Lehekülgi: 1 2 |
taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 27.12.03 21:59
|
|
|
plokikaane tihend
Tuttaval on mure. Äkki keegi oskab anda nõu. Auto on 90 2,3 Q. mootori küljepealt lõi õli välja.otse sumpsi peale. kas tegu võib olla ainult tihendis.
nimelt plokikaane tihendis.
|
|
|
prr
klubiliige
Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A3 & A4 Cabrio
|
postitati 27.12.03 22:15
|
|
|
see, kas õli tuleb plokikaane vahelt, peaks ju väga hästi silmaga näha olema. mis seal ikka muud saab olla.
lapsest peale on hobused meeldinud
|
|
|
|
margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.12.03 22:43
|
|
|
Võibolla on hoopis asi klapikambrikaane tihendis?
|
|
|
|
Jaks
huviline
Registreerunud 14.12.03
Asukoht: Rakvere ja Tallinn vaheldumisi
Kasutaja on eemal
Auto: BMW 635 CSI, E34 M5, E23 , Audi A6 quattro Avant
|
postitati 28.12.03 07:43
|
|
|
Arvan, et plokikaane tihend. Aaves 390 eek.
Natuke tööd ja sõidab jälle.
|
|
|
Teder
huviline
Registreerunud 05.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Kia Sportage
|
postitati 28.12.03 07:55
|
|
|
Vastus
Mingi põhjus peab ka olema, et tihendi ära lõhkunud. kas kuuma saand või
lihtsalt poldid lahti.
|
|
|
Jaks
huviline
Registreerunud 14.12.03
Asukoht: Rakvere ja Tallinn vaheldumisi
Kasutaja on eemal
Auto: BMW 635 CSI, E34 M5, E23 , Audi A6 quattro Avant
|
postitati 28.12.03 08:14
|
|
|
Üks väga lihtne põhjus võib olla vale jahutusvedelik. Nimelt neamus autosid eriti aga Audi ei kannata sinist jahutusvedeliju ehk tosooli.
Tuleks kasutada punast või rohelist ehk nimetusega antifriisi vastavalt rahakottile. Kõige parem siiski punane hind ka vastav.
Vale jahutusvedelik söömb mootori tetaile.
|
|
|
Teder
huviline
Registreerunud 05.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Kia Sportage
|
postitati 28.12.03 08:41
|
|
|
Vastus
Olen näinud mida on teinud tosool GAZ - 53 mootoriga. Veepumba ümbruse osa kõik pe...e pand. Kas tosool sööb siis alumiini. Endal ka praegu mootori remont, kas tosooli siis panna ei võigi ja mis on selle
punase vedeliku markeering
|
|
|
Matti
huviline
Registreerunud 19.07.03
Kasutaja on eemal
Auto: 100 Avant
|
postitati 28.12.03 09:01
|
|
|
Kui järsku õli välja lõi,siis on reaalsem variant klapikaanetihend ja põhjuseks arvatavasti karterituulutuse ummistus. Külmaga kipub see löga,mis seal
sees on, tahkeks tõmbama.Jahutusvedelikest:masendaval,kuid samas leidlikkusele sundival nõukogudeajal oli liikvel kaht tüüpi
jahutusvedelikku.Vanadele,üleni malmist mootoritele nn.antifriis ja uuematele k.a. sõiduautodele nn.tosool.Alumiiniumi sõi just see antifriis.Et
tosooliks nimrtatakse kõiki praegu kasutatavaid jahutusvedelikke,tuleneb lihtsalt keelekasutaja laiskusest.
|
|
|
taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 28.12.03 09:20
|
|
|
klapikambri kaane vahelt pidi ka immitsema. Samuti õli korgist. Nagu oleks korra surve sees käinud. Muidu massin töötab ideaalselt.
|
|
|
janar
huviline
Registreerunud 16.11.03
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant
|
postitati 28.12.03 09:25
|
|
|
mina lihtsalt ei usu seda jama, et jahutusvedelik mootoridetaile sööb...liiga ebaloogiline...võimalik, et pandakse mitut erinevat jahutusvedelikku
kokku või lisatakse mingeid lisandeid aga lihtsalt tosool, solidool või "validool" ei tohiks küll mootorit ära süüa
|
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 28.12.03 10:08
|
|
|
antifriis sööb alumiiniumit sellise kiirusega et ise ka ei uskunud.Kunagi sai ühte mosse mootorit tehtud mis oli antifriisiga sõitnud kuskil 20
000.Plokikaan oli kasutuskõlbmatu,kuna jahutussärgi kanalid olid kolm korda suuremad ja mingit rohelist oksiidi täis seest täiega.
|
|
|
|
Teder
huviline
Registreerunud 05.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Kia Sportage
|
postitati 28.12.03 10:27
|
|
|
Vastus
Kui surve sees siis on mootor ,,korras,, tean , et vene vaz-il oli selline lugu, et kui bensupump lasi bensiini läbi siis jooksis bensiin karterisse.
Lõpuks oli karteris rohkem bensiini kui õli ja siis kui andsin, käis kah selline pauk, et korgid ja tihendid lendasid. aga audil ju elektriline pump. ja vaevalt ka see viga. Arvan ise, et
rõngad läbi ja surve sees, siis jookseb kah kui mahlakask. Ma kiskusin omal 1.8 4b mootorilahti ja jooksis samuti läbi kui mahlakask.
Kõik oli läbi. Oli teine veel kuuma kah saanud. Kaan kõver jne. Ütlen ,et kui mootori juurde asud oled hoobilt vaene. Parem otsi nööri minul läks 1.8 mootori remont 11 000 ja sinul läheb veel rohkem, kui
teha siis juba teha. Aga võimalik et vahetad lihtsalt tihendid ja kütad jälle.
|
|
|
Teder
huviline
Registreerunud 05.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Kia Sportage
|
postitati 28.12.03 10:31
|
|
|
Vastus
Arvan, et plokikaanetihend on korras kui vedeliku tase ei alane, kid vaheta klapikambrikaane tihend sealt võib küll kollektori peale joosta ja viskab
meeldiva kärsaka ülesse.
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 28.12.03 10:41
|
|
|
Plokikaanetihendi väsides hakkavad reeglina enne jahutusvedelikuga imeasjad toimuma, st vedelik kaob ja aurupilv on järgi, samuti jõuab jahutusvedelik
õli hulka ja moodustub ilus valge vahutav emulsioon. Arvan, et antud juhul on tegemist tõesti klapikambrikaane tihendiga ja põhjuseks võib ollagi
karterituulutus.
Ärge, nagu keegi siin soovitas, antifriisi mingil juhul kasutage! Kõik see juba ka eespool mainitud.
|
|
|
Teder
huviline
Registreerunud 05.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Kia Sportage
|
postitati 28.12.03 10:49
|
|
|
Tee mootor puhtaks ja pane tuksuma siis vaata kust ja mida. Siis tead ka tegutseda.
|
|
|
rass
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R
|
postitati 28.12.03 10:51
|
|
|
mul ka selline jama et jahutusvedelikku on hakanud kaduma aga väga vähe, sama lugu õliga. samas ükskord said vaadatud et kollektori pealt on nagu
kergelt õline vms. ps õli hulka ei paista olevat sattunud tosooli ja kuskil mujal ka ei tähelda eriti tosooli leket.
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 28.12.03 10:57
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja rass
mul ka selline jama et jahutusvedelikku on hakanud kaduma aga väga vähe, sama lugu õliga. samas ükskord said vaadatud et kollektori pealt on nagu
kergelt õline vms. ps õli hulka ei paista olevat sattunud tosooli ja kuskil mujal ka ei tähelda eriti tosooli leket. |
Kui õli puhas siis pole muretsemiseks veel põhjust, üsna väike kogus jahutusvedelikku on juba õlis selgelt äratuntav. Muidugi on kahtlane, et kuhu see
vedelik siis kaob? Lekib kusagilt?
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
rass
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R
|
postitati 28.12.03 11:02
|
|
|
praeguste ilmadega on raske leket leida sest kõikohad on niigi märjad. eks ootab kuivema aja ära ja hakkab siis otsima. õli ja jah täitsa puhas ja õli
kaob vist sinna kollektori peale, arvatavasti siis klapikaane vahelt. tosooliringil ma olen ühe lõdviku ära vahetand juba eks peab siis veel otsima
neid vigaseid kohti.
|
|
|
|
teints
huviline
Registreerunud 12.11.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A80 Avant 2,3
|
postitati 28.12.03 11:03
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja rass
mul ka selline jama et jahutusvedelikku on hakanud kaduma aga väga vähe, sama lugu õliga. samas ükskord said vaadatud et kollektori pealt on nagu
kergelt õline vms. ps õli hulka ei paista olevat sattunud tosooli ja kuskil mujal ka ei tähelda eriti tosooli leket. |
salongisoojenduse radikas lekib?
|
|
|
rass
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R
|
postitati 28.12.03 11:05
|
|
|
salong paistab kuiv, aknad püsivad ka kenasti puhtad kui vent sisse lükata
|
|
|
|
80quattro
klubiliige
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3
|
|
Jaks
huviline
Registreerunud 14.12.03
Asukoht: Rakvere ja Tallinn vaheldumisi
Kasutaja on eemal
Auto: BMW 635 CSI, E34 M5, E23 , Audi A6 quattro Avant
|
postitati 28.12.03 15:24
|
|
|
Ärge unustage, et plokikaanetihendil on õlikanal ka sees kust võib õil lekkida, sest seal on õli survega.
Praegusel ajal on jahutus vedelikud vähe teised ja see punane ning roheline on samuti antifriisid aga need on keemiliselt lahjemad ega söö
alumiiniumi.
Kõige kindlam on muidugi mootor puhtaks pesta ja vaadata täpne koht. Vähemalt mina toimiks nii.
|
|
|
Matti
huviline
Registreerunud 19.07.03
Kasutaja on eemal
Auto: 100 Avant
|
postitati 29.12.03 18:41
|
|
|
Kui plokikaanetihend lekib sellise hooga,et tuletoru peale pritsib,siis peab küll õli vaadiga kaasas olema.Ja jahutusvedelikestraegu on iga inglisekeelset kirja omava pudeli või kanistri peal sõna
"Antifreeze".Oleks pisut koomiline,kui SAE või API kasutaks oma standardite juures sõna "Tosool".
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 29.12.03 19:41
|
|
|
minuarust saab plokikaanetihendi vahelt lüüa õli vaid mootori vasakule küljele,kuna paremal pool mootoriplokis pole ühtegi õlimagistraali.Nii
survemagistraal kui ka tagasijooksud on vasakul küljel.Olenemata siis sellest kas on nelja või viiesilindriline.
Klapikambrikaane tihend jookseb reeglina ainult paremale,ehk siis kollektori poole.
Mina panen panuse karterituulutusele,praegused ilmad ja lühikesed otsad tõmbavad vanemad voolikud(,mis juba niigi lödid reeglina)veeauru täis ja
jäätumise tagajärjel tekib sinna konkreetne ummistus või siis selline kollane õli ja vee emulsioon.
Vanad asconad ja kadetid viskavad ntx pea iga talv õlivarda seest välja kui unustatakse aegajalt puhastada seda toru.Eriti hull on asi siis kui moto
veel natsa õli ka võtab.
|
|
|
|
taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 01.01.04 20:30
|
|
|
kuidas ta selle karteri tuulutue toru ära tunneb. Eks endal ole ka nats asja vastu huvi. 100 on ju sama mootor mis 90-gi.Seniks tänud kes on oma
arvamuse (ekspert hinnangu) asjakohta andnud
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |