Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Bensupumba kaitse läbi kguaeg (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 1660)
Johnny
klubiliige



Registreerunud 23.03.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Jeep GC

postitati 05.09.07 19:08 Tsiteeri
Bensupumba kaitse läbi kguaeg



Sõbral siis mure 98a A6 2,8 quattro 141kw. probleem siis selles et kipub bensupumba kaitset läbi lööma. Vahepeal saad sõita 400km ilma kaitsme vahetuseta ja vahepeal läheb kaitse iga 2km tagant. bensupump vahetatud. Kas viga võib olla bensupumba juhtmetes? Ja asja juures on veel imelik see, et kui kohapeal tühikäigul käies läheb kaitse läbi, siis auto välja ei sure, aga nii kui pöördeid üritad anda sureb välja.


Elektri-, remont ja hooldustööd+ custom tehnilised lahendused. LT Service OÜ
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
priit467
huviline

Avatar


Registreerunud 01.05.06
Asukoht: Kuressaare-Reval
Kasutaja on eemal

Auto: a6 1999 1,8T

postitati 06.09.07 17:11 Tsiteeri


Ilmselt kuskil elektri ahelas lühis. Vahel peksab kohe juhtmed kokku ja teinekord mitte. Aitaks ka sinu semu diagnostika, mis muud.


Kui on diagnostikat teha vaja siis saan aidata,teen seda Kuressaare Revalis
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 06.09.07 18:01 Tsiteeri


Lühis on kuskilt. Mis sa ise arvad, kuidas auto saab töötada, kui kaitse läbi :D Gaasi andes koormus suureneb ja ühendus katkeb. Eks hakka otsima.


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
cobra
huviline



Registreerunud 16.03.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3.0 TFSI

postitati 06.09.07 19:59 Tsiteeri


diagnostika nüüd ei aita küll midagi, kust see arvuti teab, kus kohas on lühis?
igatahes mõtle hoolega järele, ega sa pole viimasel ajal midagi autoga teinud? meenub üks hiljutine juhtum, kus lõi ka ühel Sharanil tagatule kaitset läbi, hiljem selgus see, et põhja alt oli pandud sumbuti kaitse plekk kinni suurte kruvidega, mis olid otse juhtmesse läinud ja raputades lõi massi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Johnny
klubiliige



Registreerunud 23.03.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Jeep GC

postitati 06.09.07 22:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Offroader
Lühis on kuskilt. Mis sa ise arvad, kuidas auto saab töötada, kui kaitse läbi :D Gaasi andes koormus suureneb ja ühendus katkeb. Eks hakka otsima.


Idee järgi ei tohiks mootor edasi käia kui pump enam ei löö. Aga tühikäigul võid lasta käia niikaua kui tahad.

Igaks juhuks lasen tuttaval arvuti sappa visata korra ja siis vaatan juhtmed üle. Muidugi ei tea keegi kuna sellel autol filtrit vahetatud on. Ega kinnine filter ka väga hästi ei tohiks pumbale mõjuda. Aga jah lühis tundub kõige loogilisem, eriti kui seda arvestada et auto tundub kunagi olevat avariiline olnud. Eriti huvitav oli täna see, et keset pööramist lõi rooli ja piduripedaali lukku ja natuke hiljem suri ka mootor välja. Pärast käivitus ilusti kuni järgmise kaitsmeni:D


Elektri-, remont ja hooldustööd+ custom tehnilised lahendused. LT Service OÜ
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 07.09.07 16:08 Tsiteeri


Analoogsel autol aitas bensiini filtri vahetus, muidu oli eelpool kõnelejaga samad vead.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Johnny
klubiliige



Registreerunud 23.03.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Jeep GC

postitati 08.09.07 16:10 Tsiteeri


Diagnostis 12 viga ja kõik kaitsme läbipõlemise tõttu. Aga teab keegi kui normaalne see on et peale sõitu paagis suht suur vaakum on? Kork pole ka õige vaid mingi universaalne.


Elektri-, remont ja hooldustööd+ custom tehnilised lahendused. LT Service OÜ
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
wookie
huviline



Registreerunud 21.02.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A80 B4 Quattro 2.6 '94, VW Passat 4Motion '01, Audi A6Q C7 '11

postitati 08.09.07 16:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Johnny
Diagnostis 12 viga ja kõik kaitsme läbipõlemise tõttu. Aga teab keegi kui normaalne see on et peale sõitu paagis suht suur vaakum on? Kork pole ka õige vaid mingi universaalne.

No õhk peab ikka sinna pääsema, kus enne kütus oli. Originaalsel korgil on õhu sisse pääsemiseks augud sees. Kui universaalsel ei ole, siis on pahasti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 08.09.07 17:29 Tsiteeri


See, et paagis vaakum on, on minuteada normaalne. Olen seda ka täiesti uutel autodel kohanud.


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Johnny
klubiliige



Registreerunud 23.03.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Jeep GC

postitati 08.09.07 23:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Offroader
See, et paagis vaakum on, on minuteada normaalne. Olen seda ka täiesti uutel autodel kohanud.


Teistel autodel olen ka näinud et vaakum on aga mitte nii suurt. Ja nii kui vaakum välja lasta hakkab ka näidik teistmoodi näitama ja lõi kohe kaitsme läbi.


Elektri-, remont ja hooldustööd+ custom tehnilised lahendused. LT Service OÜ
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 38.6% - SQL: 61.4%]