Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: ABY puterdab suurema rõhuga - Korras (Vastuseid: 15 | Vaatamisi: 2266)
Esthet-x
huviline



Registreerunud 09.05.04
Asukoht: Saue
Kasutaja on eemal

Auto: C5

postitati 14.10.07 17:29 Tsiteeri
ABY puterdab suurema rõhuga - Korras



Nimelt on kuni 1.0bar kõik korras, aga peale seda lööb koheselt rõhu 1.5-ni ja hakkab puterdama. Esimesena sai vahetatud küünlad (originaalid Revalist), seejärel piibud (Bmw 24v omad ja 1.8kohm). Sai proovitud lahti ühendatud õhulugejaga sõita - midagi. Solenoid klapp vahetatud - midagi ei muutunud. Tegu Maku endise s2 avandiga.

Minu mõistus on otsas :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Robinson
klubiliige



Registreerunud 05.09.03
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal


postitati 14.10.07 17:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Esthet-x
Nimelt on kuni 1.0bar kõik korras, aga peale seda lööb koheselt rõhu 1.5-ni ja hakkab puterdama. Esimesena sai vahetatud küünlad (originaalid Revalist), seejärel piibud (Bmw 24v omad ja 1.8kohm). Sai proovitud lahti ühendatud õhulugejaga sõita - midagi. Solenoid klapp vahetatud - midagi ei muutunud. Tegu Maku endise s2 avandiga.

Minu mõistus on otsas :(


Ehk andis otsa mõni pool või kommutaator!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MartinCS
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07

postitati 14.10.07 17:38 Tsiteeri


A mida segukell puterdamise ajal näitab?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Esthet-x
huviline



Registreerunud 09.05.04
Asukoht: Saue
Kasutaja on eemal

Auto: C5

postitati 14.10.07 17:40 Tsiteeri


Jama ongi selles, et pole segukella. Arvuti näitas sõidu aeg, et kõik korras. Veakoode pole samuti ühtegi.

Kas viga ei või olla näiteks ,,väsinud'' bensupumbas või isegi umbes bensufiltrist? Nende asjadega pole jõudnud veel tegeleda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 14.10.07 18:55 Tsiteeri


Sain ka arvuti taha. Ei saanud ennist su kõnele vastata. Mis puudutab sinu muret, siis ma isegi pakkusin, et võib olla kommuka viga. Proovi neid korras masina pealt. Nii palju veel teadmiseks, et kõik töötas kuni hetkeni, kui mul masin seisma jäi mitmeks kuuks. Peale seda tekkis see anomaalia.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Esthet-x
huviline



Registreerunud 09.05.04
Asukoht: Saue
Kasutaja on eemal

Auto: C5

postitati 14.10.07 19:23 Tsiteeri


Seoses sellega võiks keegi märku anda, kes oleks nõus minule veidi aega raiskama ja oma autolt kommukat laenama. Nii ehku peale ei tahaks ka asju vahetama hakata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
MartinCS
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07

postitati 14.10.07 20:18 Tsiteeri


Maku, äkki seletad, kuidas on rõhu tõus ja kommuka mittetöötamine omavahel seotud?

Proovi saada kuskilt segukell, saad tibagi aimu. See kulub ka edaspidi sul marjaks ära ;)


Martin@ väga sarnase probleemiga maadlemas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 14.10.07 20:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: MartinCS
Maku, äkki seletad, kuidas on rõhu tõus ja kommuka mittetöötamine omavahel seotud?

Mida rohkem mootor vatti saab, seda rohkem hakkavad nõrgad kohad välja tulema. SJM-ist lugesin kunagi, et rõhu suurenedes hakkavad vigased poolid suure tõenäosusega endast märku andma. Kui masin hakkab suurema boosti all puterdama, siis ei saa kohe öelda, et probleem on boostis. Seda ei saa muidugi välistada aga tuleb läheneda ka teise külje pealt. Seepärast tulekski mõelda, miks masinale suurem ülerõhk ei meeldi.

Ignition troubleshoot: http://www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/S4_Ignition.htm

The common misfire problems under load when the boost is increasing are usually caused by either a problem with the spark plug(s), one or more of the ignition coil connector leads, or from one or more defective ignition coil(s).


Boost check list:

* Check the compression or have a cylinder leak down test performed to verify the engine valves, rings, and head gasket are in good shape.
* Replace the spark plugs, air filter, and fuel filter and change the engine oil and filter.
* Replace the idle/WOT throttle switch
* Remove and clean the idle stabilizer valve.
* I replace the CIS Fuel injector inserts and O-rings and the injector sealing O-rings.
* Consider replacing the injectors as they often leak and cause starting problems on high mileage vehicles.
* Replace the valve cover gasket and check/replace the T shaped breather hose and the main breather hose on the side of the engine block.
* Inspect vacuum/boost hoses on the Waste Gate Solenoid and on the Waste Gate
* Remove the lower intercooler hose(s) and inspect them, replace as necessary.
* Replace the accordion style hose between the intercooler and the throttle body.
* Check the fuel system pressure and the control pressure
* Check/Replace the O2 sensor if it has over 60k miles on it
* Check/Adjust the idle mixture at the fuel distributor.
* Inspect the air temperature sensor wiring and verify good connection between ECU and this sensor.
* Check/Replace all the cooling system hoses, replace thermostat, flush system, install new coolant.
* Check operation of the 3 speed radiator fan system and the after-run turbo cooling pump
* Check/replace the timing belt, tensioner and water pump as necessary every 60-75k miles
* Perform road test and drive vehicle in 3rd gear at Wide Open Throttle (WOT) to see what boost level is indicated on the digital boost gauge, then drive engine for 10 minutes to allow engine/turbo to cool down.
* Check for any stored ECU fault codes after test drive.
* Run the ECU Output tests to verify the ECU controlled solenoids are working correctly.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Robinson
klubiliige



Registreerunud 05.09.03
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal


postitati 15.10.07 04:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: MartinCS
Maku, äkki seletad, kuidas on rõhu tõus ja kommuka mittetöötamine omavahel seotud?

Proovi saada kuskilt segukell, saad tibagi aimu. See kulub ka edaspidi sul marjaks ära ;)


Martin@ väga sarnase probleemiga maadlemas.


Kommuka või pooli puhul vigu ajus ei näita.Rõhu tõustes peaks süütevõimendi või pool tagama tugevama sädeme.On olnud samad sümtomid nii S6-2,2 kui Rs2.Suhteliselt suure tõenäosusega on siin sama anomaalia.Eriti kergelt on tulemas see auto pikaldasel seismisel välistingimustel või mootori pesul.(Probleem: kondents vesi pooli kaane all, mis peale kuumutamist aurustub ja ladestub poolidele)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MartinCS
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07

postitati 15.10.07 09:19 Tsiteeri


Okei, minu loogika ütleb, et kui viga süütamises, siis peaks segukell puterdamise ajal rikast näitama ja kui viga kütte pealesaamises (Pump, pihustid, mida iganes), siis lahja?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Robinson
klubiliige



Registreerunud 05.09.03
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal


postitati 15.10.07 09:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: MartinCS
Okei, minu loogika ütleb, et kui viga süütamises, siis peaks segukell puterdamise ajal rikast näitama ja kui viga kütte pealesaamises (Pump, pihustid, mida iganes), siis lahja?


Selle puterdamisega läheb ka segu kell hulluks kuna loobib sulle kõike(see tähendab kui puterdab põlevad kellas enamus tuled rohelisest-punaseni).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teisik
huviline



Registreerunud 19.01.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 200tq, S4 2,2T, S2

postitati 15.10.07 10:02 Tsiteeri


sama haigus läbi elatud vahetasin k6ik syytepoolid välja

origin syytepool ~2200 eeku tk.

teed ymber juhtme ja paned 1,8T poolid 500 tk

kokku läheb ~5000.- selle peale


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 15.10.07 18:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Esthet-x
...Esimesena sai vahetatud küünlad (originaalid Revalist), seejärel piibud (Bmw 24v omad ja 1.8kohm). ...


Kui õieti mäletan, siis sellise mootori piibud on 5 kohm - osadel bemmi mootoritel on ka sellised peal...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 15.10.07 18:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Robinson
Tsitaat:
Algselt postitas: MartinCS
Okei, minu loogika ütleb, et kui viga süütamises, siis peaks segukell puterdamise ajal rikast näitama ja kui viga kütte pealesaamises (Pump, pihustid, mida iganes), siis lahja?


Selle puterdamisega läheb ka segu kell hulluks kuna loobib sulle kõike(see tähendab kui puterdab põlevad kellas enamus tuled rohelisest-punaseni).


Pakun välja, et kui põlemata kütust väljalaskesse satub (vahelejätud), võib see segukella segadusse ajada küll...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MartinCS
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07

postitati 15.10.07 18:46 Tsiteeri


Kisub küll tiba OT-ks ära, katsume inimesele nõua anda kaa, aga minul on väga sarnase puterdamise ajal segu konkreetselt punane-kollane. Nii kui rohelist näitab on tervis tagasi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Esthet-x
huviline



Registreerunud 09.05.04
Asukoht: Saue
Kasutaja on eemal

Auto: C5

postitati 15.10.07 19:37 Tsiteeri


Suured tänud Teemole, kes esialgu andis proovida teist kaant koos poolidega ning veidi hiljem said need minu omaks:D Viga oli seega mõnes süütepoolis, mis jäi tuvastamata hetkel.

Nüüd auto liigub nii nagu peaks ja juhil nägu naerul.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 24]
[PHP: 37.4% - SQL: 62.6%]