Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Leedust autot ostes peab olema ettevaatlik (Vastuseid: 24 | Vaatamisi: 3788)
equilibrium
huviline



Registreerunud 10.04.06
Kasutaja on eemal


postitati 04.10.07 17:28 Tsiteeri
Leedust autot ostes peab olema ettevaatlik



http://www.sakala.ajaleht.ee/031007/esileht/artiklid/5028953.php


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
A4TQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: SQ7, 911

postitati 04.10.07 18:04 Tsiteeri


Mis vahet on Eesti,Läti,Leedu
Loll saab ka kirikus peksa


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
wookie
huviline



Registreerunud 21.02.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A80 B4 Quattro 2.6 '94, VW Passat 4Motion '01, Audi A6Q C7 '11

postitati 04.10.07 18:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: A4TQ
Mis vahet on Eesti,Läti,Leedu
Loll saab ka kirikus peksa

Väga suur vahe on. Eesti on transiidimaa, kus hulgub pealinna kandis ringi suur kogus hoolimatut pappi, ent ülejäänud riik elab peost suhu. See papp on seetõttu, et meil on selleks geograafilised eeldused - sadamad ning terve N aja reaalselt toiminud välispiir "lääneliku" maailmaga.

Ent Leedu on jumalaparaku sügavalt põllumajanduslik riik. Piir Poola, Venemaa, Läti ja Valgevenega ei loo just soodsat pinnast ärksusele ja "läänelikkusele".
Seega on enam kui loomulik, et "kohalik romulatööstus" asub Leedus, mitte Eestis, kuna Eestis müüakse vähemalt pealinna kandis piisavalt palju uusi autosid, et romude kokkukeevitamine "riikliku tööstusharuna" pole ehk otstarbekas. Pealegi on Saksamaalt Leetu lühem tee kui Eestisse...

Lätil on veidi paremini läinud - Läti on siiski riik, kus on "baltikumi pealinn" - Riia...

Tünga on võimalik muidugi igal pool saada, kuid juba ainuüksi pilk kaardile peaks ütlema, et Leedus võiks kõige loogika kohaselt olla tünga saamise võimalus oluliselt suurem kui Eestis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
JanariA4
huviline



Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia RS III

postitati 04.10.07 18:59 Tsiteeri


No näed siis! Tark laps---hea laps!:D

Nii see paraku on jah!Wookie jutt päris tabav:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 04.10.07 19:12 Tsiteeri


wookie jutu pihta küsiks, et aga mis ta arvab, kust on pärit enamus "mitteuusi" autosid, mida müüakse kui "heas korras, avariivaba, orig läbisõit, hooldused tehtud esinduses, täidetud raamat jne" ?

just nimel sealtsamast põllumajandusriigist.

ja selle läbisõidu kohta tuleb meelde hr Kiireaudi lause: "kui spidonäit ebareaalne tundub, siis keerame selle teile sobivaks ilma lisatasuta"


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
vx_105
Bännitud



Registreerunud 21.03.07
Kasutaja on eemal


postitati 05.10.07 04:11 Tsiteeri


Eks Eestiski keevitatakse kahest avariilisest autost üks kokku (olen näinud), aga tõenäoliselt palju harvemini kui Leedus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kiireaudi
klubiliige



Registreerunud 27.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Sline-10; Q7 4,2 TDI; Stang-68

postitati 05.10.07 04:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: vx_105
Eks Eestiski keevitatakse kahest avariilisest autost üks kokku (olen näinud), aga tõenäoliselt palju harvemini kui Leedus.


Kas keegi seletaks mulle, lollile, mida tähendab 2 autost ühe kokkukeevitamine?

Kunagi sõideti mul S2 tagant päris korralikult sisse, lasin ära vahetada parema tagatiiva koos päris suure osaga põhjast, sest see oli ainus mõistlik lahendus.
Kas ma peale remonti sõitsin siis ringi 2st autost kokkukeevitatud autoga?

Leeduga on selline lugu, et kui leiad auto, millega pole seal midagi tehtud, siis pole vahet, kas osta auto Eestist, Itaaliast v. Leedust. Aga kahjuks jah, sinna avariivaba või mingi kiiksuta auto satub väga harva.
Eestiga on vastupidi - normaalset remondikohta, kus saaks mingit stanget värvida või mootoridiagnosti ntx teha praktiliselt ei leiagi ja kõik on absurdselt kallis, seega tuleb tuua 1 tükis autosid...


11,823@191,5km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
puna
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C5, Quattro, 4,2L

postitati 05.10.07 05:14 Tsiteeri


2 tükis on, et auto saeti pooleks.
Saadakse soodsalt kätte.
Tuuakse siia ja keevitatakse kokku.


Tel +3725654585; +358445654585
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
puristaja
huviline



Registreerunud 03.06.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S6

postitati 05.10.07 05:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: equilibrium
http://www.sakala.ajaleht.ee/031007/esileht/artiklid/5028953.php


Kahltane nagu kui inimene ostab auto mis dokkide järgi quattro aga reaalselt esiveduline. Pole nagu eriti teadjamees ostja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 05.10.07 07:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: A4TQ
Mis vahet on Eesti,Läti,Leedu
Loll saab ka kirikus peksa

Tuleb nõustuda sellega. On inimesi, kes 5-10 minutiga saavad hea ülevaate, mis autoga on tegemist ja on inimesi, kes käib ümber auto pool tundi aga tolku ikka mala. Ja tuleb nõustuda ka kiireka väitega, et Eestis on tuuga korralike remondi ja värvikodadega. Kui mõne leiadki, siis taastamine läheb kallimaks, kui korralik auto osta. Need ajad on möödas, kus tehti kodugaraa˛is pea kõike. Siis oli aega ja vahendeid pea igal mehel, nüüd peab enamuse ajast leiba teenima.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
vx_105
Bännitud



Registreerunud 21.03.07
Kasutaja on eemal


postitati 05.10.07 08:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: puna
2 tükis on, et auto saeti pooleks.
Saadakse soodsalt kätte.
Tuuakse siia ja keevitatakse kokku.


Seda mõtlesin jah, oli 2 avariilist autot, ühel esiots sodi, teisel tagumine ots, lõigati siis keskelt pooleks ja keevitati terved osad kokku. Need tööd tehti tervenisti Eestis kohapeal (lõigati ja keevitati) ning hiljem loomulikult müüdi maha kui otse Saksast tulnud korralik auto. Täiesti usun et isegi praegusel momendil mõnedes "külatöökodades" võidakse selliste asjadega tegeleda. Igal juhul see konkreetne koht (nimesid ei tahaks nimetada) tegeleski väljamaalt toodud avariiliste autode parandamise ja edasi müümisega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on foorumis

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 05.10.07 08:52 Tsiteeri


Alles paar päeva tagasi käisin Poolas Marjampole kaudu.Pilt ,mis avaneb Marjampoles (Poola poole minnes paremat kätt trassi ääres) on vinge.Sajad treilad autosid täis,tuhanded autod juba maha aetud.Meeletu kogus.Avariilisi nagu eriti ei näinud,seega enamus on Saksast tulles siiski terved.Muide pool aastat tagasi oli sel platsil kordades vähem masinaid.Ma ju ise näen,et need autod tulevad koormate viisi otse Saksast,mitte kuskilt garaazist.See,et mõni petta saab on harv juhus ja pasundatakse muidugi kõvasti,mis võimendab kuulujutte poolikutest autodest:D.Mina ostaks otse treila pealt,kus näha,et pika tee sitakiht alles autodel peal.Hästi ei usu,et iga teine leedu mees on autotegija,kui koguseid vaadata:D


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Harry_R
huviline



Registreerunud 07.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 05.10.07 16:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: vx_105
Tsitaat:
Algselt postitas: puna
2 tükis on, et auto saeti pooleks.
Saadakse soodsalt kätte.
Tuuakse siia ja keevitatakse kokku.


Seda mõtlesin jah, oli 2 avariilist autot, ühel esiots sodi, teisel tagumine ots, lõigati siis keskelt pooleks ja keevitati terved osad kokku. Need tööd tehti tervenisti Eestis kohapeal (lõigati ja keevitati) ning hiljem loomulikult müüdi maha kui otse Saksast tulnud korralik auto. Täiesti usun et isegi praegusel momendil mõnedes "külatöökodades" võidakse selliste asjadega tegeleda. Igal juhul see konkreetne koht (nimesid ei tahaks nimetada) tegeleski väljamaalt toodud avariiliste autode parandamise ja edasi müümisega.


Nimesid ei taha nimetada? :o Sellised nimed tuleks väga kõva häälega välja öelda :mad:


Audi 90 typ85 2.0 --> Audi coupe typ89 2.3 --> Audi A4 avant B5 2.4 V6 --> Audi 90 typ85 2.0 --> Audi A4 avant B5 1.8TQ --> Audi A4 avant B8 2.0 TDI
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
vx_105
Bännitud



Registreerunud 21.03.07
Kasutaja on eemal


postitati 05.10.07 20:30 Tsiteeri


See oli juba ikka jupp aega tagasi ja ma pole kindel kas mees (tema firma) enam selliste asjadega tegeleb või kas firma üldse tegutseb veel.
Ja pealegi ma olen üsna kindel, et kui ma konkreetset inimest (firmat) mainin ja see tema kõrvu kostub, siis mind tuntakse ära.:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
JanariA4
huviline



Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia RS III

postitati 06.10.07 07:43 Tsiteeri


Jann_
Seal Leedus on see ostuvärk nii porno, et anna olla. Treila pealt osta? Nad ei ole ju nõus isegi autot maha ajama ennem,kui vehid papiklotsiga:D Never ei tea,mis sealt saada võid. Ega jah, kõik autod ei olegi seal keevitatud jne...aga võimalus on sellepeale sattuda vastikult suur ja isiklikult mulle ei meeldiks sealt autot osta. Niipalju kui tuttavad rääkinud --siis "ulme":D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
puna
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C5, Quattro, 4,2L

postitati 06.10.07 09:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: vx_105
Tsitaat:
Algselt postitas: puna
2 tükis on, et auto saeti pooleks.
Saadakse soodsalt kätte.
Tuuakse siia ja keevitatakse kokku.


Seda mõtlesin jah, oli 2 avariilist autot, ühel esiots sodi, teisel tagumine ots, lõigati siis keskelt pooleks ja keevitati terved osad kokku. Need tööd tehti tervenisti Eestis kohapeal (lõigati ja keevitati) ning hiljem loomulikult müüdi maha kui otse Saksast tulnud korralik auto. Täiesti usun et isegi praegusel momendil mõnedes "külatöökodades" võidakse selliste asjadega tegeleda. Igal juhul see konkreetne koht (nimesid ei tahaks nimetada) tegeleski väljamaalt toodud avariiliste autode parandamise ja edasi müümisega.

Konkreetne juhtum oli rootsiga kus romulas tervet autot ei müüdud ja saeti pooleks ühe ostis üks inimene ja teise teine.
Toodi siia ja pandi jälle kokku.
Masin ka esinduses korduvalt käinud ja pole midagi öeldud.


Tel +3725654585; +358445654585
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
karlpoiss
huviline



Registreerunud 28.06.06
Asukoht: nii siin kui sealpool soome lahte
Kasutaja on eemal

Auto: a3 1,8

postitati 06.10.07 18:11 Tsiteeri


Tolgendasin august kuu euroopat mööda(oma autoga) ja kadus kõiksugune isu EU maadest toodud autode vastu.Kiirteedel saab ka kõige tavalisem masin sellist vilet mida ei osanud ma unes ka näha,plus linnades(Itaalia)parkimiskoha tekitamine ja parkimisest minema sõitmine,suu jäi lahti. Hamburgis kolasin päeva mööda platse ja masin mille soetada oleks tahtnud maksis seal pea poole rohkem kui siin.Vägisi on tekkinud tunne,et türklased ja poolakad teevad juba enne balti riike sitast saia,mida meile odava raha eest müüa.


Kõik pole kuld mis hiilgab.Kõik pole sitt mis haiseb.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 06.10.07 19:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: karlpoiss
Tolgendasin august kuu euroopat mööda(oma autoga) ja kadus kõiksugune isu EU maadest toodud autode vastu.Kiirteedel saab ka kõige tavalisem masin sellist vilet mida ei osanud ma unes ka näha,plus linnades(Itaalia)parkimiskoha tekitamine ja parkimisest minema sõitmine,suu jäi lahti.

Selline üldistamine ka eriti ei sobi.:D Prantsusmaal või itaalias on mõlkideta auto leidmine võibolla tõesti probleemiks. Ja ega kiirteedel kõik autod ka 200'ga ei sõida, suurem enamus kulgeb ikka mõistliku kiirusega, tänapäevase autoga ei ole suurt vahet kas ta on sõitnud suurema osa ajast 90 või 130km/h

Pettustest nii palju, et keskmine eesti inimene ongi nii loll, et tahab, et teda petetaks. Ühe "autoostjaga" diskuteerisin teemal, et kas u 15 aastat vana diiselauto 400000'ne läbisõit on ikka palju.:D Kodanik arvas, et see pidi ikka jube palju olema.:D Enamus masinaid pidavat väiksema läbisõiduga ju olema.:D Mina ei sõida just väga palju, pikki otsi suht harva, samas paar-kolm õlivahetusvälpa aasta jooksul ikka tuleb. Teebki viieteist aasta jooksul umbes sellise kilometraa˛i. Suur osa autodest liigub ikka oluliselt rohkem... Ja siis seesama kodanik viriseb, et sai läbisõiduga petta.:D:D
Või näiteks kindlasti eelistab ostja korralikult hooldatud masinale paar tuhat krooni odavamat masinat millega on ainult sõidetud ja remonti ning elementaarset hooldust pole auto saanud. Arvestamata, et hooldamata autosse tuleb kohe ntx 10000 investeerida. Ning siis viriseb, et näe, petta sain. :D


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
a.l.
huviline



Registreerunud 06.06.07
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S4 4,2 V8 -93

postitati 08.10.07 08:43 Tsiteeri


lisaks ka mõne sõna siia teemasse oma kogemustest. tulime kunagi saksast ühe opeletiga ja sellel hakkas peale varssavit plokikaane tihend ära surema, kuidagi 3 silindriga jõudsime varajastel hommikutundidel kaunasesse. suundusime kohe esimesse autoremonti mida nägime ja kurtsime neile muret. leedukad vanad sõbrad asusid kohe appi hoolimata sellest, et kell sai alles pool kaheksa hommikul :) plokikaan oli sirge (lihvi ei vajanud), vahetati plokikaane tihend, pandi uus shell helix poolsünt õli, pesti mootor läbi, tassiti meile x liitrit kohvi, pandi sisse uus jahutusvedelik ja lisaks saime veel 4 liitrit klaasipesu vedelikku, töö võttis aega 4h. ja kogu selle jama eest kokku esitati vaid 100 eurone arve ?? auto sõidab siiani :) lisaks veel selle ka, et samas töökojas seisis mingi õnnetu honda accord, umbes 96-97a, millele oli küljepealt nii hullult sisse lajatatud, et esiistmed olid oma vahel täiesti kokku litsutud. küsisin siis töömehelt, et kas see auto läheb juppideks või ? tema vastas selle peale, et käib aeg ajalt ise saksast selliseid toomas ja teeb ise korda ning siis müüb neid kaunase autoturul, kiitis veel kui palju kliente käib tal eestist :) kurtis ka veel seda, et korralikke autosid ei tasu saksast tuua, ei teeni ju.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
a.l.
huviline



Registreerunud 06.06.07
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S4 4,2 V8 -93

postitati 08.10.07 08:48 Tsiteeri


to karlpoiss - saksas ei tee keegi autodega midagi, sest seal maksab remonditund 100 euri.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
equilibrium
huviline



Registreerunud 10.04.06
Kasutaja on eemal


postitati 08.10.07 21:35 Tsiteeri


http://www.parnupostimees.ee/081007/krimi/10078885.php


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
karlpoiss
huviline



Registreerunud 28.06.06
Asukoht: nii siin kui sealpool soome lahte
Kasutaja on eemal

Auto: a3 1,8

postitati 09.10.07 17:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: a.l.
to karlpoiss - saksas ei tee keegi autodega midagi, sest seal maksab remonditund 100 euri.

Hamburgis,rohkem nagu äärelinn ja muulaste linnaosa,asub müügiplats"Sarbi"(võin kirjapildis eksida). Nägin oma silmaga,kuidas härra "pan"askeldas korraliku esiotsa laksuga a4 kallal(ei näinud unes :D).Paganama tunnihinna jätsin küsimatta aga varuosadeks see auto ei läinud(seda küsisin)


Kõik pole kuld mis hiilgab.Kõik pole sitt mis haiseb.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
a.l.
huviline



Registreerunud 06.06.07
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S4 4,2 V8 -93

postitati 09.10.07 21:13 Tsiteeri


pidasin silmas kvaliteetset tööd, millest ei pruugi aru saada. orjasid-mehaanikuid olen ise ka näinud seal, need teevad sellist pornot, et tunned 25m pealt ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kait
huviline



Registreerunud 02.08.06
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal


postitati 17.10.07 19:46 Tsiteeri


Minemas leetu laupäeval, kaunasesse. Eks näha ole kuidas seal olukord on.

Kui keegi kaas soovib, andku teada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 17.10.07 20:08 Tsiteeri


Leedu turu kohta ütleks, et müügiks võiks sealt tuua treilatäite viisi, enda jaoks hea kui ühe-paar auto(t) päevas leiad. Mitte et valikut vähe oleks, aga hinna ja auto tegeliku väärtuse suhe pole enda jaoks autot ostes seal sugugi nii hea. Lihtsam on osta Eestist ja lasta remontida vajalikud asjad. Õnneks on seal tõesti autod veel üle lakkumata, st näed tegelikku pilti mitte müügimeeste "reklaamtoodangut" (keemiline, mootoripesu jms). Seal romulas kah kõike saada ja hea hinnaga (sisu, tehnilised sõlmed jne), nii et kes asja jagab, leiab sealt ikka midagi, iseasi, kas see vaev seda väärt on.

Leedus on tegelikult "head sepad" (kogemus maksab!!), st korralikult mitmest tükist kokkukeevitatud autot ei tasu ammugi mitte ärapõlata. Nad on tõesti proffid, mitte nagu meil, et lastakse punktidega kokku, pahtel peale ja värv kah, liimitakse matt külge ja siis valetatakse, et pole midagi tehtud. Ka remonditööd on võimalik teha korralikult. Ise taastanud uunikume ja alustanud keevitustööga 80ndatel, ei kujutaks elu ettegi kui keevitamine "ära keelata" :o. Ei tea kuidas teistele, aga minule igal juhul piisab, kui keevitatud asi kestab paarkümmend aastat ilma et laiali laguneks.

Ega tegelikult vahet ju pole, kas Saksast tulnud auto tegi peatuse Leedus või mitte, olulisem on müüja ausus ja auto tegelik seisukord. Ise Leedust tuues erilist perspektiivi ei näe, aga Leedus on niisamagi lahe seiklemas käia :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 44.5% - SQL: 55.5%]