Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: plokikaane tihend (Vastuseid: 28 | Vaatamisi: 5333)
taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 27.12.03 22:59 Tsiteeri
plokikaane tihend



Tuttaval on mure. Äkki keegi oskab anda nõu. Auto on 90 2,3 Q. mootori küljepealt lõi õli välja.otse sumpsi peale. kas tegu võib olla ainult tihendis. nimelt plokikaane tihendis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
prr
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A3 & A4 Cabrio

postitati 27.12.03 23:15 Tsiteeri


see, kas õli tuleb plokikaane vahelt, peaks ju väga hästi silmaga näha olema. mis seal ikka muud saab olla.


lapsest peale on hobused meeldinud
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
margus
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 27.12.03 23:43 Tsiteeri


Võibolla on hoopis asi klapikambrikaane tihendis?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jaks
huviline

Avatar


Registreerunud 14.12.03
Asukoht: Rakvere ja Tallinn vaheldumisi
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 635 CSI, E34 M5, E23 , Audi A6 quattro Avant

postitati 28.12.03 08:43 Tsiteeri


Arvan, et plokikaane tihend. Aaves 390 eek.
Natuke tööd ja sõidab jälle.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Teder
huviline



Registreerunud 05.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Kia Sportage

postitati 28.12.03 08:55 Tsiteeri
Vastus



Mingi põhjus peab ka olema, et tihendi ära lõhkunud. ;) kas kuuma saand või lihtsalt poldid lahti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Jaks
huviline

Avatar


Registreerunud 14.12.03
Asukoht: Rakvere ja Tallinn vaheldumisi
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 635 CSI, E34 M5, E23 , Audi A6 quattro Avant

postitati 28.12.03 09:14 Tsiteeri


Üks väga lihtne põhjus võib olla vale jahutusvedelik. Nimelt neamus autosid eriti aga Audi ei kannata sinist jahutusvedeliju ehk tosooli.
Tuleks kasutada punast või rohelist ehk nimetusega antifriisi vastavalt rahakottile. Kõige parem siiski punane hind ka vastav.
Vale jahutusvedelik söömb mootori tetaile.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Teder
huviline



Registreerunud 05.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Kia Sportage

postitati 28.12.03 09:41 Tsiteeri
Vastus



Olen näinud mida on teinud tosool GAZ - 53 mootoriga. Veepumba ümbruse osa kõik pe...e pand. Kas tosool sööb siis alumiini. ;) Endal ka praegu mootori remont, kas tosooli siis panna ei võigi ja mis on selle punase vedeliku markeering :o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Matti
huviline



Registreerunud 19.07.03
Kasutaja on eemal

Auto: 100 Avant

postitati 28.12.03 10:01 Tsiteeri


Kui järsku õli välja lõi,siis on reaalsem variant klapikaanetihend ja põhjuseks arvatavasti karterituulutuse ummistus. Külmaga kipub see löga,mis seal sees on, tahkeks tõmbama.Jahutusvedelikest:masendaval,kuid samas leidlikkusele sundival nõukogudeajal oli liikvel kaht tüüpi jahutusvedelikku.Vanadele,üleni malmist mootoritele nn.antifriis ja uuematele k.a. sõiduautodele nn.tosool.Alumiiniumi sõi just see antifriis.Et tosooliks nimrtatakse kõiki praegu kasutatavaid jahutusvedelikke,tuleneb lihtsalt keelekasutaja laiskusest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 28.12.03 10:20 Tsiteeri


klapikambri kaane vahelt pidi ka immitsema. Samuti õli korgist. Nagu oleks korra surve sees käinud. Muidu massin töötab ideaalselt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
janar
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.03
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant

postitati 28.12.03 10:25 Tsiteeri


mina lihtsalt ei usu seda jama, et jahutusvedelik mootoridetaile sööb...liiga ebaloogiline...võimalik, et pandakse mitut erinevat jahutusvedelikku kokku või lisatakse mingeid lisandeid aga lihtsalt tosool, solidool või "validool" :D ei tohiks küll mootorit ära süüa


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 28.12.03 11:08 Tsiteeri


antifriis sööb alumiiniumit sellise kiirusega et ise ka ei uskunud.Kunagi sai ühte mosse mootorit tehtud mis oli antifriisiga sõitnud kuskil 20 000.Plokikaan oli kasutuskõlbmatu,kuna jahutussärgi kanalid olid kolm korda suuremad ja mingit rohelist oksiidi täis seest täiega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Teder
huviline



Registreerunud 05.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Kia Sportage

postitati 28.12.03 11:27 Tsiteeri
Vastus



Kui surve sees siis on mootor ,,korras,, tean , et vene vaz-il oli selline lugu, et kui bensupump lasi bensiini läbi siis jooksis bensiin karterisse. Lõpuks oli karteris rohkem bensiini kui õli ja siis kui andsin, käis kah selline pauk, et korgid ja tihendid lendasid. :D:D:D aga audil ju elektriline pump. ja vaevalt ka see viga. Arvan ise, et rõngad läbi ja surve sees, siis jookseb kah kui mahlakask:D:D. Ma kiskusin omal 1.8 4b mootorilahti ja jooksis samuti läbi kui mahlakask. Kõik oli läbi. Oli teine veel kuuma kah saanud. Kaan kõver jne. Ütlen ,et kui mootori juurde asud oled hoobilt vaene. Parem otsi nööri:D:D:D minul läks 1.8 mootori remont 11 000 ja sinul läheb veel rohkem, kui teha siis juba teha. Aga võimalik et vahetad lihtsalt tihendid ja kütad jälle.:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Teder
huviline



Registreerunud 05.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Kia Sportage

postitati 28.12.03 11:31 Tsiteeri
Vastus



Arvan, et plokikaanetihend on korras kui vedeliku tase ei alane, kid vaheta klapikambrikaane tihend sealt võib küll kollektori peale joosta ja viskab meeldiva kärsaka ülesse.
:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 28.12.03 11:41 Tsiteeri


Plokikaanetihendi väsides hakkavad reeglina enne jahutusvedelikuga imeasjad toimuma, st vedelik kaob ja aurupilv on järgi, samuti jõuab jahutusvedelik õli hulka ja moodustub ilus valge vahutav emulsioon. Arvan, et antud juhul on tegemist tõesti klapikambrikaane tihendiga ja põhjuseks võib ollagi karterituulutus.
Ärge, nagu keegi siin soovitas, antifriisi mingil juhul kasutage! Kõik see juba ka eespool mainitud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Teder
huviline



Registreerunud 05.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Kia Sportage

postitati 28.12.03 11:49 Tsiteeri


Tee mootor puhtaks ja pane tuksuma siis vaata kust ja mida. Siis tead ka tegutseda.:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rass
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R

postitati 28.12.03 11:51 Tsiteeri


mul ka selline jama et jahutusvedelikku on hakanud kaduma aga väga vähe, sama lugu õliga. samas ükskord said vaadatud et kollektori pealt on nagu kergelt õline vms. ps õli hulka ei paista olevat sattunud tosooli ja kuskil mujal ka ei tähelda eriti tosooli leket.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 28.12.03 11:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja rass
mul ka selline jama et jahutusvedelikku on hakanud kaduma aga väga vähe, sama lugu õliga. samas ükskord said vaadatud et kollektori pealt on nagu kergelt õline vms. ps õli hulka ei paista olevat sattunud tosooli ja kuskil mujal ka ei tähelda eriti tosooli leket.

Kui õli puhas siis pole muretsemiseks veel põhjust, üsna väike kogus jahutusvedelikku on juba õlis selgelt äratuntav. Muidugi on kahtlane, et kuhu see vedelik siis kaob? Lekib kusagilt?


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rass
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R

postitati 28.12.03 12:02 Tsiteeri


praeguste ilmadega on raske leket leida sest kõikohad on niigi märjad. eks ootab kuivema aja ära ja hakkab siis otsima. õli ja jah täitsa puhas ja õli kaob vist sinna kollektori peale, arvatavasti siis klapikaane vahelt. tosooliringil ma olen ühe lõdviku ära vahetand juba eks peab siis veel otsima neid vigaseid kohti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
teints
huviline



Registreerunud 12.11.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A80 Avant 2,3

postitati 28.12.03 12:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja rass
mul ka selline jama et jahutusvedelikku on hakanud kaduma aga väga vähe, sama lugu õliga. samas ükskord said vaadatud et kollektori pealt on nagu kergelt õline vms. ps õli hulka ei paista olevat sattunud tosooli ja kuskil mujal ka ei tähelda eriti tosooli leket.


salongisoojenduse radikas lekib?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rass
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R

postitati 28.12.03 12:05 Tsiteeri


salong paistab kuiv, aknad püsivad ka kenasti puhtad kui vent sisse lükata


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
80quattro
klubiliige



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3

postitati 28.12.03 12:52 Tsiteeri


Kui algse teema juurde pöörduda, siis kas karterituulutuse voolik on asendatud metalltoru vastu:osee kummivoolik tõmbub kokku ja ongi surve karteris:mad:


Toomas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jaks
huviline

Avatar


Registreerunud 14.12.03
Asukoht: Rakvere ja Tallinn vaheldumisi
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 635 CSI, E34 M5, E23 , Audi A6 quattro Avant

postitati 28.12.03 16:24 Tsiteeri


Ärge unustage, et plokikaanetihendil on õlikanal ka sees kust võib õil lekkida, sest seal on õli survega.
Praegusel ajal on jahutus vedelikud vähe teised ja see punane ning roheline on samuti antifriisid aga need on keemiliselt lahjemad ega söö alumiiniumi.
Kõige kindlam on muidugi mootor puhtaks pesta ja vaadata täpne koht. Vähemalt mina toimiks nii.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Matti
huviline



Registreerunud 19.07.03
Kasutaja on eemal

Auto: 100 Avant

postitati 29.12.03 19:41 Tsiteeri


Kui plokikaanetihend lekib sellise hooga,et tuletoru peale pritsib,siis peab küll õli vaadiga kaasas olema.Ja jahutusvedelikest:Praegu on iga inglisekeelset kirja omava pudeli või kanistri peal sõna "Antifreeze".Oleks pisut koomiline,kui SAE või API kasutaks oma standardite juures sõna "Tosool".


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 29.12.03 20:41 Tsiteeri


minuarust saab plokikaanetihendi vahelt lüüa õli vaid mootori vasakule küljele,kuna paremal pool mootoriplokis pole ühtegi õlimagistraali.Nii survemagistraal kui ka tagasijooksud on vasakul küljel.Olenemata siis sellest kas on nelja või viiesilindriline.
Klapikambrikaane tihend jookseb reeglina ainult paremale,ehk siis kollektori poole.
Mina panen panuse karterituulutusele,praegused ilmad ja lühikesed otsad tõmbavad vanemad voolikud(,mis juba niigi lödid reeglina)veeauru täis ja jäätumise tagajärjel tekib sinna konkreetne ummistus või siis selline kollane õli ja vee emulsioon.
Vanad asconad ja kadetid viskavad ntx pea iga talv õlivarda seest välja kui unustatakse aegajalt puhastada seda toru.Eriti hull on asi siis kui moto veel natsa õli ka võtab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 01.01.04 21:30 Tsiteeri


kuidas ta selle karteri tuulutue toru ära tunneb. Eks endal ole ka nats asja vastu huvi. 100 on ju sama mootor mis 90-gi.Seniks tänud kes on oma arvamuse (ekspert hinnangu) asjakohta andnud


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 61.5% - SQL: 38.5%]