Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: C5 2,7T ei käivitu, releede asukoht? (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 1304)
lukas
huviline



Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: paar käru

postitati 28.06.07 05:40 Tsiteeri
C5 2,7T ei käivitu, releede asukoht?



Ühesõnaga koguaeg masin väga korralikult töötanud ja nüüd ühel hetkel sisse istudes ei tee starter enam ühtagi plõksu.

Sai pistetud arvuti järgi ja see ei näidanud midagi.
Eitea kas vag-com näiteks relee viga üldse näitab?

Oma ajuga mõtlesin et äkki mõni tiptronicu andur vms, et ei lase käima minna. Samas armatuuris ilusti näitab, mis käik parajasti sees on.

Starter siiani töötanud laitmatult ilma kõrvaliste helideta. Kuidagi uskumatu tundub, et starter suudab lihtsalt ära surra, kui enne on ilusti töötanud. Starter on muidugi nii hea kohapeal et teeks siinkohal reklaami v6 biturbole. Jeee. Esiots eest jälle. Peaks mingid inged sinna keevitama ja haagiga kinni panema.

Kus krt need releed üldse c5-l asuvad?

Ahh Reval või Flameko võiks juba ammu Tartusse mingi normaalse töökoja avada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 28.06.07 06:15 Tsiteeri


Ei ole välistatud ka, et mõni takisti andis otsad (immo, signa). Korduvalt on seda ette tulnud..


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
lukas
huviline



Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: paar käru

postitati 28.06.07 06:20 Tsiteeri


Lisaimmo sai teenendusreziimi pandud ja originaalimmo tuluke kustub ka ilusti ära. Aga no minetea jah.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 28.06.07 06:32 Tsiteeri


Eks sa võid proovida starterile otse voolu peale anda, et näha, kas toimetab.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 28.06.07 06:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Flameko võiks juba ammu Tartusse mingi normaalse töökoja avada.


Tuleme, kohe hakatakse uut maja ehitama ja ehk saame aasta lõpuks juba sisse...

Aga uuri starterisse minevaid juhtmeid, eriti neid väiksemaid. Sa oled käinud oma autoga ka vetes/kraavides müramas ja seega võivad pistikud olla mustad, uuri vahest viga seal...

Proovi anda starterile otse voolu...ja siis ka haamriga mõned tugevamad kolakad...

Süüteluku kontaktplaat!?

Proovi N asendi peal käivitada ning siis hoia vütit starteri asendis ja lase käigud läbi.

Uuri käigukasti vigasid...

Kiiruga rohkem asju ei meenu...


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lukas
huviline



Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: paar käru

postitati 29.06.07 05:19 Tsiteeri


Nonii, läksin eile koju ja keerasin natuke kiiremini ja kõvemini võtit ja käima ta läks. Ühesõnaga süüteluku plaat.

Tänud kaasamõtlejatele!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 27.0% - SQL: 73.0%]