Esthet-x
huviline
Registreerunud 09.05.04
Asukoht: Saue
Kasutaja on eemal
Auto: C5
|
postitati 14.10.07 17:29
|
|
|
ABY puterdab suurema rõhuga - Korras
Nimelt on kuni 1.0bar kõik korras, aga peale seda lööb koheselt rõhu 1.5-ni ja hakkab puterdama. Esimesena sai vahetatud küünlad (originaalid
Revalist), seejärel piibud (Bmw 24v omad ja 1.8kohm). Sai proovitud lahti ühendatud õhulugejaga sõita - midagi. Solenoid klapp vahetatud - midagi ei
muutunud. Tegu Maku endise s2 avandiga.
Minu mõistus on otsas 
|
|
|
Robinson
klubiliige
Registreerunud 05.09.03
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.10.07 17:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Esthet-x
Nimelt on kuni 1.0bar kõik korras, aga peale seda lööb koheselt rõhu 1.5-ni ja hakkab puterdama. Esimesena sai vahetatud küünlad (originaalid
Revalist), seejärel piibud (Bmw 24v omad ja 1.8kohm). Sai proovitud lahti ühendatud õhulugejaga sõita - midagi. Solenoid klapp vahetatud - midagi ei
muutunud. Tegu Maku endise s2 avandiga.
Minu mõistus on otsas |
Ehk andis otsa mõni pool või kommutaator!
|
|
|
MartinCS
huviline
Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07
|
postitati 14.10.07 17:38
|
|
|
A mida segukell puterdamise ajal näitab?
|
|
|
Esthet-x
huviline
Registreerunud 09.05.04
Asukoht: Saue
Kasutaja on eemal
Auto: C5
|
postitati 14.10.07 17:40
|
|
|
Jama ongi selles, et pole segukella. Arvuti näitas sõidu aeg, et kõik korras. Veakoode pole samuti ühtegi.
Kas viga ei või olla näiteks ,,väsinud'' bensupumbas või isegi umbes bensufiltrist? Nende asjadega pole jõudnud veel tegeleda.
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.10.07 18:55
|
|
|
Sain ka arvuti taha. Ei saanud ennist su kõnele vastata. Mis puudutab sinu muret, siis ma isegi pakkusin, et võib olla kommuka viga. Proovi neid
korras masina pealt. Nii palju veel teadmiseks, et kõik töötas kuni hetkeni, kui mul masin seisma jäi mitmeks kuuks. Peale seda tekkis see anomaalia.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
Esthet-x
huviline
Registreerunud 09.05.04
Asukoht: Saue
Kasutaja on eemal
Auto: C5
|
postitati 14.10.07 19:23
|
|
|
Seoses sellega võiks keegi märku anda, kes oleks nõus minule veidi aega raiskama ja oma autolt kommukat laenama. Nii ehku peale ei tahaks ka asju
vahetama hakata.
|
|
|
MartinCS
huviline
Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07
|
postitati 14.10.07 20:18
|
|
|
Maku, äkki seletad, kuidas on rõhu tõus ja kommuka mittetöötamine omavahel seotud?
Proovi saada kuskilt segukell, saad tibagi aimu. See kulub ka edaspidi sul marjaks ära 
Martin@ väga sarnase probleemiga maadlemas.
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.10.07 20:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: MartinCS
Maku, äkki seletad, kuidas on rõhu tõus ja kommuka mittetöötamine omavahel seotud?
|
Mida rohkem mootor vatti saab, seda rohkem hakkavad nõrgad kohad välja tulema. SJM-ist lugesin kunagi, et rõhu suurenedes hakkavad vigased poolid
suure tõenäosusega endast märku andma. Kui masin hakkab suurema boosti all puterdama, siis ei saa kohe öelda, et probleem on boostis. Seda ei saa
muidugi välistada aga tuleb läheneda ka teise külje pealt. Seepärast tulekski mõelda, miks masinale suurem ülerõhk ei meeldi.
Ignition troubleshoot: http://www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/S4_Ignition.htm
The common misfire problems under load when the boost is increasing are usually caused by either a problem with the spark plug(s), one or more of the
ignition coil connector leads, or from one or more defective ignition coil(s).
Boost check list:
* Check the compression or have a cylinder leak down test performed to verify the engine valves, rings, and head gasket are in good shape.
* Replace the spark plugs, air filter, and fuel filter and change the engine oil and filter.
* Replace the idle/WOT throttle switch
* Remove and clean the idle stabilizer valve.
* I replace the CIS Fuel injector inserts and O-rings and the injector sealing O-rings.
* Consider replacing the injectors as they often leak and cause starting problems on high mileage vehicles.
* Replace the valve cover gasket and check/replace the T shaped breather hose and the main breather hose on the side of the engine block.
* Inspect vacuum/boost hoses on the Waste Gate Solenoid and on the Waste Gate
* Remove the lower intercooler hose(s) and inspect them, replace as necessary.
* Replace the accordion style hose between the intercooler and the throttle body.
* Check the fuel system pressure and the control pressure
* Check/Replace the O2 sensor if it has over 60k miles on it
* Check/Adjust the idle mixture at the fuel distributor.
* Inspect the air temperature sensor wiring and verify good connection between ECU and this sensor.
* Check/Replace all the cooling system hoses, replace thermostat, flush system, install new coolant.
* Check operation of the 3 speed radiator fan system and the after-run turbo cooling pump
* Check/replace the timing belt, tensioner and water pump as necessary every 60-75k miles
* Perform road test and drive vehicle in 3rd gear at Wide Open Throttle (WOT) to see what boost level is indicated on the digital boost gauge,
then drive engine for 10 minutes to allow engine/turbo to cool down.
* Check for any stored ECU fault codes after test drive.
* Run the ECU Output tests to verify the ECU controlled solenoids are working correctly.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
Robinson
klubiliige
Registreerunud 05.09.03
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.10.07 04:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: MartinCS
Maku, äkki seletad, kuidas on rõhu tõus ja kommuka mittetöötamine omavahel seotud?
Proovi saada kuskilt segukell, saad tibagi aimu. See kulub ka edaspidi sul marjaks ära 
Martin@ väga sarnase probleemiga maadlemas. |
Kommuka või pooli puhul vigu ajus ei näita.Rõhu tõustes peaks süütevõimendi või pool tagama tugevama sädeme.On olnud samad sümtomid nii S6-2,2 kui
Rs2.Suhteliselt suure tõenäosusega on siin sama anomaalia.Eriti kergelt on tulemas see auto pikaldasel seismisel välistingimustel või mootori
pesul.(Probleem: kondents vesi pooli kaane all, mis peale kuumutamist aurustub ja ladestub poolidele)
|
|
|
MartinCS
huviline
Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07
|
postitati 15.10.07 09:19
|
|
|
Okei, minu loogika ütleb, et kui viga süütamises, siis peaks segukell puterdamise ajal rikast näitama ja kui viga kütte pealesaamises (Pump, pihustid,
mida iganes), siis lahja?
|
|
|
Robinson
klubiliige
Registreerunud 05.09.03
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.10.07 09:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: MartinCS
Okei, minu loogika ütleb, et kui viga süütamises, siis peaks segukell puterdamise ajal rikast näitama ja kui viga kütte pealesaamises (Pump, pihustid,
mida iganes), siis lahja? |
Selle puterdamisega läheb ka segu kell hulluks kuna loobib sulle kõike(see tähendab kui puterdab põlevad kellas enamus tuled rohelisest-punaseni).
|
|
|
teisik
huviline
Registreerunud 19.01.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 200tq, S4 2,2T, S2
|
postitati 15.10.07 10:02
|
|
|
sama haigus läbi elatud vahetasin k6ik syytepoolid välja
origin syytepool ~2200 eeku tk.
teed ymber juhtme ja paned 1,8T poolid 500 tk
kokku läheb ~5000.- selle peale
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 15.10.07 18:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Esthet-x
...Esimesena sai vahetatud küünlad (originaalid Revalist), seejärel piibud (Bmw 24v omad ja 1.8kohm). ... |
Kui õieti mäletan, siis sellise mootori piibud on 5 kohm - osadel bemmi mootoritel on ka sellised peal...
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 15.10.07 18:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Robinson
Tsitaat: | Algselt postitas: MartinCS
Okei, minu loogika ütleb, et kui viga süütamises, siis peaks segukell puterdamise ajal rikast näitama ja kui viga kütte pealesaamises (Pump, pihustid,
mida iganes), siis lahja? |
Selle puterdamisega läheb ka segu kell hulluks kuna loobib sulle kõike(see tähendab kui puterdab põlevad kellas enamus tuled rohelisest-punaseni).
|
Pakun välja, et kui põlemata kütust väljalaskesse satub (vahelejätud), võib see segukella segadusse ajada küll...
|
|
|
MartinCS
huviline
Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07
|
postitati 15.10.07 18:46
|
|
|
Kisub küll tiba OT-ks ära, katsume inimesele nõua anda kaa, aga minul on väga sarnase puterdamise ajal segu konkreetselt punane-kollane. Nii kui
rohelist näitab on tervis tagasi.
|
|
|
Esthet-x
huviline
Registreerunud 09.05.04
Asukoht: Saue
Kasutaja on eemal
Auto: C5
|
postitati 15.10.07 19:37
|
|
|
Suured tänud Teemole, kes esialgu andis proovida teist kaant koos poolidega ning veidi hiljem said need minu omaks Viga oli seega mõnes süütepoolis, mis jäi tuvastamata hetkel.
Nüüd auto liigub nii nagu peaks ja juhil nägu naerul.
|
|
|