plumer
huviline
Registreerunud 23.11.05
Asukoht: Tartu/Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: B2 cq, D3, T4, KTM&Muravei
|
postitati 12.07.07 11:32
|
|
|
C4 A6 2,5 tdi 103kw õhulugeja?
Asi siis selline, et ilmselt õhulugeja õhtal sest massin tossab nagu vana Kamaz. Võtad õhulugeja pistiku tagant ära ja ei muutu midagi hullemaks -
järelikult õhulugeja viga...toss on musta värvi. Kui koha peal tühikäigul käib siis ei tossa aga kui koormust anda ja vedu taga siis hakkab lausa häbi
linna vahel sõita. Tauf ja Forss pakuvad seda jubinat mõlemad ca. 4500,- keeksiga. Järsku mõni klubiline teab kuskohast seda jubinat võiks odavamalt
saada. Tänud, kui keegi mõne vihje annab.
|
|
|
villu157
huviline
Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG
|
postitati 13.07.07 16:35
|
|
|
Kõige pealt käi diagnostikas ära. Enne kui hakkad õhulugejaid ostma. Viga võib väga väike olla. Mõni katkine lõdvik või erg klapp.
|
|
|
|
plumer
huviline
Registreerunud 23.11.05
Asukoht: Tartu/Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: B2 cq, D3, T4, KTM&Muravei
|
postitati 16.07.07 14:06
|
|
|
Vahetatud: rihmad jms, termostaat, õhufilter, küttefilter, üks lõdvik mis tuli coolerist ja läks sisselaskesse oli rääbis- vahetatud uue vastu, EGR-l
pime vahel; Tossamine muutus pisut vähemaks aga mitte oluliselt. Peale nende jubinate vahetust muutus tossamise kohapealt see, et kui õhulugeja lahti
ühendada siis toss kaob peaaegu üldse. Koos tossuga kaob aga kahjuks ka mootori vägi, sest edasi aparaat enam üldse ei käi. Seega proovin veel
puhastada õhulugejat -Brake Cleaner-iga(pidi aitama) ja lasen peale seda pumpa regullida. Juhe pandi taha ja ei tuvastatud mingeid anomaaliaid. Ka
eemaldan kindlasti katalüsaatorid. Aparaat on chipitud. Ma hästi ei tahaks uskuda, et polegi võimalik sellest tahmamisest lahti saada mingi
valemiga...kui midagi muutub annan teada.
|
|
|
plumer
huviline
Registreerunud 23.11.05
Asukoht: Tartu/Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: B2 cq, D3, T4, KTM&Muravei
|
postitati 14.09.07 05:49
|
|
|
Kas kellegil klubilistest pole 103 kw-se disla töökorras õhulugejat korraks proovida anda Tartus - tahaks 100% kindel olla enne kui investeerima jälle
hakata.
|
|
|
margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.03.08 12:42
|
|
|
Küsiks antud teema alt ka enda küsimuse. Nimelt maanteel sõites lööb sisse õhulugeja veakoodi nii peale 100km sõitmist. Tsipa linnas sõitu ja käob ka
viga ära Ja seda kuni järgmise maantee sõiduni, mil jälle umbes peale 100km sõitu kaob jõud ära ja õhulugeja viga küljes.
Kas väsinud õhulugeja ei peaks mitte pidevalt viga andma mitte ainult maanteel?
|
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 15.05.08 16:37
|
|
|
nii küsiks ka siis ühe küsimuse,et kuidas saab õhu lugejat mõõta ja tema korrasolekus veenduda
|
|
|
kalda
huviline
Registreerunud 07.01.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: E60 3,0 D
|
postitati 15.05.08 17:22
|
|
|
põhimõtteliselt saab kontrollida, sissemineva ja väljuva pinge mõõtmisega, aga palju see pinge peab olema, seda enam ei mäleta, kunagi oli sama teema
selle õhulugejaga, kuid panin siis egr i klappi kinni ja must suits kadus
|
|
|
aaakuus
huviline
Registreerunud 21.05.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 avant
|
postitati 16.05.08 13:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: plumer
Vahetatud: rihmad jms, termostaat, õhufilter, küttefilter, üks lõdvik mis tuli coolerist ja läks sisselaskesse oli rääbis- vahetatud uue vastu, EGR-l
pime vahel; Tossamine muutus pisut vähemaks aga mitte oluliselt. Peale nende jubinate vahetust muutus tossamise kohapealt see, et kui õhulugeja lahti
ühendada siis toss kaob peaaegu üldse. Koos tossuga kaob aga kahjuks ka mootori vägi, sest edasi aparaat enam üldse ei käi. Seega proovin veel
puhastada õhulugejat -Brake Cleaner-iga(pidi aitama) ja lasen peale seda pumpa regullida. Juhe pandi taha ja ei tuvastatud mingeid anomaaliaid. Ka
eemaldan kindlasti katalüsaatorid. Aparaat on chipitud. Ma hästi ei tahaks uskuda, et polegi võimalik sellest tahmamisest lahti saada
mingi valemiga...kui midagi muutub annan teada. |
Vot see kivi vahetus ongi selle tossamise põhjuseks!! Endal on samamoodi kivi vahetatud ja masin tossab ja mitte vähe. Talvel oli tossu vähema, aga
suvel tahmab ikka sajaga. Mootor ise on täiesti korras, õli ei võta ja töötab nagu miska, aga ainult suitseb.
Siit ka küsimus, kui keeruline on kivi vahetus? Kas piisab sellest, et võtad ühe kivi ära ja panad teise asemele, või peab ajule ka uut kivi
tutvustama?
|
|
|
freelander
huviline
Registreerunud 06.09.05
Asukoht: imavere-tallinn-kose
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 facelift 3.0bitdi
|
postitati 06.07.10 19:47
|
|
|
Leidsin sellise huvitava teema ja siit ka sarnane küsimus. Kas chip-iga tahmatamine on normaalne või on võimalik sellest ka võitu kuidagi saada?
auto samuti 2,5tdi 103kw
|
|
|
kella4
huviline
Registreerunud 10.10.07
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.09.10 14:27
|
|
|
Mul kah samal masinal kivi vahetatud ja tossab ! Peamistes õhukanaltes lekkeid pole aga kui survestada nii, et rõhu alla jääb kõik turbost
leegitoruni, siis ajab õhku välja õlivarda kõri alumisest äärest. On see normaalne ?
Enne enne kivivahetust ei tossanud üldse. Silindri surved OK, pihusti surved OK, filtrid OK jne. Samas süüd tossab orig.kiibiga kah aga vähem.
|
|
|
reisser
huviline
Registreerunud 09.12.07
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c4 ülelaetud masuudipress
|
postitati 20.09.10 17:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kella4
Mul kah samal masinal kivi vahetatud ja tossab ! Peamistes õhukanaltes lekkeid pole aga kui survestada nii, et rõhu alla jääb kõik turbost
leegitoruni, siis ajab õhku välja õlivarda kõri alumisest äärest. On see normaalne ?
Enne enne kivivahetust ei tossanud üldse. Silindri surved OK, pihusti surved OK, filtrid OK jne. Samas süüd tossab orig.kiibiga kah aga vähem.
| Kas sul EGR kinni? ja kindel et ei leki kusagilt? Ja kuidas rõhk on?
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 20.09.10 18:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: reisser
Tsitaat: | Algselt postitas: kella4
Mul kah samal masinal kivi vahetatud ja tossab ! Peamistes õhukanaltes lekkeid pole aga kui survestada nii, et rõhu alla jääb kõik turbost
leegitoruni, siis ajab õhku välja õlivarda kõri alumisest äärest. On see normaalne ?
Enne enne kivivahetust ei tossanud üldse. Silindri surved OK, pihusti surved OK, filtrid OK jne. Samas süüd tossab orig.kiibiga kah aga vähem.
| Kas sul EGR kinni? ja kindel et ei leki kusagilt? Ja kuidas rõhk on? |
E puutu küll teemasse aga kuidas sul oma auto käitub pärast chipi paigaldamist. Endal ka isu panna aga sipa hirm kasti ja slle tahma pärast. Või kui ilma ei tahma ei hakka ka pärast chipi paigaldamist?
|
|
|
kella4
huviline
Registreerunud 10.10.07
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.09.10 18:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: reisser
Tsitaat: | Algselt postitas: kella4
Mul kah samal masinal kivi vahetatud ja tossab ! Peamistes õhukanaltes lekkeid pole aga kui survestada nii, et rõhu alla jääb kõik turbost
leegitoruni, siis ajab õhku välja õlivarda kõri alumisest äärest. On see normaalne ?
Enne enne kivivahetust ei tossanud üldse. Silindri surved OK, pihusti surved OK, filtrid OK jne. Samas süüd tossab orig.kiibiga kah aga vähem.
| Kas sul EGR kinni? ja kindel et ei leki kusagilt? Ja kuidas rõhk on? |
EGR on kinni, rõhku lööb kuni 1.4bar järsul kiirendusel, muidu stabiilselt 1.2bar. Sissevõtt ei leki raudselt. Aga täna lasin rõhu ka mootorisse ja
selgus et lekib pea olematul rõhul õlivarda kõri alumisest äärest. Ma ei tea kas sealt üldse peab rõhku pidama ?
Mul ka veel see probleem et suurematel käikudel hakkab täisgaasil väristama või nõkatama 2000-2500rpm peal.
|
|
|
kella4
huviline
Registreerunud 10.10.07
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.09.10 18:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Tsitaat: | Algselt postitas: reisser
Tsitaat: | Algselt postitas: kella4
Mul kah samal masinal kivi vahetatud ja tossab ! Peamistes õhukanaltes lekkeid pole aga kui survestada nii, et rõhu alla jääb kõik turbost
leegitoruni, siis ajab õhku välja õlivarda kõri alumisest äärest. On see normaalne ?
Enne enne kivivahetust ei tossanud üldse. Silindri surved OK, pihusti surved OK, filtrid OK jne. Samas süüd tossab orig.kiibiga kah aga vähem.
| Kas sul EGR kinni? ja kindel et ei leki kusagilt? Ja kuidas rõhk on? |
E puutu küll teemasse aga kuidas sul oma auto käitub pärast chipi paigaldamist. Endal ka isu panna aga sipa hirm kasti ja slle tahma pärast. Või kui ilma ei tahma ei hakka ka pärast chipi paigaldamist?
|
Ma pole küll veel milleski kindel, kuid kaldun arvama et see tossamine ja muu nali on pigem erand, mis on põhjustatud auto mittekorrasolekust...
|
|
|
reisser
huviline
Registreerunud 09.12.07
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c4 ülelaetud masuudipress
|
postitati 20.09.10 18:56
|
|
|
Võib tossata ka mitte üldse kiibi pärast, kas viga pumba peas või pihustites(kuigi ütlesid et need korras) Ma ise loopisin pumbale 3 erinevat kaant
peale kui sain asja nii nagu tahtsin. Egr pane kinni ka arvutiga ajust!!
|
|
|