Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Lähitulede releed (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 1168)
laur
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A7 3.0 TFSI

postitati 14.10.07 10:40 Tsiteeri
Lähitulede releed



Kas kõikidel autodel/audidel käivad lähituled läbi releede? Kui originaalis tarbivad halogeenid käivitamisel 7 amprit voolu, siis kas need releed peaksid vastu ka 14 amprit?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
wookie
huviline



Registreerunud 21.02.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A80 B4 Quattro 2.6 '94, VW Passat 4Motion '01, Audi A6Q C7 '11

postitati 14.10.07 17:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: laur
Kas kõikidel autodel/audidel käivad lähituled läbi releede?

Ei ole kõikidel autodel lähituled läbi releede.
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=21713
Tsitaat:
Algselt postitas: laur
Kui originaalis tarbivad halogeenid käivitamisel 7 amprit voolu, siis kas need releed peaksid vastu ka 14 amprit?

See sõltub releest enesest. Tavaline "automotive" relee, mida tehnikapoodides müüakse, kannatab 30 kuni 40 amprit. Vaevalt, et sinna originaalis vägapalju väiksemaid pannakse (mudelitel, millel on originaalis tuled releedega).

Kui sa tahad mingit lisatulede ahelat ehitada, siis üldiselt on mõistlik see eraldi releede abil teha, mis sest, et originaalsed releed (kui need on) ilmselt kannataksid lisakoormuse välja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laur
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A7 3.0 TFSI

postitati 14.10.07 17:19 Tsiteeri


Ok tänud vastuse eest. Xenonite pärast küsisin tegelt, nendel käivitusvool umbes 14 amprit, et võib halvasti mõjuda lülititele jne. Soovitatav vist oleks eraldi vool aku pealt releedega.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
wookie
huviline



Registreerunud 21.02.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A80 B4 Quattro 2.6 '94, VW Passat 4Motion '01, Audi A6Q C7 '11

postitati 14.10.07 17:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: laur
Ok tänud vastuse eest. Xenonite pärast küsisin tegelt, nendel käivitusvool umbes 14 amprit, et võib halvasti mõjuda lülititele jne. Soovitatav vist oleks eraldi vool aku pealt releedega.

Möh?
14 amprit 12 voldi juures on 168W.
Ega sa midagi mööda pole pannud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laur
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A7 3.0 TFSI

postitati 14.10.07 21:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: wookie
Tsitaat:
Algselt postitas: laur
Ok tänud vastuse eest. Xenonite pärast küsisin tegelt, nendel käivitusvool umbes 14 amprit, et võib halvasti mõjuda lülititele jne. Soovitatav vist oleks eraldi vool aku pealt releedega.

Möh?
14 amprit 12 voldi juures on 168W.
Ega sa midagi mööda pole pannud?


Ei usu


http://faqlight.carpassion.info/comparison-hid-filament.gif


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
wookie
huviline



Registreerunud 21.02.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A80 B4 Quattro 2.6 '94, VW Passat 4Motion '01, Audi A6Q C7 '11

postitati 15.10.07 19:34 Tsiteeri


Vat kus. Seda ma teadsin küll, et HID startimisel üsna suurt voolu tahab, aga et nii suurt...

Samas, graafiku pealt on näha, et see voolutarve kukub üsna kiiresti, mistõttu juhtmed ja asjad peavad kindlasti vastu. On nendele määratud nimikoormus ju antud pikaajalisena, mitte hetkelisena.

Küll aga on palju huvitavam see, mida selle graafiku peal näha ei ole - nimelt, mis toimub peale ahela sulgumist ja enne 14A voolu saavutamist. Kas see 14A voolu tekkib sinna kohe lülitamise hetkel (nagu hõõglambi puhul) või tekkib see mõni aeg peale vooluahela sulgumist.

Oluline on see seetõttu, et kui 14A ei tekki kohe vaid mõne hetke pärast, on lüliti kontaktid suure voolu tekkimise ajaks juba täielikult suletud, sädelemist ei toimu ning põhimõtteliselt ei ole mingeid releesid tarvis.

Kui see voolutarve on seadmel aga kohe, mis on tõenäoline, tekkib lüliti sulgumisel kontaktide vahele säde, mistõttu oleks relee mõistlik. Relee tuleb siis muidugi valida ka selline, mis on niisuguse suure voolu jaoks arvestatud, et kontaktid enneaegselt ära ei põleks. Lisaks on relee vahetamine kordades lihtsam kui tulede lüliti vahetamine, seega igaks juhuks ikkagi relee (kui originaalis juba ei ole). Aga kui originaalis on relee, siis eraldi releed küll pole vaja paigaldada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 21.6% - SQL: 78.4%]