Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: halli andur (mootor ei käivitu) (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 2290)
Tiiger88
huviline



Registreerunud 30.09.06
Kasutaja on eemal

Auto: Toyota Avensis

postitati 18.06.07 11:39 Tsiteeri
halli andur (mootor ei käivitu)



Sai siin tiba uuritud aga päris täpset vastust ma siit ei leidnud, kuid ei looda seda ka siit saada, aga mine sa tea.

Audi siis 1.8 pritsung 87 aasta ja mudel 80

Eile tahtis sõber et talle sõidu teeksin, ei viitsind nagu ja andsin autot et ta ise ära käib. Võttis siis auto, tagurdas aiast välja ja siis ütles et auto oli natsa aja pärast kuidagi välja surnud. Enam käima ei saa. Täpselt sama teema oli ka ühe tuttava quattroga. Käimise pealt suri ära ja vsjo. Et siis võtsin jagaja maha ja seal see halli andur ju olema peaks? Kas seda on väliselt võimalik vaadata ka et kutu on? Mis hinnaga sellised vidinad on ja seda ka, et kui nüüd jagajat peale hakata panema, siis süüte värk on paigast ära? Tegelikult märkisin enne jagaja jala külge ja mootori külge täksid ära et õieti tagasi saaks, aga pole päris 100% kindel kas selline asi toimima hakkab, või lööb klapid sassi kui käivitama hakkan?:D

Või on mingeid tüüpvigasid veel mis põhjustavad "lambist" taolisi intsidente, et mootor ei käivitu! Sädet sai ka proovitud, süütepooli tuleb vool, aga jamh, küünlasse ei jõua enam miskit!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vx_105
Bännitud



Registreerunud 21.03.07
Kasutaja on eemal


postitati 18.06.07 11:48 Tsiteeri


Klappe küll sassi ei löö, ega sa ju hammasrihma maha ei võtnud.:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tiiger88
huviline



Registreerunud 30.09.06
Kasutaja on eemal

Auto: Toyota Avensis

postitati 19.06.07 12:32 Tsiteeri


Okey, asi on nüüd nii jama, et panin teise jagaja peale, klemmid puhastatud ja puha ilusti kinni, ei luba kah, et käima läheks????

Nüüd tuleb välistada ka halli andur??:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi90q
huviline

Avatar


Registreerunud 20.01.07
Asukoht: Lustivere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi90 turbo quattro 86a ja vw golf 3

postitati 19.06.07 12:42 Tsiteeri


Mul endal oli samajama suri lambist välja ja enam käima ei läinud. Selgus et juhe mis tuleb süütepoolist ja läheb jagajasse selle juhtme otsas olevale metallile oli lambist mõra sisse tulnud ja see oli ära oksudeerunud ning peksis sealt kohast sädet läbi ja küünaldesse säde ei jõudnudgi.


Subaru killer;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tiiger88
huviline



Registreerunud 30.09.06
Kasutaja on eemal

Auto: Toyota Avensis

postitati 19.06.07 15:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi90q
Mul endal oli samajama suri lambist välja ja enam käima ei läinud. Selgus et juhe mis tuleb süütepoolist ja läheb jagajasse selle juhtme otsas olevale metallile oli lambist mõra sisse tulnud ja see oli ära oksudeerunud ning peksis sealt kohast sädet läbi ja küünaldesse säde ei jõudnudgi.


Juhe on korras....

EDIT: Läksin siis testima seda asja - võtsin jagaja pealt süütepooli kõrgepinge juhtme ja panin osa vastu auto mootorit, lasin sõbral käivitada ja ei grammigi sädet. Aga kui süüde sees on siis vool jõuab süütepoolini, seal kus mutrite alla kahele poole käivad juhtmed. Imelik on ka see, et süütepoole olen juba 2tk peale proovinud peale praeguse. Kas kõrgepinge juhe saab nii läbi olla, et sealt ei tule mitte GRAMMIGI voolu läbi, väliselt ei paista, et sellel midagi viga oleks:mad:
Viimase asjana kipub siis jääma kommutaator mille hindu ma muidugi ette ei kujuta. Kuid pakun huupi et alla 1000 pole suurt lootust kuskilt saada!:mad:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tegelane5
huviline

Avatar


Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal


postitati 19.06.07 18:16 Tsiteeri


Vuhvel Hugo või Hüco maksab u 500 raha, romulast võid saada veel odavamalt kui leiad mõne. Golf2 tedel peaks ka sama kommutaator olema.
Ma poleks teist jagajat peale pannudki, oleks lihtsalt nende väiksete juhtmete otsa pannud(väike 3 juhtmega pistik), poolist juhe otse küünlaga massi. Süüde sisse ja krutid sõrmedega seda jagajat ringi - nüüd peab säde olema.

Nii ei keera jagajat mõttetult paigast ära kui jagaja viga polegi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 20.06.07 06:31 Tsiteeri


Elektrikud peaksid paremini kommenteerida oskama, kuid tavaliselt on anduritel 3 otsa, üks neist on maa, teine toide (vist 5V) ja kolmas on impulsiots. Kontrolllambiga impulsiotsa maha ühendades peaks (korras kommutaatori puhul loomulikult siis) saama hiiglama suure sinise sädeme.:D Toite ja maa vahele lampi ühendades peaks lamp hakkama kergelt hõõguma (kasutada tuleb ikka kontrolllampi mitte ntx esitulepirni:D). Sedasi saad esmaselt kontrollida kus viga paikneb.
Edit: pritsega masinatel ei hakka pritse ka tööle kui jagajast impulssi ei tule.;)


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tiiger88
huviline



Registreerunud 30.09.06
Kasutaja on eemal

Auto: Toyota Avensis

postitati 24.06.07 08:10 Tsiteeri


Tegu oli kommutaatori veaga, lammarist 250 eeku....;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 28.0% - SQL: 72.0%]