Darkdog
huviline
Registreerunud 20.03.06
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 24.07.07 16:50
|
|
|
Audi S4 avant 2,2tq - 1993 - Darkdog
Sai siis vahepeal jälle Audi S4 ligi võetud. Seekord siis Turboga isend.
Eelmine S4 oli 4,2 V8.
Kuna viimasel ajal on vajadust palju linnast kärutada, siis otsisin automaatkastiga Turbokat.
Eks muidugi liikus 4,2 manuaal kastiga nobedamini, aga ega sellega ka kellegile jalgu ei jää. Automaatkast on väga mugav.
Kui ausalt öelda, siis võiksid mõlemad masinad olla, nii 2,2TQ kui 4,2 V8. Autod on ikka väga erinevad.
Aga nüüd autost endast. Auto on väga viisakas, saabus Eestisse 2007 a jaanuaris. Mina olen Eestis teine omanik.
Eelmine omanik tegi kõik kiireloomulised ja olulisemad hooldustööd ära.(Rihmad, rullikud, õlid, filtrid, küünlad, piibud, tihendid jne)
Lisasi on ka meeldivalt:
*Automaatkast
*Kliimaautomaatik
*Püsikiiruse hoidja
*Kesklukustus (puldiga), Signalisatsioon,Immo
*4x Elektrilised akende tõstukid, Elektriline katuseluuk
*Elektrilised soendusega peeglid, Soendusega tagaklaas,ukselukud,kojamehedüüsid
*Kompuuter, Diffrilukk
*Nahkkattega S rool
*Hele nahksisu, Sportistmed (Elektilised,Mäluga, Soendusega)
+ veel pudipadi, nagu S audile kohane.
Kuna pildid räägivad rohkem, siis:
Lisan siia vaikselt hooldusajaloo koos kuluga, siis hea vaadata: (Muutsin varasemad summad ka eurodeks )
NB! Hoolduskulud on arvestatud koos töörahaga!
16.01.2007 - 102 €
Arvele võtmine Eestis (ARK)
18.01.2007 - 109 €
Vahetatud mootori ja käigukastiõli + filtrid (Texaco 5w40 / textron III)
14.02.2007 - 37 €
Tehtud sillaregull stendis
16.03.2007 - 32 €
Tehtud jahutusvedeliku vahetus
22.03.2007 - 64 €
Pidurivõimendi vahetus (romulast)
03.04.2007 - 76 €
Tehtud spidomeetri ploki diagnostika + remont
15.05.2007 - 197 €
Küünalde ja piipude vahetus (Bosch küünlad, Beru piibud)
Õhufiltri ja bensiinifiltri vahetus (Mann filtrid)
23.05.2007 - 150 €
Hammasrihma, rullikute,veepumba jms vahetus (continental)
Klapikambrikaane tihendi vahetus
08.06.2007 - 40 €
Generaatori ja rihma vahetus (genekas lammutusest)
11.06.2007 - 45 €
Mootoriõli ja filtri vahetus (Texaco 10w40 + filter)
03.07.2007 - 284 € (Läbisõit 208440 km)
Vahetatud õlikork ja jahutuspaagi kork
Vahetatud roolilati kaitsekumm + roolivõimuõli (G0002000)
Vahetatud tagadiffri õli (Castrol)
Vahetatud aku (centra exide)
Vahetatud esi ja taga kojamehed
06.07.2007 - 29 €
Vahetatud välistemperatuuri andur (8D0820535)
10.07.2007 - 6 €
Likvideeritud tagaluugi kolinad (müramatt,tüüblid jms)
Vahetatud armatuuril olev õhusuunaja
11.07.2007 - 154 €
Paigaldatud signalisatsioon
17.07.2007 - 32 €
Vahetatud kõik pirnid autol (Philips Bluevision jms)
18.07.2007 - 32 €
Vahetatud paisupaak (uus,originaal 4A0121403)
20.09.2007 - 51 €
Vahetatud jahutusvedelik (Comma, punane)
Teostatud sillakontroll stendis
21.09.2007 - 16 €
Tagaistme aluse korrastus + pigimatt (Würthi matt)
12.10.2007 - 652 € (Läbisõit 212840 km)
Turbo täisremont (laagrid,puksid jms)
Rooliamordi vahetus (uus, originaal)
Geneka rihma vahetus (continental)
Õlivahetus + filtrid (Mobil 1 5w40 + Mann)
Esidiffri õli vahetus (Castrol)
Jahutusvedeliku vahetus (Comma, punane)
Jahutusradika alumise korgi vahetus (uus,originaal 4A0121140)
Klapisääretihendite vahetus
15.11.2007 - 188 €
Esimeste stabika pukside vahetus
Esimeste õõtsapukside vahetus
Esimeste amordikaitsekummide vahetus
Sillareguleerimine stendis
22.11.2007 - 192 €
Cd mängia vahetus (Blaupunkt TravelPilot E2 Navi)
2007 aasta kulukokkuvõte - 2488 €
24.01.2008 - 42 €
Uued istmesoenduse ja tagaklaasi soenduse lülitid
Käigukangi ümbruse ja siseliistu nahatamine
05.02.2008 - 473 €
Salongiradika vahetus (uus,originaal)
Salongiventilaatori mootori vahetus (uus, originaal)
26.02.2008 - 15 €
Salongi nuppude valgustuse korrastamine
30.04.2008 - 14 €
Jahutusvedeliku paagi kork (uus, originaal)
08.08.2008 - 413 € (Läbisõit 222350 km)
Esimeste amortide vahetus (Sachs gaasikad)
Esiamordi kaitsmete,pukside ja laagrite vahetus
Õhufiltri vahetus
Esimeste pidurivoolikute vahetus
Õlivahetus (Mobil 1 5w40 + filter)
Esimeste piduriklotside vahetus (Ferodo premier)
05.09.2008 - 72 €
Uus laepolster (vana oli kottis)
Uus kundepoolne tagaukselukk
Uus juhiukse kaablite kaitsekummilõõts
Elektriakende ja luugi relee vahetus
22.09.2008 - 77 €
Xenon komplekt esituledesse
17.10.2008 - 105 €
Bensiinipumba vahetus (uus VDO)
10.11.2008 - 58 €
Pihustite ultraheli puhastus
14.11.2008 - 46 €
Viisakamad kojamehe varred
Uued raamita Championi kojamehed
Uued numbrituled (Philips bluevision)
27.11.2008 - 410 €
Uued tagumised pidurikettad (Zimmermann)
Uued tagumised piduriklotsid (Ferodo premier)
Supordite remondikomplekt
Uued käsipiduritrossid
Jahutusvedeliku sisselaske tihendid,lõdvikud jms
18.12.2008 - 6 €
Uus temperatuuri andur
2008 aasta kulukokkuvõte - 1731 €
12.02.2009 - 80 € (Läbisõit 228526 km)
Küünalde vahetus (originaalid, 101000016AA)
Pihustitihendite vahetus
13.05.2009 - 128 €
Uus õlirõhuandur (uus, originaal 034919561)
Uus turbo-õhulugeja lõdvik
17.07.2009 - 48 €
Uued S4 embleemid, 2tk (8D0853737B2ZZ)
21.08.2009 - 312 € (Läbisõit 233530)
Õlivahetus (Mobil 3000 X1 + Filter + õlilisand X-1R)
Bensiini ja õhufiltri vahetus (mann filtrid)
Uus termostaadikorpus + tihend
Geneka rihma vahetus
Geneka täisremont (uued harjad,laagrid, regulaator,mähis)
08.10.2009 - 45 €
Uus lambda andur (Bosch)
Uued kojamehed (Champion)
2009 aasta kulukokkuvõte - 613 €
9.05.2010 - 32 €
Silla reguleerimine stendis
27.05.2010 - 52 € (Läbisõit 242500 km)
Õlivahetus (Mobil 3000 X1 5w40 + filter + õlilisand orion 272)
03.06.2010 - 150 €
Geneka rihma + rihmapinguti laagri vahetus
Parema esimese rooliotsa vahetus
Silla reguleerimine
Uus viisakas numbrialune stangeliist
04.06.2010 - 32 €
Uus temperatuuri andur (Originaal, Bosch)
Õhufiltri vahetus
2010 aasta kulukokkuvõte - 266 €
04.02.2011 - 94 € (Läbisõit 251600 km)
Õlivahetus (Mobil 3000 X1 5w40 + filter + õlilisand orion 272)
Õhufiltri vahetus
Uued uduka pirnid (Philips LongerLife H3)
09.06.2011 - 70 €
Kliimaseadme täitmine + uus rõhuandur
10.08.2011 - 80 €
Poolassi kaitsekummide vahetus (mõlemalt poolt)
12.09.2011 - 49 € (Läbisõit 262220 km)
Õlivahetus (Mobil 3000 X1 5w40 + filter)
Õhufiltri vahetus
06.10.21011 - 47 €
Klapikambri kaane tihendi vahetus (Victor reinz)
Jahutusvedeliku survekraani vahetus
|
|
|
riio
huviline
Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal
|
|
MEEMEES
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2
|
postitati 24.07.07 18:40
|
|
|
Väga kena paistab ja õnne uue auto puhul,muidugi ka paksu rahakotti
|
|
|
Darkdog
huviline
Registreerunud 20.03.06
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 23.02.08 16:32
|
|
|
Vahepeal on jupp aega mööda läinud. Natuke on saanud ka vahepeal autot remontida. Mingiaeg hakka turbo teistsugust häält tegema.
Otsustasin siis natuke kapotialla süveneda.
Turbol oli kerge lõtk sees, otsustasin ta lasta ära remontida. Saatsin turbo karlautosse. Nädala pärast sain kätte, oli nagu uus.
Kokku läks vahetusse/remonti järgnev kola:
*Turboremont
*Uus rooliamort
*Geneka rihm
*Klapisääre tihendid
*Kõik õlid ja vedelikud + filtrid
Sain auto varsti kätte. Oli jälle hea sõita. Turbo võttis madalamalt ja minek oli parem.
Otsustasin sillastendis ka ära käia. Viskasin auto sinna ja läksin koju.
Varsti sain kõne, et ei ole mõtet paika panna, kuna osa pukse jms on läbi ja ei saa paika sättida.
Mis seal ikka, lasin kõik pudinad sillas ka ära vahetada, mis vahetust vajasid.
Sillaosa nüüd mõnusalt vaikne.
Sain mitu kuud sõita, kui ükspäev imestasin, et aknad koguaeg udused. Kui süvenesin, siis avastasin märja jalgealuse.
Selge pilt - salongiradikas. Viisin auto remonti. Paar päeva ja auto korras. Vahetusse läks ka salongiventika mootor, kuna see oli juba kahtlane.
Lähiajal ei viitsi seda jälle lammutada, nii et panin kohe uue.
Vana salongiventika mootor:
(Paras kirves oli, kuna kasutan 95% remontimisel originaal varuosa)
Hetkel kõik korras, sooja tuleb, nagu saunas. Muid kalasi ka ei ole õnneks
Vahepeal sai lasta ära nahatada käigukasti ümber oleva musta koleda liistu, mis mind ammu häiris:
Üks talvine pilt ilma talveta ka siia lõppu:
Kohati mõtlen küll, et mis haigus mind vaevab, et viitsin koguaeg jamada ja remontida, ostaks miskise uuema auto ja rahu majas.
Aga siis teen jälle paar tiiru ja leian, et vanakooli turbokas on midagi erilist, mida ei leia uuema aja autodes.
|
|
|
Darkdog
huviline
Registreerunud 20.03.06
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 14.09.08 12:18
|
|
|
Vahepeal on suvi möödunud, lisan mõne rea.
Suvekonditsioonis oli auto selline:
Auto on suht hästi vastu pidanud ja erilisi kalasi pole olnud.
Suveks sai ka 16" veljed alla pandud. (Profiilis tunduvad ikkagi väiksed)
Samuti sai vahetatud amordid ja kõik sinna juurde kuuluv.
Tulemus on väga hea. Auto on kurvides palju stabiilsem ja juhitavus on palju parem.
Lisan lõpetuseks mõne pildi läbi kalasilma:
Nüüd jään talve ootama, et saaks jälle quattrorõõme nautida.
|
|
|
raigo
huviline
Registreerunud 11.03.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.09.08 12:53
|
|
|
Mis keskmine kütusekulu on ?
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
|
Darkdog
huviline
Registreerunud 20.03.06
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 14.09.08 13:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: raigo
Mis keskmine kütusekulu on ? |
Kütusekulu näitajad:
Trass püsikiirushoidjaga 8.9
Trass ilma püsikiirushoidjatta 9.3
Linn pensionärina 10-12
Linn tavaliselt 11-15
Linn täielaxuga 14-............
Andmed kehtivad kevad/suvi/sügis kohta.
Midagi hullu ei ole. Need on reaalsed näitajad.
Käisin alles diagnostikas ka, kõik näidud olid IDEAALSED
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.09.08 13:13
|
|
|
Krt, mul tekib maanteel sõites kah probleeme sellise kütusekulu saamiseks
edukas liikur igatahel.
|
|
|
|
Darkdog
huviline
Registreerunud 20.03.06
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 18.05.09 20:06
|
|
|
Üle pika aja väike update.
Auto elas talveolud ilusti üle, sõita oli lahe ja sai nautida talveteid.
Vahepeal tekkis probleeme tagapiduritega, mille tagajärjel paigaldasin taha
Zimmermanni kettad, vahetasin käsipiduritrossid ja tagasupordid said remondikomplekti.
Nii ette, kui taha läksid Ferodo premier klotsid. Pidamine on nüüd päris hea.
Järgmine kala oli jahedate ilmadega imelik rappumine.
Vahetusse läks pihusti tihendid, uued originaalküünlad ja temp andur.
Peale seda sai see probleem lahenduse.
Järgmine naljakas kala oli õlirõhuanduriga, mis segast pani ja närvi ajas oma piiksumisega.
Rõhk oli Ok, andur mitte. Sai ka see ära vahetatud.
Hetkeseis on üldjoones ilus.
Olen alati püüdnud tehnilist poolt rangelt korras hoida ja seetõttu ei ole väga palju ressurssi jätkunud välimusele.
Auto vajaks ukseliistude vahetamist, stangeliistude värvimist ja veel nipetnäpet.
Eks kunagi, kui aega ja raha üle jääb, siis saab tegelda ka sellega.
Samuti sai välja vahetatud eelmised veljed ja soetatud Avused, mis selle auto kooslusega minuarust
paremini sobivad.
|
|
|
Darkdog
huviline
Registreerunud 20.03.06
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 18.09.12 17:57
|
|
|
Läks uuele omanikule, palun liigutada endiste autode alla.
|
|
|
|