tamps1
huviline
Registreerunud 10.06.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.07.07 13:05
|
|
|
Temp kõrge!
Tervist targad inimesed!
Autoks on Audi a4 2001a 1,9tdi 85kw
Mure selline: sõidan maanteel ja mootori tempi näitab näidik olevad kuskil 92C. Jään ummikusse ja temperatuur vaikselt tõuseb kuskil 100 piirimaile.
Ma ei tea, kas jääb sinna pidama või mitte. Lükkasin kliima välja ja näen, et temp hakkab tasapisi jälle langema. Kusjuures, ega see kliima sel hetkel
enam jahedat ei puhunud, kui temp tõusis 100 lähedale. Viisin auto freooni kontrolli ja töömees räägib:"Lisaventikas ei tööta, kui auto käivitab!"
Mina jälle ei tea, kas see peabki kohe töötama, või äkki hoopis siis kui temp tõuseb 100 lähedale, et siis nagu hakkabki tööle.
Ehk oskab nüüd keegi mulle midagi asjalikku öelda. Öelda, kuidas tegelikult asjad on, et ma ei peaks enam igasugu lollusi mõtlema!
Aitäh
Panin sama teema algul ka mootori alla, aga ilmselt käib see tegelikult siia alafoorumisse!
|
|
|
wookie
huviline
Registreerunud 21.02.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A80 B4 Quattro 2.6 '94, VW Passat 4Motion '01, Audi A6Q C7 '11
|
postitati 10.07.07 14:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tamps1
lähedale. Viisin auto freooni kontrolli ja töömees räägib:"Lisaventikas ei tööta, kui auto käivitab!" Mina jälle ei tea, kas see peabki kohe
töötama, või äkki hoopis siis kui temp tõuseb 100 lähedale, et siis nagu hakkabki tööle.
|
No kui kliima on külma tegemise asendis, siis võiks mingisugune ventilaator seal kuskil radikate juures käivituda, sest kui ikka sooja õhku kliima
radiaatori juurest minema ei puhuta, siis ei saa ka kliima salongi külma teha, aetagu seda gaasi seal süsteemis ringi kuipalju tahes... Ilmselt
kasutatakse sama ventilaatorit osaliselt ka mootori jahutusradika jahutamiseks...
Seega, kui külmategemise asendis mitte ükski ventikas ei käi, on midagi seal pahasti tõesti. Kontrolli algatuseks naljaviluks näiteks kaitsemid...
|
|
|
tamps1
huviline
Registreerunud 10.06.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.07.07 15:39
|
|
|
kontrollin!
Nalja peab ju saama 
|
|
|
aivo_
huviline
Registreerunud 01.04.06
Asukoht: Laulasmaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 avant
|
postitati 11.07.07 10:32
|
|
|
Asjalood peaks siis olema nii kui ventilaatoreid(elektrilisi) on kaks siis kliimakompressori töötamisel lülituvad tööle mõlemad. Kui on üks
ventilaator termosiduriga ja teine elektriline siis kliimakompressori töötamisel lülitatakse el.vent lisaks juba töötavale termosiduriga
ventilaatorile. El.ventilaatorite töö on kahe astmeline kui mootor kuumeneb teatud temperatuurist üles poole lülitatakse ventilaatorid teisele
kiirusele ehk siis kõrgematele pööretele.
Kõik mis on raha eest saadud on odavalt saadud...
|
|
|
|
Droik
huviline
Registreerunud 31.08.07
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,9Tdi
|
postitati 31.08.07 09:07
|
|
|
Otsisin kyll mõnda saranast teemat, aga paraku ei leidnud, seega kirjutan siia.
Probleem siis järgnev, et auto käis hoolduses - vahetatud sai hammasrihm, veepump. Peale hooldusest kätte saamist on tekkinud, aga üks tõsine
probleem, pidevalt kaob jahutusvedeliku potškast vedeliku, ei saagi aru, kuhu kaob, tuleb pidevalt juurde valada, ennist sellist probleemi
polnud. Pealegi pidin sõitma ligi 4 000 km peale selle probleemi ilmumist ning selle aja jooksul olen lisanud ikka tubli mitu liitrit jahutusvedeliku.
Ei saagi milles aru, ehk oskab mõni teadjam inimene aidata :S
Temperatuur on koguaeg korras, ei tõuse üle 90-91 Celsuse. Väike muutus on selles, et suure kuumaga töötas esmakordselt ka ventikas, seda pole aga
ennem olnud, isegi suvekuude jooksul.
|
|
|
|