Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: DEFA eelsoojendus (Vastuseid: 3 | Vaatamisi: 5179)
undres
huviline



Registreerunud 14.11.03
Kasutaja on eemal

Auto: a4 avant 2,5tdi quattro

postitati 06.01.04 14:52 Tsiteeri
DEFA eelsoojendus



Lasin panna enda 2,5tdi mootorile defa eelsoojenduse, kuid tundub, et ei soenda piisavalt, käivitamisel kustub eelsoendusküünalde tuli kül kohe ja tossu tagant ka praktiliselt ei tulegi, kuid sooja õhku hakkab kliima andma alles peale 5minutilist sõitu ja temp andur tõused ka alles peale 7minutilist sõitu, kas kellegil on kogemust kuidas see asjandus tegelikult töötama peab, ilma soenduseta sõites olid vastavad näitajad ainult paar minutit kehvemad.
mis värk on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 06.01.04 16:00 Tsiteeri


Vanemad plokisoojendused teevadki mootori leigeks, mitte soojaks. Kui Su DEFA on praegu uuena ostetud, siis peaks see paari tunniga kogu mootori ikka kenasti üles soojendama. Vanematel 1.6-2.4 mootoritel oli see soojenduse auk plokis üsna rumala koha peal, nii et soojendav spiraal ei saanudki eriti ulatuda selle auku löödava/keeratava punni seest välja. Tänu sellele põlesid need läbi, kui jätta kauemaks sisse või lülida sisse sooja mootoriga (sarnane jama ka Fordidel plokikaanes oleva soojendusega). Et kogu mootor ühtlaselt soojeneks, peab tekkima vaba ringlus, mis teeb ühtlasi ka lõdvikud soojaks (nagu kaminaküttega majades, võtab külma alt ja lükkab soojana üles). Kui seal on ees seda tüüpi pump või klapid, mis ringlust ei võimalda, siis soojenebki vaid mootoris olev jahutusvedelik. Ning kui Sa käivitad, seguneb see mahult võrreldava täiesti külma vedelikuga, mis oli lõdvikutes, soojendusradikas jne. St temp langeb oluliselt ja soojeneb seejärel uuesti. Mul endal on selline automaatika, et 10min on vool peal ja 5 min ilma vooluta, siis püsib mootor leige ja saab hoida ööpäevaringselt vooluvõrgus. Aga kuna vesi ringleb, siis on mootor ka suht soe. Olen kasutanud samamoodi seda siin Soomes kõigil autodel (1.6TD, 1.9TDI, 2.5D ja bensukatel)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 06.01.04 17:02 Tsiteeri


Asja aitaks veidi parandada elektriline tsirkulatsioonipump, nagu seda autonoomsete eelsoojendite juures kasutatakse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sam
huviline

Avatar


Registreerunud 27.10.02
Asukoht: Tallinn, Kihnu
Kasutaja on eemal

Auto: audi- A6 2,8 142kw

postitati 06.01.04 17:39 Tsiteeri


kui ma õieti mäletan siis elektriline soojendus tõstab mootori temperatuuri 40-50kraadi välistemperatuurist soojemaks. muidugi võin ka eksida


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 38.4% - SQL: 61.6%]