Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: A80 B4 TDI veepumba vahetus. (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 3535)
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 04.08.07 15:24 Tsiteeri
A80 B4 TDI veepumba vahetus.



Küsimus- kas B4 1,9 TDI 1993 veepumpa on võimalik ära vahetada nii et eest midagi lahti lõhkuma ei pea? Vaatasin et kui hammasrihma kate eest võtta siis selle alla jääb veel üks lühike kate (kas selle peab ka eemaldama?)ja küttepumba hammasratta all on veel üks suuremat sorti rull, selle taha peaks jääma kolm polti(vaatasin uue pumba kinnitusi). Saab sinna juurde või tuleb kasutada mingeid erilisi nippe?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 04.08.07 18:56 Tsiteeri


Volkari klubi sai ka läbi kammitud, seal sellest juttu pole :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 05.08.07 12:43 Tsiteeri


Veepump vahetatud, polnud midagi keerulist ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prophecy
huviline



Registreerunud 04.08.05
Asukoht: Türi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 2,5tdi Quattro

postitati 05.08.07 19:12 Tsiteeri


ise küsin ise vastan rubriigi teema:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 06.08.07 07:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prophecy
ise küsin ise vastan rubriigi teema:P
Vahest juhtub jah nii et enne saad töödega katse-eksitus meetoditega ühele poole kui siia vastuse :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ponkskar
huviline



Registreerunud 20.11.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal


postitati 12.09.07 07:05 Tsiteeri


Ei hakka uut teemat tegema. Endal ees 2.0 85kw mootoril veepumba vahetus (rihmaratas loksub täiega juba). Kas sellel mootoril saab ka veepumba lihtsalt vahetada..? Endale tundub, et vaja hammasrihma kate ära võtta ja siis ca 6 veepumba polti lahti ja ongi vahetatud või on seal allpool mõni "salapolt", mida ülevalt vaadates ei näe ja vaja ikka põhjakate ka lahti võtta ning kanalil seda vahetada? Ja kas jahutsuvedeliku jaoks on radika põhjas mingi punn ka või kust oleks kõige parem tosool välja lasta. Hea oleks kui saaks sileda maa peal vahetusega hakkama;)
Samuti tahaks vahetada geneka rihma, aga täpselt ei saanud aru,et kuidas see konditsioneeri rihm maha käib (et geneka rihma vahetada on vaja 2 eespool olevat rihma maha saada). Kas kond.mootori rihma lõdvaks laskmine käib selle konditsioneeri mootoriga (ma ei tea mis selle asja õige nimi on)? Seal ei tundunud olevat mingit eraldi pingutusratast.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
ponkskar
huviline



Registreerunud 20.11.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal


postitati 15.09.07 15:30 Tsiteeri


See jah selline ise küsin-ise vastan rubriik:D Sai ka siis just oma B4-l veepump vahetatud. Lühidalt? kirjeldades tegin seda siis nii:võtsin geneka maha (vajalik 13 võti ja 6-ne kuuskant), siis veepumba peal (kohal) oleva mingi metallist kõveriku (mingi kattetaoline asi, võtmeteks oli vaja 6-ne kuuskank ja 13...padrun pika sirge varda otsas näiteks, vaja oli lahti keerata 1kuuskant polt ja 3 nr 13 polti), siis 3voolikut veepuumba taga oleva kronsa küljest (kuna ei tahtnud tosooli garaa˛i põrandale lasta, siis tegin enne valmis mingi plekist renni,et juhtida enamus tosooli auto all valmis pandud kaussi), siis lõdvendasin natuke selle metallist kronsa alumist kinnitust,et see annaks ülesse tulla (vajalik oli kaks 13 võtit) ning viimakse ka siis üks 10-ne polt mis oli selle hammasrihma katte all ja hoidis veepumpa.Ja siis saingi veepumba koos veepumba taga oleva jurakaga kätte (roolivõimendi rihma ei pidanud lõdevandama, kuna pumba sai niigi kätte). Siis jätkus töö selle jurakaga, veepumba küljest oli vaja lahti keerata rihmaratas (3 kuuest kuuskantpolti) ning veepump selle taga olevast kronsast (vajalik 10 võti, oli mingi 7-8polti vist). Mõned rääkisid,et poldid ei pruugi lahti tulla, aga ma lasin natuke mingit jama sinna peale, koputasin natuke iga poldi pea peale ja tulid ilusti lahti. Ja siis kokkupanek oli vastupidises järjekorras;) Roolivõimu rihma sain nii peale,et panin rihma nii palju peale kui sain ja et see saada ka roolivõimu rihmarattale,siis panin 5nda käigu sisse ja lükkasin autot ja mootor vedas rihma ise peale. Kokku läks 4 tundi, aga nüüd saaks ilmselt 2h-ga hakkama.
Nagu räägitakse, saab ka teistmoodi, siis kui vahetad hammasrihma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 26.9% - SQL: 73.1%]