Lehekülgi: 1 2 |
ivar80
huviline
Registreerunud 22.11.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A90 B3 2,3, Seat Altea XL 2,0TDI DSG
|
postitati 07.06.07 13:12
|
|
|
Rääkige palun roolilati remondikogemustest
Tere!
Pean siin plaani, et mida vana latiga teha. Kas lasta remontida või osta tehase poolt taastatud ja kes neid viimaseid üldse müüb (st. kelle käest saab
kindlasti õige asja mitte põlve otsas remonditud toote)? Tuttuue hind ilmselt on nii ulmeline, et sellest ei taha kuuldagi. Kui hästi on vastu pidanud
nendel kodanikel roolilatid, kes on lasknud latti Eesti tegijatel remontida? Oskab kommenteerida keegi firmade Remmon ja Topserv tööde kvaliteeti?
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 07.06.07 13:13
|
|
|
Tehase taastatud latte saab revalist.
12.301@181km/h
|
|
|
|
Mario81
huviline
Registreerunud 28.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.06.07 13:33
|
|
|
mis see taastatud latt maksta vöib?
|
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 07.06.07 13:39
|
|
|
13076.- C4 ilma servotronicuta latt. Taastatud siis.
12.301@181km/h
|
|
|
|
Mario81
huviline
Registreerunud 28.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.06.07 13:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Offroader
13076.- C4 ilma servotronicuta latt. Taastatud siis. |
hea et istusin.
|
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 07.06.07 13:44
|
|
|
Tehase taastatud on minuteada uue vääriline. See ei ole külaseppade poolt tehtud tihendivahetus.
12.301@181km/h
|
|
|
|
raigo
huviline
Registreerunud 11.03.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.06.07 15:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Offroader
Tehase taastatud on minuteada uue vääriline. See ei ole külaseppade poolt tehtud tihendivahetus. |
Ja vana lati pead neile vastu andma imho 
|
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 07.06.07 15:06
|
|
|
Jup.
12.301@181km/h
|
|
|
|
jvc
huviline
Registreerunud 10.04.06
Asukoht: vääna
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,3E´92
|
postitati 07.06.07 15:29
|
|
|
volta autos mustamäe teel ka müügil taastatud latte!!! viies vana korpuse tagasi saab poole rahast tagasi kui hästi mäletan!! 
|
|
|
Mario81
huviline
Registreerunud 28.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.06.07 17:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jvc
volta autos mustamäe teel ka müügil taastatud latte!!! viies vana korpuse tagasi saab poole rahast tagasi kui hästi mäletan!! |
13t poole vöi? ei usu
|
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.06.07 17:39
|
|
|
Me remondime/taastame latte ning vajadusel ei piirdu lati remont vaid tihendite vahetusega, vaid treitakse/lihvitakse ka pindu ning siiani pole nagu
probleeme tehtud tööga olnud...
|
|
|
|
oleeev
huviline
Registreerunud 23.05.03
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2x audi S4tq,VW passat2,8 syncro
|
postitati 07.06.07 18:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: juks11
Me remondime/taastame latte ning vajadusel ei piirdu lati remont vaid tihendite vahetusega, vaid treitakse/lihvitakse ka pindu ning siiani pole nagu
probleeme tehtud tööga olnud... |
Kui saladus pole siis mis maksab see töö ja kaua see protseduur kestab,kui toon oma loksuva ja tilkuva lati.
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.06.07 18:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: oleeev
Tsitaat: | Algselt postitas: juks11
Me remondime/taastame latte ning vajadusel ei piirdu lati remont vaid tihendite vahetusega, vaid treitakse/lihvitakse ka pindu ning siiani pole nagu
probleeme tehtud tööga olnud... |
Kui saladus pole siis mis maksab see töö ja kaua see protseduur kestab,kui toon oma loksuva ja tilkuva lati. |
Lati remont maksab 2000 kuni ..., kõik sõltub latist ja kahjustustest ning olenevalt vigastustest nii umbes mõned päevad...
Sama kehtib ka roolivõimendite pumpade kohta.
Aga enamasti tahame ise lati/pumba peale/maha paigaldada.
|
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 07.06.07 18:17
|
|
|
Ma ei tea küll selle lati ehitust, aga kas lati nn keskkohta saab ka taastada? See koht kulub kindlasti rohkem ja paratamatult muutub rooli keskkoht
ebatäpsemaks.
12.301@181km/h
|
|
|
|
jvc
huviline
Registreerunud 10.04.06
Asukoht: vääna
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,3E´92
|
postitati 07.06.07 22:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Mario81
Tsitaat: | Algselt postitas: jvc
volta autos mustamäe teel ka müügil taastatud latte!!! viies vana korpuse tagasi saab poole rahast tagasi kui hästi mäletan!! |
13t poole vöi? ei usu |
seal ei maksnud nad 13 sai aastake tagasi ka seda asja uuritud jne!! ei oska tõesti pead anda anda aga miskist sellist oli meeles!!
|
|
|
ivar80
huviline
Registreerunud 22.11.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A90 B3 2,3, Seat Altea XL 2,0TDI DSG
|
postitati 08.06.07 05:08
|
|
|
Viin oma lati ilmselt Juks'i juurde remonti. Toon ainult lati kuna ei taha Pärnust katkise latiga sinna sõita. Kaua tehtud tööle garantii annate?
Ühel mu sõbral olid halvad kogemused firmaga Topserv. Õli enam ei jooksnud peale remonti aga loks oli ikka sees ega see ilmselt kaua ei kestnud.
|
|
|
Mario81
huviline
Registreerunud 28.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.06.07 06:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ivar80
Viin oma lati ilmselt Juks'i juurde remonti. Toon ainult lati kuna ei taha Pärnust katkise latiga sinna sõita. Kaua tehtud tööle garantii annate?
Ühel mu sõbral olid halvad kogemused firmaga Topserv. Õli enam ei jooksnud peale remonti aga loks oli ikka sees ega see ilmselt kaua ei kestnud. |
jaga siis hiljem infot et kuidas jäi.
|
|
|
|
oleeev
huviline
Registreerunud 23.05.03
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2x audi S4tq,VW passat2,8 syncro
|
postitati 08.06.07 14:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: juks11
Tsitaat: | Algselt postitas: oleeev
Tsitaat: | Algselt postitas: juks11
Me remondime/taastame latte ning vajadusel ei piirdu lati remont vaid tihendite vahetusega, vaid treitakse/lihvitakse ka pindu ning siiani pole nagu
probleeme tehtud tööga olnud... |
Kui saladus pole siis mis maksab see töö ja kaua see protseduur kestab,kui toon oma loksuva ja tilkuva lati. |
Lati remont maksab 2000 kuni ..., kõik sõltub latist ja kahjustustest ning olenevalt vigastustest nii umbes mõned päevad...
Sama kehtib ka roolivõimendite pumpade kohta.
Aga enamasti tahame ise lati/pumba peale/maha paigaldada. |
Varsti võtan ühendust lati teemal,kuna moto vahetus nagunii ees.
|
|
|
ivar80
huviline
Registreerunud 22.11.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A90 B3 2,3, Seat Altea XL 2,0TDI DSG
|
postitati 17.06.07 16:50
|
|
|
Sain täna uuesti aega tegeleda selle roolilati asjaga ja võtsin ta auto pealt maha. Siis selgus ka põhjus miks latt jooksma ja kolksuma hakkas -
vasakpoolne kaitsekumm oli puruks ja seest liiva täis. Ei teagi nüüd kas tasub sellist lasta taastama hakata, sest kriibitud on ta tänu sellele nüüd
esmapilgul päris korralikult.
Tahaks siinkohal öelda "tänusõnad" firmale Tesson kus mõni aeg tagasi vahetati sisemine roolivarda ots samal poolel ja tõenäoliselt oli siis juba
kaitsekumm katki. Tagasi oli kumm kinnitatud valge kaablisidemega .
Lisaks sellele jäeti peale sillajuppide vahetamist kinni keeramata üks stabikavarda kinnituspukk. Avastasin selle pool kogemata. Järjekordselt sain
tõestust, et iga inimene kellel käed otsas peaks ise oma autot remontima, mitte laskma kõike tuksi keerata kalli raha eest mõnel põhikooliharidusega
pasanäpul.
|
|
|
ivar80
huviline
Registreerunud 22.11.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A90 B3 2,3, Seat Altea XL 2,0TDI DSG
|
postitati 22.06.07 08:21
|
|
|
Selgus siiski, et seda latti enam mõtet remontida pole, kuna liiga roostes vasak pool. Nüüd oleks vaja kuidagi uus sebida aga pole veel mõistliku
hinnaga midagi leidnud. Oskab keegi öelda kas KOYO ja ZF lattidel on mingi muu erinevus ka kui tootja või ei ole miskit vahet. Arusaamatuks jääb see,
et miks neid erineva koodiga latte on kataloogide järgi suisa paarikümmne tuuris, kui mingit tehnilist erinevust pole. Jutt käib B5 kerega masina
latist.
|
|
|
smi
huviline
Registreerunud 18.05.06
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,8 -95 92kw
|
postitati 25.06.07 08:07
|
|
|
Lihtsalt huvi pärast küsin, et kas Audihooldus mitte Remmonis ei lase latte ja pumpasid remontida?
|
|
|
Peeter82
huviline
Registreerunud 28.02.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: 90 Q
|
|
hr.HUU
huviline
Registreerunud 02.09.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 2.0 85kW(ABK)`96.a
|
postitati 22.06.09 16:21
|
|
|
Uuri asja ka LAKI AUTOST,mulle tehti seal hinnapakkumine mis oli 7000 kr. kanti.(vaata ka AUTOMAAILMA pakkumisi)
|
|
|
Teemo
klubiliige
Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Quattro
|
postitati 23.06.09 12:03
|
|
|
Forsist saab remontkomplekti tihendite ja puksiga. Swagi toode maksab u. 800. Minul aga ühe lati rem.kogemus olemas ning pean tunnistama, et pidama
teda ei saanud.
|
|
|
Peeter82
huviline
Registreerunud 28.02.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: 90 Q
|
|
Lehekülgi: 1 2 |