Lehekülgi: 1 2 |
Kotkas
huviline
Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal
Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3
|
postitati 25.08.07 15:42
|
|
|
Kolin klapikambri kaane all (korras)
Autoks on s6, 4,2, 213Kw. Mure siis selline, et sai autol õlivahetus tehtud. Sisse läks 5w-40. Mis enne oli, seda ma ei tea. Pärast õlivahetust on
tekkinud vasakpoolse klapikambri kaane alla mingi lõgin. Meenutab diiselmoortorit kergelt. mis seal juhtuda võis? Kas hüdrotõukur on pannud saba või
ei jõua näiteks vedelam õli ülesse? enne õlivahetust käis mootor sahinal.
Et mis mind ees võib oodata? Sain Aruposse aja alles järgmise ndl. lõpuks ja uudishimu tapab...
|
|
|
ve1ks
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2,6 V6
|
postitati 25.08.07 16:07
|
|
|
Võivad küll hakata tõukurid tiksuma vedelama õliga. Mis õlisurve kell näitab?
Viga võib vast veel olla ka nukvõlli ketis, mis on veninud .
|
|
|
Kotkas
huviline
Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal
Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3
|
postitati 25.08.07 16:13
|
|
|
õlisurve kella kahjuks ei ole 4,2 s6´l.
|
|
|
ve1ks
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2,6 V6
|
postitati 25.08.07 16:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kotkas
õlisurve kella kahjuks ei ole 4,2 s6´l. |
Ups, minu viga.
Kui pöördeid tõstad, kas kaob klõbin ära?
Tegelikult on siiski tõenäoline, et hüdrod on otsas või siis mootor kõvasti pihta saanud ja saaled hõredad ning madalatel pööretel jääb survet väheks.
(Mul just endal oli eelmise motoga nii, et surve väheks jäi tühikäigul.)
|
|
|
Kotkas
huviline
Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal
Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3
|
postitati 26.08.07 11:11
|
|
|
Aava avastas, et saab mind siiski homme ette võtta. Loodan, et midagi hullu ei ole. Imelik on just see, et eelmise õliga toimis see mootor
perfektselt. Eile veel proovisin korraks, ajasin asja ilusti kuumaks ja siis hakkas teiselt poolt ka kolinat tulema. Mis õli muidu keegi kasutab oma
V8-s?
Mõtlesin, et kui peaks vaikseks võtma teise õliga, siis ei tahaks küll kohe tõukureid vahetama hakata.
Tõukurite vahetus on suht kulukas vist? Mis hannaklassi see ettevõtmine jääb üldjuhul?
Kuidas suhtuda poolsündi kasutamisse selle mootori puhul?
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 26.08.07 11:15
|
|
|
Mis firma 5w40 sisse läks?
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
Kotkas
huviline
Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal
Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 26.08.07 11:33
|
|
|
Suht tundmatu vedelik. Kasuta Mobilt või Castroli ja pole mingit krdi jama, mõttetu on valada mootorisse teise järgulist mootoriõli.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
a.l.
huviline
Registreerunud 06.06.07
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S4 4,2 V8 -93
|
postitati 26.08.07 15:07
|
|
|
endal samal mootoril sees Valvoline syn power 5W-40 ja ka toimib kõik laitmatult.
|
|
|
Kotkas
huviline
Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal
Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3
|
postitati 27.08.07 18:41
|
|
|
Kuna elu on kiire, siis täna Aruposse ei jõudnudki. Piinab see küsimus, et mida esimeses järjekorras teha? Äkki teeks pesuõliga ühe laksu ja siis
mingi parim õli sisse uuesti. Näiteks siis eelpool mainitud Mobil1 või Castrol. Vaataks mis teeb, ehk jääb vait.
Või laseks kohe kaaned maha keerata ja vaadata, mis all toimub?
Ise kahtlen natuke, et asi tõesti õlis. Viskoossus on ju sama nendel. Sellest ma saan aru, et aja möödudes või ekstreemtingimustes võivad õliomadused
erinevalt muutuda, aga uuest peast peaks ta ju määrima enam-vähem sama hästi.
Mainiks veel seda, et enne minu kätte jõudmist oli auto seisnud peaaegu 2 aastat, ehk loeb midagi? Kas uus õli mingit sitta ei või kaasa tuua, mis
omakorda ummistaks mingeid kanaleid seal.
Enda teadmised hüdrotõukurite töötamisest ja nende õlitussüsteemist on pigem põhimõttelised, mitte põhjalikud. Nii et võin oma küsimustega kaugelt
mööda ka panna 
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 27.08.07 19:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kotkas
Kuna elu on kiire, siis täna Aruposse ei jõudnudki. Piinab see küsimus, et mida esimeses järjekorras teha? Äkki teeks pesuõliga ühe laksu ja siis
mingi parim õli sisse uuesti. Näiteks siis eelpool mainitud Mobil1 või Castrol. Vaataks mis teeb, ehk jääb vait.
Või laseks kohe kaaned maha keerata ja vaadata, mis all toimub?
Ise kahtlen natuke, et asi tõesti õlis. Viskoossus on ju sama nendel. Sellest ma saan aru, et aja möödudes või ekstreemtingimustes võivad õliomadused
erinevalt muutuda, aga uuest peast peaks ta ju määrima enam-vähem sama hästi.
Mainiks veel seda, et enne minu kätte jõudmist oli auto seisnud peaaegu 2 aastat, ehk loeb midagi? Kas uus õli mingit sitta ei või kaasa tuua, mis
omakorda ummistaks mingeid kanaleid seal.
Enda teadmised hüdrotõukurite töötamisest ja nende õlitussüsteemist on pigem põhimõttelised, mitte põhjalikud. Nii et võin oma küsimustega kaugelt
mööda ka panna |
Ei julge kasutada ja ei julge ka soovitada pesuaineid, ettearvamatud lihtsalt!
Soovitus:
1.Lase vana õli välja, võta vana filter küljest.
2.Pane uus filter alla, seda eelnevalt värske õliga täites. Kasuta täissünti 0W30, 5W30, 5W40, 0W40, parimad, mida võiks, on: Valvoline SynPower,
Castrol GTX, Castrol RS, pigem läbipesuks Valvoline SynPower 0W30, 0W40.
3.Sõida nüüd värske täissündiga ca 2000-3000km.
4.Lase nüüd ( pärast 2000-3000km läbimist ) õli uuesti välja + filter.
5.Nüüd, viimaks osta X1-Ri 1 tops (250m, müüb Laki Auto ja Melasi Autohooldus ), osta lisaks täissünti, kas Mobil Synt S 5W40, Mobil Synt V 5W40,
Castrol RS 0W40, Castrol GTX 5W40.
6. Väga suure tõenäosusega on klõbin tõukurites läinud ja kui ei ole läinud, siis sõida edasi, las tiksub, ei tee see tiks midagi, lihtsalt kõrvale
hakkab mõnele kodanikule
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
a.l.
huviline
Registreerunud 06.06.07
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S4 4,2 V8 -93
|
postitati 27.08.07 22:09
|
|
|
2 aastat seisnud ? äkki oli mineraalõli sees ja valasid täissünteetilise peale ?
|
|
|
Kotkas
huviline
Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal
Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3
|
postitati 28.08.07 11:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: a.l.
2 aastat seisnud ? äkki oli mineraalõli sees ja valasid täissünteetilise peale ? |
Miks oleks pidanud seal mineraal sees olema? Sellepärast et seisnud?
Muidugi üks variant on see, et müüja tahtis näiteks klõbinat varjata ja oli sisse valanud mingi paksu mineraali.
Aga, ma ei tahaks seda eriti uskuda, kuna auto on korralik ja audiesinduses kontrollitud ajalooga.
|
|
|
Kotkas
huviline
Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal
Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3
|
postitati 28.08.07 13:28
|
|
|
Aava arvas, et kolinat ei põhjustagi hüdrotõukurid 
Ega ta eriti ei taha rääkida ka, nii et neljapäeval kistakse kaaned maha, siis selgub, mis viga on. Mis kurat seal siis veel koliseda võib? Ja veel
mõlemal pool...
Nuka kett see olla ei saa, kuna külmast peast on vaikus majas. Välja veninud kett koliseks ju igas asendis.
|
|
|
audi10
huviline
Registreerunud 13.07.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S6 4.2 V8 atm, A7 2.8FSI
|
postitati 29.08.07 06:47
|
|
|
Oli sarnane juhus, kus külma mootoriga (4.2 v8 213kw)oli kõik ok ja sooja mootoriga tuli nagu selline kerge diiselmootori klõbin sisse. Sai ka mitmes
kohas käidud ja näidatud ja peaaegu igalpool pakkus iga töömees erinevat lahendust alates hüdrotõukuritest ja klapiprobleemidest.
Lõpuks selgus et hammasrihma pingutusamort oli saba andmas ja teinud enam oma tööd perfektselt ja sealt see klõbin tekkis. Nüüd juba pea poolteist
aastat vaikus majas.
|
|
|
Kotkas
huviline
Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal
Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3
|
postitati 29.08.07 14:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi10
Oli sarnane juhus, kus külma mootoriga (4.2 v8 213kw)oli kõik ok ja sooja mootoriga tuli nagu selline kerge diiselmootori klõbin sisse. Sai ka mitmes
kohas käidud ja näidatud ja peaaegu igalpool pakkus iga töömees erinevat lahendust alates hüdrotõukuritest ja klapiprobleemidest.
Lõpuks selgus et hammasrihma pingutusamort oli saba andmas ja teinud enam oma tööd perfektselt ja sealt see klõbin tekkis. Nüüd juba pea poolteist
aastat vaikus majas. |
Pingutusamort on vaevu 500km sõitnud.
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.08.07 15:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kotkas
Tsitaat: | Algselt postitas: audi10
Oli sarnane juhus, kus külma mootoriga (4.2 v8 213kw)oli kõik ok ja sooja mootoriga tuli nagu selline kerge diiselmootori klõbin sisse. Sai ka mitmes
kohas käidud ja näidatud ja peaaegu igalpool pakkus iga töömees erinevat lahendust alates hüdrotõukuritest ja klapiprobleemidest.
Lõpuks selgus et hammasrihma pingutusamort oli saba andmas ja teinud enam oma tööd perfektselt ja sealt see klõbin tekkis. Nüüd juba pea poolteist
aastat vaikus majas. |
Pingutusamort on vaevu 500km sõitnud. |
Nu aga ehk siis seal probleem ongi, paigaldusel mingi viga...
|
|
|
|
tarts
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.09.07 13:00
|
|
|
mis jant siis oli? tulevikus ehk kellelgi analoogne probleem vajaks lahendust...
|
|
|
Kotkas
huviline
Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal
Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3
|
postitati 10.10.07 16:38
|
|
|
Kuna vahepeal ei olnud aega asjaga tegeleda, siis täna sai auto Aava juurde lõpuks viia uuesti. Seal mõõdeti õlirõhku alustuseks. Rõhk on suurepärane,
uue mootori vääriline, 2,4 bar tühikäigul sooja moortoriga.
Ühelt poolt kisuti kaan maha, aga siis sai päev otsa, homme tegeletakse edasi. Aava arvas, et vale poole on maha kiskunud ja liigitas esialgu juhtunu
müstika valdkonda.
Eks näis, mis sealt siis koorub.
|
|
|
audi10
huviline
Registreerunud 13.07.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S6 4.2 V8 atm, A7 2.8FSI
|
postitati 11.10.07 07:17
|
|
|
Ise panustaks endiselt pingutusamordi mittekorrektse töötamise peale, seda enam et tundub et mootor sul põhimõtteliselt korras.
Kusjuures sai ka ise mõlemalt poolt kaaned maha võetud ja vaadatud ja kuulatud ja midagi targemaks ei saanud. Kord tundus et klõbin tuleb ühe kaane
alt ja kord tundus et teise kaane alt.
Ühesõnaga mul leidsid vea lõpuks üsna kiiresti OÜ Tõukur tegelased.
Aga ootaks siiski endiselt kuidas sul antud probleem laheneb!?
|
|
|
Kotkas
huviline
Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal
Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3
|
postitati 13.10.07 11:01
|
|
|
Põhjuseks oli tutikas Contitechi hammasrihm Midagi silmaga aru ei
saanud, aga igaljuhul peale hammasrihma vahetamist probleem lahenes.
|
|
|
altz1
huviline
Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: V8tt
|
postitati 13.10.07 13:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kotkas
Põhjuseks oli tutikas Contitechi hammasrihm Midagi silmaga aru ei
saanud, aga igaljuhul peale hammasrihma vahetamist probleem lahenes. |
+1
Tekkis ka omal kunagi selline probleem peale Contitechi hammasrihma installimist. Õigemini paar tuhat km sain sõita ja siis tuli kolinamoodi hääl
klapikambri kaante alla.
Äkki asi selles ,et mingi ajajooksul venib ja vaja uuesti lõdvaks lasta + pingutada? Oma rihma paigalduse korrektsuses ei kahtle, kuna kasutasin
vastavaid abivahendeid ja manuaali.
|
|
|
audimeez
huviline
Registreerunud 01.11.02
Asukoht: Tallinn/Läänemaa
Kasutaja on eemal
Auto: S6
|
postitati 18.12.08 09:45
|
|
|
Vana teema siin juba, aga ikkagi. Sai ka mingi aeg tagasi s6-el rihmavahetus tehtud ja peale sai Contitechi rihm + uued rullid, amort ja pump. Alguses
oli kõik OK, aga paarituhande kilomeetri pärast tekkis klapikambrikaane alla sooja mootoriga kolin. Viisin oma auto koos selle ebameeldiva kolinaga
OÜ Tõukuri meeste juurde. Otsustasime, et kõigepealt vahetame rihma ära ja siis vaatame edasi. Peale läks orig.rihm ja mootor käib nagu kell, ei
mingit kolinat enam.
|
|
|
altz1
huviline
Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: V8tt
|
postitati 18.12.08 14:05
|
|
|
See rihm vaja lihtsalt korra lõdvaks lasta ja pingutada uuesti, nii nagu tehas ette näeb (pingutus amordi pikkus tööasendis jne on väga olulised) ja
loomulikult uuesti kõik märgid paika ja siis on ka probleem kadunud.
Minul igaljuhul lahenes asi nii ja contitech jäi peale ja edaspidi oli 0 probleemi.
Ilmselt siis see contitechi rihm venib nii palju...
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 18.12.08 18:04
|
|
|
kasutaja Kotkas autot tegin isiklikult ja ei aidanud seal ei pingutamine ega ükski muu asi.
Müstikavaldkond oli tõesti.
Absoluutselt kõik detailid sai ükshaaval ära proovitud,kaasa arvatud amort.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |