Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Oktaanarvust - 95 vs 98 (Vastuseid: 29 | Vaatamisi: 3745)
jetLine
huviline

Avatar


Registreerunud 19.01.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 4,2 V8 q

postitati 16.06.07 07:01 Tsiteeri
Oktaanarvust - 95 vs 98



KURAT, üks teema ei anna rahu!

olen lugenud, otsinud, aga igal pool on asi kuidagi poolik ja see viimane teema pandi ka lukku. hiljuti läks siin (http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=40930#pid253163) teemaks 98 ja 95 bensiini kohta.

hetkeks võib tunduda, et kütustel on kõigest numbri- ja hinnavahe, kuid sisu üks ja sama. loomulikult see nii ei ole, kuid mida räägib teie kogemus?

eelmisest poolpidusest teemast lugedes jääb mulje, et lõppkokkuvõttes teeb rahaliselt sama välja, ehk siis ostad 98`t, mis on kallim, kütusekulu samas aga on väiksem ja rahaliselt teeb lõpuks ikka sama välja, kui tankida 95`t. kas on sellele väitele ka mingi kinnitus või praktiline kogemus?

hakkasin nüüd eelmisest nädalast autosse tankima 98`t, justkui tundub, et minek on parem, võib-olla kujutan ette. sellest, kas kütusekulu on väiksem, pole veel sotti saanud. üritangi nüüd aru saada, kas naudin omaarust paremat kiirendust, auto võtab vähem kütust ja maksan suts rohkem või maksan kogu selle raha tühja. kui nüüd õlledesse ringi arvutada, siis paari kuu peale peaks tulema üks korralik saunapidu, RAISK :)

mingit kindlat sotti asjast ilmselt ei saa, kuid las tekib vähemalt vaidlus, et igaüks saaks ise teiste kogemuste põhjal otsustada, kumb tankimisviis siis talle parem oleks. mul hetkel täielik dilemma igatahes...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 16.06.07 07:05 Tsiteeri


sa oled oma postituses juba tulemused ja vahe ette loetlenud.
rahalist vahet ei tule, aga mootori tervisele on parem, kulutused jäävad samaks, võidad närvikulus peamiselt.

tarmo@kogemised miski 5-6 autoga järgi proovitud sama asi ja nüüd ainult 98-t tangin (unise peaga isegi trimmeri jaoks sai 98-t võetud:P)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
lorrap
klubiliige



Registreerunud 24.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat Variant 4-motion 1,9TDI-PD

postitati 16.06.07 07:09 Tsiteeri


Isiklikud kogemused sellised, et kütusekulus ma mingit vahet pole nagu täheldanud(olgem ausad, ega väga ei jälgi ka, sest nagunii kulub kõik ära). Küll aga olen leidnud et just mootori võimekuses on vahe täitsa märgatav. Eriti hästi on tunda vahe nö. paljuklapiliste mootorite puhul minu arvates.


...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 16.06.07 07:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jetLine
KURAT, üks teema ei anna rahu!

olen lugenud, otsinud, aga igal pool on asi kuidagi poolik ja see viimane teema pandi ka lukku. hiljuti läks siin (http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=40930#pid253163) teemaks 98 ja 95 bensiini kohta.

hetkeks võib tunduda, et kütustel on kõigest numbri- ja hinnavahe, kuid sisu üks ja sama. loomulikult see nii ei ole, kuid mida räägib teie kogemus?

eelmisest poolpidusest teemast lugedes jääb mulje, et lõppkokkuvõttes teeb rahaliselt sama välja, ehk siis ostad 98`t, mis on kallim, kütusekulu samas aga on väiksem ja rahaliselt teeb lõpuks ikka sama välja, kui tankida 95`t. kas on sellele väitele ka mingi kinnitus või praktiline kogemus?

hakkasin nüüd eelmisest nädalast autosse tankima 98`t, justkui tundub, et minek on parem, võib-olla kujutan ette. sellest, kas kütusekulu on väiksem, pole veel sotti saanud. üritangi nüüd aru saada, kas naudin omaarust paremat kiirendust, auto võtab vähem kütust ja maksan suts rohkem või maksan kogu selle raha tühja. kui nüüd õlledesse ringi arvutada, siis paari kuu peale peaks tulema üks korralik saunapidu, RAISK :)

mingit kindlat sotti asjast ilmselt ei saa, kuid las tekib vähemalt vaidlus, et igaüks saaks ise teiste kogemuste põhjal otsustada, kumb tankimisviis siis talle parem oleks. mul hetkel täielik dilemma igatahes...


Loomulikult on sinu profiilis märgitud autol minek 98 bensiiniga parem, detonatsioonikindlama bensiiniga anna aju pisut rohkem süüdet varasemaks.
Samas, autole, millele ei ole ette nähtud 98, ei ole selle kasutamisest mingit kasu ja isegi kulutus suurem.


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
heihei
huviline



Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal

Auto: b6, 96kw bens.

postitati 16.06.07 07:13 Tsiteeri


minul kah 98-ga mingit probleemi pole.aga voibolla ma mötlesin ulmeliselt kui esmest korda 98-t panin,ühesõnaga mootor nagu erksam kohe oli. voi keegi sama tundnud?et 95-t kunagi ei pane. minujaoks mõttetu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
JanariA4
huviline



Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia RS III

postitati 16.06.07 07:28 Tsiteeri


Tangin 98 ja nii juba mitme omatud audi puhul. Mootor on erksam, samas natuke vähem võtab kütet kah ,kui 95-ga. Hind on küll kallim,aga nagu -Tarmo ütles siis probleeme vähem. Reeglina solki ei tohiks saada 98-ga. Ise mõtlen,et mootor peaks kah paremini tiksuma,kui paremat juua anda.
Endalgi on ju nii, et kas Presidendi pilku või Baltica5:D
Minu mootor nurrub viimasega palju paremini!;)

Olen ikka harva 95 ka tankinud. Seda siis 98 puudumisel. Tartus on narva mnt. ja seal Neste,kus kurat millegi pärast pole 98-sat.:D Te´inekord paak nii tühi sõidust,et PEAB sealt 95 tankima, muidu jääd veel sillal ummikusse seisma:D
(see tankla lihtsalt töökoha lähendal) Saab ka eduliselt 95-ga sõidetud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kas2par
huviline



Registreerunud 25.07.05
Kasutaja on eemal

Auto: S4 Avant 2.7BiT 2000a.

postitati 16.06.07 07:33 Tsiteeri


Isegi vahel olude sunnil tankinud 95. Minek madalamalt juba tuntav kui kasutada 98. 95 kippus käiguvahetusel paukuma:)
Maanteekulu oli 95ga isegi 0.5l väiksem, kuid minek jah....ei tasund ära odavama küttega sõit. Eestist 98 ostes saad vast hea 95.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 16.06.07 08:42 Tsiteeri


Ma ei oska öelda, kas enamus inimesi kujutab omale seda asja ette või mina lihtsalt ei märka aga enamuse autodel ei ole mingit vahet, kas sa paned viite või kaheksat. Palju neid autosid ikka on, milledel on bensuluugile kirjutatud "kasutada ainult 98"? Mitte eriti.. Minule on lapsest saati õpetatud, et kõrgem oktaanarv tagab ennekõike "kõvema paugu", kui surveastet on tõstetud. Ehk siis pütti lihvitud. Seda sain isegi korduvalt tsiklite peal katsetatud. Isiklikult ei ole mina stock autodel veel mingit tagumikuga vahet tundnud, kas 95 või 98. Näiteks minu V8 mootoriga BMW töötab statoili 95 euro ultimaga märksa paremini, kui 98-ga. Ei ole pointi minna kõrgustesse, kui sõidad stock autodega. Neid suuremaid oktaanarve on tarvis ikka eelkõige "tehtud" masinatel, mis kasutavad suuremaid ülelaaderrõhke ja/või kõrgemaid surveastmeid. Ma võin puusse panna aga nii on mulle lapsest saati selgitatud. Lisaks on meie isamaa 98 selline kõdu, et hea, kui te 95 saate. Seda olen korduvalt omal nahal kogenud. Eriti suur vahe on veel diislitega. Olen paar korda saanud tankiga saksa kütet ja seal on vahe sees, kas meie isamaa kõdu või saksa küte. Kunagi Rain Aavaga rääkisime ka sellel teemal ja tema seisukoht oli, et tavaline s2/4 kaotab märksa võimsust, kui sõidab 98-ga..


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
erki.t
huviline

Avatar


Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Got burger? (Jeep)

postitati 16.06.07 08:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Palju neid autosid ikka on, milledel on bensuluugile kirjutatud "kasutada ainult 98"?


mul on 98 superoktan suurelt ja punaselt kirjutatud luugi siseküljele.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 16.06.07 10:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: erki.t
Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Palju neid autosid ikka on, milledel on bensuluugile kirjutatud "kasutada ainult 98"?


mul on 98 superoktan suurelt ja punaselt kirjutatud luugi siseküljele.
Aah, loe mu postitus lõpuni ja saad ka sealt kohe vastuse.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 16.06.07 10:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mulk
Samas, autole, millele ei ole ette nähtud 98, ei ole selle kasutamisest mingit kasu ja isegi kulutus suurem.
Nõus.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 16.06.07 10:44 Tsiteeri


Natuke lugemist:
http://www.autonet.ee/foorum/3/read.php?t=1252

Suure oktaanarvuga kütuse kasutamine väiksema surveastmega mootorites ei ole ratsionaalne.
Väiksema oktaanarvuga kütuse kasutamine põhjustab detonatsiooni.
Allikas: http://www.ttlabor.ee/lisa2.html

Oktaanarv näitab siis seda kui kiiresti ta põleb, tegelik oleks öelda et põlemise kasutegur, sest kõrgema oktaanarvuga bensiin põleb aeglasemalt, kuid annab rohkem soojust.
Bensiin surutakse silindris kokku, siis kui surve on suurem süüdatakse segu, siinkohal ongi see oluline koht, et ei tohi tekkida plahvatust, ehk segu peab lihtsalt põlema. Detonatsiooni ja tavapõlemise vahe on suht väike, kuid tulemus erineb suuresti.
Osades kohtades räägiti detonatsioonikindlusest, sellist asja nagu detonatsioonikindlust ei ole olemas, kuna detonatsioon on põhimõtteliselt plahvatus, seega kui plahvatuskindel on bensiin. Minu arust ei saagi bensiin olla plahvatuskindel, plahvatuskindel ei ole isegi vesi, sest suurel rõhul hakkab vesi lagunema ja soodsates tingimustes võib tekkida paukgaas, mis teeb väga kõva läraka.
Allikas: http://www.calibraklubi.ee/viewtopic.php?t=119&postorder=asc&start=15


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 16.06.07 10:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kas2par
Nagu varemgi juttu olnud, et 98 toodab kuumemaid gaase ja see aitabki turbot kiiremini ja efektiivsemalt tööle sundima.

Saan ma sinupoolsest mõttest õigesti aru, et mida kuumemad heitgaasid, seda paremini ajab tigumehhanismi tiivik külma poolt pöördesse? Ptui, seleta palun oma loogikat.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
heihei
huviline



Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal

Auto: b6, 96kw bens.

postitati 16.06.07 11:37 Tsiteeri


maku,minul vahet pole kas 98 -t läheb rohkem voi mitte .aga miks peaksin 95-t panema,kui korra saanud tunda head tõmmet. et laseks uuesti katsetada? milleks? kui ma ise tunnen körvaga kuidas mootor töötab ja jalg naeratab gaasi pedaalil :D,siis minule need teaduslikud katsed kama kaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
V200
huviline

Avatar


Registreerunud 11.09.04
Asukoht: Los Angeles
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,6 Q, A4 1,8 T Multitronic, A4 1,8 TQ Avant Tiptronic, S4 3,0 TQ S tronic, Tesla S 85 kWh

postitati 16.06.07 12:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Osades kohtades räägiti detonatsioonikindlusest, sellist asja nagu detonatsioonikindlust ei ole olemas, kuna detonatsioon on põhimõtteliselt plahvatus, seega kui plahvatuskindel on bensiin.


Selline mõiste, nagu detonatsioonikindlus, on täiesti olemas ja vägagi sisutihe. Loomulikult ei tähenda see, et bensiin oleks täiesti plahvatuskindel, vaid näitabki just seda, millistel tingimustel see plahvatus lõpuks tekib. Kõrgema detonatsioonikindlusega ehk siis suurema oktaaniarvuga bensiin kanntab kõrgemat temperatuuri ja rõhku, enne kui tekib isesüttimine ja plahvatus. ;)

Aga teema algatajale: kui su auto mootorile on 95 või 98 ette nähtud, siis on 98 kasutamine igati tark tegu. Võimsus on veidike suurem ja kütusekulu väiksem.
Kui mootorile on ette nähtud 91 või 95, siis pole 98-t mõtet kasutada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 16.06.07 12:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: V200
Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Osades kohtades räägiti detonatsioonikindlusest, sellist asja nagu detonatsioonikindlust ei ole olemas, kuna detonatsioon on põhimõtteliselt plahvatus, seega kui plahvatuskindel on bensiin.


Selline mõiste, nagu detonatsioonikindlus, on täiesti olemas ja vägagi sisutihe. Loomulikult ei tähenda see, et bensiin oleks täiesti plahvatuskindel, vaid näitabki just seda, millistel tingimustel see plahvatus lõpuks tekib. Kõrgema detonatsioonikindlusega ehk siis suurema oktaaniarvuga bensiin kanntab kõrgemat temperatuuri ja rõhku, enne kui tekib isesüttimine ja plahvatus. ;)
V200, need ei olnud minu mõtted. All on lingid.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
riio
huviline



Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal


postitati 16.06.07 13:08 Tsiteeri


Kasutan ainult 98E, sest pole rahalist vahet ja usun, et on probleeme sammuti vähem;).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 16.06.07 13:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: heihei
maku,minul vahet pole kas 98 -t läheb rohkem voi mitte .aga miks peaksin 95-t panema,kui korra saanud tunda head tõmmet. et laseks uuesti katsetada? milleks? kui ma ise tunnen körvaga kuidas mootor töötab ja jalg naeratab gaasi pedaalil :D,siis minule need teaduslikud katsed kama kaks.


No asi on väga lihtne ja arusaadav.
Su auto (mis iganes mootoriga see siis on) on (oletame) loodud toimima 95 bensiiniga, selle bensiiniga on seadistatud süütenurgad kõikidel tööreziimidel, sa oled hea ja hoolitsev autoomanik ja ostad kallikesele vaid 98 bensiini, kuid, fakt on see, et mitte mingit kasu sa sellest ei saa. Kasu oleks juhul, kui sa saaksid muuta süütehetki varasemaks, et ära kasutada kõrgema detonatsioonikindlusega bensiini.
Ja see on fakt!
Samas keegi ei saa sind keelata 98 kasutamast.

Kõik jutud, et aga minu auto töötab paremini jne. kuuluvad BS alla.


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
erki.t
huviline

Avatar


Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Got burger? (Jeep)

postitati 16.06.07 13:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Tsitaat:
Algselt postitas: erki.t
Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Palju neid autosid ikka on, milledel on bensuluugile kirjutatud "kasutada ainult 98"?


mul on 98 superoktan suurelt ja punaselt kirjutatud luugi siseküljele.
Aah, loe mu postitus lõpuni ja saad ka sealt kohe vastuse.


kusjuures lugesin :) ja ma ei hakka mitte vastu vaidlema, vaid lihtsalt illustreerin, et on autosid kuhu on punaselt ja suurte tähtedega kirjutatud.

ma ei osale siinkohal vaidluses milline on parim bensiin. alfa TS mootor toimis näiteks väga hästi nitro 3000 bensiiniga...

ABT seades ja tõstetud rõhuga 1,8T on 95 kasutades käivitushetkel vaevaline... soojaks sõidetuna erilist vahet ei ole... samas ei ole siinkohal ilmselt viga mitte bensiini kvaliteedis vaid töörõhus.

vältimaks näpuganäitamisi, siis 95 ei käinud 1,8T sees mitte suurest soovist ostuhetkel vähem maksta või inimlikust pimedusest märkamata jäänud sildist paagiluugil.

lõpuks pole vahet kes mida kasutab... kui omal on hea tunne, siis on kõik korras. jaama logo värvil jms on pole tegelikult vahet... teatud eesti vabariigis kehtivatele nõuetele peavad vastama kõik müügilolevad mootorikütused... see, et saksamaal või soomes on teised standardid on nende õnn ja meie õnnetus.

Kas eelkõnelejate jutust võiks teha kokkuvõtte, et nn oktaanarvu tõstjad ei ole muud kui kütuse põlemise aeglustajad, ehk siis detonatsioonipunkti nihutajad?

PS! kütuse kvaliteeti üle haukuad võivad iga kord kui tuntavalt on petta saanud ju tarbijakaitset informeerida. ostutsheki alusel ja paagist võetud kütuseprooviga peaks lõpeks ka selgeks saama kus viga peitub.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kirsa
huviline

Avatar


Registreerunud 20.05.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe Q 20v

postitati 16.06.07 15:12 Tsiteeri


Te unustate ühe nüansi. Kui vanasti oli 95 ja 98 hinnavahe 1 kroon või enamgi, siis nüüd on hinnavahe ainult 25-50 senti. Arvestades bensiini hinna tõusu siis protsentides on vahe veelgi väiksem.
Aga jah erilist mõtet pole panna 98-t vabalthingavale autole, millel suurelt 92 või 95 luugi peal kirjas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jetLine
huviline

Avatar


Registreerunud 19.01.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 4,2 V8 q

postitati 16.06.07 15:50 Tsiteeri


vaatasin järgi, on jah luugil 95/91 kirjas. tegin siit omad järeldused, vähemalt on pilt selge.

kui nüüd teemat natuke edasi arendada, siis kas oskate kommenteerida Uno-X/Alexela Nitro 3000 mõju autole?

SIIN sellest ilusti kõik kirjas, kuid kas kõik on ikka nii roosiline?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
riio
huviline



Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal


postitati 16.06.07 16:21 Tsiteeri


Ei oska kuidagi seda Nitro kütet komenteerida aga kui ise kord paagitäis lasin siis tundus just, et rohkem läks ...hiljem siis loobusin. Ehk kellegil on ka head kogemused antud küttega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
heihei
huviline



Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal

Auto: b6, 96kw bens.

postitati 17.06.07 08:54 Tsiteeri


muideks paagi kaasele 91 roz märgitud.et alates 91 tankida ,mitte otseselt 95 voi 98. mis siis öige on?:o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 17.06.07 09:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: heihei
muideks paagi kaasele 91 roz märgitud.et alates 91 tankida ,mitte otseselt 95 voi 98. mis siis öige on?:o



Sellele märgitule lähim saadaolev, ehk, 95 toimib perfektselt ;)


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
heihei
huviline



Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal

Auto: b6, 96kw bens.

postitati 17.06.07 09:32 Tsiteeri


http://homepages.compuserve.de/SreenBall/Motordaten.htm

mul siin ülevalt kolmas mootor siis ABT peaks olema N91 pliivaba bens nagu

ot ot kas aju restardiga süüde paika ei lähe,voi seda restardiga 98-t sööma nagu ei saa jah?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 32.3% - SQL: 67.7%]