Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 2.5tdi ei lähe pöördesse (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 2243)
M2ki
huviline

Avatar


Registreerunud 14.08.07
Kasutaja on eemal

Auto: B3q; B4q;

postitati 14.08.07 07:50 Tsiteeri
2.5tdi ei lähe pöördesse



Masin 2000 a. 110kw automaat ja põhja vajutades üle 3600-4000 ei lähe, vahest pika meelitamise peale läheb 4500 ja vahetab käigu ära. Õhulugeja teise korras masina pealt ei muutnud midagi, EGR käis maas, oli täiesti puhas ja tundus töötavat, õhufilter uus, turbo seest ilus puhas, ei ole piki- ega ristilõtku. Vag-com ei näidanud ühtegi veakoodi. Kuna asun saare peal ja ülevaatus hetkel puudub siis kuhugi diagnosti minemine on ka raskentatud.
Oskab keegi soovitada, mida veel kontrollida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Competition
huviline



Registreerunud 12.01.04
Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S6, 250KW, 2001.a.

postitati 14.08.07 07:59 Tsiteeri


omal sama jama,käisin kontrollis ja seal vastati et turbo vaakum klapi membraan otsas.Otsin hetkel võimalust uut klappi saada ning siis peaks saama jälle normaalselt toimima.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
M2ki
huviline

Avatar


Registreerunud 14.08.07
Kasutaja on eemal

Auto: B3q; B4q;

postitati 14.08.07 08:47 Tsiteeri


Õhtul lähen võtan teise auto küljest töötava klapi ja proovin kas on vahet, ega keegi ei tea kui palju peab turbo rõhku lööma?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Competition
huviline



Registreerunud 12.01.04
Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S6, 250KW, 2001.a.

postitati 14.08.07 12:07 Tsiteeri


Nii,käisin ja ostsin oma diislipressile uue vaakumklapi ning minul probleem sellega lahenes:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
metsakas
huviline



Registreerunud 13.09.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: a6 avant 2,5 tdi quattro

postitati 15.08.07 08:30 Tsiteeri


Aga kui on nii, et annad gaasi, poob nagu kinni
aga vahest jälle jääb nagu piirajasse kinni - ei vaheta käiku üles?
ja seda teeb vahetevahel - mudu toimetab normaalselt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
M2ki
huviline

Avatar


Registreerunud 14.08.07
Kasutaja on eemal

Auto: B3q; B4q;

postitati 15.08.07 10:58 Tsiteeri


Ei hakanud endal seda klappi üldse vahetamagi, sest ei leki kuskilt ja vaakum külge panna siis hoiab väga ilusti.
Kas kat. võib nii umbes olla et pöördesse ei lähe?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Amadeuz
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.05
Asukoht: Tarbatu
Kasutaja on eemal

Auto: C5 avant TQAT 110 kW õlipress '99 (Nora), MB W639 kombi AT CRD 80kW (Jasmin)

postitati 12.10.07 08:33 Tsiteeri


Tere

Tõstaksin teemat. Enda masinal sama mure. Üle 3000 eriti pöördeid tõsta ei taha. Esimese-teise käiguga kiirendus kah väga nigel. Kui kiirus aga 45-50 kmh, siis hakkab asi liikuma - kuigi jah, pöörete jõudmisel ca 3000 lähedale poob kinni.
On kellelgi ideid selles osas mis võiks masinal viga olla. Ehk teeks mingi pingerea - esiteks võiks kontrollida seda, siis toda, ja siis veel kolmandat kah.
Filtrid on vahetatud, eelmine omanik on vändad värskelt vahetanud, paar aastat tagasi on ka kõrgsurve pump vahetatud. Seega esialgu välistaksin ise need asjad ning loodan tiba "odavamalt" hakkama saada.


_________________
www.andmebaas.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mihkel
huviline



Registreerunud 27.12.04
Asukoht: haapsalu<->tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: seat leon

postitati 14.10.07 12:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Amadeuz
Tere

Tõstaksin teemat. Enda masinal sama mure. Üle 3000 eriti pöördeid tõsta ei taha. Esimese-teise käiguga kiirendus kah väga nigel. Kui kiirus aga 45-50 kmh, siis hakkab asi liikuma - kuigi jah, pöörete jõudmisel ca 3000 lähedale poob kinni.
On kellelgi ideid selles osas mis võiks masinal viga olla. Ehk teeks mingi pingerea - esiteks võiks kontrollida seda, siis toda, ja siis veel kolmandat kah.
Filtrid on vahetatud, eelmine omanik on vändad värskelt vahetanud, paar aastat tagasi on ka kõrgsurve pump vahetatud. Seega esialgu välistaksin ise need asjad ning loodan tiba "odavamalt" hakkama saada.




1. asjana kontrolliks turbo lõdvikud ja ka intercooleri. Võimalik et kusagil pragu sees näiteks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
yepi
huviline

Avatar


Registreerunud 12.10.07
Asukoht: Nõmme
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,5 TDQ 103 KW; A3 1,8 92 KW; Perlingo 1,4 55KW

postitati 14.10.07 12:53 Tsiteeri


Aju võib vigane olla.


Ihne maksab ühe korra, rumal kaks korda, jobu - kogu aeg.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 30.2% - SQL: 69.8%]