silverstar
huviline
Registreerunud 01.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.09.07 23:17
|
|
|
a6 quatro 2000 aasta kas on võimalik esi osa kõrgemaks teha.
Nimelt plaanis hannkida a6 quattro ja kuna tean et sellel esi osa väga madal. Siis küsiks kas keegi on seda kõrgemaks teinud või teab kas seda on
võimalik sest need eesti teed on nagu on. Oleks endal kindlam tunne kui on kõrgem.
|
|
|
puna
huviline
Registreerunud 20.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C5, Quattro, 4,2L
|
postitati 30.09.07 09:31
|
|
|
Võta Allroad
Tel +3725654585; +358445654585
|
|
|
|
silverstar
huviline
Registreerunud 01.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.09.07 21:31
|
|
|
Võtaks küll aga see käib üle jõu. Ja pealgi olen kuulnud et Allroadi õhk padjad pidavat mitte eriti hästi taluma eesti talve ja soola. Ning õhk padi
pidavat maksma 12000 tk.
|
|
|
puna
huviline
Registreerunud 20.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C5, Quattro, 4,2L
|
postitati 30.09.07 22:09
|
|
|
Jaa eesti Talv, teed ja sool, elame ikka parajas augus.
Tel +3725654585; +358445654585
|
|
|
|
silverstar
huviline
Registreerunud 01.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.10.07 21:40
|
|
|
ok annan alla mõistliku vastust ei tule
|
|
|
puna
huviline
Registreerunud 20.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C5, Quattro, 4,2L
|
postitati 02.10.07 06:06
|
|
|
Alati on võimalik kõike teha.
Teised vedrud, amordid sõltub masinast mida teed.
Üldine vastus jaatav.
Tel +3725654585; +358445654585
|
|
|
|
silverstar
huviline
Registreerunud 01.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.10.07 19:51
|
|
|
No näe teine tera seda ma soovisingi teada. Aga nüüd siis on järgmine asi. Oskab keegi öelda mis vedrud mis amordid.
Et auto kõrgemaks saada nati. Või midagi sarnast nagu audi a6 c4 kerega.
|
|
|
MaQQu
klubiliige
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.10.07 06:15
|
|
|
Alusta sellest, et mis põhjusel see esiosa nii madal on?
Kas see on nimelt madalaks lastud? Ilmselt siis mingitsorti sportvedrud all - originaalid asemele ja ongi valmis.
Kui mõtled, et tehasest välja veerenud C5 kerega A6 ongi sinu jaoks liiga madal, siis läheb juba keerulisemaks.
|
|
|
silverstar
huviline
Registreerunud 01.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.10.07 18:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: MaQQu
Alusta sellest, et mis põhjusel see esiosa nii madal on?
Kas see on nimelt madalaks lastud? Ilmselt siis mingitsorti sportvedrud all - originaalid asemele ja ongi valmis.
Kui mõtled, et tehasest välja veerenud C5 kerega A6 ongi sinu jaoks liiga madal, siis läheb juba keerulisemaks. |
Just seda ma mõtlenig et tehasest välja veerenud c5 kerega A6 nina on nati nagu liiga madalal. Ehk siis see keerulisem varjant.
|
|
|
audiboy
huviline
Registreerunud 22.08.04
Asukoht: Laagri
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia III vRS '16
|
postitati 04.10.07 21:06
|
|
|
Kui sellise ettevõtmise ainsaks põhjuseks on esiotsa kaitsmine altpoolt tulevate löökide eest, siis on ju võimalik originaal plastikust põhjakatte
asemele panna terasest kaitse.
How hard can it be? I mean, what could possibly go wrong? 
|
|
|
|
silverstar
huviline
Registreerunud 01.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.10.07 19:28
|
|
|
Sedant nüüd küll aga mitte põhja kaitsmine vaid stange kaitsmine. Nimelt üsna lihtne on väikese unustamisega stangele viga teha parkides kui liiga
ääre kivi peale sõidad. isegi võimalik stange küljest ära tõmmata.
|
|
|
puna
huviline
Registreerunud 20.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C5, Quattro, 4,2L
|
postitati 05.10.07 22:02
|
|
|
Ei meenu küll, et oleks ise stangega hädas olnud.
Tel +3725654585; +358445654585
|
|
|
|
raigo
huviline
Registreerunud 11.03.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.10.07 00:14
|
|
|
bilsteini b4 amordid pane alla ja auto kerkib
|
|
|
|
silverstar
huviline
Registreerunud 01.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.10.07 20:04
|
|
|
Tänan see hea soovitus. Aga kust neid saab?
|
|
|
silverstar
huviline
Registreerunud 01.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.10.07 20:05
|
|
|
Ah ja ja palju maksta võib
|
|
|
gansta
huviline
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.3.
|
postitati 27.10.07 20:29
|
|
|
ei tea kas müüakse enam selliseid patju mis sai vedrude vahele panna ? vanasti sai küll sigullidele jm. neid patjasid pandud ja auto kerkis ilma
suurte kulutusteta...
Kes ees, see mees.
|
|
|
|
silverstar
huviline
Registreerunud 01.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.11.07 18:19
|
|
|
Lahendus käes.
Nii audi esindusest tava vedrud kuid tugevdatud ja kõrgem ta on tänud
abistajatele.
|
|
|
pilsner777
huviline
Registreerunud 09.10.05
Asukoht: saue vald
Kasutaja on eemal
Auto: b4&b6
|
postitati 15.11.07 18:53
|
|
|
On küll selliseid patju mis vedrudele vahele panna kadaka auto turult sain ise vist maksid 75kr paar.
B4jal taga ots tõusis ca 3cm. Tegin silikoon õliga kokku läks paremini vahele ja ei kräuksu ka.
|
|
|
Snowhite
huviline
Registreerunud 12.06.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C5 S6
|
postitati 19.11.07 09:24
|
|
|
to pilsner:
et kas sul on ka quattro???
ja kust selliseid tõstvaid asju said?
kadaka turg väga lai mõiste, aga kas olid konkreetselt sinu autole mõeldud või lihtsalt mingi suvakas lahendus??
ja audil on tehase poolt tegelikult niipalju erinevaid vedrusid, erinevate mootorite jaoks, et juba tolle arvelt on võimalik auto kõrgemaks tõsta.
jama siis, kui on kõige raskem kere versioon ja tippmudel.
|
|
|
pilsner777
huviline
Registreerunud 09.10.05
Asukoht: saue vald
Kasutaja on eemal
Auto: b4&b6
|
postitati 20.11.07 19:05
|
|
|
Kadaka AUTO turg ei ole eriti lai mõiste. (Seal kus igast autodele mõeldud pudi padi müüakse). Ei olnud spetsjaalselt sellele auto margile mõeldud
aga spiraal vedru jääb spiraal vedruks ja seal vahel saab ta teha ainult 1he ringi seega tuli mõned sendid terava noaga maha lõigata.
Ja on küll Q aga see ei puutu nende soonjas kummi ribade puhul asjasse.
|
|
|
Snowhite
huviline
Registreerunud 12.06.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C5 S6
|
postitati 20.11.07 19:41
|
|
|
njah, auto turul on palju erinevaid varuosa aukusida kah.
aga sa mõtlesid vist päris turgu just. ok, ma kasutasin muidu praegu sellist asja üldse, mis käib kahe keeru vahele ja on nagu hästi paksdu H tähe
kujuga kumm. meil kasutatakse virmas neid tegelikult uute autode transportimisel. mul probleem selles, et mul autol räme madaldus, ja sellel keerdude
vahe eriti väike taga. sinna andis seda vigurit vahele suruda. ös tuli ka lõikuda ja mitte vähe. tulemus aga pani pettuma, et sabaots tõusis ainult
1,5 cm.
|
|
|
pilsner777
huviline
Registreerunud 09.10.05
Asukoht: saue vald
Kasutaja on eemal
Auto: b4&b6
|
postitati 21.11.07 18:47
|
|
|
Jah H tähe kuju meenutasid nad küll ja lõikuda otsad 45kraadise nurga alla ka. Käe pärast olid veel vedru kammitsad et keskelt seda vedru osa
lõdvemaks tõmmata. Kahju et audile pole selliseid amorte nagu vanematel Oopelitel oli ,et ventiili taoline ots oli pagassis ja sealt sai õhku pumbaga
juurde pumbata ning siis pidi taga ots ka tõusma. Ise pole seda toimimas näinud aga nende endi jutu järgi oli toimind. Talvel kehvematel metsa
teedel oleks päris vahva.
|
|
|
pilsner777
huviline
Registreerunud 09.10.05
Asukoht: saue vald
Kasutaja on eemal
Auto: b4&b6
|
postitati 21.11.07 18:58
|
|
|
Ja kui sul madaldus sari siis ilmselt vedru ka jäigem ning kui sa selle sinna vahele panid läks veel jäigemaks. Mul olid tavalised pehmed vedrud
|
|
|