Lehekülgi: 1 2 |
MaQQu
klubiliige
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.12.02 17:36
|
|
|
Audi 5000 ei nõustu käivituma
Tere !
Olen hetkel "õnnelik" Audi 5000 omanik,
Oskab keegi soovitada, kust hakata viga otsima. Nimelt asi selles, et Audi (5000 -86 a 2,3 sissepritse,) ei käivitu, kui auto kasvõi 2 tundi
seisnud on. Käiab lihtsalt mootorit, ei ole isegi sellist "lubavat häält". Täna hommikul sain masina kuidagi tööle, esimese võtme keeramisega läks
mootor mingiks 1-2 sekundiks käima, siis suri välja, seejärel algas tuim käiamine. ootasin pisut, proovisin uuesti, nagu juba lubas, ootasin veel
veidi ning siis läks käima. Päeval jätsin auto ca kolmeks tunniks seisma ning auto käivitus ilusasti esimestest pööretest. Sõitsin koju, ajasin auto
garaaz'i. u 4 tunni pärast soovisin uuesti sõitma minna, esimene moment läks 1-2 sekundiks käima ning seejärel mitte midagi.
Seega, loodan et keegi sai segasest jutust aru ning oskab aidata. Kommentaare, ´ala : müü auto maha jne, paluks mitte kirjutada, sooviks lihtsalt
nõuandeid.. (otse loomulikult ei ütle ära ka abistavast käest ) Või teab
keegi miskit normaalset diagnostikat-parandustöökoda, kus Audisi vähe tuntakse ning kus ka hinnatase mõistlik oleks..
Ps, auto on minu käes teist päeva ning ostes olin vigadest teadlik.
Ette tänades
Margus
|
|
|
martinjev
huviline
Registreerunud 02.10.02
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1.8 aut. -95.a
|
postitati 15.12.02 17:47
|
|
|
Äkki pole sul bensupump korras?
teine asi- vaata kyynlad yle, sealt võid kah midagi teada saada?
kui mõnikord aega on siis võiks ju silma peale kah visata....
|
|
|
mms
huviline
Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: S6 V8T
|
postitati 16.12.02 07:12
|
|
|
Mul oli 200-l a la sama kamm. Viga oli hooratta küljes olevas anduris (teeb kindlaks väntvõlli asendi, selle järgi jagab ära, millal mida teha). Pidi
audidel tüüpiline olema, 5000 kohta muidugi ei tea.
Abi sain Japautost, seal on üks üsna kõva audikäpp. Aga hinnad ei ole muidugi teab mis odavad.
Samas muidugi küünlad ja juhtmed on lihtne üle tsekata/ära vahetada. Seda tasub niikuinii teha.
|
|
|
martinjev
huviline
Registreerunud 02.10.02
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1.8 aut. -95.a
|
postitati 16.12.02 07:59
|
|
|
hooratta kyljes andur??? ple varem kuulnudki et seal mingi selline andur.
mida see andur siis näitab? eitea kas mul siis sajasel kah see asi olemas on?
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 16.12.02 10:39
|
|
|
andur on nendel mudelitel,millel on iseseadev süüde.ja see viga võib seal olla küll,see anduri silm võib must olla,või on vahemaa hoorattani liiga
suur.see andur paneb paika süütemomendi ja asub seal kus tavalistel mudelitel saab vaadata hooratta 0 asendit.
|
|
|
|
mms
huviline
Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: S6 V8T
|
postitati 16.12.02 11:01
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja QUATTRO
andur on nendel mudelitel,millel on iseseadev süüde.ja see viga võib seal olla küll,see anduri silm võib must olla,või on vahemaa hoorattani liiga
suur.see andur paneb paika süütemomendi ja asub seal kus tavalistel mudelitel saab vaadata hooratta 0 asendit. |
Jah, jutt jumala õige. Vist oli ka sedapidi, et kui andurist impulssi ei saa, siis ei võta ka näit. bensupumpa üldse taha ja sädet ei tohiks ka olla,
kui starterit annad.
Aga seda ma ei tea, kas seda magnetitükki seal hooratta peal ka ilma starterit maha kangutamata puhastada saab? Vististi mitte.
|
|
|
mms
huviline
Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: S6 V8T
|
postitati 16.12.02 11:05
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja martinjev
hooratta kyljes andur??? ple varem kuulnudki et seal mingi selline andur.
mida see andur siis näitab? eitea kas mul siis sajasel kah see asi olemas on? |
Spetsialisti sõnad olid, et jah, see on audide tüüpviga. Kui sul iseseadev süüde on siis peaks ju olema.
Iva seal selles, et andur ise on korpuse küljes ja hooratta peal on magneti tükk (sama, mis velo spiidikas). Ja see tükk on sinna tehasest istuga
pandud ja kipub pikapeale ära tulema.
Mul oligi see rõõm, et esimest korda pandi uus tükk istuga ja see tuli mingi paari kuu pärast uuesti ära. Siis taibati asi keevitada+liimida vms. Aga
kokkuvõttes maksin selle tüki jama eest mega $$$$$$$$
|
|
|
martinjev
huviline
Registreerunud 02.10.02
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1.8 aut. -95.a
|
postitati 16.12.02 13:50
|
|
|
kuidas ma teada saan, kas mul kah iseseadev syyde on? jagaja nagu ikka seal mootori tagaosas....
|
|
|
alambe
huviline
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.12.02 10:09
|
|
|
Kas võib ka 1.8 monopritsel selline süstem olla, asjal kah vahepeal kukkus pump tagant ära, kahtlustasime küll alarmi.
praegiu pump toimib ja säde on aga käima ei lähe?
|
|
|
MaQQu
klubiliige
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.12.02 08:02
|
|
|
sain eile õhtul uuesti aega garaaz´i külastada, ning kakkusin esimese asjana
kaitsmeploki lahti, tuli välja, et bensupumba 15A (originaalis ka 15A)
kaitse oli täiesti ära sulanud.... !!! , kahjuks ei saa testida, kas
kaitse ise veel töötab või mitte (tester andis ka otsad.. ,
loogiliselt mitte, aga nii palju kui visuaalselt näha võib, võib kaitse
isegi voolu juhtida...
Seega, .. nüüd siis edasi.. mis selle põhjustada võis ning kas pump suht
kindlalt ka õhtal ning juhtmed-särgid värgid ka ?
Tänud nendele, kes vastanud..
|
|
|
mms
huviline
Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: S6 V8T
|
postitati 20.12.02 11:58
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Maqu
sain eile õhtul uuesti aega garaaz´i külastada, ning kakkusin esimese asjana
kaitsmeploki lahti, tuli välja, et bensupumba 15A (originaalis ka 15A)
kaitse oli täiesti ära sulanud.... !!! , kahjuks ei saa testida, kas
kaitse ise veel töötab või mitte (tester andis ka otsad.. ,
loogiliselt mitte, aga nii palju kui visuaalselt näha võib, võib kaitse
isegi voolu juhtida...
Seega, .. nüüd siis edasi.. mis selle põhjustada võis ning kas pump suht
kindlalt ka õhtal ning juhtmed-särgid värgid ka ?
Tänud nendele, kes vastanud..
|
No nii palju kui mina asju tean, saab kaitse sulada kas kehva kontaksti tõttu (sädeleb) või tingituna liig suurtest vooludest (siis peaks kaitse ise
ka läbi põlenud olema). Viimasel juhul on tõenäoliseks põhjuseks näiteks lühis vooluringis mis ühendab kaitsme 2 klemmi, see omakorda võib tähendada
seda, et benapumba mähis ja seega ka pump on p...s. Edu!
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 20.12.02 12:41
|
|
|
see kaitsemete sulamine on tglt vanemate autode puhul täiesti tavaline.isegi minul on seda ette tulnud paaril korral,kuid ühtegi seadet pole see veel
kahjustanud.abi sain siis kontaktcleanerist ja uuest kaitsmest.Pumbast niipalju,et see bensupumba relee on üsna ebakindel asi ja kipub mingil ajal ära
surema(erititundlik on kehva kontakti tõttu),minul siiani on kõik audid ilma releeta olnud,st relee tugevvoolu otsad on otse pandud.asja ainus miinus
on see,et ei saa seisva mootoriga süüdet sees hoida(pump jõurab koguaeg)
samas pumba läbisuitsetamiseks on vaja kõvasti tugevamat kui 15A kaitset.
Edu sulle ja loodame et saad oma pilli jonksu
|
|
|
|
MaQQu
klubiliige
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.01.03 18:23
|
|
|
Nonii, sain siis aega autot vähe putitada, kõigepealt vedeles auto nädal aega kohalikue lukkseppade käes, need ei oskanud muud, kui vaid õlgu kehitada
ning arvata, et ilmselt tegu vigase kommutaatoriga. Seepeale sai auto Aruposse pukseeritud ning 25 min pärast helistati, et, mees, too uus jagaja,
vanaga võid lutsu visata... seega siis uus jagaja peale ning sõitma.. Auto küll lonkas ning tahmas veidi, seepeale sai ka küünlad, küünlajuhtmed ning
ka bensufilter vahetatud. Nüüd tiksub nagu kell.. süda rahul.. Tänud kõigile kes vastasid...
|
|
|
martinjev
huviline
Registreerunud 02.10.02
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1.8 aut. -95.a
|
postitati 12.01.03 21:32
|
|
|
hää et korda said!!!
yks korralik tukstaator jälle juures
|
|
|
kala
klubiliige
Registreerunud 16.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Subaru forester; Audi 100 C4 2.0
|
postitati 13.01.03 19:41
|
|
|
Vedas et nii kiirelt korda said
Minule targad andsid nõu, et uus aju vaja muretseda ja sisi auto seisis tsut ne pool aastat ja pärast tuli ka see sama jagaja probla välja
Ja nüüd autol jamas bezu pumba relee .. aga muiud ka esmased märgid samad, et külmalt ei käivitu
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 20.03.03 19:00
|
|
|
andurid
Tsitaat: | Esialgne postitaja mms
Spetsialisti sõnad olid, et jah, see on audide tüüpviga. Kui sul iseseadev süüde on siis peaks ju olema.
Iva seal selles, et andur ise on korpuse küljes ja hooratta peal on magneti tükk (sama, mis velo spiidikas). Ja see tükk on sinna tehasest istuga
pandud ja kipub pikapeale ära tulema.
|
Tegelt on küll nii, et magnet on anduri küljes ja hooratta küljes on tihvt, mis anduri nina juurest mööda vehib
Teine samasugune sealsamas kõrval aga loeb hooratta hambaid. Kui nendega jama on, jääb jah kõik pimedaks
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 21.03.03 02:07
|
|
|
Teemasse küll mittepuutuv, kuid kas see 5000 millest jutt on see millel kapoti peal mõlk? Ja saja esituled?
|
|
|
MaQQu
klubiliige
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.03.03 13:24
|
|
|
>kuid kas see 5000 millest jutt on see millel kapoti peal mõlk
Kahjuks küll....
>Ja saja esituled?
Btw, need ikka originaalid (mitte saja omad... seega tegelikult ülevaatuselt hästi läbi ei taheta lasta...) ...
OT: kus siis nii silma jäin... ?
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 21.03.03 17:07
|
|
|
Ei jäänud silma, vaid kaesin suvel seda masinat ja korraks oli isegi mõte ära osta, kuid just sellel mõttehetkel oli omanik kusagil välismaal. Oli
vist teine rekkajuht.
Kirjutasin selle jutu ka omanike rubriiki:
Käisin seda masinat ka suvel vaatamas. Siis taheti tolle eest vist 17000 raha saada. Roolilatt oli tuksis ja muid pisiviperusi. Kas praeguseks on see
roolivõimuasi ä lahendatud? Ja tol ajal oli veel mootoriks 2,3. Või ajan ma masinad segi? Numbrit küll loomulikult ei mäleta, aga üsna vähetõenäoline,
et kahel täpselt ühesugusel autul täpselt samade kohtade peal mõlgid on. Ja alates 86 tulid minumeelest välja juba valgete suunatuledega audid?
|
|
|
MaQQu
klubiliige
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.03.03 07:39
|
|
|
Nonii, nüüd siis selline probleem, et 300m enne kodu (ja ühtlasi ka bensiinijaama) sai bensiin otsa, lükkasin vaba sisse ning veeresin peaaegu
bensiinijaamani välja. Tõin kanistriga 5l bensiini, valasin sisse, käivitasin, läks korraks käima (ca poolteist sekundit), siis suri kohe uuesti
välja, proovisin uuesti, nagu lubas, nagu läks käima, aga tegelikult ikka ei läinud... Edasised käivitamised olid mõtetud. Mõtlesin, et järsku
bensiini vähe ning tõin veel 10L juurde. Sama jama, esimene kord korraks nagu lubas, aga käima ei läinud.. Mis jama on.. miski filter sitta täis ??
(paagipõjas ilmselt igasugu jama... ) või midagi muud??
|
|
|
mack
huviline
Registreerunud 17.12.02
Asukoht: sõitsin lõunasse
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0
|
postitati 26.03.03 08:14
|
|
|
kas kaitsmeid oled vaatand, mul minestas ka auto ristmikul ära ja tassisin ka bensiini ja käiasin aga ei muffigi, hakkasin kaitsmeid vaatama ja mis ma
näen: benapumba kaitse oli mingil põhjusel ära kärssand, uus kaitse ja edasi.
samas ei tea kas peab raha koguma hakkama ,et mis krdi põhjus võis olla kaitsme läbikärssamisel, kas pump hakkab vanaks jääma?
sorry!!! ei lugenud ülevalt korralikult
|
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 26.03.03 08:20
|
|
|
nii,sul võib olla nüüd siuke asi,ret tuleb korra paak pealt lahti võtta.Seal pumbapeal on siuke klapp,mis on ka ühtlasi tagasivoolu takisti et
pumbarõhk maha ei jookseks.Nimelt asi järgmine et kui sul pump on nüüd täiesti tühi,siis ta ei suuda seda õhku sealt klapist läbisuruda.vaevlesin
ise sama asjaga nädalavahetusel(keerasin oma pumba muidugi perse ka veel,kuna paagis oli nii mõndagi huvitavat)Keera seda klappi lahti üks paar tiiru
ja siis lase pumbale vool taha,peab surve üles lööma.vaja on 17mm padrunit,kruvikeerajaid ja näpitstange millega voolikud lahti kangutada.Ettevaatust
see plastikkaan on üsna õrn asi nii et ära väga julmalt sellega ringi käi.
|
|
|
|
MaQQu
klubiliige
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.03.03 08:40
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja QUATTRO
nii,sul võib olla nüüd siuke asi,ret tuleb korra paak pealt lahti võtta.Seal pumbapeal on siuke klapp,mis on ka ühtlasi tagasivoolu takisti et
pumbarõhk maha ei jookseks.Nimelt asi järgmine et kui sul pump on nüüd täiesti tühi,siis ta ei suuda seda õhku sealt klapist läbisuruda.
|
Nojah, aga ta ju läks korraks käima, miskiks sekundiks või nii.... See ei loe ?? oli miski tilk lihtsalt torudesse jäänud???
|
|
|
MaQQu
klubiliige
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.03.03 08:51
|
|
|
Kusjuures, mul paar korda ennem sellist jama olnud, et kui paak peaaegu tühi, siis tahab välja surra. Kompu on näidanud, et sõta saab veel ca 50
miili, seier aga on suhtkoht nullis... siis pidurdades... või isegi lihtsalt vabaga kulgedes kuni pöörded kuskile 1000-1200-ni jõuavad, on välja
surnud. Siis uuesti starterit ja on käima läinud... ning veel ca 20 km sõita saanud... kuni bensukani siis... Mõni hommiku on ka sellist jama olnud,
et mootor käib, mootor soe, hakkan sõitma ja siis järsku hakkab niimoodi.. jõnksutama... teeb kaks-kolm korda (umbes täpselt nii, nagu ei saaks bensu
peale) ning edasi läheb korralikult... Mõistus otsas.. miski filter ikka algselt umbes või pump õhtal...??
|
|
|
MaQQu
klubiliige
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.03.03 18:12
|
|
|
arumaeisaa.... ühesõnaga läksin koju, tõmbasin kapoti lahti, tõmbasin esimese asjana benapumba kaitsme välja... see korras, siis ilusasti tagasi,
starterit ja krt raip läks tööle... Seega ei tea milles probeem ikkagi oli, kas siis kaitsmes-kaitsmepesas või olid küünlad märjad...
Igatahes nüüd töötab...
Tänud vastanutele !!!
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |