Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Käigud käivad raskelt (Vastuseid: 24 | Vaatamisi: 4973)
keitz20
huviline



Registreerunud 21.11.03
Asukoht: Kunda
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4/C4

postitati 28.09.07 07:42 Tsiteeri
Käigud käivad raskelt



Mure siis selles , et käigud lülituvad väga raskelt just esimene teine ja tagumine, tegemist siis 6k käigukastiga s4 ja peal.Oskab vb keegi viga prognoosida või on kellelgi sama mure olnud ja mis viisil lahendati.


BMW- Big Mexican Woman :D
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
semanoid
huviline



Registreerunud 24.04.07
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: audi 90 q. 20v 125kw. 91a.

postitati 28.09.07 17:31 Tsiteeri


sidurikorv hakkab lõdvaks jääma. q. suht kallis asi.


semanoid
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
marek135
huviline



Registreerunud 18.07.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2,8l 142 kw

postitati 28.09.07 17:34 Tsiteeri


Mul suht sama teema, käisin Forssis, nende sõnul pidi lülitusvarras õhtal olema. Pole veel jõudnud ära vahetada, peab selle juppi tellima. Äkki sul midagi taolist;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
keitz20
huviline



Registreerunud 21.11.03
Asukoht: Kunda
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4/C4

postitati 29.09.07 13:14 Tsiteeri


EDIT: Mul suht sama teema, käisin Forssis, nende sõnul pidi lülitusvarras õhtal olema. Pole veel jõudnud ära vahetada, peab selle juppi tellima. Äkki sul midagi taolist


Kle väga võimalik see on see junn käimari küljes vist kuhu käiguvahetushoovastik peale istub.


BMW- Big Mexican Woman :D
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
wa666ou
huviline



Registreerunud 30.11.12
Kasutaja on eemal

Auto: A3 2.0TFSI Q

postitati 15.11.13 15:04 Tsiteeri


On ka tekkinud see mure.
Audi A3 2.0TQ 6k 2005.

Praeguste jahedamate ilmadega lähevad käigud külma mootoriga raskemalt sisse.
Olen sõidu ajal vahetanud käike ka nii, et käikude vahel jätan hetkeks neutraalile, siis lähevad paremini sisse.

Kohapeal ei ole probleemi vahetamisega.
Aga sõidu ajal on ja vahel kui aeglaselt vahetada, siis on sellist "hammasrattasse haakumist" tunda. Ehk nagu sidur ei lahutaks korralikult.
Ise kahtlustan midagi siduriga.

Manuaalkastil vist õli ei vahetada? Ja kas see üldse midagi mõjutaks?
Ja mingid käiguhoovastiku puksid ei ole ka süüdlased?

Enne kui kusagile remonti viia oleks hea teada võimalikke variante.


Leidsin netist ka sellise Audi recalli: http://www.warrantyguide.co.uk/vehicle-recall-5FF5D8EF81DF8844802571150042291D-audi-a3-recall
"Flywheel may fail fire may result" - hoorattaga viga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Risto89
huviline

Avatar


Registreerunud 26.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4

postitati 15.11.13 15:35 Tsiteeri


Minu a4 teeb sama nalja ja tean et sidur on kehva ja hooratas ka .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Maaryo
huviline

Avatar


Registreerunud 15.11.09
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 1.8 TQ 20v, b8 tq

postitati 15.11.13 19:55 Tsiteeri


Eks mingilmääral peaks ju jahedam ilm ka asja mõjutama, õli paksem, seega käigud lülituvad veidi kehvemini!
Samas muidugi kui õli juba soojem, siis peaksid ka käigud korrektselt tööle hakkama.
Endal tegelikult sama asi, et jahedamate ilmadega läheb 2 käik suhteliselt kehvasti sisse, kuid sooja mootoriga mured kaovad. Seega mina veel ei muretse!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
KrKu002
huviline

Avatar


Registreerunud 16.09.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 2,2 20V Turbo

postitati 02.11.16 15:07 Tsiteeri


Tere :D

Teema küll üsna vana, aga siin ei olegi kirjas, mis siis lõpuks vea põhjustas.

Endal hakkas täna hommikul pihta, et esimesed kaks lähevad ikka üliraskelt sisse. ülejäänud (ka tagurpidi) kenasti.
Sidurikorvi ei kahtlustaks...

ku isaan sisse kõvasti tõmmates, siis läheb küll välja ka kõvasti lükates, aga jääb nagu vaheasendisse vms(ebamöäärane asend) ja siis loksutades ja rampsides saab vaba asendi kätte...


Ehk saab keegi aidata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 03.11.16 06:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KrKu002

Sidurikorvi ei kahtlustaks...



Mida siis veel?
Kust pedaal võtma hakkab, kas alt või kohe ülevalt?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kallipk
huviline

Avatar


Registreerunud 27.05.15
Asukoht: Bern / Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 03.11.16 08:07 Tsiteeri


Ehk väga lollilt ei kõla, aga kas keegi sünkronisaatoreid pole kahtlustanud?

Kuidas Audidel üldse tavaliselt sünkronisaatoritega on? Avensisel kunagi ammusel ajal sai just need 1 ja 2 käigu hambapaari sünkrod ringi pistetud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
niar
huviline



Registreerunud 19.10.15
Kasutaja on eemal


postitati 03.11.16 09:11 Tsiteeri


Külmade ilmadega see vist suht tüüpiline asi audidel. Aga jah, endalgi hakkas selline probleem just hiljuti tekkima ja kuuldu järgi olen jõudnud järeldusele, et probleem on sünkronisaatorites, ja nende vahetamine on pole just kõige mõistlikum tegevus, kergem oleks uus kast juba osta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 03.11.16 14:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: niar
Külmade ilmadega see vist suht tüüpiline asi audidel. Aga jah, endalgi hakkas selline probleem just hiljuti tekkima ja kuuldu järgi olen jõudnud järeldusele, et probleem on sünkronisaatorites...


See ei ole tüüpiline Audidel. See pole kellegi tüüpiline.

Vaid nendel, kel korvid väsinud ja kastiõlid sajandeid vahetamata ja paksud, vanad, vett ja saasta täis. Veab abivõlli mootoriga kaasa, kuna õli läeb külmaga taignaks ära ning käik ei tahagi enam sisse minna.

Sünkron on metallist freesitud rõngas; kuidas ta külmaga pekki saaks minna?
Kulub ikka ajapikku ja ajaga; mitte üleöö.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KrKu002
huviline

Avatar


Registreerunud 16.09.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 2,2 20V Turbo

postitati 03.11.16 14:45 Tsiteeri


Nii infot tulnud igast nurgast.

Kuna kodus on üks laiali võetud kuuene kast, siis nv-l võtan viiese maha ja laon kokku kuuese.

Annan siin ka pilti ja infi, mis seal sees siis juhtunud on..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
niar
huviline



Registreerunud 19.10.15
Kasutaja on eemal


postitati 03.11.16 22:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
Vaid nendel, kel korvid väsinud ja kastiõlid sajandeid vahetamata ja paksud, vanad, vett ja saasta täis.

Okei, ehk isegi liialdasin jah. Ei oska seda väita, et tüüpiline. Aga minu kastil on õli kuu aega tagasi ära vahetatud. Seega minu puhul võib sellle välistada. Ilmnema hakkas see juba enne neid külmi ja isegi soojaks sõidetud masinaga esineb 2. ja 3. käiguga väike ebaloomulik takistus, mis pole üldse probleemne, kuid õige ta pole. Endiselt pakud korvi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 04.11.16 05:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: niar

Okei, ehk isegi liialdasin jah. Ei oska seda väita, et tüüpiline. Aga minu kastil on õli kuu aega tagasi ära vahetatud. Seega minu puhul võib sellle välistada. Ilmnema hakkas see juba enne neid külmi ja isegi soojaks sõidetud masinaga esineb 2. ja 3. käiguga väike ebaloomulik takistus, mis pole üldse probleemne, kuid õige ta pole. Endiselt pakud korvi?


Korv, nagu me teame, on manuaalkastiga autodel hooldusosa.
See tähendab seda, et vahetatakse nagu õlifiltritki, aga palju suurema intervalliga.
Mõni saab 200t sõita, mõni 400, aga vahetatakse lõpuks ikka. Mul viimase ajal üks ainukesi manuaale - Nissan Navara, see sõitis täpselt 100t ühe korviga.
(nii tehase omaga 98tkm ja pärast LUK-i omaga ka 104tkm)
Turbokatest subarumehed, kes kõvasti aastaringselt talda annavad, neil on intervall 40tkm.

Sinu auto puhul ma ei paku enne midagi, kui pole korra ise sisse istunud.
Sa ise ei saa ju pedaali järgi aru, tundub. (ja kust pedal võtab, ei avalikusta ka)

Aga jah, kui sa selle pekkis korviga sünkroneid lõplikult ära pole tagunud, siis ehk aitab ainult korvivahetus.

Kas kastiõli läks tavahoolduse käigus vahetusse?

Või olid kastiõli hooldused tegemata ja vahetasid alles pärast seda, kui juba mingi aeg nöökinud oli?
Teisel juhul sa ju loomulikult kontrollisid, et kas vanal õlil olid kuldsed helbed, väike pärlmutter, mingu muu metallipuru jne sees või mitte.
Kui vana õli oli metallist puhas, siis võib eeldada, et kast on korras.

Hehh, ja selle nö. "uue kasti" puhul sa ju never ei tea, kas ta undab, koriseb, karjub või on sünkrod peetis ja enne teada ei saa, kui oled ta peale pannud. Või lasknud panna.

Uus kast maksab mingi 2-3000€, vaevalt sa seda mõtlesid.

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
niar
huviline



Registreerunud 19.10.15
Kasutaja on eemal


postitati 04.11.16 09:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
Kas kastiõli läks tavahoolduse käigus vahetusse?

Või olid kastiõli hooldused tegemata ja vahetasid alles pärast seda, kui juba mingi aeg nöökinud oli?
Teisel juhul sa ju loomulikult kontrollisid, et kas vanal õlil olid kuldsed helbed, väike pärlmutter, mingu muu metallipuru jne sees või mitte.
Kui vana õli oli metallist puhas, siis võib eeldada, et kast on korras.

.


Auto on aastakese minu käes olnud ja tuli eelmine aasta välismaalt. Mul pole aimugi, mis selle asja hooldusminevik on. Pikk jutt lühidalt, siis kastiõli sai ära vahetatud "lihtsalt niisama", mingit otsest põhjust sellel polnud. Ja vana õli oli korras.

Pedaal hakkab kuskil keskpaigas haakuma, võiks isegi öelda, et pigem rohkem ülevalt kui alt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 04.11.16 09:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: niar
Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
Vaid nendel, kel korvid väsinud ja kastiõlid sajandeid vahetamata ja paksud, vanad, vett ja saasta täis.

Okei, ehk isegi liialdasin jah. Ei oska seda väita, et tüüpiline. Aga minu kastil on õli kuu aega tagasi ära vahetatud. Seega minu puhul võib sellle välistada. Ilmnema hakkas see juba enne neid külmi ja isegi soojaks sõidetud masinaga esineb 2. ja 3. käiguga väike ebaloomulik takistus, mis pole üldse probleemne, kuid õige ta pole. Endiselt pakud korvi?


Tõenäoliselt vale õli.

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=12993&page=1&highlight=%26%2365533%3B#pid787546


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 04.11.16 10:24 Tsiteeri


Vaatasin suvalist oil advisorit ja seal kastis käib ju tänapäeval mitte väga eriline täissünt 75W-90 käimakasti õli (API: GL5+ tase)
Ja ma hästi ei usu, et keegi söandaks oma 6-käigulisse mingit 6€-st mineraali toppida.

VALVOLINE soovitab oma TDL 75W-90, KROON oma SP1011, Mobilil mingi enda variant, jne vahet pole, mida panna.
Jah, tõsi, igas poes seda pole ja odav ta ka ei ole. (üks kallimaid, kui aus olla...:)
Aga see 4L vast jaksab ikka osta. 3,4L käib väidetavalt sees ja 100t kannatab kindlasti ühe vahetusega läbi sõita.

niar`i autol märkasin veel kahte "pisiasja": 132kw ja quattro...:D
Mõlemad on sellised tegelased, kes sidurit isuga "hävitavad".
Sa ju ei ei saa kõiki nelja korraga väga lihtsalt ringi lasta, nagu üheveolised ning tappa saab mis, kui siduri kiirelt lahti lased?

- Sidur.

.

Ehk siis kui vana õli oli puhas, õige kastiõli GL5+ on sees ja käigud käivad raskelt, siis rohkem variante pole.
Minu 5 senti arvamus.


.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 04.11.16 11:40 Tsiteeri


Asi ei ole mitte mineraal ega synteetilises õlis, vaid õiges lisaainestuses.
Minu poolt lingitud postituse lõpus on juttu sobivast õlist.
Rõhk markeeringus GL 4+ on just plussil.
Audi manuaal, ning ka paljud teised kastid vajavad synkronisaatorite optimaalseks tööks teatud friktsioon lisandeid, mida aga GL5 õlis pole, ehk siis liiga libe õli takistab synkronisaatorite tööd.
Ja see on fakt.
Vaheta õli õige vastu ja naudi paremast käiguvahetusest.


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
niar
huviline



Registreerunud 19.10.15
Kasutaja on eemal


postitati 04.11.16 11:53 Tsiteeri


Kurat enam ei ole meeles, misasja ma sinna sisse toppisin. Netist uurisin midagi järgi, ju vist siis ei uurinud piisavalt asjalikult. No eks ma proovin siis selle käigukasti õlivahetuse jälle ära. Jääb sellega süda rahule. Teie, kui targemad siin, mis õli siis soovitate?

A4 B6 2.5 Q 132kW 2003 6-käiguline manuaal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 04.11.16 12:37 Tsiteeri


Mina olen ühe sellise juhtumiga kokku puutunud, kus väga-väga vale (väidete kohaselt täiesti ok) asi kasti audile topiti ja see sõna otseses mõttes muutus millekski väga veidraks asjaks kastis -20 juures ja käitus väga veidralt juba -10 juures, aga otseselt -10 juures ei saanud nagu aru, et mis kurat siis valesti.
Lõpuks masin käis 1h kohapeal ja sidurit tuli all hoida, et peavõlli ribadeks ei lase, kuni siis mootori kuumus hakkas kasti soojendama ja sai hakata vaikselt siduriga peavõlli ärritama kuni siis lõpuks ka käigukang liikuma hakkas. Mingi poolteist tundi kestis see kepp, kuna polnud mingit võimalust masinat sooja viia/vedada vms. Kusjuures asi oli kastis sees olnud väidete kohaselt mingi ~3 aastat :(. See oli nii hirmus kogemus ja masinast oli tõsiselt kahju, aga noh mis teha kui on head tuttavad koos võimalustega ja "sobivate" toodetega - ptui kurat.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ants5
huviline



Registreerunud 19.03.16
Kasutaja on eemal


postitati 25.02.17 18:43 Tsiteeri


Tere,

Sai mõned kuud tagasi ostetud Audi A4 B7 2.0 manuaal(5 käiku). Autol on peale seda esinenud vahel mingi imelik viga tagurpidi käigu lülitamisel. Kõik teised käigud lülituvad probleemideta ja sujuvalt ja sidur tundub samuti korras olevat. Probleem siis nimelt selles, et tagurpidi käik ei lülitu alati korralikult, nimelt ei liigu käigukang piisavalt "kaugele" õigesse asendisse (väike nõks jääks nagu puudu) ja siduri vabastamisel on kuulda kerget "kõrinat" ja käiku pole sees. Samas kui sidurit lasta mõne sentimeetri võrra üles(vedama veel ei hakka) ja samal ajal suruda kergelt käigukangi käib see viimane nõks ära ja käik lülitub sujuvalt ja probleemideta. Ise olen sellega ära harjunud ja saan automaatselt aru, kas käik lülitus korralikult või on vaja veidi "aidata" ja sõitmist see kuidagi ei sega, aga tahaks teada mis seda põhjustada võiks. Probleem ei esine pidevalt, kuid seda juhtub tihedamalt külma käigukasti õliga. Ise kahtlustan, et probleem on kuskil käiguhoovastikus või selle puksides. Käigukang ise tundub korras, lõtke pole ja sõidu ajal ei vibreeri. Kas käiguhoovastiku reguleerimine võiks selle probleemi lahendada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
roltskar
klubiliige

Avatar


Registreerunud 29.05.14
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B8 3.0tdi Q

postitati 25.02.17 19:00 Tsiteeri


minu C4 tahab ka teatud jõudu, et käigud sisse läheksid, eriti külmalt ja eriti esimene käik seisu pealt.
Minu arust on mul veaks see,et pildil oleva varda ja käigukasti vaheline puks on nii palju kulunud,et lõtk on tohutu.


http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/442/272/011063646366f13.jpg

Forss ütles,et seda juppi enam ei tehta ja kui tehti, maksis 120 euri kuskil, sest terve uue varda peab ostma.
Mina kavatsen suve poole selle varda ära võtta ja sinna sisse kuidagi mingisuguse uue tihkem puksi leiutada.


AvE's 3 rules of troubleshooting: 1. Look for/Do the easiest thing first. 2. Don't rely on the people that tried and failed before you (usalda, aga kontrolli) 3. 90% of problems are between the driver's seat and the steering wheel
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Ants5
huviline



Registreerunud 19.03.16
Kasutaja on eemal


postitati 26.02.17 08:46 Tsiteeri





Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ants5
huviline



Registreerunud 19.03.16
Kasutaja on eemal


postitati 26.02.17 09:22 Tsiteeri


Võibolla üks rumal küsimus, aga kas B7 5-käiguline manuaalkast kasutab reverse lockouti. Nimelt kas tagurpidi käigu lülitamiseks peab käigukangi alla suruma?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 50.3% - SQL: 49.7%]