Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Kolin klapikambri kaane all (korras) (Vastuseid: 26 | Vaatamisi: 7734)
Kotkas
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal

Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3

postitati 25.08.07 16:42 Tsiteeri
Kolin klapikambri kaane all (korras)



Autoks on s6, 4,2, 213Kw. Mure siis selline, et sai autol õlivahetus tehtud. Sisse läks 5w-40. Mis enne oli, seda ma ei tea. Pärast õlivahetust on tekkinud vasakpoolse klapikambri kaane alla mingi lõgin. Meenutab diiselmoortorit kergelt. mis seal juhtuda võis? Kas hüdrotõukur on pannud saba või ei jõua näiteks vedelam õli ülesse? enne õlivahetust käis mootor sahinal.
Et mis mind ees võib oodata? Sain Aruposse aja alles järgmise ndl. lõpuks ja uudishimu tapab...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 25.08.07 17:07 Tsiteeri


Võivad küll hakata tõukurid tiksuma vedelama õliga. Mis õlisurve kell näitab?
Viga võib vast veel olla ka nukvõlli ketis, mis on veninud .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kotkas
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal

Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3

postitati 25.08.07 17:13 Tsiteeri


õlisurve kella kahjuks ei ole 4,2 s6´l.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 25.08.07 17:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kotkas
õlisurve kella kahjuks ei ole 4,2 s6´l.


Ups, minu viga.
Kui pöördeid tõstad, kas kaob klõbin ära?

Tegelikult on siiski tõenäoline, et hüdrod on otsas või siis mootor kõvasti pihta saanud ja saaled hõredad ning madalatel pööretel jääb survet väheks. (Mul just endal oli eelmise motoga nii, et surve väheks jäi tühikäigul.)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kotkas
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal

Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3

postitati 26.08.07 12:11 Tsiteeri


Aava avastas, et saab mind siiski homme ette võtta. Loodan, et midagi hullu ei ole. Imelik on just see, et eelmise õliga toimis see mootor perfektselt. Eile veel proovisin korraks, ajasin asja ilusti kuumaks ja siis hakkas teiselt poolt ka kolinat tulema. Mis õli muidu keegi kasutab oma V8-s?
Mõtlesin, et kui peaks vaikseks võtma teise õliga, siis ei tahaks küll kohe tõukureid vahetama hakata.
Tõukurite vahetus on suht kulukas vist? Mis hannaklassi see ettevõtmine jääb üldjuhul?
Kuidas suhtuda poolsündi kasutamisse selle mootori puhul?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 26.08.07 12:15 Tsiteeri


Mis firma 5w40 sisse läks?


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kotkas
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal

Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3

postitati 26.08.07 12:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Mis firma 5w40 sisse läks?


Motorexi FS-X, 5W-40 http://www.motorex.com/index.cfm/fuseaction/show/path/1-418-442-674-675-680


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 26.08.07 12:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kotkas
Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Mis firma 5w40 sisse läks?


Motorexi FS-X, 5W-40 http://www.motorex.com/index.cfm/fuseaction/show/path/1-418-442-674-675-680



Suht tundmatu vedelik. Kasuta Mobilt või Castroli ja pole mingit krdi jama, mõttetu on valada mootorisse teise järgulist mootoriõli.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
a.l.
huviline



Registreerunud 06.06.07
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S4 4,2 V8 -93

postitati 26.08.07 16:07 Tsiteeri


endal samal mootoril sees Valvoline syn power 5W-40 ja ka toimib kõik laitmatult.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kotkas
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal

Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3

postitati 27.08.07 19:41 Tsiteeri


Kuna elu on kiire, siis täna Aruposse ei jõudnudki. Piinab see küsimus, et mida esimeses järjekorras teha? Äkki teeks pesuõliga ühe laksu ja siis mingi parim õli sisse uuesti. Näiteks siis eelpool mainitud Mobil1 või Castrol. Vaataks mis teeb, ehk jääb vait.
Või laseks kohe kaaned maha keerata ja vaadata, mis all toimub?

Ise kahtlen natuke, et asi tõesti õlis. Viskoossus on ju sama nendel. Sellest ma saan aru, et aja möödudes või ekstreemtingimustes võivad õliomadused erinevalt muutuda, aga uuest peast peaks ta ju määrima enam-vähem sama hästi.

Mainiks veel seda, et enne minu kätte jõudmist oli auto seisnud peaaegu 2 aastat, ehk loeb midagi? Kas uus õli mingit sitta ei või kaasa tuua, mis omakorda ummistaks mingeid kanaleid seal.
Enda teadmised hüdrotõukurite töötamisest ja nende õlitussüsteemist on pigem põhimõttelised, mitte põhjalikud. Nii et võin oma küsimustega kaugelt mööda ka panna :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 27.08.07 20:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kotkas
Kuna elu on kiire, siis täna Aruposse ei jõudnudki. Piinab see küsimus, et mida esimeses järjekorras teha? Äkki teeks pesuõliga ühe laksu ja siis mingi parim õli sisse uuesti. Näiteks siis eelpool mainitud Mobil1 või Castrol. Vaataks mis teeb, ehk jääb vait.
Või laseks kohe kaaned maha keerata ja vaadata, mis all toimub?

Ise kahtlen natuke, et asi tõesti õlis. Viskoossus on ju sama nendel. Sellest ma saan aru, et aja möödudes või ekstreemtingimustes võivad õliomadused erinevalt muutuda, aga uuest peast peaks ta ju määrima enam-vähem sama hästi.

Mainiks veel seda, et enne minu kätte jõudmist oli auto seisnud peaaegu 2 aastat, ehk loeb midagi? Kas uus õli mingit sitta ei või kaasa tuua, mis omakorda ummistaks mingeid kanaleid seal.
Enda teadmised hüdrotõukurite töötamisest ja nende õlitussüsteemist on pigem põhimõttelised, mitte põhjalikud. Nii et võin oma küsimustega kaugelt mööda ka panna :)



Ei julge kasutada ja ei julge ka soovitada pesuaineid, ettearvamatud lihtsalt!

Soovitus:

1.Lase vana õli välja, võta vana filter küljest.

2.Pane uus filter alla, seda eelnevalt värske õliga täites. Kasuta täissünti 0W30, 5W30, 5W40, 0W40, parimad, mida võiks, on: Valvoline SynPower, Castrol GTX, Castrol RS, pigem läbipesuks Valvoline SynPower 0W30, 0W40.

3.Sõida nüüd värske täissündiga ca 2000-3000km.

4.Lase nüüd ( pärast 2000-3000km läbimist ) õli uuesti välja + filter.

5.Nüüd, viimaks osta X1-Ri 1 tops (250m, müüb Laki Auto ja Melasi Autohooldus ), osta lisaks täissünti, kas Mobil Synt S 5W40, Mobil Synt V 5W40, Castrol RS 0W40, Castrol GTX 5W40.

6. Väga suure tõenäosusega on klõbin tõukurites läinud ja kui ei ole läinud, siis sõida edasi, las tiksub, ei tee see tiks midagi, lihtsalt kõrvale hakkab mõnele kodanikule;)


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
a.l.
huviline



Registreerunud 06.06.07
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S4 4,2 V8 -93

postitati 27.08.07 23:09 Tsiteeri


2 aastat seisnud ? äkki oli mineraalõli sees ja valasid täissünteetilise peale ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kotkas
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal

Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3

postitati 28.08.07 12:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: a.l.
2 aastat seisnud ? äkki oli mineraalõli sees ja valasid täissünteetilise peale ?


Miks oleks pidanud seal mineraal sees olema? Sellepärast et seisnud?
Muidugi üks variant on see, et müüja tahtis näiteks klõbinat varjata ja oli sisse valanud mingi paksu mineraali.
Aga, ma ei tahaks seda eriti uskuda, kuna auto on korralik ja audiesinduses kontrollitud ajalooga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kotkas
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal

Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3

postitati 28.08.07 14:28 Tsiteeri


Aava arvas, et kolinat ei põhjustagi hüdrotõukurid :o
Ega ta eriti ei taha rääkida ka, nii et neljapäeval kistakse kaaned maha, siis selgub, mis viga on. Mis kurat seal siis veel koliseda võib? Ja veel mõlemal pool...
Nuka kett see olla ei saa, kuna külmast peast on vaikus majas. Välja veninud kett koliseks ju igas asendis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi10
huviline



Registreerunud 13.07.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S6 4.2 V8 atm, A7 2.8FSI

postitati 29.08.07 07:47 Tsiteeri


Oli sarnane juhus, kus külma mootoriga (4.2 v8 213kw)oli kõik ok ja sooja mootoriga tuli nagu selline kerge diiselmootori klõbin sisse. Sai ka mitmes kohas käidud ja näidatud ja peaaegu igalpool pakkus iga töömees erinevat lahendust alates hüdrotõukuritest ja klapiprobleemidest.
Lõpuks selgus et hammasrihma pingutusamort oli saba andmas ja teinud enam oma tööd perfektselt ja sealt see klõbin tekkis. Nüüd juba pea poolteist aastat vaikus majas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kotkas
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal

Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3

postitati 29.08.07 15:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi10
Oli sarnane juhus, kus külma mootoriga (4.2 v8 213kw)oli kõik ok ja sooja mootoriga tuli nagu selline kerge diiselmootori klõbin sisse. Sai ka mitmes kohas käidud ja näidatud ja peaaegu igalpool pakkus iga töömees erinevat lahendust alates hüdrotõukuritest ja klapiprobleemidest.
Lõpuks selgus et hammasrihma pingutusamort oli saba andmas ja teinud enam oma tööd perfektselt ja sealt see klõbin tekkis. Nüüd juba pea poolteist aastat vaikus majas.


Pingutusamort on vaevu 500km sõitnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 29.08.07 16:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kotkas
Tsitaat:
Algselt postitas: audi10
Oli sarnane juhus, kus külma mootoriga (4.2 v8 213kw)oli kõik ok ja sooja mootoriga tuli nagu selline kerge diiselmootori klõbin sisse. Sai ka mitmes kohas käidud ja näidatud ja peaaegu igalpool pakkus iga töömees erinevat lahendust alates hüdrotõukuritest ja klapiprobleemidest.
Lõpuks selgus et hammasrihma pingutusamort oli saba andmas ja teinud enam oma tööd perfektselt ja sealt see klõbin tekkis. Nüüd juba pea poolteist aastat vaikus majas.


Pingutusamort on vaevu 500km sõitnud.


Nu aga ehk siis seal probleem ongi, paigaldusel mingi viga...


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarts
huviline



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 20.09.07 14:00 Tsiteeri


mis jant siis oli? tulevikus ehk kellelgi analoogne probleem vajaks lahendust...


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kotkas
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal

Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3

postitati 10.10.07 17:38 Tsiteeri


Kuna vahepeal ei olnud aega asjaga tegeleda, siis täna sai auto Aava juurde lõpuks viia uuesti. Seal mõõdeti õlirõhku alustuseks. Rõhk on suurepärane, uue mootori vääriline, 2,4 bar tühikäigul sooja moortoriga.
Ühelt poolt kisuti kaan maha, aga siis sai päev otsa, homme tegeletakse edasi. Aava arvas, et vale poole on maha kiskunud ja liigitas esialgu juhtunu müstika valdkonda.

Eks näis, mis sealt siis koorub.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi10
huviline



Registreerunud 13.07.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S6 4.2 V8 atm, A7 2.8FSI

postitati 11.10.07 08:17 Tsiteeri


Ise panustaks endiselt pingutusamordi mittekorrektse töötamise peale, seda enam et tundub et mootor sul põhimõtteliselt korras.
Kusjuures sai ka ise mõlemalt poolt kaaned maha võetud ja vaadatud ja kuulatud ja midagi targemaks ei saanud. Kord tundus et klõbin tuleb ühe kaane alt ja kord tundus et teise kaane alt.
Ühesõnaga mul leidsid vea lõpuks üsna kiiresti OÜ Tõukur tegelased.
Aga ootaks siiski endiselt kuidas sul antud probleem laheneb!?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kotkas
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal

Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3

postitati 13.10.07 12:01 Tsiteeri


Põhjuseks oli tutikas Contitechi hammasrihm :o Midagi silmaga aru ei saanud, aga igaljuhul peale hammasrihma vahetamist probleem lahenes.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
altz1
huviline



Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8tt

postitati 13.10.07 14:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kotkas
Põhjuseks oli tutikas Contitechi hammasrihm :o Midagi silmaga aru ei saanud, aga igaljuhul peale hammasrihma vahetamist probleem lahenes.

+1

Tekkis ka omal kunagi selline probleem peale Contitechi hammasrihma installimist. Õigemini paar tuhat km sain sõita ja siis tuli kolinamoodi hääl klapikambri kaante alla.
Äkki asi selles ,et mingi ajajooksul venib ja vaja uuesti lõdvaks lasta + pingutada? Oma rihma paigalduse korrektsuses ei kahtle, kuna kasutasin vastavaid abivahendeid ja manuaali.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
audimeez
huviline



Registreerunud 01.11.02
Asukoht: Tallinn/Läänemaa
Kasutaja on eemal

Auto: S6

postitati 18.12.08 10:45 Tsiteeri


Vana teema siin juba, aga ikkagi. Sai ka mingi aeg tagasi s6-el rihmavahetus tehtud ja peale sai Contitechi rihm + uued rullid, amort ja pump. Alguses oli kõik OK, aga paarituhande kilomeetri pärast tekkis klapikambrikaane alla sooja mootoriga kolin. Viisin oma auto koos selle ebameeldiva kolinaga OÜ Tõukuri meeste juurde. Otsustasime, et kõigepealt vahetame rihma ära ja siis vaatame edasi. Peale läks orig.rihm ja mootor käib nagu kell, ei mingit kolinat enam.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
altz1
huviline



Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8tt

postitati 18.12.08 15:05 Tsiteeri


See rihm vaja lihtsalt korra lõdvaks lasta ja pingutada uuesti, nii nagu tehas ette näeb (pingutus amordi pikkus tööasendis jne on väga olulised) ja loomulikult uuesti kõik märgid paika ja siis on ka probleem kadunud.
Minul igaljuhul lahenes asi nii ja contitech jäi peale ja edaspidi oli 0 probleemi.
Ilmselt siis see contitechi rihm venib nii palju...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 18.12.08 19:04 Tsiteeri


kasutaja Kotkas autot tegin isiklikult ja ei aidanud seal ei pingutamine ega ükski muu asi.
Müstikavaldkond oli tõesti.
Absoluutselt kõik detailid sai ükshaaval ära proovitud,kaasa arvatud amort.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 67.1% - SQL: 32.9%]