on see täiesti tavaline asi, et akudega nii juhtub ja siis suure hooga garantiisse viiakse. Paraku jääb tihti süü siiski omanikule. Kas käiatakse aku täiesti tühjaks või on mingi tarbija järel ja seetõttu külmub aku lihtsalt ära. Ise ma ei oleks kindel, kas sina oma akust veel asja saad, aga proovida tasub.

Rääkides Deta akust, siis minu aku on küll väga tublisti vastu pidanud. Kui ma ei eksi, siis peaks selle akuga olema minul juba kolmas talv ja aku on siiani väga heas seisukorras. Akulaadijaga ei ole ma seda kordagi laadinud. Töö juures tegin ka akutestriga kontrolli. -11 kraadi juures andis midagi natuke alla 700A välja ja kui juba +10-ni soojenes, siis tuli 800-st amprist juba midagi 760A-ga. Kuna mu auto pole suurte külmadega just kõige eeskujulikum käivituja, siis olen saanud ka väga pikkasid käiamisi teha ja kannatab väga ilusti ja kaua.

Omalt poolt julgen Detat soovitada!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 40.8% - SQL: 59.2%]