Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2  3  4
Autor:
Pealkiri: Quattro-meeste sõiduvead (Vastuseid: 79 | Vaatamisi: 15057)
villu157
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG

postitati 31.12.03 12:32 Tsiteeri
Quattro-meeste sõiduvead



Omal selle talve sõidu viga juba käes.

Nimelt üritasin ühel hästi libedal metsavahe teel kurvis külge ette saada, aga läks lörri. Nagu audile ikka kohane sõitis tema otse ja siis polnud enam midagi teha ja sõit lõppes mõne meetri sügavusel kraavi põhjas. Õnneks oli vesi jääs ja prantsatasin nina ees jäässe. Ja jäin siis ilusti puksiiri ootama. Õnneks tagajärjed ei olnud eriti hullud. Mõned ilu vead ja parem esi ratas liikus mõni cm taha poole. Nüüd vaja vähe remmida veermiku.

Kindlasti on paljudel quattro´ga sõitma õppides sellised äpardusi juhtunud.:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 31.12.03 12:59 Tsiteeri


Pole ise nigu kuskil metsavahel veel meelega üritanud,200 esiosa jupid on ikka meeletus hinnas.Siiani on asi ikka paari spinniga lõppenud.Kuid kui juba külje libisema oled saanud ja ka juhitavus alles jääb siis on mõnus küll:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
villu157
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG

postitati 31.12.03 13:36 Tsiteeri


Jee, nii ta on kui libiseb ja enam vähem sinna suunda läheb kuhu ise tahad, siis on ikka üli kõva. Endal ikka tuleb ka enamus korrad välja aga see kord oli ikka räigelt libe. Ma sõitsin enne sama kurvi ilusti läbi. Aga jah, tagasi tulles oli hoog veel väiksem kui minnes, käest ära ta läks.

Nagu öeldakse, vigadest õpitakse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 01.01.04 13:20 Tsiteeri


Ega seda q sõitu peab enne tiba harjutama jah, ei ole just nii lihtne miskit, et kui q perse all siis võid vabalt lasta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
OnuTom
huviline



Registreerunud 21.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1,9TDI

postitati 01.01.04 21:15 Tsiteeri


noh...eks valuraha tahab kah ikka maksmist saada...aga eks ta nii lähebki, läbi raskuste täiuslikkuse poole...
iseenesest laksu puhul tunnen kaasa...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 01.01.04 21:42 Tsiteeri


ne eks see esimene ristimine tuleb ju ikka üle elada, ja mida odavam...seda parem :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 02.01.04 20:36 Tsiteeri


Väike nõuanne nendele, kes endale quattrot soetama hakkavad ja mõtlevad, kumba, kas automaati või manuali. Kuival ja mittelibedal pole nagu eriti vahet, aga jäisel/lumisel teel on manual tunduvalt kindlam ja paremini juhitavam. Quattro puhul kurve võttes on ülimalt tähtis, milline on mootori pidurdusvõime ja loomulikult võimsus :D Gaasipedlaga mängimine annab juhitavusele väga palju juurde. Käsipidur on suht tabuteema quattro puhul niikuinii. Automaadi puhul pole eriti vahet, kas vajutad gaasi või võtad maha kuna reageerimisaeg on liiga pikk ja sel ajal kui automaat reageerib võid omadega juba põõsas olla. Kujuta ette kui automaatkast peaks oma lolli ajuga kontras kurvis olles käiku vahetama hakkama... ainuke võimalus seda vältida on õiget käiku sees hoida, sel juhul saad kurvis hakkama. Drive peal olen saanud ise kah korralikult külma, kui automaat otsustas kaks käiku alla tõmmata :)
Kui sõidustiil on sportlik ja ise tahtlikult kontrat tekitad siis automaat või manual suht pohhui, kuna ka automaadiga kontras kurvide läbimine on õpitav, aga kui juhuslikult peaks mingi pauk selgest taevast tulema (nagu tavalises sõidus võib ette tulla), siis manualiga on tunduvalt suurem lootus teele jääda.

Kas mõni quattromees vaidleb mulle vastu?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
daqqer
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.03
Asukoht: [ Tallinn ]
Kasutaja on eemal

Auto: minu masinad

postitati 03.01.04 12:50 Tsiteeri


külge ette ei saa sellepärast nii kergelt, et veojaotus 50-50 väikeste kõikumisetga. aga siiani on nii saadud et enne kurvi väike jõnks sisse ja külg ette ja siis kurvis sujuvalt külg ees. sõitsin mingi päev subaruga, ai deem... lumi oli kaa siis maas :D


d | ehitustehnika, suruõhk
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Miku
huviline



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Lancer EVO 6 TME, BMW E36 M3 EVO

postitati 03.01.04 13:29 Tsiteeri


nõuandeid quattroga jääpeal sõitmiseks saate siit lugeda quattro ja jäärada
äparduste kohta, eks tegijatel juhtub:)

Ise sain ca. 5 aastat tagasi oma esimese Audiga 90 Q korra põllul käia sellepärast, et ei osanud veel 4wd autoga kurviminemise kiirust õigesti hinnata. Asi lõppes õnnelikult ilma mingite tagajärgedeta. Aga endale on see siiani veel hästi meeles.

Quattrol määrab jubedalt kummide valik. Pool piduseid kumme on lausa piin sinna alla panna, kõik sõidumõnu kaob ja ei kuula sõna üldse. Kipub otse minema kuna Audi mootor raske ja kummi pidamine nii kehv.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kala
klubiliige

Avatar


Registreerunud 16.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Subaru forester; Audi 100 C4 2.0

postitati 03.01.04 13:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja daqqer
külge ette ei saa sellepärast nii kergelt, et veojaotus 50-50 väikeste kõikumisetga. aga siiani on nii saadud et enne kurvi väike jõnks sisse ja külg ette ja siis kurvis sujuvalt külg ees. sõitsin mingi päev subaruga, ai deem... lumi oli kaa siis maas :D



mis moodi ei saa :o

50/50 laseb ka külje ilusti ette ja kui piisavalt oskust saab seda ka nii päris pikalt hoida :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 03.01.04 14:59 Tsiteeri


No minu praktika näitab, et kui minne õige kontraga ja õigel kiirusel kurvi, pole probleemi ka kurvi läbimisel. Kui ennast üle hinnata ja kontraga hiljaks jääda oled kurvist läinud. Selles suhtes olen kurvides pigem ettevaatlikum kui hakkan igat kurvi kontras läbima :D


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kala
klubiliige

Avatar


Registreerunud 16.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Subaru forester; Audi 100 C4 2.0

postitati 03.01.04 16:20 Tsiteeri


nu ja üldiselt on see külg ees sõitmine siiski pidurdamine ... kui just eesmärgiks pole showd teha :cool:

kiirel sõidul ikka ülesandeks auto võimalikutl sirge hoida :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
80quattro
klubiliige



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3

postitati 03.01.04 16:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja kala
nu ja üldiselt on see külg ees sõitmine siiski pidurdamine ... kui just eesmärgiks pole showd teha :cool:

kiirel sõidul ikka ülesandeks auto võimalikutl sirge hoida :P


Oleneb ikka teekattest:o


Toomas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
luumen
huviline

Avatar


Registreerunud 03.07.03
Asukoht: tln/prn
Kasutaja on eemal

Auto: Yamaha R6 04

postitati 03.01.04 18:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Oleneb ikka teekattest:o


Mismoodi ta siis teekattest oleneb?!:o Külge ees liikumine võtab hoogu maha igal pool, ainult et asfaldil on haardumine parem, kui nt lumel ja seetõttu märkad ka seda rohkem. Nagu 80quattro juba ütles "kiirel sõidul ikka ülesandeks auto võimalikutl sirge hoida"


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 03.01.04 18:47 Tsiteeri


Võtame näiteks MM rallisõidud, eks proovi seal asfaldirajal ilma kässaritta ja külgees libisematta kurve võtta ja häid aegu saada:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
v20se
huviline



Registreerunud 12.08.03
Kasutaja on eemal


postitati 03.01.04 19:01 Tsiteeri


Kui sa MM rallisõitude all WRC-autosid mõtled, siis on neil _pisut_ täiustatud neliveoskeem võrreldes tavaquattroga:) Kui ma õigesti mäletan, lahutatakse ajutiselt tagaotsa vedu käsipiduri tõmbamisel. Üldse, ma pakun, ei kujuta tavainimene ettegi millised aktiivdifrid, võimalused ja ilmselgelt ka saladused peituvad tipp WRC-autos. Aga see pole Audiklubi teema


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 03.01.04 19:07 Tsiteeri


Jah mehed, olen nii mõnegi väitega päri aga kes meist siis rallit ikka sõidab ja tunneb seda autosõitu nii põhjalikult.. Tavaliiklusteedel on sõiduvõtete katsetamine ikka riskantne. Kui saad rajal asjad selgeks siis on ikka tavaliikluses palju kindlam! Olen ise nüüd mõned kuud neliveoga sõitnud ja ausalt rohkem ühesillavedu ei taha. Sõidan siin aeg ajalt tagaveolise 525 bemariga ja kohe kole ebakindel on. Vb pole harjunud ja ei oska nii hästi tagavedu talitseda aga nelivedu on ikka nelivedu!
Terv, Maku!


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
luumen
huviline

Avatar


Registreerunud 03.07.03
Asukoht: tln/prn
Kasutaja on eemal

Auto: Yamaha R6 04

postitati 03.01.04 19:08 Tsiteeri


kässariteema on oopis teine -nad kasutavad seda ju ainult U-turn-ide tarvis, mitte nagu esiveoga tavaliiklejad, kes majadevahel selle abil saba liputavad.Ja point ei olegi ju täielikus mittekülglibisemises:), vaid ikka selle minimaalses kasutamises. Kiire sõit ja fun sõit on natuke erinevad asjad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Miku
huviline



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Lancer EVO 6 TME, BMW E36 M3 EVO

postitati 03.01.04 23:38 Tsiteeri


Olen luumeniga päri selle käsipiduri kohapealt.
Maku kusjuures siin foorumis on inimesi, kes on kunagi sõitnud või hetkel aktiivsed rallidel osalejad. Vähemalt eelmine hooaeg olid.
Kala jutus on tõetera sees. Teada tõde on, et külje libistamine on aja kaotus. See ei tähenda seda, et rallis ei libistataks külge üldse. Ralli ei seisne selles, kui palju või pikalt suudad sa külgees libiseda või driftida, vaid ikka võimalikult kiires kurvi läbimises.
Küljelibistamiseks on Jaapanis/USA's korraldatud eraldi drifting võistlusi, kus on eesmärk sõita võimalikult palju rajast külgees.
Lihtsalt funnimiseks on see küljelibistamine aga väga meeldiv tegevus.

Siiski Audisid WRC autodega võrdlema hakata on siinkohal väär minu arust. Teema keerles pigem isklike kogemuste ja äparduste ümber.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
daqqer
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.03
Asukoht: [ Tallinn ]
Kasutaja on eemal

Auto: minu masinad

postitati 04.01.04 02:14 Tsiteeri


ütleks et teema on väga ot-x läinud

ma rääkisin yldse sellest et kuda saab külje ette kui ei saa külge ette :) (selle peale mis villu räääkis)...

ise 4wd-ga sõitnud pääris palju, kuigi endal fwd.

kurvides et kiirelt saada siis mudugi võimalikult sirgelt, mis tähendab seda et vahel võib ka vääga külg ees olla, näiteks S-kurvis vms. samas selle arutamine ei ole tähtis

minu jaoks on külg ees laskmine nauding, mitte see et ma nyyd sitaks kiiresti üritan sõita. ma liht naudin seda, mulle meeldib. mida libedam seda mõnusam. nauditav on see kui auto on näiliselt kontrolli alt väljas, kuid tegelikult on kontroll 100% olemas

ise kaa jäärajavõistlustel osalenud, niiet kogemusi on. lapsest peale autoga ringi sõitnud


d | ehitustehnika, suruõhk
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
villu157
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG

postitati 05.01.04 11:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja tonny
ne eks see esimene ristimine tuleb ju ikka üle elada, ja mida odavam...seda parem :D


See pole esimene ristimine. Eelmine talv juhtus kaks apsakat. Aga nii palju kui mul q-meestest sõpru on. On kõigil 3 korda vähemalt käest ära läinud enne kui aru saad kuida ta sõidab.

kala võbolla teab osaliselt kellest jutt käib...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
madis16
huviline



Registreerunud 01.09.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 80 b4 Quattro

postitati 06.01.04 15:20 Tsiteeri


Minul pole kül quattro käest ära läinud. Kõik sõltub ikka eesmärgist. Minul 4 vedu auto selleks et TURVALISEMALT ühest kohast teise saada. (samas muidugi ei viitsi oma sissesõiduteed lumest puhtaks visata). Ehk ralli jaoks on ikka vastavad üritused ja rajad. Ausaltöeldes kardan ma inimesi, kes avalikel teedel ralli sõidavad. Seda enam kui nad seda eriti teha ei oska.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kala
klubiliige

Avatar


Registreerunud 16.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Subaru forester; Audi 100 C4 2.0

postitati 06.01.04 21:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja villu157
See pole esimene ristimine. Eelmine talv juhtus kaks apsakat. Aga nii palju kui mul q-meestest sõpru on. On kõigil 3 korda vähemalt käest ära läinud enne kui aru saad kuida ta sõidab.

kala võbolla teab osaliselt kellest jutt käib...




njah .. Kalle pole oma valgest veel siiani lahti saanud .. kuigi on üritanud ... IRW

minagi proovisin ....

aga siis kui lõhkuma lähed.. siis mitte see asi ei õnnestu ...

tuleb ikka esinema kellelegi minna :P


aga eelnevate asjade kohta siin veel mõned ääremärkused:

1. see asfalt/lumi/kruus/wrc jne. külg ees sõit.... jah läheb küll külg ette ja see tuleb sellest et kiirus "valesti" valitud ... miskipärast ei näe eriti tihti et F1 mehed kuival asfaldil .. kui ka märjal seda külge libistavad nii S kui ka tavalistes kurvedes .. kui nii kiiremini saaks.. nagu siin vahetult väidetud on .. siis miks ei???

2. algas teema ju sellest, et kuidas õppida ja mida.. jah minge õppige seda kontrolli tunnetamist tõesti kusagil suurtel platsidel .. kuigi ka seal on võimalik see platsi ääres olev üks ainuke kivi/auto/post üles leida kui see nii on seatud .... AGA ... ärge hakake oma oskuseid liikluses näitama ja oma sabadega vehklema....

väide et on mõnus auto näiliselt kontrolli alt välja viia on tõesti paika pidav .. kuid see väide et samal ajal tegelikult on kontroll 100% on küll väga vale ... isegi sirgel teel ei ole teil 100% kontrolli (kes näpib raadiot, kes silitab naise jalga ...etc.)
tõsiselt keskendunud ja sõidule mõtlevaid juhte tavaliikluses on ääretult vähe.

ah ma i viici rohkem plärada :P

minge nautige suuri platse ... seal oht väiksem ja lõbu rohkem ... kuigi pealtvaatajaid vähem kui tänaval ... samas ka vigastada saajate hulk väiksem

ja kuii te tahate tõesti oma kiiret sõidu oskust näidata/proovida/treenida.... rahvaralli on teie jaoks kes ei suuda päris rallil kaasa lüüa .. ja müts maha meeste ees kes seda teha viitsivad

:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
turbo
huviline

Avatar


Registreerunud 03.10.03
Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal

Auto: S6

postitati 06.01.04 21:52 Tsiteeri


1. see asfalt/lumi/kruus/wrc jne. külg ees sõit.... jah läheb küll külg ette ja see tuleb sellest et kiirus "valesti" valitud ... miskipärast ei näe eriti tihti et F1 mehed kuival asfaldil .. kui ka märjal seda külge libistavad nii S kui ka tavalistes kurvedes .. kui nii kiiremini saaks.. nagu siin vahetult väidetud on .. siis miks ei???

asfalt/asfalt/asfalt/F1

...niiet esimeses punktis toodud võrdlus ei pea paika.

Mitte midagi isikliku.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
A 90
huviline

Avatar


Registreerunud 20.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 90 Type 85 Quattro, Sinine Peugeot

postitati 07.01.04 08:10 Tsiteeri


nati teemast mööda aga küsin siiski.

kuni 86 aasta quattrol on diffri lülitused käsitsi. kui ma keeran esimesse asendisse (peaks jagama jõudu 50:50 vist) kas selles asendis võib vabalt päev läbi ringi sõita või lõhub see midagi ? (kkast, differ vms ?). Sest uutematel masinatel vist lülitab ennast ise välja kui kiirus üle mingi 25-30 tõuseb.

ette tänud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3  4
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 0.3% - SQL: 99.7%]