See jah selline ise küsin-ise vastan rubriik Sai ka siis just oma B4-l
veepump vahetatud. Lühidalt? kirjeldades tegin seda siis nii:võtsin geneka maha (vajalik 13 võti ja 6-ne kuuskant), siis veepumba peal (kohal) oleva
mingi metallist kõveriku (mingi kattetaoline asi, võtmeteks oli vaja 6-ne kuuskank ja 13...padrun pika sirge varda otsas näiteks, vaja oli lahti
keerata 1kuuskant polt ja 3 nr 13 polti), siis 3voolikut veepuumba taga oleva kronsa küljest (kuna ei tahtnud tosooli garaa˛i põrandale lasta, siis
tegin enne valmis mingi plekist renni,et juhtida enamus tosooli auto all valmis pandud kaussi), siis lõdvendasin natuke selle metallist kronsa alumist
kinnitust,et see annaks ülesse tulla (vajalik oli kaks 13 võtit) ning viimakse ka siis üks 10-ne polt mis oli selle hammasrihma katte all ja hoidis
veepumpa.Ja siis saingi veepumba koos veepumba taga oleva jurakaga kätte (roolivõimendi rihma ei pidanud lõdevandama, kuna pumba sai niigi kätte).
Siis jätkus töö selle jurakaga, veepumba küljest oli vaja lahti keerata rihmaratas (3 kuuest kuuskantpolti) ning veepump selle taga olevast kronsast
(vajalik 10 võti, oli mingi 7-8polti vist). Mõned rääkisid,et poldid ei pruugi lahti tulla, aga ma lasin natuke mingit jama sinna peale, koputasin
natuke iga poldi pea peale ja tulid ilusti lahti. Ja siis kokkupanek oli vastupidises järjekorras Roolivõimu rihma sain nii peale,et panin rihma nii palju peale kui sain ja et see saada ka roolivõimu
rihmarattale,siis panin 5nda käigu sisse ja lükkasin autot ja mootor vedas rihma ise peale. Kokku läks 4 tundi, aga nüüd saaks ilmselt 2h-ga
hakkama.
Nagu räägitakse, saab ka teistmoodi, siis kui vahetad hammasrihma.
|