Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Turbo Vaakumklapid (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 3215)
Inferno
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 23.09.07
Kasutaja on eemal


postitati 04.10.07 08:10 Tsiteeri
Turbo Vaakumklapid



Tere,

mis teema võib olla KUI:
http://tondi.planet.ee/IMG_5943.jpg

sellelt ja selle kõrvalt olevalt sarnaselt klapilt on voolikud ära võetud, pimedad ette pandud voolikutele?

Samuti on ühele õhutorule pime ette pandud ,ehk siis see mis toru on hõbedas riidesarnase rüüga kaetud. Mida see üldse teeb?

http://www.avalan.fi/renxx/audi/audi_lagin-009.jpg

mainiks ära et ostes oli nii, ühendasin vaakumid tagasi ja autol jõud kadunud nagu ala , turbo vaakumklapp õhtal. Samas, ennem voolikute ühendamist oli autol teisalt väga hea minek nii nagu kohane ja mingit piirajat ei rakendunud.
Kas tegu võib olla nö. tuninguga või on ikka miski muu vigade parandus ? Ei ole diisliga nii kodus. Preagu tundub mõistlik tagasi panna nii nagu ostes oli..vähemalt on jõudu ja probleemi polnud...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 04.10.07 08:22 Tsiteeri


Tegu ei ole sellise süsteemiga mitte mingil juhul tuuninguga, pigem on püütud peita mittetöötavaid klappe või aju. Eile just mässasin samasuguse masinaga ja seal oli samamoodi torusid lahti ühendatud ning pimedaid kasutatud. Tagasi pannes asja siiski korralikult tööle ei saanud kuigi klapid olid kontrollides ise korras ning kahtlus langes ajule mis neid klappe nüüd siis juhtima peaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 04.10.07 08:24 Tsiteeri


Koomikud:D

Vaakumklapp ehk WG juhtklapp on katki, 99% kindel, et mebraani viga. Kui on volladele pimedad ette kruvituad, siis väljalaskegaase ei juhita vastaval hetkel WG-sse vaid kõik, mis mootorist tuleb, suunatakse otse turbiinilabadele:D. Pikkaiga see turbole ei tähenda... läheb peeti see varsti, samas ka kütusesegu õigsusest on asi kaugel ehk... täisgaasiga sõites just. Hangi korralik vaakumklapp ja vaheta välja, kusjuures, uut vaakumklappi insallides, tuleb see hoolikalt välja reguleerida, mis on küllaltki täppisteadus.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 04.10.07 08:46 Tsiteeri


See "riidega kaetud" toru läheb EGR klappi, millest mina küll isiklikult midagi ei arva :D Noh umbes nagu toru tagumikust nina juurde tuua :D


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Inferno
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 23.09.07
Kasutaja on eemal


postitati 04.10.07 09:05 Tsiteeri


Ok, eks ma katsun kuskilt uue vaakumklapi sebida.

Aga see EGR asi tegelt võetakse paljudel autodel ju ka maha...

Kas turbo vaakumklappi saab ka B osana ? Või on ehk kellegil vedelemas üle...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 04.10.07 09:12 Tsiteeri


Võetakse, aga iseasi mida aju sellest arvab. See tahab lähemalt uurimist.


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Robinson
klubiliige



Registreerunud 05.09.03
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal


postitati 04.10.07 10:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Inferno
Ok, eks ma katsun kuskilt uue vaakumklapi sebida.

Aga see EGR asi tegelt võetakse paljudel autodel ju ka maha...

Kas turbo vaakumklappi saab ka B osana ? Või on ehk kellegil vedelemas üle...


See vedelemine läheb lammutuse kaudu maksma nii 3+kilo-vaakumklapp.Uuri samuti Tartus "Dia-auto" kaudu seal suudavad kah uue sulle sebida ja paika regullida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Inferno
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 23.09.07
Kasutaja on eemal


postitati 04.10.07 16:59 Tsiteeri


Kehva uudisena on see,et vaakumklapp mul nüüd maas ja käes - AGa tundub vaakumit hoidvat... lükkan ülesse ja hoian otsa näpuga kinni jätab vaakumi kenasti sisse.

Kas uut klappi vana klapi järgi ei saa paigaldada ? (seda juhuks kui läheb vahetusse või tagasipanemisse) mutri värvijälg on hästi näha.

btw, Viljandis remonditakse neid klappe.... homme testin töö juures ära vaakumi korralikult. Aga hetkel ta eriti hõre ei ole küll... kas sellest teisest klapist võib ka mingeid probleeme tulla, mis mootorit kinni pooks vms.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
dcn
huviline



Registreerunud 09.10.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5TD

postitati 20.10.10 11:37 Tsiteeri


Tere,

Ei hakka uut teemat tegema, aga mure järgmine: Mootoril kadus jõud ära tegemist A6 2.5TDI 110 kW mootoriga, üle 3000 pöörde ei läinud, vahetati siis turbo vaakumklapp ära ehk siis asemele pandi Seati oma, mis iseenesest sama aga kinnitused tiba erinevad (voolik tuleb klappi pealt mitte küljepealt nagu audil). Kõik toimis ilusti kenasti aga siis hakkasin märkama, et mootor ei tööta väga hästi enam, ehk siis kui lükata drive sisse ja hoida jalga piduripedaalil on tunda tugevat vibra terves autos, sama ka kui R käik sisse lükata ja samamoodi. Maanteel sõites ka selline tunne et mootoriga nagu midagi viga. Nagu ma siin eelnevalt loen saan aru et iga vaakumklapp ei sobi ja kui panna teine peale siis tuleb see väga täpselt ära reguleerida? On vaakumiga miskit viga? Muidugi samal ajal teiostati ka kütusefiltri vahetus. Ehk keegi targem teab mis toimub ja kuhu pöörduda?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Samzik
klubiliige



Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A

postitati 20.10.10 15:24 Tsiteeri


Tean, et uut klappi saab ca 700.- Mu mälu võib mul petta aga suurusjärk oli selline.

Dia oli kunagi tartus diagnostika keskus osavate meestega.


Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 29.5% - SQL: 70.5%]