Lehekülgi: 1 2 |
rixa
huviline
Registreerunud 22.11.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 330XD
|
postitati 16.12.02 09:48
|
|
|
Külmad ilmad ja mootori temperatuur
Audi A4 2,6 Q '96. Peale käivitamist läheb mootor ilusti kiirelt soojaks, pikema sõidu puhul aga jahtub lõpuks nii maha, et seier näitaks alla 60,
kui saaks. Kas on vale termostaat või mingi muu jama?
|
|
|
martinjev
huviline
Registreerunud 02.10.02
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1.8 aut. -95.a
|
postitati 16.12.02 13:46
|
|
|
termostaadiga jah mingi jura sul
|
|
|
mms
huviline
Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: S6 V8T
|
postitati 16.12.02 14:25
|
|
|
kui salongisoojendus on nõrk, siis on termostaat lihtsalt kinni e. p...s. Kui salongi puhuv õhk on ok, siis võib näiteks anduri juhe olla natuke
katkendlik
|
|
|
rixa
huviline
Registreerunud 22.11.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 330XD
|
postitati 16.12.02 15:03
|
|
|
Salogisoojendus on jumalast OK. Koguaeg.
|
|
|
mms
huviline
Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: S6 V8T
|
postitati 16.12.02 15:18
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja rixa
Salogisoojendus on jumalast OK. Koguaeg. |
Ehk oskavad targemad ka midagi targemat öelda, aga mulle tundub, et kontakt on enne näidikut kuskil kehva (juhe katki, ühendus korrodeerunud, must
vms) või on andur ise tuksis. Kas ta aeg-ajalt jälle norm asendisse ei liiguta end (sõidu ajal)? Kas ta kukub kiiresti või aeglaselt? Kui kukkuma
hakkab ja siis seisma jääd niiet mootor töötab, kas ta siis ronib jälle üles tagasi?
Kui järele hakata mõtlema, siis mul endal on erinevate autodega kõik võimalikud variandid olnud. Praegusel audil on juhe kuskilt katki, ühel scorpal
oli andur kehva (vajus ka peale pikemat sõitu kuskile alla ära) ja termostaate on ka ikka vahetatud...Kusjuures scorpal oli lisaks veel ka
soojendusradikas umbes, niiet andis leiutada (3 korda vahetasin termostaati ja sõimasin müüjaid ebakvaliteetsete termostaatide eest jne )
|
|
|
martinjev
huviline
Registreerunud 02.10.02
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1.8 aut. -95.a
|
postitati 16.12.02 15:24
|
|
|
võib olla yhenduses kyll viga. kylma mootoriga juhtmed jahedad, takistus väiksem-vool on. juhtmed soojad, takistus suurem- voolu pole. mul kunagi kah
scorpio spidokaga oli.
ma sain vea nii teada et viskasin kahtlasesse kohta vett peale. kui juhtmed märjad, hakkas asi tööle. võid ju sama proovida. muidugi igasse kohta
pole kah mõtet hakata vett loopima
|
|
|
rixa
huviline
Registreerunud 22.11.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 330XD
|
postitati 16.12.02 16:44
|
|
|
Aga õli temp näitab samuti 60, neil peaks ju eraldi andurid olema.
|
|
|
raivu
huviline
Registreerunud 21.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 1,8T 110 kW
|
postitati 16.12.02 21:59
|
|
|
Mul B4-l on ka eraldi õli temp. näidik ning need kaks näidikut (jahutus & õli) näitavad kuuma mootori temperatuuril erinevaid numbreid seega on neil
eraldi andurid. Õli oma näitab ka u. 70-ne kraadi juures, nii et õli näidik on sul OK. Ma arvan et viga võib olla elektri süsteemis.
|
|
|
rixa
huviline
Registreerunud 22.11.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 330XD
|
postitati 04.01.03 10:55
|
|
|
Panin eile papitüki radika ette. Kõik oli kohe nagu peab - vesi 90, õli 90, summutajast tuleb kah justkui vähem auru. Ilmselt siis andurites ei ole
ikka asi.
Nüüd küsimus. Ega sellest midagi halba juhtuda ei või? Kohapeale vist pole mõtet pikaks käima jätta?
|
|
|
teints
huviline
Registreerunud 12.11.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A80 Avant 2,3
|
postitati 04.01.03 12:12
|
|
|
Kui kohapeal kuumaks läheb, peaks ventikas tööle hakkama.
|
|
|
Ross
huviline
Registreerunud 09.11.02
Asukoht: Crawley (UK)
Kasutaja on eemal
Auto: Vauxhall Astra 1.7 CDTi
|
postitati 07.01.03 19:34
|
|
|
to: rixa
A100 V6 iA -91
Novembris, nii kui ilm külmaks läks avastasin endal samad vead nagu sa kirjeldad. Kannatasin 1,5 kuud siis väsisin sellest ära.
Jah, seismise ajal läks ilusti soojaks aga sõidu ajal langes nii jahutusvee kui ka õli temperatuur (mõlemad 60'C -ni).
Võtsin revalist orig. termostaadi (avaneb 87'C - 270 eek). Vahetasin mujal (keeruline oli vahetada - 400 eek).
Nüüd kõik korras.
|
|
|
ViljarS
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Ford Focus RS 2010
|
postitati 07.01.03 22:29
|
|
|
mul temp kuskil 80-90 vahel
|
|
|
mag
huviline
Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80(B3) 1.6
|
postitati 09.01.03 12:32
|
|
|
A80 salongisoendus
Ei hakanud uut teemat tegema...
Probleem selline, et sõida palju tahad salong soojaks ei lähe... sooja õhku puhub küll aga see ei ole piisav, kui näit: soendusventika pöörded on max.
siis õhk mis tuleb salongi on õrnalt soe(eelmisel talvel oli lausa "tuline"). Proovisin ka eest radika kinni katta, kuid tulemus oli sama(sõitsin
ca. 100 km maanteed). Mootori temp'i ei näe kuna näidik juba ammu pees!.
Võimalikud vead mis arvasin:
1. Termostaat - enne ei vaheta kui muud variandid kontrollitud
2. kas jahutusvedeliku ringis võib olla mingi filter mis võiks olla umbes, vedelik ei saa lihtsalt ringleda ja soe vedelik ei jõua soendusradikasse
hästi. PS:jahutusvedelik käib soendusradikast läbi - seega umbes see ei ole.
Avaldage arvamust palun...
BR
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 09.01.03 14:40
|
|
|
Tsitaat: | PS:jahutusvedelik käib soendusradikast läbi - seega umbes see ei ole.
|
jahutusvedelik käib sul sealt ka siis läbi kui sul see radikas kurguni sitta ja savi täis on,kuna audil on nn.vabavoolu mitte sundvoolu radikas.st et
radika sisseminev ja väljatulev toru on ühe küljepeal ja radikatorudes puudub niiöelda korralik surve.ühesõnaga see vesi teeb sealsamas radika otsas
180* pöörde ja tuleb sama targalt tagasi.
Katsu kõigepealt oma mootorilõdvikud üle ja salongiomad ka,kui need on soojad siis on ikkagi su soojendus lusika nurka visanud.
|
|
|
|
martinjev
huviline
Registreerunud 02.10.02
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1.8 aut. -95.a
|
postitati 09.01.03 14:46
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja mag
Ei hakanud uut teemat tegema...
Probleem selline, et sõida palju tahad salong soojaks ei lähe... sooja õhku puhub küll aga see ei ole piisav, kui näit: soendusventika pöörded on max.
siis õhk mis tuleb salongi on õrnalt soe(eelmisel talvel oli lausa "tuline"). Proovisin ka eest radika kinni katta, kuid tulemus oli sama(sõitsin
ca. 100 km maanteed). Mootori temp'i ei näe kuna näidik juba ammu pees!.
Võimalikud vead mis arvasin:
1. Termostaat - enne ei vaheta kui muud variandid kontrollitud
2. kas jahutusvedeliku ringis võib olla mingi filter mis võiks olla umbes, vedelik ei saa lihtsalt ringleda ja soe vedelik ei jõua soendusradikasse
hästi. PS:jahutusvedelik käib soendusradikast läbi - seega umbes see ei ole.
Avaldage arvamust palun...
BR
|
Mul oli ykskord yhe sajasega selline häda-tee või tina, soojaks ei lähe.
Ja lõpuks mis välja tuli. Radika peal (või kuskil sealkandis) on yks siiber, mis juhib õhu kas radikast läbi või siis mööda-vastavalt nii kuis temp.
reguleerid. ja vot selle siibri tross oli paigast ära, õigemini yks väga vajalik junn on kyljest ära murdunud. igatahes asi oli nii et kui siibri
õigesse asendisse sain, oli tare soe niiet sedanägu.
siit ka yks moraal: neid soojamajanduse juhtnuppe/trosse pole mõtet eriti lahti kiskuda. väga suure tõenäosusega paned midagi natuke teistmoodi ja
siis ongi jama kaelas
|
|
|
teints
huviline
Registreerunud 12.11.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A80 Avant 2,3
|
postitati 09.01.03 15:20
|
|
|
Termostaadi vahetasin hiljuti ära, nüüd auto soe ja puha, aind mootori temp. näidik tõmbleb 90-100 kraadi vahel. On see normaalne? Diagnostikas
arvati, et see valge temp. andur mootori ploki küljes on pees.
|
|
|
rixa
huviline
Registreerunud 22.11.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 330XD
|
postitati 09.01.03 15:47
|
|
|
Ma sain ka täna uue termostaadi. Eks nädalavahetusel saab testida, kas ka külmaga töötab.
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 09.01.03 16:08
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja teints
Termostaadi vahetasin hiljuti ära, nüüd auto soe ja puha, aind mootori temp. näidik tõmbleb 90-100 kraadi vahel. On see normaalne? Diagnostikas
arvati, et see valge temp. andur mootori ploki küljes on pees. |
Kas ainult näidik tõmbleb või kõigub kogu jahutussysteemi temperatuur? S.t. kui kohapeal seisad läheneb 100 juurde ja kui sõitma lähed siis vajub 90
peale ... kui nii siis see on normaalne Kui näidik lambist pendeldab, et
nagu stabiilse sõidujuures maanteel kargab 100le ja 90le siis võiksid andurit kyll vahetada (80'l 4-sil mootoril ei tohiks see eriti kirves olla ..
miski alla 100 eequ), kuigi ma ei usu et viga seal on .. tavaliselt kukuvad nad päris ära s.t. ei tööta üldse, aga mine tea ... luuavarrest võib kah
pauk tulla. Võiksid yhendusklemme kah vaadata, tavaliselt kipuvad ikka oksudeeruma.
|
|
|
teints
huviline
Registreerunud 12.11.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A80 Avant 2,3
|
postitati 09.01.03 19:16
|
|
|
Tõmbleb ka sõidu ajal. Diagnostika vend mõõtis anduri takistust ja ütles, et võiks tiba parem olla... Niisiis vist ikka andur pees.
|
|
|
teints
huviline
Registreerunud 12.11.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A80 Avant 2,3
|
postitati 09.01.03 19:17
|
|
|
Kutt mainis ka veel, et kord oli ühe tüübi autol vigane temp.andur kogu süsteemi hämmingusse ajand.
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 09.01.03 20:01
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja teints
Tõmbleb ka sõidu ajal. Diagnostika vend mõõtis anduri takistust ja ütles, et võiks tiba parem olla... Niisiis vist ikka andur pees.
|
Noh, kõige lihtsam on uus andur osta ja peale keerata ja siis vaadata mis edasi saab.
|
|
|
martinjev
huviline
Registreerunud 02.10.02
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1.8 aut. -95.a
|
postitati 09.01.03 21:32
|
|
|
mul hitech-is öeldi et see andur yle tuhende eeq maksab. kas on kõikjal nii???
|
|
|
teints
huviline
Registreerunud 12.11.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A80 Avant 2,3
|
postitati 09.01.03 23:29
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja martinjev
mul hitech-is öeldi et see andur yle tuhende eeq maksab. kas on kõikjal nii??? |
Lambda maksab kuskil sinnakanti enam-vähem. temp. andur kuskil saja eegu ringis, peaks olema ...
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 10.01.03 00:30
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja martinjev
mul hitech-is öeldi et see andur yle tuhende eeq maksab. kas on kõikjal nii??? |
2.3sele mootorile maxab jah, see miski kombiandur 4 juhet läheb sisse. Mina sain Gefist 100 eeguga korraliku, kärab siiamaani. Lambda sondi lähed
ostad kah sealt mõne korralikuma paarisottiga ... mul kah 5se pemmi oma all ... pistik oli vaja aind ära vahetada.
|
|
|
martinjev
huviline
Registreerunud 02.10.02
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1.8 aut. -95.a
|
postitati 10.01.03 07:03
|
|
|
mul jah see nelja otsaga
to amadeus> kas see mis sa sajaga said sobib ka mulle? ei tahaks tuhandet raisata...
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |