hraudi
huviline
Registreerunud 18.07.07
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.09.07 18:04
|
|
|
elektriaknad
plaanis audi 100-le c4 elektriaknad paigaldada ja tahaks teada mis asjad tuleb vahetada või mida teha et nupud paigaldada ja kas mootoreid on lihtne
uste sisse installida ehk, siis kas valmidus on olemas ka vändaga variandil!!!
Tänud!!
|
|
|
jaspa
huviline
Registreerunud 15.03.05
Asukoht: Setumaa.
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.09.07 18:11
|
|
|
Tean, et kasutaja real1 on asja omal nahal läbi teinud. Pöördu info saamiseks tema poole, usun, et saad abi.
|
|
|
real1
huviline
Registreerunud 09.06.06
Asukoht: Värska
Kasutaja on eemal
Auto: B3, B4, B5; B7, C4, C6
|
postitati 12.09.07 18:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: hraudi
plaanis audi 100-le c4 elektriaknad paigaldada ja tahaks teada mis asjad tuleb vahetada või mida teha et nupud paigaldada ja kas mootoreid on lihtne
uste sisse installida ehk, siis kas valmidus on olemas ka vändaga variandil!!!
Tänud!! |
Mootorid istuvad 1:1. Nuppude jaoks pead lõikama juhiukse käepideme sisse augu, teistele ustele on vaja lisaks nupule ka seda plastikosa, kus ta sees
on.
|
|
|
Fugitive
klubiliige
Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi
|
postitati 12.09.07 18:47
|
|
|
väga ei usu, et valmidus on. pead ise juhtmeid vedama. kasuta otsingut ja leiad skeemi mille järgi saad ühendada. kas esiaknad on sul vändaga? kui ei
siis on lihtsam. mul igatahes valmidust ei olnud, ja tagaukstesse pidin juhtmed ise vedama. aega läks palju aga keerulist ei ole väga midagi kui
elektrist jagad natuke
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 13.09.07 01:19
|
|
|
C4 aknalülitid on originaalis tegelikult maru ebamugavalt taga. Mul on sõites selle koha peal tavaliselt küünarnukk ja akna avamiseks tuleb vasaku
käega omajagu võimelda, et lülitile pihta saada. B4 lahendus on tunduvalt parem.
Kui mina peaks hakkama C4-le nullist el aknaid paigaldama, paigutaks ka lülitid hoopiski keskele käigukangi taha. Mugavam parema käega majandada ja
lisaks pole ka kaassõitjapoolset eraldi lülitit vaja.
|
|
|
|
hraudi
huviline
Registreerunud 18.07.07
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.09.07 16:55
|
|
|
elektrit jagan ja see et juhtmed peab vedama see on elementaarne ja sellest saing ka nüüd aru et mootorite jaoks on kohad olemas, AGA tahaks seda
teada et kas äkki saaks ka nii et vahetaks aint käepidemed ära ja siis ei oleks vaja midagi lõikuda ja pornot teha sinna vana käepideme sisse!!!!!
tänud!!
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 13.09.07 17:02
|
|
|
üks küsimus et kas taga akentel on mingi relee ka vahel või mitte
|
|
|
real1
huviline
Registreerunud 09.06.06
Asukoht: Värska
Kasutaja on eemal
Auto: B3, B4, B5; B7, C4, C6
|
postitati 13.09.07 19:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: hraudi
elektrit jagan ja see et juhtmed peab vedama see on elementaarne ja sellest saing ka nüüd aru et mootorite jaoks on kohad olemas, AGA tahaks seda
teada et kas äkki saaks ka nii et vahetaks aint käepidemed ära ja siis ei oleks vaja midagi lõikuda ja pornot teha sinna vana käepideme sisse!!!!!
tänud!! |
See augu lõikamine on selle töö juures kõige lihtsam ja kõige paremini õnnestuvam asi üldse! Käepidemete vahetamine on palju keerulisem ja kulukam...
|
|
|