magicc
huviline
Registreerunud 21.11.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.08.07 19:08
|
|
|
Küsimus Audi 100 2.5 tdi tippkiiruse kohta
Proovisin oma audi 100 -93 2.5 tdi 85kw tippkiirust.
Sain kätte 225km/h ja ruumi oli veel minna
Kas sellel masinal ei peaks olema mitte 190 peal piiraja?On mu masinaga eelnevalt midagi tehtud?V6i on tal peal uuema tüübi 103kw mootor?:S:S
Imelik krt et 85kw 2.5 diisel nii palju välja läheb 
Käigukast on mul 5 käiguline kui see peaks kedagi huvitama...
Spidokas valetab 100 pealt 10 ühiku v6rra...nii näitas vähemalt pärnu sisses6idu radar..
|
|
|
kalda
huviline
Registreerunud 07.01.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: E60 3,0 D
|
postitati 14.08.07 19:28
|
|
|
siis peaksid ju täitsa rahul olema, minuoma üle 200 ei lähe, vb mingi cipitud värk
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 14.08.07 19:43
|
|
|
Kus te selliseid kiiruseid proovida saite, AC Miil üritusel?
|
|
|
|
lunatic
klubiliige
Registreerunud 20.02.05
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal
Auto: A4 allroad ja Volvo C70
|
postitati 14.08.07 20:08
|
|
|
Autoweek.nl näitab C4 2.5 disla
tippkiiruseks 195 km/h, avandil veidi vähem.
103kw 6k manuaaliga A6 disla läheb 208km/h välja tehase järgi.
Kui spido valetab 100 pealt 10, see on 10%, siis 200 pealt võibki vabalt üle 25km/h eksida.
Aga jah, mulle meenub enda lapsepõlv, kus autodesse sisse vaadates oli põhirõhk suurimal numbril spidomeetril... et voh, see on kiire auto 
Sama loogikat on kohati ka auto24 näha, paljude audide tippkiirus on 260 
|
|
|
magicc
huviline
Registreerunud 21.11.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.08.07 19:19
|
|
|
Muide mul on Avant kerega ka pealekauba
Oskab ikkagi keegi selle piiraja kohta midagi öelda?S6bral on ka 2.5 tdi ja tal 190 peal piiraja...on see minu autol maha v6etud siis?:S
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 17.08.07 18:15
|
|
|
Krt neid teab oma traktoriga sai proovitud spido järgi 200km/h ja oleks veel läinud. Kunagi käisin diislikeskuses, sai seal pisu kaant peale
klopsitud, jutujärgi kaane klopsimisega võiks mootori lõhki lasta(täpsemalt siis kütte peale andmine).
|
|
|
|
aaakuus
huviline
Registreerunud 21.05.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 avant
|
postitati 21.08.07 19:42
|
|
|
Ise proovisin oma avant A6ga 2.5l. 103kw (vahetatud kiviga, seega peaks paar kilo juures olema) ja spido järgi oli tippkiirus 215km, aga GPS`i järgi
oli tegelik kiirus 201km/h (juhtus see kiirteel). 100km/h kiirusega on viga 6km, seega kiiruse suurenemisega suurenem ka näiduviga ja kuna Sul oli
100km/h juures näidu erinevus juba 10km/h, siis 200 juure on ta juba märksa suurem.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 21.08.07 21:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mulk
Kus te selliseid kiiruseid proovida saite, AC Miil üritusel? |
Enne oleks kaks korda Haapsi rada otsa saanud, kui see isend oleks selle kiiruseni jõudnud... Mööda põlda traktorit mängida oleks loomulikult tore,
aga kas 200+kmh on selleks sobiv kiirus Tegelikult tõsist juttu kah. 2,5
r5 tdi ja c4 kere peal olen isegi proovinud, aga no vajuta kuidas tahad üle 190 on ikka jube pressimine. 2,5 v6 tdi ~100+kw uuem vähe teravam, aga
~205 oli nagu sein ees.
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
jyrx123
huviline
Registreerunud 12.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: audi100 2.6aut.
|
postitati 21.08.07 21:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lunatic
Autoweek.nl näitab C4 2.5 disla
tippkiiruseks 195 km/h, avandil veidi vähem.
103kw 6k manuaaliga A6 disla läheb 208km/h välja tehase järgi.
Kui spido valetab 100 pealt 10, see on 10%, siis 200 pealt võibki vabalt üle 25km/h eksida.
Aga jah, mulle meenub enda lapsepõlv, kus autodesse sisse vaadates oli põhirõhk suurimal numbril spidomeetril... et voh, see on kiire auto 
Sama loogikat on kohati ka auto24 näha, paljude audide tippkiirus on 260
|
ja isegi 280 on ette tulnud, nagu vanemate V mootorite puhul kellale märgiti
|
|
|
cornoyo
huviline
Registreerunud 09.02.07
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: 2×80 ABK
|
|
laur
huviline
Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A7 3.0 TFSI
|
postitati 22.08.07 04:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: cornoyo
endal sama mootoriga b4 ja 190km/h lagi. sellel kiirusel pöörded põhimõtteliselt põhjas ka. mul on ka tehasepoolt roolikõrvale märgitud et 190km/h max
speed., ju see selleks et keegi väga midagi rohkemat ei ootaks
igaljuhul 90km/h ka tore sõita
ja pealegi pidi üle 120km/h ja rohkem sõites,mootor hakkama rohkem õli võtma. tea kas see õige kuid ega ta utoopiline ju pole |
See kleeps on tavaliselt rehvidega koos paigaldatud sinna, et ala nende rehvidega max on 190 näiteks.
Oleneb käigukastist ja mootorist, aga mida kõrgemal pöörded on seda rohkem läheb õli ja seda rohkem kulub ka bensiini.
|
|
|
sileem11
huviline
Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Hrku
Kasutaja on eemal
Auto: G30LCI, B6,C3
|
postitati 22.08.07 05:10
|
|
|
No aga seda 260 sihvriga plaati on ju odavam toota, mõtle kui igale eraldi motole tehtaks täpselt selline mis on tegelik max kiirus - ma usun enamus
hangiks järeturult 260se.
Tsitaat: | Algselt postitas: lunatic
Autoweek.nl näitab C4 2.5 disla
tippkiiruseks 195 km/h, avandil veidi vähem.
103kw 6k manuaaliga A6 disla läheb 208km/h välja tehase järgi.
Kui spido valetab 100 pealt 10, see on 10%, siis 200 pealt võibki vabalt üle 25km/h eksida.
Aga jah, mulle meenub enda lapsepõlv, kus autodesse sisse vaadates oli põhirõhk suurimal numbril spidomeetril... et voh, see on kiire auto 
Sama loogikat on kohati ka auto24 näha, paljude audide tippkiirus on 260
|
|
|
|
a6audi
huviline
Registreerunud 13.08.06
Asukoht: Valga-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1995a 2,5TDI 103kw
|
postitati 26.08.07 08:55
|
|
|
Omal autoks A6 C4 2.5 TDI 103kw(avant).Sai ka huvi pärast proovitud tipp kiirust.Sai 200 kätte(tegin seda 5 käiguga,kuna 6-ga oleks pidanud rada vist
vähemalt 10km pikk olema ) Järeldus oli siis see,et ta eriti üle 190 ei
lähe,kui arvestada seda,et tee oli kerge kallakuga alla mäge.
Kahju oli ainult sellest,et ei saanud vaatatud mootori pöördeid selle kiituse juures.
|
|
|
a6audi
huviline
Registreerunud 13.08.06
Asukoht: Valga-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1995a 2,5TDI 103kw
|
postitati 26.08.07 08:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: a6audi
Omal autoks A6 C4 2.5 TDI 103kw(avant).Sai ka huvi pärast proovitud tipp kiirust.Sai 200 kätte(tegin seda 5 käiguga,kuna 6-ga oleks pidanud rada vist
vähemalt 10km pikk olema ) Järeldus oli siis see,et ta eriti üle 190 ei
lähe,kui arvestada seda,et tee oli kerge kallakuga alla mäge.
Kahju oli ainult sellest,et ei saanud vaatatud mootori pöördeid selle kiiruse juures. |
|
|
|
magicc
huviline
Registreerunud 21.11.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.09.07 15:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kps
Tsitaat: | Algselt postitas: mulk
Kus te selliseid kiiruseid proovida saite, AC Miil üritusel? |
Enne oleks kaks korda Haapsi rada otsa saanud, kui see isend oleks selle kiiruseni jõudnud... Mööda põlda traktorit mängida oleks loomulikult tore,
aga kas 200+kmh on selleks sobiv kiirus Tegelikult tõsist juttu kah. 2,5
r5 tdi ja c4 kere peal olen isegi proovinud, aga no vajuta kuidas tahad üle 190 on ikka jube pressimine. 2,5 v6 tdi ~100+kw uuem vähe teravam, aga
~205 oli nagu sein ees. |
Haapsalu lennukal minu 2.5 tdi-ga 200 km/h niiet pole seda rada vaja 2x pikemaks venitada midagi
|
|
|
itsiim
huviline
Registreerunud 18.10.05
Asukoht: Dälin.
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2.5 TDi 85kw
|
postitati 29.09.07 20:32
|
|
|
Minul 2,5 tdi 85kw ja spido järgi 200 on lagi, pöörded kuskil 4 juures kui õieti mäletan..
|
|
|
riio
huviline
Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.09.07 20:43
|
|
|
Issake, mis vahet seal on....ärge piinake oma masuudipresse. Hiljem nutate kui peate mõne asja ostma paari kümne tuhandega sest sai "Natuke mootorit
proovitud". Diislid pole kõrg pöördelised mootorid seega pole eriti kasulik siin piirajaid proovida ei pööretel ega kiirustel. Eriti eesti teedel.
Turvalisus enne kõige .
|
|
|
|
maximuszandor
huviline
Registreerunud 25.09.07
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: audi 100
|
postitati 29.09.07 21:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: magicc
Proovisin oma audi 100 -93 2.5 tdi 85kw tippkiirust.
Sain kätte 225km/h ja ruumi oli veel minna
Kas sellel masinal ei peaks olema mitte 190 peal piiraja?On mu masinaga eelnevalt midagi tehtud?V6i on tal peal uuema tüübi 103kw mootor?:S:S
Imelik krt et 85kw 2.5 diisel nii palju välja läheb 
Käigukast on mul 5 käiguline kui see peaks kedagi huvitama...
Spidokas valetab 100 pealt 10 ühiku v6rra...nii näitas vähemalt pärnu sisses6idu radar.. |
|
|
|
maximuszandor
huviline
Registreerunud 25.09.07
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: audi 100
|
postitati 29.09.07 21:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: magicc
Proovisin oma audi 100 -93 2.5 tdi 85kw tippkiirust.
Sain kätte 225km/h ja ruumi oli veel minna
Kas sellel masinal ei peaks olema mitte 190 peal piiraja?On mu masinaga eelnevalt midagi tehtud?V6i on tal peal uuema tüübi 103kw mootor?:S:S
Imelik krt et 85kw 2.5 diisel nii palju välja läheb 
Käigukast on mul 5 käiguline kui see peaks kedagi huvitama...
Spidokas valetab 100 pealt 10 ühiku v6rra...nii näitas vähemalt pärnu sisses6idu radar.. |
mul ka 100. 2.5 88kw. mina küll ei imesta et see
niimoodi lidub. mul sigar ja sellel olen saanud 210km/h ruumi oli veel
|
|
|
jaakk
huviline
Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Bmw 525i -2007, sedaan
|
postitati 29.09.07 21:21
|
|
|
Ma ei saa hästi aru mida see tähendab.. läks 200 ja ruumi oli veel?
Milleni ruumi oli? Kas lapats põhjas ruumi või lõppkiiruse ruumi või kella põhjajooksmise ruumi?
Ma ei usu küll, et keegi max kiirust proovib kolmveerandi pedaaliga või siiski?
Natuke veider jutt see, et ruumi oli veel. to speedi proovitakse ju pedal to metal moodusega.
Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga
põlistallinlased audisid ei osta.
|
|
|
|
maximuszandor
huviline
Registreerunud 25.09.07
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: audi 100
|
postitati 29.09.07 21:54
|
|
|
kas sina siis ei tee vahet kas masin on endast maximumi andnud või lisab veel kiirust juurde??? SELGITUS Kui kiirus enam ei tõuse siis enam ruumi ei
ole kui aga alles kasvab siis on veel ka ruumi. Loodan et said vastuse oma küsimusele....
edu
|
|
|
veekaheksa
klubiliige
Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal
Auto: A4 TDI quattro, S8 40V
|
postitati 29.09.07 22:19
|
|
|
Rahunege maha nüüd. Teema püsib vaid oletusel ja tendetslikul arvamusel. See oleks ja poleks on vana teema. Mõõtke oma kiirusi nii, et keegi viga ei
saaks, ja nii, et ka midagi konkreetset öelda on. GPS näiduga näiteks. Spidokajutt on ju täiesti kohatu.
PLUS  TDI  Die Menschen sollten nicht
schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
|
|
|
|
puna
huviline
Registreerunud 20.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C5, Quattro, 4,2L
|
|
maximuszandor
huviline
Registreerunud 25.09.07
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: audi 100
|
postitati 29.09.07 22:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: puna
Tsitaat: | Algselt postitas: maximuszandor
Tsitaat: | Algselt postitas: magicc
Proovisin oma audi 100 -93 2.5 tdi 85kw tippkiirust.
Sain kätte 225km/h ja ruumi oli veel minna
Kas sellel masinal ei peaks olema mitte 190 peal piiraja?On mu masinaga eelnevalt midagi tehtud?V6i on tal peal uuema tüübi 103kw mootor?:S:S
Imelik krt et 85kw 2.5 diisel nii palju välja läheb 
Käigukast on mul 5 käiguline kui see peaks kedagi huvitama...
Spidokas valetab 100 pealt 10 ühiku v6rra...nii näitas vähemalt pärnu sisses6idu radar.. |
mul ka 100. 2.5 88kw. mina küll ei imesta et see
niimoodi lidub. mul sigar ja sellel olen saanud 210km/h ruumi oli veel |
Kuna ruumi oli siis on nüüd ka uut turbot vaja või miks selle ära lõhkusid? |
ex see ole kah kindlasti üks põhjustest jah...
|
|
|
jaakk
huviline
Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Bmw 525i -2007, sedaan
|
postitati 01.10.07 08:32
|
|
|
Minu küsimuse point oli see, et ma ei saa sellistest juttudest aru, kui naftapressiga proovitakse max kiirust ja saadakse kellale 200km/h ja siis
spidokas kerib juurde 5 kilomeetri peale (või mäest alla) 10km/h ehk siis kui tee oleks 10 km pikk, siis keriks ka heal juhul 220 kellale.
Mul sõber ka kunagi sõitis 20 km punn põhjas oma 86 aasta ascona 1,6 -ga ja sai lõpuks 200km/h kellale (tal ei olnud enam ruumi) , kuigi tehas näitab max kiiruseks 170 km/h.
Tsitaat: | Algselt postitas: maximuszandor
kas sina siis ei tee vahet kas masin on endast maximumi andnud või lisab veel kiirust juurde??? SELGITUS Kui kiirus enam ei tõuse siis enam ruumi ei
ole kui aga alles kasvab siis on veel ka ruumi. Loodan et said vastuse oma küsimusele....
edu |
Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga
põlistallinlased audisid ei osta.
|
|
|
|