digimarket
huviline
Registreerunud 16.01.07
Asukoht: Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 Quattro, BMW 530d
|
postitati 07.07.07 17:35
|
|
|
200 20v abi vilgukoodi tõlkimisel?
tegin siis täna oma autole väikese vilgukoodi kontrolli ja ilmnesid järgmised vead:
4343 (Blink Fault Code), 01247 VAG1551/2 Fault Code Number
Carbon Canister Solenoid, Evaporative Canister Purge Valve (N80),
Open or short circuit, +12V supply circuit breaker or fuse open?
Symptom: Poor response in part of load range, fuel odors, idle speed or quality may be affected
4411 (Blink Fault Code), 01249 VAG1551/2 Fault Code Number
Fuel Injector for Cylinder 1, (N30)
Open or short circuit, +12V supply circuit breaker or fuse open
Symptom: Engine runs rough or stalls
4412, (Blink Fault Code) 01250 VAG1551/2 Fault Code Number
Fuel Injector for Cylinder 2, (N31)
Open or short circuit, +12V supply circuit breaker or fuse open
Symptom: Engine runs rough or stalls
4413, (Blink Fault Code) 01251 VAG1551/2 Fault Code Number
Fuel Injector for Cylinder 3, (N32)
Open or short circuit, +12V supply circuit breaker or fuse open
Symptom: Engine runs rough or stalls
4414, (Blink Fault Code) 01252 VAG1551/2 Fault Code Number
Fuel Injector for Cylinder 4, (N33)
Open or short circuit, +12V supply circuit breaker or fuse open
Symptom: Engine runs rough or stalls
4421, (Blink Fault Code) 01253 VAG1551/2 Fault Code Number
Fuel Injector for Cylinder 5,
Open or short circuit, +12V supply circuit breaker or fuse open
Symptom: Engine runs rough or stalls
4431, (Blink Fault Code) 01257 VAG1551/2 Fault Code Number
Idle Stabilizer Valve solenoid, (N71)
Open or short circuit, check circuit breaker or fuse for +12V supply
Symptom: Engine speed out of range, Engine might die when cold, Engine runs rough or has flat spot,
Note: When in limp home Mode, idle speed is between 1100 and 1200 RPM
4442, (Blink Fault Code) 01262 VAG1551/2 Fault Code Number
Waste Gate Frequency Valve, (N75)
Open or short circuit, sticking valve, malfunctioning valve
Symptom: Boost pressure too high or too low, Severe misfiring during full throttle due to high boost
kuna omal on keelega sellised teatud raskused,siis äkki keegi teadjam viitsiks ära tõlkida mis asjad siis nüüd kõik õhtal on
ette tänades Reimo
|
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.07.07 18:48
|
|
|
4343 aktiivsöefiltri andur - küsi abi Ice-lt, ta alles tegeles sellega
järgmised viis väidavad et pihustid ei toimeta(lühis, juhe katki, ei saa voolu või katise õhtal)
4431 tühikäigustabilisaator ei toimeta
n75 klapp jurab, kas õhtal või ei saa voolu/impulssi
|
|
|
|
digimarket
huviline
Registreerunud 16.01.07
Asukoht: Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 Quattro, BMW 530d
|
postitati 07.07.07 19:34
|
|
|
pihustid ei toimeta?kas see on võimalik kui auto töötab iseenesest norm ja segu on ka normaalne(rikas)
ja mis asi on see n75 klapp?
|
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.07.07 19:39
|
|
|
kustuta veakoodid ära ja proovi uuesti
n75 on üks kolme otsaga klapp, mis on ühendatud wg, õhuvõtu ja survepoolega. füüsiliselt asub turbo ja stange vahel umbes
|
|
|
|
digimarket
huviline
Registreerunud 16.01.07
Asukoht: Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 Quattro, BMW 530d
|
postitati 08.07.07 10:43
|
|
|
veakoodide kustutamine käib siis nii et ajult juhe tagant ära mingiks 15 min?
|
|
|
|
MartinCS
huviline
Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07
|
postitati 08.07.07 11:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: digimarket
veakoodide kustutamine käib siis nii et ajult juhe tagant ära mingiks 15 min? |
AKU juhe maha 15 min. ja sellest piisab. Siis kustub enamus (võibolla ka kõik) veakoode ära. Kuid osasid veakoode saab ainult arvutiga kustutada.
|
|
|
digimarket
huviline
Registreerunud 16.01.07
Asukoht: Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 Quattro, BMW 530d
|
postitati 08.07.07 18:42
|
|
|
no nii
aju nullitud ja kohe tegin ka uue kontrolli.mitte midagi ei muutunud
|
|
|
|
tarts
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.07.07 19:36
|
|
|
soovitaks kaabli ja arvutiga vigu lugeda, olen kindel et ühtegi neist ei oleks VAG COMiga ja vigu kustutada saad ka arvutiga.
selle N75 kohta täpsustaks, et on eestikeelsena siis heitklapi (wastegate) juhtklapp, solenoid.
kas oli ka mingi põhjus, miks vigasid hakkasid lugema?
|
|
|
digimarket
huviline
Registreerunud 16.01.07
Asukoht: Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 Quattro, BMW 530d
|
postitati 08.07.07 19:58
|
|
|
otsest põhjust just ei olnud.lihtsalt proovi mõttes tegin lugedes eelnevalt sinu õpetust
|
|
|
|
tarts
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.07.07 20:07
|
|
|
ma kunagi mässasin sellega tõesti, katsetasin erinevate autodega (ka Audi 80 ja 90ga)... kusagilt mulle meenub, et kord loetleti sama rivi vigu üles,
nagu sa siia kirja panid ja arvuti ei näidanud tglt midagi. Proovisin ka teist aju, ilma üldse autot vahepeal käivitamata (ei olnud võimalik, et oleks
saanud need vead sisse lugeda) ja sama asi tuli välja... Igaljuhul, soovitaks küll see mõnisada krooni leida ja endalegi VAG-COM kaabel soetada, annab
siiski kindla ja selge ülevaate. Paraku küll 3B mootoril ei ole veel see vigade ja diagnoosimise ulatus nii ulatuslik kui juba elektronsüütega
mootoritel, kuid abiks ikka vahest.
|
|
|
digimarket
huviline
Registreerunud 16.01.07
Asukoht: Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 Quattro, BMW 530d
|
postitati 08.07.07 20:14
|
|
|
siit siis nüüd küsimus.selle mõnisada krooni leiame,aga kust saaks seda kaablit?ja kas selle kaabliga on kaasas ka mingi prog või asi.
|
|
|
|
tarts
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
|
digimarket
huviline
Registreerunud 16.01.07
Asukoht: Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 Quattro, BMW 530d
|
postitati 23.08.09 20:38
|
|
|
Lugu siis järgmine. Boostides ja rahulikult kulgedes ei tähelda autol ühtegi probleemi. Aga kui tavasõidus liiga aeglaselt käiku vahetada või sidur
alla ja käik välja mõne ristini veereda, siis kukuvad pöörded mingi 200-ni ja enamus kordadest sureb auto välja.
Läksin siis tuttava diagnostiku juurde, et asjale selgust saada, aga tema oma kaabliga ühendust ei saanud. Et mingitgi aimu asjast saada, tegin ise
kodus vilgukoodi lugemise. Imelik on asja juures see, et andis mulle kõik täpselt samad koodid, mis mul on kirjas esimeses postis. Auto ise on aga
vahepeal saanud omale elektron süüte ja AAN-i aju.
Oskab keegi ehk midagi tarka soovitada mida vaadata? Kas ise paigaldatud AAN ajule üldse saab arvutiga ligi? Ja kui saab, siis kes oleks nõus asja
vähe uurima? Hea kui võimalikult Põltsamaa lähedal, aga kui muud varjanti pole, siis tuleb järelikult mujale tulla
Ja seda ka veel, et siis, kui oma esimese posti selles teemas tegin ja need veakoodid siia kirjutasin, ei surnud mootor sedasi välja ja ka muid
jamasid ei olnud. Olid ainult vead ajus
|
|
|
|
outlaw
klubiliige
Registreerunud 05.01.06
Asukoht: üle Eesti, põhiliselt Tallinn, Põltsamaa, Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S2, A4-jad, A6-ed, 80 comp x2, sõber 200-ga, C6A6, D3 A8, Q7
|
postitati 24.08.09 07:24
|
|
|
Sellel autol kindlasti 3b-st aan-iks saamine ei sega vigade lugemist kaabliga 
Bypass (on metallist forge) tuleks üle vaadata kas liigub korralikult.
Toimiva kaabli leiame ja pistame ka järgi ära muretse sõber 
|
|
|