Lehekülgi: 1 2 |
furvios
huviline
Registreerunud 24.06.07
Asukoht: Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat 4-Motion
|
postitati 11.08.07 05:23
|
|
|
Luuptuled
Sry kui loll küsimus, aga äkki seletaks keegi täitsa lahti, mis tuled on luubid?
|
|
|
puristaja
huviline
Registreerunud 03.06.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S6
|
postitati 11.08.07 06:37
|
|
|
Vaata enda autost 4 aastat uuema A6 tulesid ja saad aru
|
|
|
Rst
huviline
Registreerunud 06.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: hall metallik diisel Q
|
postitati 11.08.07 08:50
|
|
|
Audi 100 C4 luuptuli

ex-Audi S4 2.2T - 609hp/846Nm rattast mõõdetuna
10.9sec@210km/h, 1km 268km/h, 1miil 295km/h
|
|
|
|
furvios
huviline
Registreerunud 24.06.07
Asukoht: Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat 4-Motion
|
postitati 11.08.07 11:44
|
|
|
Seda ma arvasingi, aga siis tekkis teine küsimus, et kas tavalistesse 100 tuledesse saab xenoni panna või peab xenoni panekuks olema luuptuled?
|
|
|
Rst
huviline
Registreerunud 06.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: hall metallik diisel Q
|
postitati 11.08.07 16:07
|
|
|
Tule tüübist ei loe, kas sa saad panna xenoni või mitte. Kui soov suur, siis võid panna kasvõi udutuledesse xenoni. Loeb pirni tüübist.
Kui sul on tavalised 100 C4 tuled, siis sinna peaks minema H4-bi xenon.
ex-Audi S4 2.2T - 609hp/846Nm rattast mõõdetuna
10.9sec@210km/h, 1km 268km/h, 1miil 295km/h
|
|
|
|
furvios
huviline
Registreerunud 24.06.07
Asukoht: Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat 4-Motion
|
postitati 11.08.07 16:44
|
|
|
selge, aga mis eelised on luuptuledel?
|
|
|
real1
huviline
Registreerunud 09.06.06
Asukoht: Värska
Kasutaja on eemal
Auto: B3, B4, B5; B7, C4, C6
|
postitati 11.08.07 17:19
|
|
|
Luuptuledel on ju lähituled eraldi, kaugtuled eraldi...
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=12840
Siit loen mina välja, et luuptulede korral nähtavasti ei pea olema bi-xenon, st et lähituled jäävad samaks, saad asendada ainult kaugtuled. kuidagi
nii.
EDIT: eksisin, need on hoopis udutuled, mis seal sees on. Vana pea
|
|
|
wookie
huviline
Registreerunud 21.02.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A80 B4 Quattro 2.6 '94, VW Passat 4Motion '01, Audi A6Q C7 '11
|
postitati 11.08.07 18:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: real1
Siit loen mina välja, et luuptulede korral nähtavasti ei pea olema bi-xenon, st et lähituled jäävad samaks, saad asendada ainult kaugtuled. kuidagi
nii.
|
No xenoni kasutatakse enamalt jaolt ikka lähitulede puhul. Kaugtuli võib ju tavaline halogeen olla.
|
|
|
real1
huviline
Registreerunud 09.06.06
Asukoht: Värska
Kasutaja on eemal
Auto: B3, B4, B5; B7, C4, C6
|
postitati 11.08.07 18:38
|
|
|
Aga milleks on vaja päevasõiduks 300% tugevamat valgust??? Ikka parem oleks, kui kaugtuled head oleks. See kolmekordne tugevus pimestab vastutulijat
ka kolmekordselt, ning pole asi vales reguleeringus..või siis on enamus valesti reguleeritud.
|
|
|
wookie
huviline
Registreerunud 21.02.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A80 B4 Quattro 2.6 '94, VW Passat 4Motion '01, Audi A6Q C7 '11
|
postitati 11.08.07 18:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: real1
Aga milleks on vaja päevasõiduks 300% tugevamat valgust??? Ikka parem oleks, kui kaugtuled head oleks. See kolmekordne tugevus pimestab vastutulijat
ka kolmekordselt, ning pole asi vales reguleeringus.. |
Kujuta ette sagedasti esinevat olukorda näiteks Tallinn - Saku maanteel (Männiku tee). See tee on sügisõhtul, kui lund veel ei ole ja taevas on
pilves, pime nagu neegri pärak - mitte essugi ei näe aga teepeenar on täis jalakäiaid ja rattureid, kes muidugi ei kanna ühtegi helendavat asja.
Kaugtulesid kasutada ei saa, sest pidevalt on vastassuunas keegi, keda need pimestaks. Sellises kohas oleks ju hea, kui oleks veidi suurema
valgusjõuga lähituled, mis näitavad maha, nagu lähituled näitama peavad ja on reguleeritud sedasi, et ei pimesta.
Kui ma õigesti mäletan, siis ARK'i tehnonõuetes on kirjas, et xenoni korral peab olema kaks asja: tulede automaatne korrektor ja tuleklaasi pesur.
Viimane siis selle jaoks, et xenoni valgus pimestab mitte ainult valesti reguleerimise korral vaid ka rokase tuleklaasi puhul.
Samas, kaugtuled võivad olla tavalised halogeenid, sest need ei pea maha näitama vaid võivad näidata sinna, kuhu seda valgust tegelikult vaja on -
otse. Seega võivad nad olla ka väiksema valgusjõuga. Lisaks põlevad kaugtuled, vähemalt meie riigis, vägapalju kordi vähem tunde kui lähituled, seega
ei ole nende puhul ka vastupidavus kriitiline.
Tsitaat: | Algselt postitas: real1
või siis on enamus valesti reguleeritud. |
Kurat seda teab, mulle samuti tundub, et suurema osa autode tuled on liiga üles reguleeritud. Võib-olla on põhjuseks see, et tänapäeval saab tulesid
salongist kruvida ja hästi mõnus on lähituled ülespoole keerata - hea nähtavus tekkib ja puha... aga kõigil vastutulijatel on, hoolimata teepeenra
vahtimisest, värvilised rattad silme ees.
P.S.
Mnjah, niipalju, kui ma olen netist lugenud, on mulle jäänud mulje, et xenoni kasutatakse ainult sellel põhjusel, et inimkond, oma praeguse nigela
arengutaseme juures, ei suuda välja mõelda muud valgusallikat, mis annaks samapalju valgust kui xenon, ilma ise väga soojaks minemata, mis peaks
põrutustele ja rappumisele vastu ning mis ei maksaks miljonit.
Vajalik on selline valgusallikas, mulle näib, aga seetõttu, et inimkond, oma praeguse nigela arengutaseme juures, ei ole suutnud välja mõelda
materjali, millest teha tulede reflektoreid, mis peegeldaks piisavalt, millele saaks anda vajaliku kuju, mis peaks vastu raputamisele ning põrutustele
ja mis ei sulaks suurema võimsusega halogeenpirnide taga ära ning mis ei maksaks miljonit.
|
|
|
Kaaku
huviline
Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Patika
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabriolet, A6 C7.5 Competition, RS4 B7
|
postitati 11.08.07 19:11
|
|
|
Xenonit saab panna igat tüüpi tuledesse. Nagu mainitud, sõltub see pirni tüüpist.
h4 puhul pole mõtet panna xenon/halogeen lahendust. Juba puhtalt sellepärast, et hinnavahe on kõigest paarsada (200) krooni.
Luupide puhul on enamast xenon ainult ühedes tuledes, kuna vastasel juhul tuleks osta 2 komplekti, mis on kallis.
Ülevaatusel käisin enne küsimas, kuidas suhtutakse. Hakkasid paragrahve lugema, et kuidas peab olema ja nii. Kui tegema läksin, siis ei öeldud mitte
ühtegi sõna. Mõnel pool kindlasti nokitakse (või suisa ei lasta läbi).
Xenonite jaoks loodud ka lausa eraldi teema, millele võiks pilgu
peale visata, enne järgmiste küsimuste koostamist.
|
|
|
a6audi
huviline
Registreerunud 13.08.06
Asukoht: Valga-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1995a 2,5TDI 103kw
|
postitati 17.09.07 18:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kaaku
Luupide puhul on enamast xenon ainult ühedes tuledes, kuna vastasel juhul tuleks osta 2 komplekti, mis on kallis.
|
Hakkan kohe kohe omale xenone ostma ja selle kohta natuke urindka aga seda väidet kuulen küll esimest korda.Kas see on tõesti nii ! Mix peab luup
tulede korral ostma kaks komplekti?Komplektis peaks olema ju kõik vajalik,et mõlemasse xenonid panna.Äkki keegi seletaks.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 17.09.07 19:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: a6audi
Hakkan kohe kohe omale xenone ostma ja selle kohta natuke urindka aga seda väidet kuulen küll esimest korda.Kas see on tõesti nii ! Mix peab luup
tulede korral ostma kaks komplekti?Komplektis peaks olema ju kõik vajalik,et mõlemasse xenonid panna.Äkki keegi seletaks. |
Siin oli mõeldud seda, et lähi- ja kaugtulede jaoks mõlemale üks komplekt. Kui on tavaline 100 H4 pirniga tuli, saab sinna panna ühe komplekti
bixenone. Luupide korral saab kaugtuled jätta halogeenid, siis saab ühe komplekti xenonitega hakkama.
Mu E39 bemmil on tehasest xenon-lähituled ja halogeen-kaugtuled ja minu arust on pimedas väga hea sõita. Ma ei oska küll xenon-kaugtulesid tahta,
eriti teades, et neid külmalt lülitades ei võta nad pilti kohe ette. Ja see jutt, et kui lähikad on xenonid, siis halogeenkaugtuled on nende kõrval
hale virvendus, on BS. Vähemalt originaaltulede korral teevad mõlemad oma tööd suurepäraselt.
|
|
|
|
a6audi
huviline
Registreerunud 13.08.06
Asukoht: Valga-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1995a 2,5TDI 103kw
|
postitati 17.09.07 20:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Tsitaat: | Algselt postitas: a6audi
Hakkan kohe kohe omale xenone ostma ja selle kohta natuke urindka aga seda väidet kuulen küll esimest korda.Kas see on tõesti nii ! Mix peab luup
tulede korral ostma kaks komplekti?Komplektis peaks olema ju kõik vajalik,et mõlemasse xenonid panna.Äkki keegi seletaks. |
Siin oli mõeldud seda, et lähi- ja kaugtulede jaoks mõlemale üks komplekt. Kui on tavaline 100 H4 pirniga tuli, saab sinna panna ühe komplekti
bixenone. Luupide korral saab kaugtuled jätta halogeenid, siis saab ühe komplekti xenonitega hakkama.
Mu E39 bemmil on tehasest xenon-lähituled ja halogeen-kaugtuled ja minu arust on pimedas väga hea sõita. Ma ei oska küll xenon-kaugtulesid tahta,
eriti teades, et neid külmalt lülitades ei võta nad pilti kohe ette. Ja see jutt, et kui lähikad on xenonid, siis halogeenkaugtuled on nende kõrval
hale virvendus, on BS. Vähemalt originaaltulede korral teevad mõlemad oma tööd suurepäraselt. |
Selge.Tnx.Ma lugesin jah natu valesti välja.
|
|
|
laur
huviline
Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A7 3.0 TFSI
|
postitati 17.09.07 22:19
|
|
|
Sai ka endale xenonid pandud, ja kui nüüd aus olla, siis xenon ilma xenoni luubita on ika veits jama On valgem küll jne, aga no ta ei näita päris õigesti ikka.
Kel vähegi võimalik, ostke kasutatud xenoni luubid ja on hoopis teine asi.
|
|
|
ICE
klubiliige ac aasta auto 2006 võitja
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool
|
postitati 18.09.07 06:41
|
|
|
Laur, nüüd paned tiba mööda. Mida suurem on reflektor, seda paremini näitab nii halogeen, kui xenon. Sama kehtib ka ka lisatulede puhul. Ükski luup ei
saa nii hästi näitama, kui korraliku reflektoriga tuli.
Pigem on sul asi vanades luupides, mis on täielik valgusjõu surm.
|
|
|
|
laur
huviline
Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A7 3.0 TFSI
|
postitati 18.09.07 07:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ICE
Laur, nüüd paned tiba mööda. Mida suurem on reflektor, seda paremini näitab nii halogeen, kui xenon. Sama kehtib ka ka lisatulede puhul. Ükski luup ei
saa nii hästi näitama, kui korraliku reflektoriga tuli.
Pigem on sul asi vanades luupides, mis on täielik valgusjõu surm. |
Said veits valesti aru, pidasin seda silmas, et kui on luubiga tuli juba algusest peale ja sinna ise xenonid panna, siis pole see päris õige, sest
halogeeni ja xenoni luubid on erinevad ja xenon pirn halogeeni luubiga ei näita nii hästi kui ta peaks xenoni kohta.
|
|
|
a6audi
huviline
Registreerunud 13.08.06
Asukoht: Valga-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1995a 2,5TDI 103kw
|
postitati 18.09.07 15:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: laur
Sai ka endale xenonid pandud, ja kui nüüd aus olla, siis xenon ilma xenoni luubita on ika veits jama On valgem küll jne, aga no ta ei näita päris õigesti ikka.
Kel vähegi võimalik, ostke kasutatud xenoni luubid ja on hoopis teine asi. |
Kas siis tulel saab eraldi selle luubi vahetada xenon luupide vastu.Omal vaatasin tuld,ei saanud küll aru,et seda sealt kätte saab.
Ja mis moodi need xenon luubid siis teistmoodi on?
Need tavalise reflektoriga tuled näitavad jah palju paremini,luupidega läheb palju kaduma valgust aga ma ei saa aru,mix neid luupe sinna üldse vaja
ette toppida oli kui neis kasu ei ole või hoopis kehvemaks teeb???Mida meed insenerid mõtlesid siis....
|
|
|
laur
huviline
Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A7 3.0 TFSI
|
postitati 18.09.07 16:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: a6audi
Tsitaat: | Algselt postitas: laur
Sai ka endale xenonid pandud, ja kui nüüd aus olla, siis xenon ilma xenoni luubita on ika veits jama On valgem küll jne, aga no ta ei näita päris õigesti ikka.
Kel vähegi võimalik, ostke kasutatud xenoni luubid ja on hoopis teine asi. |
Kas siis tulel saab eraldi selle luubi vahetada xenon luupide vastu.Omal vaatasin tuld,ei saanud küll aru,et seda sealt kätte saab.
Ja mis moodi need xenon luubid siis teistmoodi on?
Need tavalise reflektoriga tuled näitavad jah palju paremini,luupidega läheb palju kaduma valgust aga ma ei saa aru,mix neid luupe sinna üldse vaja
ette toppida oli kui neis kasu ei ole või hoopis kehvemaks teeb???Mida meed insenerid mõtlesid siis.... |
Vaata näiteks seda videot:
Video
Asi selles, et halogeen ja xenon on täiesti erinevad tehnoloogiad. Xenon pirn põleb teistmoodi kui halogeen pirn. Kitidega tuled pimestavad teisi
juhte, ja tegelikuses ei valgusta palju paremini TEED, mida just oleks vaja.
Ja mis puutub luupidesse siis neid saab vahetada küll, netis liigub küllalt infot ja seda on tehtud küll. Kui huvi võin linke jagada. Ei ole kõige
hullem aretamine.
|
|
|
a6audi
huviline
Registreerunud 13.08.06
Asukoht: Valga-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1995a 2,5TDI 103kw
|
postitati 18.09.07 16:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: laur
Tsitaat: | Algselt postitas: a6audi
Tsitaat: | Algselt postitas: laur
Sai ka endale xenonid pandud, ja kui nüüd aus olla, siis xenon ilma xenoni luubita on ika veits jama On valgem küll jne, aga no ta ei näita päris õigesti ikka.
Kel vähegi võimalik, ostke kasutatud xenoni luubid ja on hoopis teine asi. |
Kas siis tulel saab eraldi selle luubi vahetada xenon luupide vastu.Omal vaatasin tuld,ei saanud küll aru,et seda sealt kätte saab.
Ja mis moodi need xenon luubid siis teistmoodi on?
Need tavalise reflektoriga tuled näitavad jah palju paremini,luupidega läheb palju kaduma valgust aga ma ei saa aru,mix neid luupe sinna üldse vaja
ette toppida oli kui neis kasu ei ole või hoopis kehvemaks teeb???Mida meed insenerid mõtlesid siis.... |
Vaata näiteks seda videot:
Video
Asi selles, et halogeen ja xenon on täiesti erinevad tehnoloogiad. Xenon pirn põleb teistmoodi kui halogeen pirn. Kitidega tuled pimestavad teisi
juhte, ja tegelikuses ei valgusta palju paremini TEED, mida just oleks vaja.
Ja mis puutub luupidesse siis neid saab vahetada küll, netis liigub küllalt infot ja seda on tehtud küll. Kui huvi võin linke jagada. Ei ole kõige
hullem aretamine. |
Selle video vaatamine hirmutas natuke ära küll(ei saanud ainult hästi videos aru,et mis moodi see xenon valgus juhi ära petab?).Mitu kuud hoidsin raha
kokku,et xenonid osta ja nüüd selline info Kuna sul just see vahetus
tehtud,et mis sa siis oma koemusest siis soovitad.Kui suur see erinevus siiski sai või on see ikka nii minimaalne,et ei tasukski halogeenidelt
xenonide peale üle minna.
Ja kui väga tüli ei tee siis võiks mõne lingi jah üles panna nende luupide vahetuse kohta.
|
|
|
laur
huviline
Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A7 3.0 TFSI
|
postitati 18.09.07 18:44
|
|
|
Kui aega on siis võib mõnipäev Tartus kokku saada. Saad oma silmaga üle vaadata. Eks selle järgi otsustad.
Ära petab selles mõttes, et sa arvad et oh nüüd ma näen nende tuledega eriti hästi ikka ja tunned ennast kindlamalt jne. Paistab kah et näed paremini,
sest xenon ju ja kõik helgib siniselt vastu jne. Tegelt on se pete, sest reaalselt kaugemale sa väga ei näe, need sinisemad pirnid lihtsalt tekitavad
suurema peegelduse mite ei anna rohkem valgust. (6000K pirn ilmselt kõige optimaalsem).
Aga kui kohtub võin rohkem rääkida. C4 kerega on luupi ilmselt raskem vahetada.
|
|
|
ICE
klubiliige ac aasta auto 2006 võitja
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool
|
postitati 18.09.07 19:07
|
|
|
Kõige optimaalsem on 4200K-6000K, kõik muu on juba peegeldamine ning esialgne tunne, et näitab paremini, on ekslik. Lisaks alati peale paigaldust
TULEB TULED PAIKA REGULEERIDA. Kui need kaks asja on tehtud, on tulemus 99% alati positiivne- ei pimesta te kedagi ning valgus on kordades parem kui
halogen. Palju suurem probleem turul on 100% toimiva kiti leidmine- sellist lihtsalt ei ole aftermarket komplektina. Seega kui ostate Xenonid, ostke
sellisest kohast, kus on pirni/ploki lendamisel kohe riiulist garantiikorras uus võtta. Kuskilt keldrist 2500'ga ostetud kit võib jätta teid üldse
valguseta vägagi pikaks ajaks ning see kokku hoitud 1000.- eeku võib valusalt kätte maksta.
Me oleme paigaldanud u. 7 erineva firma kitte ning probleeme on olnud kõigiga. Tihti aitab korraliku voolu vedamisest otse akult ning loomulikult
releedega siis käivitus. Lisaks õige suurusega kaitse (20A per plokk) kuna käivitusmoment võtab enim voolu, hiljem tarbib ta 60% vähem kui halogen.
See viib kohe uuematel autodel uue probleemini, ehk siis pardaarvuti hakkab katkise pirni viga andma (kuna xenon tarbib vähem, siis arvuti arvab, et
pirn katki). Selleks on välja töötatud spetsiaalsed takistid, mis koos paigaldusega tõstab kiti hinda isegi 2000.- Osadel hiina kittidel (nad kõik
tulevad sealt) on nüüd takistid sisse ehitatud aga esimestega oli ikka probleeme. Seega sai ikka ise tehtud.
Enne mõelge ja siis tegutsege.
|
|
|
|
a6audi
huviline
Registreerunud 13.08.06
Asukoht: Valga-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1995a 2,5TDI 103kw
|
postitati 19.09.07 17:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: laur
Kui aega on siis võib mõnipäev Tartus kokku saada. Saad oma silmaga üle vaadata. Eks selle järgi otsustad.
Ära petab selles mõttes, et sa arvad et oh nüüd ma näen nende tuledega eriti hästi ikka ja tunned ennast kindlamalt jne. Paistab kah et näed paremini,
sest xenon ju ja kõik helgib siniselt vastu jne. Tegelt on se pete, sest reaalselt kaugemale sa väga ei näe, need sinisemad pirnid lihtsalt tekitavad
suurema peegelduse mite ei anna rohkem valgust. (6000K pirn ilmselt kõige optimaalsem).
Aga kui kohtub võin rohkem rääkida. C4 kerega on luupi ilmselt raskem vahetada. |
Tahaks oma silmaga näha küll jah.Hetkel kiire aeg,aga kui mõni vaba õhtu tekib võtan u2u kaudu ühendust.
|
|
|
a6audi
huviline
Registreerunud 13.08.06
Asukoht: Valga-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1995a 2,5TDI 103kw
|
postitati 03.10.07 15:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ICE
Kõige optimaalsem on 4200K-6000K, kõik muu on juba peegeldamine ning esialgne tunne, et näitab paremini, on ekslik. Lisaks alati peale paigaldust
TULEB TULED PAIKA REGULEERIDA. Kui need kaks asja on tehtud, on tulemus 99% alati positiivne- ei pimesta te kedagi ning valgus on kordades parem kui
halogen. |
Paigaldasin siiski nüüd xenonid 4300K ära.Kuna nende vanade tuledega ei näinud mitte sõita.Puhastasin algul ära kõik luubid,proovisin erinevaid
kalleid ja hinnatud pirne aga mitte midagi ei aitand.Suurest pettumusest panin lõpuks xenonid külge ja ikka vahe sees küll.Läksin ülevaatus punkti,et
tuled korralikult ära regullida,et suunaku või norm kõrgusest natu allapoole,et kedagi häirima ei hakkaks.Aga seal sõimati mind täitsa korralikult
läbi,arvasin et vana tuleb mulle juba kallale ütles,et pole võimalik
tulesi regullida,kui xenonid sees ja ajas mu minema ning käskis need tuled eest võtta.Kuidas või kus ma seda regullida siis saan?
Ülevaatus punkti küll enam minna ei julge
Enne paigaldamist ikka uurisn,et ega nendega probleeme pole olnud ja kuna kellelgi polevat olnud siis julgesin nad ikka ette panna.
Kuidas ma saan nad regullida siis nii,et nad kedagi häirima ei hakka???
|
|
|
ICE
klubiliige ac aasta auto 2006 võitja
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool
|
postitati 04.10.07 06:49
|
|
|
Sattusid mingite vanakooli meeste juurde, kes ei tea tõenäoliselt xenonitest ja nende tööpõhimõttest midagi ning suhtuvad nendesse kui võõrasse looma,
mida tuleb karta. Võta ette uus ülevaatuspunkt või margiesinduski näiteks. Ise me reguleerisime tulesid mitme aasta vältel näiteks Huyndai esinduses.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |
|