Lehekülgi: 1 2 3 |
pkuldsaar
huviline
Registreerunud 29.09.03
Asukoht: Tallinn/Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Volvo S80
|
postitati 09.01.04 15:53
|
|
|
Kui kiiresti läheb teie diiselmootor soojaks?!
Endal selline probleem et praeguste külmadega läheb aega isegi kuni 30 min enne kui mootor õige temp. jõuab. mootor on 2,5 TDI. Plaanisin vahetada
termostaadi ja jahutusvedeliku kuid mõtlesin et püstitan enne probleemi siin.
|
|
|
suspert
huviline
Registreerunud 15.05.03
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6 avant 2,5 tdi quattro 96
|
postitati 09.01.04 16:05
|
|
|
jep ja nii see ongi, eelmine talv proovisin mootorit katta - mõttetu tegevus, mitte mingit vahet ei ole - paned peale, ette või ma ei tia kuhu.
näituseks sõitsin pirita koselt pelgulinna ja külma oli aint 3 kraadi - selle aja peale läks mootor 70 kraadi - no anna kannatust. ja ei lähegiiii
soojaks.
see sügis valmistusin ette ja peale läks hydronic - külla väike aga see eest mootori ja salongi ajab soojaks, nii et eelsüüteküünlaid vaja ei lähe. ja
siis kui paned koos mootoriga tööle, siis ikka soojeneb kõvasti kiiremini...
ainuke miinus on see, et ta on ilgelt kallis
|
|
|
sam
huviline
Registreerunud 27.10.02
Asukoht: Tallinn, Kihnu
Kasutaja on eemal
Auto: audi- A6 2,8 142kw
|
postitati 09.01.04 16:51
|
|
|
nende tänapäeva diislitega jama jah, enda transporteril tehasest hydronic peal ja muret pole. kahju ainult, et tööle läheb automaatselt (peale mootori
käivitamist) kui temperatuur +5 või alla selle.uurisin kella ja uue automaatika hind,...... loobusin
|
|
|
razii
huviline
Registreerunud 25.10.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: jalakäija
|
postitati 09.01.04 18:49
|
|
|
jutt täitsa õige. tänapäeva dislad on nii ökoks aetud,et põlemisel eralduv see vähenegi soojus jahutatakse läbi salongisoojenduses maha...sellest ka
aeglane mootori soojenemine.
sedaviisi on minu arusaam selle suhtest...
|
|
|
kaiz
huviline
Registreerunud 06.08.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S-type 2.0 TDI
|
postitati 09.01.04 19:05
|
|
|
Ikka 20-30 min läheb 90 kraadini. Kui paigal seisan kukub vahest paar pügalat allapoolegi (kliima pealt vaatan temperatuuri) rääkimata tõusmisest.
|
|
|
Roman71
huviline
Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.9TDi
|
postitati 09.01.04 19:18
|
|
|
mootor 1.9tdi, kliima peal, kanal 51 (mootori temperatuur). väljas -10, käivitamisel mootori temp. -8, 5 min - mootor 20, alustame sõidu 6 min mootor
52, salogi küttakese min. Siis kui temp. jõuab 60 hakkab ainult salongi küttma 7-10 min salongis temp 22, Mootoritemeratuur jõuab norm. (82) sõidu
algusest 17minutiga...
|
|
|
pkuldsaar
huviline
Registreerunud 29.09.03
Asukoht: Tallinn/Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Volvo S80
|
postitati 09.01.04 19:23
|
|
|
kas on õige jutt et TDI termostaate on vaid 88 kraadiseid? tean et bensiinimootoriga variandil on 92-93 kraadi.
kaiz, mille järgi sa kliima pealt temperatuuri vaatad?
|
|
|
80quattro
klubiliige
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3
|
|
jottess
huviline
Registreerunud 28.07.03
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 (B4) 1,9 TDI; Audi A4 Avant (B6) 2,5 TDI; Audi A4 Avant (B9) 2.0 TDI
|
postitati 10.01.04 09:46
|
|
|
Krt, endalgi selline jama, et meeletult aeglaselt läheb soojaks. Kohapeal soojendades ca 5 min ning seejärel ~5 km läbimist tõuseb näidik ainult mõned
millimeetrid, töösoojaks ehk siis 90+° C saab moto alles kusagil 15-20 km läbides.
Bensukal 2.0 mono läks osuti juba 4-5 km läbides sinna 50° peale.
|
|
|
krss
huviline
Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VAG
|
postitati 10.01.04 20:24
|
|
|
2.5 turbota diislid (P504, P505, Granada ja Scorpio) soojenesid küll kiiresti (3-4km järel hakkas sooja puhuma, max temp-ni läks loomulikult rohkem
aega), aga samas ei hoidnud soojana end kohapeal nullpööretel töötades. Väiksemad diislid (alla 2L) on soojenenud kiiremini ning ka autot paremini
kütnud. Töötemperatuur on tulnud kätte kõigil siiski enne 10km läbimist. Samas olen autot ostes alati jahutussärgi (ja muudki) läbi pesnud, et mootor
annaks paremini sooja ära (ei ülekuumeneks) ning soojendusradikas sees paremini soojendaks. Aga võlusõnaks on siiski plokisoojendus, siis on auto juba
minutite pärast töösoe
|
|
|
Riio12
huviline
Registreerunud 27.10.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,5 TDI
|
postitati 10.01.04 21:41
|
|
|
Alustan nii, et esiklaasi soojendus (elektriline) tööle nii 4..5 kriipsu siis 5-8min pärast -5out=+5 in, edasi kliima off ja kui temp. seier on natuke
tõusnud alles siis kliima on (vahepeal toidab istmesoendus ). Saan kuskil
15..20min 90 kätte trassil merivälja-vanasadam
|
|
|
marks713
huviline
Registreerunud 11.01.04
Asukoht: Kärdla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,5TDI 1991
|
postitati 11.01.04 10:02
|
|
|
Sama nali on ka minul.Olen audi100 2,5 TDIomanik.Aga külmaga on ka selline probleem,et tõmmet ei ole külmalt.Kui mootor soojeneb 50kraadini siis gaasi
lisades minekut ei ole.Teise käiguga 3000-4000 pöördeni siis hakkab masin aeg ajalt tahaks nagu minna ja samas kaob jälle käiguvahetusega tõmme.Äkki
keegi oskaks aidata?
|
|
|
kaiz
huviline
Registreerunud 06.08.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S-type 2.0 TDI
|
postitati 12.01.04 06:54
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja pkuldsaar
kaiz, mille järgi sa kliima pealt temperatuuri vaatad? |
Eelmises postituses vastus: sisemise ringluse nupp + nool üles ja kood 51 ning sisemise ringluse nupp. Või tahtsid sa midagi muud teada?
|
|
|
AudiTeam
klubiliige ac aasta auto 2012 & 2013 võitja
Registreerunud 30.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S7 Sportback & Sport Quattro "Lang"
|
postitati 12.01.04 07:17
|
|
|
Sama lugu siin - kusjuures salongi hakkab sooja puhuma ikka päris ruttu mul kuna kodust töökonani on ~4 km ja sellel maal igatähes mul juba puhub
sooja aga jah avant on ikka veits suurema salongiga ja nii ruttu ta soojaks siiski ei lähe.
Mootori temperatuuri 90 kraadini saada läheb jah kuskil ikka ~20 mintsa aega.
Seisma jäädes mootori temperatuuri näiduk kukub see on normaalne aga sooja peaks ta ikka mingil määral edasi puhkuma.
Mul seistes ikka autos ära ei külmu puhub sooja edasi küll vähem aga ajab asja ära.
Uutel diislitel sellise asjaga ei pidand probleeme olema - sõbral 2000 aasta A6 avant soojeneb ikka tunduvalt rutemini ja auto seistes puhub ikka
sellist sooja et sauna tunne tuleb peale.
Smoke Quattro Tires - Not Drugs
|
|
|
|
härg
huviline
Registreerunud 12.01.04
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.01.04 11:46
|
|
|
härg
minu 100 2.4d läheb küll väga hästi soojaks, umbes 6 km sõitu ja töötemperatuur 90.ne peal
|
|
|
pkuldsaar
huviline
Registreerunud 29.09.03
Asukoht: Tallinn/Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Volvo S80
|
postitati 12.01.04 13:24
|
|
|
lähen kolmapäeval vahetan mahlad ja termostaadi ära. kardan et termostaat kinni jäänud ja suur ring lahti.
|
|
|
AudiTeam
klubiliige ac aasta auto 2012 & 2013 võitja
Registreerunud 30.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S7 Sportback & Sport Quattro "Lang"
|
postitati 12.01.04 14:05
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja härg
minu 100 2.4d läheb küll väga hästi soojaks, umbes 6 km sõitu ja töötemperatuur 90.ne peal |
Kahtlane - nii väikse maapeale ikka 90 kraadi küll ei tohiks juba olla.
Smoke Quattro Tires - Not Drugs
|
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 25.10.04 13:45
|
|
|
Vanha teema aga jah,väljas paarkraadi sooja ja siga nadilt läheb soojaks mootor.Rihma vahetuse ajal sai veel radikas ka korralikult puhtaks tehtud,uus
termostaat ka ei aita.Sai juba igasugu katted ette pandud, see ajab asja ära, mis siis saab kui veel -20 külma tuleb, siis peab aparaat kevadeni vist
tuksuma
|
|
|
|
vaa11
huviline
Registreerunud 24.01.04
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 2,3 87
|
postitati 25.10.04 18:23
|
|
|
Aga...
Minu isend A6 1,9 TDI 95a. ei läehe ka siis 90 kraadini kui sõidan Tallinnast-Paide.
90 kraadi saan kätte ainult siis kui hirmast moodi rallida ja jätta tühikäigul tiksuma, umbes viie minuti pärast tõuseb temp.90 kraadini
Milles jama????????
|
|
|
Jaks
huviline
Registreerunud 14.12.03
Asukoht: Rakvere ja Tallinn vaheldumisi
Kasutaja on eemal
Auto: BMW 635 CSI, E34 M5, E23 , Audi A6 quattro Avant
|
postitati 25.10.04 19:12
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja vaa11
Aga...
Minu isend A6 1,9 TDI 95a. ei läehe ka siis 90 kraadini kui sõidan Tallinnast-Paide.
90 kraadi saan kätte ainult siis kui hirmast moodi rallida ja jätta tühikäigul tiksuma, umbes viie minuti pärast tõuseb temp.90 kraadini
Milles jama???????? |
Vaheta termostaat ära.
|
|
|
Jürarrak
klubiliige ac aasta auto 2008 võitja
Registreerunud 15.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Some quattro GmbH Cars
|
postitati 26.10.04 05:49
|
|
|
Tasub lisaks kontrollida, kas viskosidur toimib korralikult. Kui on kinni kiilunud, siis jahutab see kogu aeg täiega ja mootor ei lähegi soojaks.
Eriti veel talvel.
To jan-kos:
Kuidas sa omal radika puhtaks tegid?
Kui sul on salongi radikas umbes, siis ei käi sealt vesi läbi ja ei lähegi ta sul soojaks. Salongi radikat ei saa sa eales korralikult puhtaks kuna
seal suht peenikesed torud sees. Aitab ainult uue soetamine
Parem must minevik kui lilla tulevik
|
|
|
|
Jaks
huviline
Registreerunud 14.12.03
Asukoht: Rakvere ja Tallinn vaheldumisi
Kasutaja on eemal
Auto: BMW 635 CSI, E34 M5, E23 , Audi A6 quattro Avant
|
postitati 26.10.04 06:04
|
|
|
Ega see diisel eriti lühikese otsa peale küll soojaks ei lähe.
Ise vahetasain termostaadi ära ja arvan, et kuskil 15km või sõitu ja siis on temperatuur 90 kraadi. Seega kui tahad lühikesi otsi sooja autoga sõita
tuleks soetada bensukas.
|
|
|
amottus
huviline
Registreerunud 30.06.04
Asukoht: rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1,9 Tdi
|
postitati 26.10.04 06:25
|
|
|
Mul A4 1,9 tdi ja sellega on üldse pull lugu. Kui siin räägitakse 90 kraadisest mootori töösoojusest, siis mul üle 75 üldse ei tõusegi. Mitte kunagi.
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 26.10.04 06:39
|
|
|
Vaatan et siin mõnel läheb temp 90 kraadi peale, minu autol ei läinud see suvel ka sinna(sellepärast vahetasingi termostaadi)Radika puhastasin väljast
see oli poolenisti mingit prahti ja mulda täis(kompressoriga ilusti puhtaks)Kui pika peale sinna 80 kraadi kanti saan siis puhub ilusti sooja(salongi
radika viga ei ole)Termo sidur töötab ilusti,selle viga ei ole.Aga mootori all ei ole seda plastik katet,seda küll tahaks saada ja kui mõni teab
kust,kellekäest siis võiks mulle teada anda.
|
|
|
|
Mäks
huviline
Registreerunud 04.07.04
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1,9TDI
|
postitati 26.10.04 06:54
|
|
|
Vanemad audi&volkari diislid lähevad suht kiiresti soojaks.
Kunagi oli probleem opeli 2,3 D, kuidagi ei tahtnud soojaks minna. Viga oli selles, et soendusradika tagasivoolutoru oli pandud kõrgemale kui üldine
veetase. Aitas vooliku madalamale panek.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |