Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi mootor 2,0i (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 3039)
valgenahk
huviline



Registreerunud 11.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 AVANT 2,5TDI-92.A

postitati 11.12.02 20:21 Tsiteeri
Audi mootor 2,0i



Uks väike küsimus suurele ringile,mootor 2,0i on kavas seda natuke kõpitseda.
Plaanis oleks:kaan õhemaks,rem mõõdus kolvid,sport nukk,hooratas kergemaks.

Präegu aiste vahel 1,8i,ja huvitaks kas tuleb pritsesüsteem vahetada või ei .Ja kas on asjal mõtet


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sam
huviline

Avatar


Registreerunud 27.10.02
Asukoht: Tallinn, Kihnu
Kasutaja on eemal

Auto: audi- A6 2,8 142kw

postitati 12.12.02 19:25 Tsiteeri


tehase mootor oli 2,0l aga omadega pees,asendasin 2226-ga,pritsung jäi samaks .liigub normaalselt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
valgenahk
huviline



Registreerunud 11.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 AVANT 2,5TDI-92.A

postitati 12.12.02 20:07 Tsiteeri


Mis sul selle mootoriga juhtus ?
Äkki müüd mõnede seibide eest maha?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prr
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A3 & A4 Cabrio

postitati 16.12.02 19:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja valgenahk
Präegu aiste vahel 1,8i,ja huvitaks kas tuleb pritsesüsteem vahetada või ei .Ja kas on asjal mõtet


kui sul 16v, siis on mõte. vastasel juhul on ka lihtsamaid võimalusi klappide padrikusse laskmiseks :)

2.3dohc oleks vast lihtsam osta...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vadim
huviline

Avatar


Registreerunud 27.11.02
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A3 1.8T, Volvo XC90, Volvo S80, Mercedes Benz 190 2,3 Mercedes Benz 190 2,6

postitati 17.12.02 08:12 Tsiteeri


Kumb siis parem on 1,8 puhul kas 8 klapiline või 16 klapiline mootor???


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 24.12.02 07:57 Tsiteeri


Imelik küsimus... kipun arvama, et 16v on siiski parem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
allans
huviline



Registreerunud 24.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 26.12.02 11:47 Tsiteeri


väga suurt ümberehitust võibolla ei soovitaks tee mootor korralikult korda,viska pea kavorisselas võtavad maha aga ,mitte niipalju et nuka hammakat pead tellitavaks tegema(endal võtsin 0,5 maha)kui tahad nukka vahetada siis peadsitaks muid pulinaid ümber tegema.lihtsam oleks hakata mõnda turbo mootorit taastama.mul endal on see plaanis,müüks enda 2,2mootori maha aga praegu veel ei saa.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Peeter20
huviline



Registreerunud 15.11.02
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 3 x mitte Audi

postitati 16.01.03 14:11 Tsiteeri


Mul ka üks küsimus. Kas audi 2.0 (85kW) mootorit on mõtekam tuunida või vahetada see 2,3 se vastu? Kui raske on 2.0 i vahetada 2.3 vastu? Üks on R4 ja teine R5 mootor.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 42.7% - SQL: 57.3%]