Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 2,5TDi suitseb (Vastuseid: 21 | Vaatamisi: 6123)
mattsonn
huviline



Registreerunud 02.10.07
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 Avant 2,5TDi

postitati 02.10.07 14:29 Tsiteeri
2,5TDi suitseb



Tere,

Küsin asjatundjatelt nõu, milles võiks olla probleem. Auto on Audi 100 Avant aastast 1990, mootor 2,5 TDi 88 kW. Soetasin sel suvel hea tuttava käest; auto senine elulugu on enam-vähem teada. Minu käes on viimase viie kuuga sõitnud ca 6000 km.

Probleem on tekkinud viimasel ajal, nimelt mootor suitseb, ja seda mitte ainult külmalt kiirendamisel, vaid ka töösoojalt kohapeal käies. Suits on selline sinakas-hall. Mootor töötab samas ilusti ühtlaselt, külmalt käivitub teisest pöördest ka ilma eelsüüteta (praegused külmad hommikud), jõud ja kiirendus on kõik nagu OK. Aga millest see suits, aru ei saa. Mootor õli praktiliselt ei võta, õhu- ja kütusefiltrid vahetasin alles hiljuti, tankimas olen käinud ainult Nestes.

Oleks väga tänulik, kui saaksin asjatudlikke näpunäiteid, milles võiks probleem olla, mida kontrollida-vahetada jms. Ärge siis väga tümitage - inimesel on ikkagi esimene diiselauto ja ülevaatus ka kohe-kohe tulekul. Maamehel on vaja sellist jõulist ja usaldusväärset töölooma :)

Tervitades,
Mati


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mihkel
huviline



Registreerunud 27.12.04
Asukoht: haapsalu<->tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: seat leon

postitati 02.10.07 16:27 Tsiteeri


Kütuselisandeid oled proovinud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 02.10.07 16:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mihkel
Kütuselisandeid oled proovinud?


Lollus.

Kasuta kvaliteetset kütust.

Veel: pihustiotsad, õhufilter, eelsissepristenurk, kõrgsurvepump, kopmressioon jms, vaata need asjad üle kõigepealt. Võib veel miski pisifilter/klapike umbes olla ning sellest piisab, et tossama kukub.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mihkel
huviline



Registreerunud 27.12.04
Asukoht: haapsalu<->tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: seat leon

postitati 02.10.07 20:36 Tsiteeri


Kütuselisand võibki negatiivselt mõjuda vanemates diiselmootorites, mille pump juba hõredam. Enda nahal proovitud ja hakkas samuti heledat suitsu tulema. Probleem lahendus kütusele 2-takti õli lisamisega.
Ma ei ole 100% kindel et siin sama viga, aga natuke õli kütusele lisada pole raske, et proovida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mattsonn
huviline



Registreerunud 02.10.07
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 Avant 2,5TDi

postitati 03.10.07 08:46 Tsiteeri


Olen proovinud kahte lisandit, LiquiMoly suitsemisvastast ja KleenFlo Injector Cleanerit, aga ei täheldanud mingit efekti. Ei tahaks keemiat enam paaki ajada, kuna lisandid on kuivad ja teevad äkki pumbale liiga.

Kas 2T õli ei pane suitsema? Ma mõtlen, kas ta seguneb kütusega piisavalt hästi ja põleb 100% ära?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mattsonn
huviline



Registreerunud 02.10.07
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 Avant 2,5TDi

postitati 03.10.07 08:47 Tsiteeri


Kas Neste diisel on üldiselt korralik kütus? Olen kuulnud tuttavatelt arvamusi, et korralikku kütust saab ainult Statoilist. Linnalegend?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 03.10.07 09:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mattsonn
Kas Neste diisel on üldiselt korralik kütus? Olen kuulnud tuttavatelt arvamusi, et korralikku kütust saab ainult Statoilist. Linnalegend?



Tangi suurtematest/enim kasutatavatest Statoil tanklatest või Lukoilist.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
evilman
huviline



Registreerunud 03.11.04
Asukoht: Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: Audi RS6 Avant C7

postitati 08.10.07 18:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Tangi suurtematest/enim kasutatavatest Statoil tanklatest või Lukoilist.


irw@Lukoilist,
ära lukist küll võta, seal puhas solk julgen väitta. vähemalt pärnu omades ja seda kõikides!
mine audisse ja las vaatavad asja üle, mõni asi läbi sul, ainult kehva kütus ei tee suitsu


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TDU
huviline



Registreerunud 17.04.07
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 2,5TDI V6, Mondeo 2,0

postitati 09.10.07 12:07 Tsiteeri


Läheb vist pisut OT, sest siin käib jutt 88kw mootorist, aga mu V6 110kw hakkas mõni nädal tagasi tühikäigul kerget vinet tagant välja ajama. Ja seda nii sooja kui külma mootoriga. Tulemus oli see, et tuli pump ära vahetada. Lihtsalt ühel hetkel suri sõidu peal välja ja jokk. Diagnost ütleski, et üks või mitu detaili pumbas vigased. 25k eekusid ja liigub jälle. Nüüd suitseb kergelt ainult külma mootoriga tühikäigul.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mattsonn
huviline



Registreerunud 02.10.07
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 Avant 2,5TDi

postitati 11.10.07 07:16 Tsiteeri


Püüan paagi võimalikult tühjaks sõita ja tangin siis Statoili kütust. Kui viga on tõesti kehvas kütuses, siis peaks vahe olema kohe märgata.

Praegu suitseb jätkuvalt. Soojalt siiski vähem, aga hommikul külma mootoriga liiklusse minnes on tõsiselt häbi; kogu tänav on sinist tossu täis ja tagasõitjad hoiavad suuremat pikivahet:(

Ma pole diiselmootir hingeeluga kuigivõrd tuttav, aga tahaks loota, et pumbas-pihustites viga ei ole. Kui oleks, siis peaks see ju väljenduma mootori kehvemas töös? Nagu öeldud, moto käivitub kergelt, käib ilusti ühtlaselt ja vaikselt, jõudu on piisavalt. Kõik on nagu parimas korras, ainult suitseb krt! Kui on siiski pumba-kala, siis jääb see masin ilmselt küll seisma; pump maksab rohkem kui auto ise...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 11.10.07 08:21 Tsiteeri


Soovitaks ka turbo seisukorda kontrollida. Vile võlli vahelt sisselaskesse jõudev õli suudab üsna väikse õli kadumisega ikka sihukese londi tekitada, et anna aga olla.:D

Kütuses küll viga ei ole, ise olen ikka igasuguste solkidega eksperimenteerinud ja väga hirmsat vinet pole ühegagi saanud.:D Ka ei tekita vale pritsehetk kindlasti suitsu kuna aju korrigeerib pritsehetke mingil määral ise, kui see väga palju mööda oleks siis oleks ka mootori töös mingid ebanormaalsed sümptomid. Pihustiotste, pumba või kompressiooni kohta täpselt sama teema- sihukesed asjad hakkavad mõjuma ennekõike käivitumisele ja muidu mootori tööle.;) Ja reeglina on selliste vigade tunnuseks must suits. Aga võibolla ei tööta mootor muidu ka normaalselt? Külmalt käivitudes peavad kõik silindrid kohe korraga ja ühtlaselt tööle hakkama, see on mootori-pumba-pihustite jms kola kõige parem diagnostika.;)


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
allud
huviline

Avatar


Registreerunud 19.04.05
Asukoht: Pärnu /Võru
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7

postitati 11.10.07 08:32 Tsiteeri


Vaata ka katalisaatorit see võib ka olla umbes ja ummistunud mul oli sama probleem suitses ja edasi ei läinud

saada ps kui tahad võin pikemalt seletada kuidas asja ringi teha


Pehme mööbli tootmine ja müük

Diivani voodid
www.empak.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kevadlilleke
klubiliige



Registreerunud 26.04.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe '95 85kW

postitati 11.10.07 08:41 Tsiteeri


Üks sagedasemaid tossamise põhjuseid on mustuse tõttu kinni kiilunud EGR klapp, sel juhul piisab vaid puhastamisest. Ma muidugi ei tea, kas sellel mootoril on see olemas või mitte, see rohkem uuemate mootorite teema.


Noh? Päris kõva, mis? Onju?
Nojah, ainuke jama on selles, raisk, et, kuradi, kaua ei saa nii lasta - tõmbab... tõmbab aku tühjaks...
B4 http://images.spritmonitor.de/308015_5.png Coupe http://images.spritmonitor.de/739191_5.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 11.10.07 08:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: allud
Vaata ka katalisaatorit see võib ka olla umbes ja ummistunud mul oli sama probleem suitses ja edasi ei läinud

saada ps kui tahad võin pikemalt seletada kuidas asja ringi teha

Sigarite diiselmootoritele ei pandud katalüsaatoreid.;) Ka 85kw sel versioonil (sisuliselt sama mootor) sellist asja pole.

Tsitaat:
Algselt postitas: Kevadlilleke
Üks sagedasemaid tossamise põhjuseid on mustuse tõttu kinni kiilunud EGR klapp, sel juhul piisab vaid puhastamisest. Ma muidugi ei tea, kas sellel mootoril on see olemas või mitte, see rohkem uuemate mootorite teema.


Selliste vigade tunnuseks on pea eranditult must toss, eriti kiirendamisel.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
hamlet
huviline



Registreerunud 29.03.06
Kasutaja on eemal


postitati 11.10.07 10:52 Tsiteeri


Kas seda EGR klappi saab ise ka kontrollida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mattsonn
huviline



Registreerunud 02.10.07
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 Avant 2,5TDi

postitati 11.10.07 12:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ferdinand
Soovitaks ka turbo seisukorda kontrollida. Vile võlli vahelt sisselaskesse jõudev suits suudab üsna väikse õli kadumisega ikka sihukese londi tekitada, et anna aga olla.:D


Selles võib tõepoolest asi ollagi. Paar nädalat tagasi turbo häälitses kergelt (või mulle tundus, et turbo). Vahetule enne oli vahetatud hammasrihm ja veepump, mõtlesin, et võõras hääl tuleb ehk rihma kattekaane vibratsioonist vms. Oli selline kerge ulumine, mida oli salgi kuulda lahtise aknaga sõites; ulumise toon muutus võrdeliselt mootori pööretega.

Asjatundmatu küsimus: kas mul on võimalik omade vahenditega garaazhi alla midagi ette võtta, või on see ikkagi puhtalt teeninduse teema. Pärnus on nüüd ka Audi olemas; lükkaks on põka neile hoovile ja paluks hästi soodsa hinnaga korda teha... :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 11.10.07 18:16 Tsiteeri


Loogiliselt võttes ei olegi eriti palju muid võimalusi sinise suitsu tekkeks. ;)
Korras turbo hääl üldiselt salongi ei kosta, vaid lahtise aknaga gaasitades on vilin kuulda.

Võta sisselaskest peale (ja enne) turbot voolikud lahti (audil ei ole sinna just väga hea ligipääs:D) ja vaata mis sealt vastu vaatab. Õline ja tahmane on diisli sisselase muidugi nagunii, kuid päris ujuda õlist siiski ei tohi.

Turbo võllil ei tohi olla vähimatki radiaallõtku, pikilõtk võib olla ka vaid vaevutuntav. Turbo pöörlemisel ei tohi olla vähimatki takistust.

Eks sihuke visuaalne vaatlus ja katsumine ongi peamine mis teha saad. Esinduses sellise probleemi lahendamine on väga kallis.
Turbodele müüakse ka remontkomplekte (puksid ja pikilõtkuseibid), kuid nende hind on liiga kõrge (samas suurusjärgus kasutatud turbo hinnaga), et omal käel eksperimenteerima hakata. Lisaks oleks kasutatud turbot kasulik balanseerida, seda nagunii teha ei õnnestu. Kasulikum on leida korras kasutatud turbo.

Edit: kehva õlitusega turboga sõitu pikemalt jätkates läheb lõpuks võll katki ja ühel toredal hetkel väljub suurem osa mootoris olevast õlist summuti kaudu.:D


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 12.10.07 08:32 Tsiteeri


Minu auto mootoril vilistab turbo neljandat aastat, iga poole aasta tagant olen kontrollinud lõtke ja lokse, neid pole.Vilin on kuulda salongi päris tugevalt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
romm75
huviline



Registreerunud 09.08.09
Kasutaja on eemal


postitati 17.10.09 21:45 Tsiteeri


2,5 Tdi suitsemine (must suits) tuleneb kõrgsurvepumba kulunud puksidest ning katkisest vedrust pumbas s.t. pump ei suuda määratleda õiget süütemomenti. See on 2,5 tdi tüüpviga kuna kõrgsurvepumbal on kasutusel raske hooratas - kuluvad pumba puksid kiiremini ning vedrud purunevad. Pumba remont Narvas 1500.- EEK -i. Läbitud teema - mitte ükski diagnostika seda kindlaks ei tee. Muudkui pleki raha igasuguste diagnostikate eest - tulemus null.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Sven_k
huviline

Avatar


Registreerunud 10.03.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5

postitati 04.04.12 15:29 Tsiteeri


Kas sama jutt käib ka 2.5tdi 110kw kohta? Kas see võib ka kuidagi seotud olla sellega, et vahepeal kinni poob(3100 pöörde peal umbes)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kadi
huviline



Registreerunud 22.09.12
Asukoht: võru
Kasutaja on eemal


postitati 04.09.13 15:29 Tsiteeri
tere!



Tsitaat:
Algselt postitas: ferdinand
Soovitaks ka turbo seisukorda kontrollida. Vile võlli vahelt sisselaskesse jõudev õli suudab üsna väikse õli kadumisega ikka sihukese londi tekitada, et anna aga olla.:D

Kütuses küll viga ei ole, ise olen ikka igasuguste solkidega eksperimenteerinud ja väga hirmsat vinet pole ühegagi saanud.:D Ka ei tekita vale pritsehetk kindlasti suitsu kuna aju korrigeerib pritsehetke mingil määral ise, kui see väga palju mööda oleks siis oleks ka mootori töös mingid ebanormaalsed sümptomid. Pihustiotste, pumba või kompressiooni kohta täpselt sama teema- sihukesed asjad hakkavad mõjuma ennekõike käivitumisele ja muidu mootori tööle.;) Ja reeglina on selliste vigade tunnuseks must suits. Aga võibolla ei tööta mootor muidu ka normaalselt? Külmalt käivitudes peavad kõik silindrid kohe korraga ja ühtlaselt tööle hakkama, see on mootori-pumba-pihustite jms kola kõige parem diagnostika.;)














Minul on ka selline probleem, et hakkab sinist tagant välja ajama kui tühikäigul töötab. Siit loen siis välja, et peaks turbo üle kontrollima jah? Mootor siis, 2,5tdi 110 kw.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
OnuJack
huviline



Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a

postitati 04.09.13 16:32 Tsiteeri


Täitsa võimalik. Gaasitades ei suitse üldse? Kui turbo lekib, siis üldiselt peaks kiirendades ka suitsema mõnusalt. Õnneks on V6 2.5 diislil suht lihtne kontrollida turbo võlli lõtku ja õli kogust sisselaskes.

Tsitaat:
Algselt postitas: kadi
Minul on ka selline probleem, et hakkab sinist tagant välja ajama kui tühikäigul töötab. Siit loen siis välja, et peaks turbo üle kontrollima jah? Mootor siis, 2,5tdi 110 kw.



A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together... ;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 42.2% - SQL: 57.8%]