Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Tühikäigumootor! (Vastuseid: 23 | Vaatamisi: 4097)
Hannespoiss
huviline

Avatar


Registreerunud 27.11.03
Asukoht: Tallinn/Antsla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5 TDi Q 2001 a. ja Audi A8 3.0 TDi Q 2004.a.

postitati 08.01.04 20:12 Tsiteeri
Tühikäigumootor!



Tere!

Loen siin igasugu jutte pöörete kõikumisest. Ise tean mootorist samapalju kui lehm lennumasinast. Nüüd hakkas minu audi 2.0 e monopritse(vist 1989a), mootor 3A kah sellist pulli tegema, et soojalt hakkavad pöörded ca 1300 ja 1100 vahel korrapäraselt kõikuma. Seda teeb ta küll üsna harva aga ju on parem eos asja kallale asuda. Kas saaks mõni hea inimene riputada pildi ja osutaks ära kus see jupp asub seal? Või ehk on keegi kuskil tartus või keilas ning ei peaks paljuks mulle seda juppi ise näidata. Tahaks seda läbipesemist proovida kuid selleks peab ju teadma milline see välja näeb. Keegi mu tuttavatest aga seda ei tea:( Veel parem, kui keegi teaks mõnda kohta kus mõni oskaja mees selle kiirelt peseks/puhastaks mõistliku hinna eest? Või hoopis lambda pepus? Ka seda ei mõista ma ise kontrollida.
jään ootama soovitusi kus putidada või võimalikult piltlike seletusi kuidas ise teha.

Hannes


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MaQQu
klubiliige



Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 09.01.04 14:00 Tsiteeri


http://www.hot.ee/maqqu3/tyhikaik.jpg
paar minutit kruvikeerajaga tööd (klambrid lahti) ja käes ta ongi... siis veidi brake cleanerit või muud sarnast sisse ja loputama... pärast ilusasti puhtaks/kuivaks on peaks hea olema !


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Hannespoiss
huviline

Avatar


Registreerunud 27.11.03
Asukoht: Tallinn/Antsla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5 TDi Q 2001 a. ja Audi A8 3.0 TDi Q 2004.a.

postitati 10.01.04 13:32 Tsiteeri
Tnx



See pilt oli väga abiks. Nüüd ma siis lõpuks tean milline see välja näeb:)

Suured tänud
Hannes


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mouse
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 14.11.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8 3.7 Quattro

postitati 10.01.04 18:41 Tsiteeri


kui see ei aita,siis näiteks minul oli Halliandur pees.see on see andur,mis jagab kütust vastavalt mootori temperatuurile.see vahetati ära pikal tänaval(Tartus).seal üks asjalik mees on ja normaalne hind.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Po18
huviline



Registreerunud 08.05.03
Asukoht: Saku/Rootsi
Kasutaja on eemal

Auto: S4 avant 2.2 tq

postitati 11.01.04 01:51 Tsiteeri


äkki räägid teistele ka täpsemalt kus halliandur asub või näitad piltti.


Parim asi maailmas ja veel loodusesäästlik Segway.
Segways.webs.com
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Matti
huviline



Registreerunud 19.07.03
Kasutaja on eemal

Auto: 100 Avant

postitati 11.01.04 13:09 Tsiteeri


Mul endal pees küll ühtegi andurit ei ole,aga olen kuulnud(ja ka näinud), et Hall`i andur on jagajas see jupp,mis kommutaatorile impulsi annab.Võib olla,et eelkõneleja pidas silmas lambdaandurit?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mouse
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 14.11.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8 3.7 Quattro

postitati 11.01.04 17:40 Tsiteeri


see ei ole lambda andur,ikka halli-andur ehk nukkvõlli otsaandur.nii mulle vähemalt öeldi seal.
tänapäeval on need autod nii elektroonikat täis,et ega ise enam ei julgegi midagi näppida seal.vanasti oli hea.puhusid karbussi düüsid läbi või lasid jagaja kontaktid liivapaberiga üle ja jälle edasi.:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Matti
huviline



Registreerunud 19.07.03
Kasutaja on eemal

Auto: 100 Avant

postitati 11.01.04 18:56 Tsiteeri


Nukkvõlli asendianduri vea korral ei tohiks mootor üldse käivituda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
TarvoL
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.03
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 19.01.04 12:58 Tsiteeri


Kus sellisel mootoril võiks tühikäigumootor asuda?
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto_pildid.php?pilt=http://www.auto24.ee/kasutatud/pildid/auto24/560/273195.jpg&id=55877


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Juul
huviline

Avatar


Registreerunud 19.01.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 1.9 D 94a.

postitati 21.01.04 16:48 Tsiteeri


minu audil on ka samasugune mootor nagu sellel audivennal ja mul ka tühikäigul pöörded möllavad. mõtlesin ka, et otsiks üles ja peseks läbi, aga ei leia ka üles seda!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ml110
huviline



Registreerunud 01.01.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi a4 1,9tdi 96a

postitati 22.01.04 09:44 Tsiteeri


mul ka a 80 1,8 pööretega selline jama, et paned auto käima lööb kohe 1000p siis sekundi pärast umbes 500p peale ja tahab välja surra aga siiis saab jälle hoogu ja jääb kõikuma sinna 700 ja 1000 vahele. Kuid mingi 10 sekundi pärast jääb ilusti 800p peale seisma. Saa siis aru. Nagu aru saan lööb mootori käivitamise raputusega midagi rivist välja ja kui mootor stabiliseerub jääb ilusti tööle. Ma olen seal kapoti all koputand ja selgus, et kui ma löön rusikaga õrnalt vastu õhuklapi peal olevat kummi ollust siis lööb pöörded julm alla ja tahab välja surra aga saab hoo mingi 3seki pärast tagasi ja jääb jälle ilusti tööle.
kas siin on kaa võimalik et on äkki tühikäigu mootor rapub ja oleks vaja puhastada v midagi sellist. ja kus selllisel mootoril see üldse asub.
või on viga pritsungis. n. kui tuhikäigu kruvile pritsepeas peale vajutad tõmbab mootoril samamoodi hinge kinni kui koputades..
probleem on siinkohal suur aga äkki kellelgi on viitsimist süveneda TÄNKS


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Big
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal

Auto: Audi, Ford, Vaz

biggrin.gif postitati 22.01.04 11:31 Tsiteeri


Tervist, oman audi 100 2.2 101kw 87/88a ja auto võtab kahtlaselt palju kütust külma mootoriga...mitte lihtsalt palju vaid väga palju ja kui kylmalt auto tööle panna, siis töötab ytlaselt kuid minuti pärast on sama lugu, et laseb pöörded 500-le (hakkab välja surema, kui siis tõstab tuurid 3000-3500-ni ning siis jälle langevad 500-le ja nii ca 5min). Samas kui syyte sisse keeran hakkab tühikäigu mootor suht palju lärmama ning vibreerib kahtlaselt(auto mootor ise veel ei tööta). Olen selle mootori ka ära pestnud aga ikka ei midagi. Ja kas auto törkumine soojast peast võib ka tühikäigu mootorist tuleneda? Vahest on tunne kui tööle lähen, et jätan auto tööle kuni tööpäeva lõpuni...mootor pysib soojana ja võtab vähem bensiini kui hakata teda pärast soojaks sõitma :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
sileem11
huviline

Avatar


Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Hrku
Kasutaja on eemal

Auto: G30LCI, B6,C3

postitati 22.01.04 12:01 Tsiteeri


ti Big

No sa vennas ajad küll tiba mööda juttu, ei vibreeri ega lärma sul see tühik.mootor midagi. Põhjus on lihtsalt kuskil mujal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Big
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal

Auto: Audi, Ford, Vaz

postitati 22.01.04 12:29 Tsiteeri


No kuule, ma keeran syyte sisse ja tyhikäigu mootor vibreerib...lisan veel kord, et AUTO MOOTOR ei tööta...kusjuures ta on lärmakas, ega ma seda kõike lambist ei võta...postitasin selle kirja kuna tahan teada kas ta peab vibama või mitte....kui ta on ikka mootor siis ta võib isegi vibreerida, mina seda ei tea. VB on see per...ses


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 23.01.04 09:14 Tsiteeri


Omal tühikäigu mootor suriseb vaevu kuuldavalt, kui kõrvupidi juures ei oleks ei saagi aru kas töötab või mitte.Mingit vibra ka ei tohiks olla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
TarvoL
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.03
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 23.01.04 17:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Audivend
Kus sellisel mootoril võiks tühikäigumootor asuda?
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto_pildid.php?pilt=http://www.auto24.ee/kasutatud/pildid/auto24/560/273195.jpg&id=55877






Nooo VAATAME seda pilti mida siin üleval aadr. ennem näitasin veel kord ja oleks tore kui keegigi oskaks öelda kus see tühikäigu mootor asub.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Big
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal

Auto: Audi, Ford, Vaz

postitati 24.01.04 13:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja jan-kos
Omal tühikäigu mootor suriseb vaevu kuuldavalt, kui kõrvupidi juures ei oleks ei saagi aru kas töötab või mitte.Mingit vibra ka ei tohiks olla.


Järelikult pole mul see tühikäigumootor just korras...kusjuures külmaga autol süüde sisse keerata, ,,pläriseb,, ta rohkem(salongi on kuulda) seejuures väga ebaühtlaselt. Tundub, et pean hakkama uut vaatama kuna praegune on igat pidi läbi pestud aga midagi paremaks pole läinud. Usun, et see eriti odav lõbu ei ole :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
syo
huviline

Avatar


Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3,0 Q 2006

postitati 25.01.04 22:00 Tsiteeri
tre



Tsitaat:
Esialgne postitaja MaQQu
http://www.hot.ee/maqqu3/tyhikaik.jpg
paar minutit kruvikeerajaga tööd (klambrid lahti) ja käes ta ongi... siis veidi brake cleanerit või muud sarnast sisse ja loputama... pärast ilusasti puhtaks/kuivaks on peaks hea olema !


sorry et nii loll olen aga mis asi see brake deaner on millega seda puhastataxe ja palju see maxab???


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kopamees
klubiliige



Registreerunud 14.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Honda Civic Tourer

postitati 25.01.04 22:23 Tsiteeri


Brake cleaner, mitte brake deaner.

UTFG


Mereteemalised uudised: www.mereblog.com
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
syo
huviline

Avatar


Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3,0 Q 2006

postitati 25.01.04 22:29 Tsiteeri
tre



Tsitaat:
Esialgne postitaja kopamees
Brake cleaner, mitte brake deaner.

UTFG


tänan (NB! olen ikka loll jah!!:P:P)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Juul
huviline

Avatar


Registreerunud 19.01.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 1.9 D 94a.

postitati 26.01.04 12:16 Tsiteeri


räägite siin nendest pöörete kõikumistest ja tühikäigumootorist. mul tekkis aga huvitav küsimus! kui palju neid pöördeid siis tühikäigul peaks olema. mul enda audil 1.8 66kw on kuskil 1100-1200 ringis. on seda palju? kas ei peaks alla 1000 olema või ongi audidel nii palju?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 26.01.04 12:49 Tsiteeri


olenevalt mootori tüübist 850- 1000.See siis rida mootorite puhul.Üle 1000 viitab juba sellele,et miski asi on paigast ära .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
madjs
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw

postitati 26.01.04 15:08 Tsiteeri


Ma selle junni oma coupel vahelt minema viskasin, asjandus nimelt kord töötas ja kord mitte, nimelt kippusid pöörded sooja mootoriga sinna 2k kanti, uut pole viitsinud otsida ja vaevalt viitsingi, saab ilma hakkama, külmalt käivitades nati pöördeid väehe on kui 10 kraadi külma siis algul pobiseb mingi 500 pöördega, aga see madalalt käimine ei ole minujaks probleem. Soojalt asi ok. ei esine enam mingeid pöörete kõikumisi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Juul
huviline

Avatar


Registreerunud 19.01.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 1.9 D 94a.

postitati 26.01.04 18:18 Tsiteeri


ma ise ka nüüd uurisin ja puurisin ja sain teada, et 1.8 mootoriga audil peavad pöörded tühikäigul 900+-50 olema. seega minu 1200 on ikka vale. külmalt käivitades viskab kohe 1200 pääle ja sinna need jäävadki. soojenedes peaks ju alla minema. ei teagi kust otsast pihta hakata selle vea otsimisega!:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 59.6% - SQL: 40.4%]