smi
huviline
Registreerunud 18.05.06
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,8 -95 92kw
|
postitati 23.07.07 08:41
|
|
|
Ukse reguleerimine
Ehk auto on uks nagu alla vajunud. Lukustus mehhansm hõõrub ust kinni lüües vastu kinnitus "aasa".
Et kas A4 on seal mingi võimalus reguleerida ka või tuleb seibe lihtsalt alla panna hinge ja pleki vahele, et uks natuke püstisemaks saada.
Teine küsimus, et mis suuruses torx sinna hinge kruvide hakkab?
|
|
|
haiks
huviline
Registreerunud 21.06.07
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,8 quattro
|
postitati 23.07.07 09:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: smi
Ehk auto on uks nagu alla vajunud. Lukustus mehhansm hõõrub ust kinni lüües vastu kinnitus "aasa".
Et kas A4 on seal mingi võimalus reguleerida ka või tuleb seibe lihtsalt alla panna hinge ja pleki vahele, et uks natuke püstisemaks saada.
Teine küsimus, et mis suuruses torx sinna hinge kruvide hakkab? |
Ust suht lihtne reguleerida kui vajunud. Tee uks natukene lahti võtta tungraud pane ukse äärealla muidugi puuklots ukse ja tungraua vahele ja tõsta
ust üles poole. Kui ainult tõstmine ei aita siis on vaja natuke taga ukse august hüpata ukse pakku peal. Muidugi peale igat tõstmist katseta kuidas
uks käib et saa liiga palju ei tõsta.
Minu vanal volkaril mõius päris hästi.
Suht segane jutt kuid loodan et said aru.
|
|
|
wookie
huviline
Registreerunud 21.02.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A80 B4 Quattro 2.6 '94, VW Passat 4Motion '01, Audi A6Q C7 '11
|
postitati 23.07.07 11:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: haiks
Ust suht lihtne reguleerida kui vajunud. Tee uks natukene lahti võtta tungraud pane ukse äärealla muidugi puuklots ukse ja tungraua vahele ja tõsta
ust üles poole. Kui ainult tõstmine ei aita siis on vaja natuke taga ukse august hüpata ukse pakku peal. Muidugi peale igat tõstmist katseta kuidas
uks käib et saa liiga palju ei tõsta.
Minu vanal volkaril mõius päris hästi.
Suht segane jutt kuid loodan et said aru. |
Kas sa mõtled seda kõike tõsiselt???? Loodetavasti ei olnud see siiski tõsiselt mõeldud aga vähemalt mina küll naljast aru ei saanud...
Samas B3/B4 kerede jaoks on ukse seadistamise juhend siin:
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=24405 Ehk käib
teistel umbes samamoodi...
|
|
|
smi
huviline
Registreerunud 18.05.06
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,8 -95 92kw
|
postitati 24.07.07 07:32
|
|
|
Vaatsin seda juhendit juba ennem, aga A4 tundub asi natuke teine. Teoreetiliselt peaks vist ukse ja hnge vahele õhukese seibi panema ja ukse nurk
tõusebki üles.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 24.07.07 09:49
|
|
|
Kui avatud uksest kinni võtad ja seda tõsta üritad, kas siis on loksumine tugevalt tunda? Kui jah, siis mina pigem remondiks või vahetaks hinged ära,
mitte ei üritaks seda kulumust seibidega kompenseerida.
|
|
|
|
smi
huviline
Registreerunud 18.05.06
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,8 -95 92kw
|
postitati 24.07.07 09:58
|
|
|
No nii lootusetu ma ka pole.
Hinged on korras ja ei loksu. Ja uks pole ka midagi nii hullult ära vajunud, aga ma lihtsalt tahan, et uks ka ühe näpuga lükates kinni jääks. 
|
|
|
jaakk
huviline
Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Bmw 525i -2007, sedaan
|
postitati 27.08.07 07:28
|
|
|
Mul sama probleem.
Uks ei loksu mitte 1 raas üles-alla lõngutades.
Autol on olnud esitiiva pauk ja arvatavasti ongi sellepärast uks võrreldes taguukse aknaäärega 2mm allpool.
Kas tõesti peab need TORX-id lahti keerama ja sealt lootma, et ülespoole saan 2mm?
ülemine uksehind 1 kruvi ja all 2 tk.
Sealt reguleerimine on ju suht jama, kuna ukse sisuliselt lased lahti hinge küljest (võib liikuda seal uksehinge avas see polt ju igasse asendisse,
kuigi mul vaja ainult ülessepoole 2 mm).
Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga
põlistallinlased audisid ei osta.
|
|
|
|
jaakk
huviline
Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Bmw 525i -2007, sedaan
|
postitati 30.08.07 09:10
|
|
|
Keegi pole sellise asjaga tegelenud?
Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga
põlistallinlased audisid ei osta.
|
|
|
|
raunz
huviline
Registreerunud 27.09.04
Asukoht: Tapa-Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8 B5 & A6 Avant 2.5TDI C5
|
postitati 30.08.07 10:10
|
|
|
Hmm, kui minul ei taha eriti kergesti parempoolne eesmine uks kinni jääda(tuleb ikka vähe kõvemini lüüa kui näiteks juhioma), vaid jääb vahel nn
lukustus asendisse (kus ta on küll kinni, aga loksub), siis mul sama jama, et uks ära vajunud?
|
|
|
audiboy
huviline
Registreerunud 22.08.04
Asukoht: Laagri
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia III vRS '16
|
postitati 30.08.07 10:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: raunz
Hmm, kui minul ei taha eriti kergesti parempoolne eesmine uks kinni jääda(tuleb ikka vähe kõvemini lüüa kui näiteks juhioma), vaid jääb vahel nn
lukustus asendisse (kus ta on küll kinni, aga loksub), siis mul sama jama, et uks ära vajunud? |
Ukseraam ehk ülevalt liiga tihedalt vastu tihendeid. Proovi kõigepealt seda raami reguleerida.
How hard can it be? I mean, what could possibly go wrong? 
|
|
|
|
jaakk
huviline
Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Bmw 525i -2007, sedaan
|
postitati 30.08.07 12:35
|
|
|
No minu omal on juhipoolse esitiiva pihta paugu saanud, niiet sellest on uks 2mm allpool ja ei ole lõtku.
Selleks ei pea ma ju ukseraami regullima, uks ikka ise allpool.
Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga
põlistallinlased audisid ei osta.
|
|
|
|
spark
huviline
Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 2001a.
|
postitati 30.08.07 17:35
|
|
|
kui uksed (esimesed) aga ingedest liiguvad natuke üles alla kas siis on mõtet seda http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=24405 proovima hakata?
mul aga tagumiste ustega selline jama,et isegi õrna lükkamisega lähevad sellise pauguga kinni,et kõrval suisa valus kuulata!
|
|
|
Tegelane5
huviline
Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.09.07 07:21
|
|
|
A4 on sama moodi hingede süsteem kui b3/b4 jal?
Ise tegin nii- ülemise hinge kerepoolsed poldid lahti-õlaga tõstsin raami-samas keerasin siis korraks hinge kinni. Nüüd vaatab kuidas lukustus roika
suhtes jäi, kui norm siis kõik poldid kõvasti kinni. Kontrolli ka kas alumise hinge tift liigub koos hinge pealmise poolega, kui ei siis tuleks hing
välja vahetada.
Raami reguleerimist niisama proovida ei taha, polstritega möllust kopp ees.
|
|
|
|
OnuJack
huviline
Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 29.09.08 18:54
|
|
|
vana tihvt välja ,otsid sobiva mõõduga tugevamast materjalist ümarmaterjali (ntx mõne auto klapisäär).
Järgmise tegevusena hõõritsed augud uue tihvti järgi parajasse mõõtu (kaks äärmist tihkeks ja keskmine siis lobeistuks). Puurimine ei anna soovitud
tulemust reeglina ,kuna pinnad jäävad karedad ja uus loks on varsti tagasi.
Üldiselt kui oled selle protsessi kõik läbi teinud ja kõik õieti ,siis saad aru et ega seda hingehinda nüüd päris ilmaasjata ka ei küsita 
|
|
|
|
OnuJack
huviline
Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a
|
|