Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 2.5TDI V6 töötamisel kirbe hais väljalaskest (Vastuseid: 17 | Vaatamisi: 3930)
Vanja
huviline



Registreerunud 18.09.03
Asukoht: Narva
Kasutaja on eemal

Auto: hetkel liikurita

postitati 27.05.07 18:14 Tsiteeri
2.5TDI V6 töötamisel kirbe hais väljalaskest



Tervitus!

Lugu siis selline, et peale nukkvõllide vahetust sai mõni aeg muretult sõidetud (ca 2000 km) nüüd siis uus peavalu, vedasin siin mõned päevad suuremaid koormaid käruga ja märkasin, et väljalaskest hakkas jubedat haisu ajama, mootori hääles pole midagi muutunud, küll aga on väljalaskest tuleva suits muutunud, ehk siis on sellise sinaka värvuse ja jubeda haisuga. Võtsin täna siis läpaka ja VAG-COM andis sellise veateate:
00575 - Intake Manifold Pressure
08-10 - Control Limit Surpassed - Intermittent
Oskab keegi kommenteerida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 28.05.07 08:15 Tsiteeri


Minu A4-l hakkas ka üksvahe kibedat haisu tagant viskama - ja keegi ütles, et see pidi olevat põlemata kütus. Lahendust ei järgnenudki, ennem läks müügiks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Vanja
huviline



Registreerunud 18.09.03
Asukoht: Narva
Kasutaja on eemal

Auto: hetkel liikurita

postitati 28.05.07 08:44 Tsiteeri


Nüüd siis veel üks üllatus, karteripõhjas mõra ja õli jookseb, kuid arvan, et sees siiski ei tohik olla seotud selle eelneva veakoodiga:
00575 - Intake Manifold Pressure
08-10 - Control Limit Surpassed - Intermittent
pole inglise keeles kõige suurem spets kuid sain niipalju aru, et tegu on sisselaske kollektori survega. On see õige? Kes teab, turbomehed, teie olete rõhkudega rohkem sina peal!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Vanja
huviline



Registreerunud 18.09.03
Asukoht: Narva
Kasutaja on eemal

Auto: hetkel liikurita

postitati 28.05.07 19:55 Tsiteeri


leidsin siis sellise teema http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=40333&page=2
siin on pakutud haisu põhjuseks pihusti nõela kinnijäämist, sellega seotud kütusepihustamise puudumise ja muud jamad kuidas seda pihusti nõelte kinnijäämist kontrollida, kas visuaalselt annab seda teha?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
renxxfrencenz
huviline



Registreerunud 16.04.07
Kasutaja on eemal


postitati 29.05.07 09:57 Tsiteeri


Selle teema "haisu" põhjus oli siiski nukkade kulumine ja nookurite laiali lendamine.
Aga sain aru, et kui kütus ei põle korralikult ära siis tuleks ka seda haisu. Ei ole kindel, aga kas diagnost ei näita seda?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Vanja
huviline



Registreerunud 18.09.03
Asukoht: Narva
Kasutaja on eemal

Auto: hetkel liikurita

postitati 29.05.07 19:12 Tsiteeri


mul on vahetatud kõik võllid, tõukurid, nookurid, taldrikud, tihendid, ühesõnaga kõik. Hais aga tekkis eikusagilt peale mõningat käruga ringiuhamist ja ei oskagi seda põhjust leida...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
renxxfrencenz
huviline



Registreerunud 16.04.07
Kasutaja on eemal


postitati 30.05.07 06:55 Tsiteeri


Palju sul kõikide taldrikute vahetus maksma läks? kus tegid, kui saladus ei ole


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Vanja
huviline



Registreerunud 18.09.03
Asukoht: Narva
Kasutaja on eemal

Auto: hetkel liikurita

postitati 30.05.07 08:57 Tsiteeri


See kogu kupatus läks maksma juppide näol ca 23000 (nukkvõllid, nookurid, tõukurid, taldrikud ja tihendid) Mis puutub töösse, siis siin on keeruline hinnata, kuna mulle tehti seda tööd Narvas ja esimese laksuga panid nad ühe poole hambavõrra valesti ning peale seda viisin sõiduki Tallinnasse Karla Autosse, kus poole päevaga võeti jälle esiosa maha ja sätiti korralikult paika see rihmavärk. Karlas läks siis 3644.- Narva poisid keeldusid aga ise rahast. Seda on raske hinnata kuna enne nukkvõllide vahetust läksid mul kõik rullikud, pinguti, veepump, rihmad, mootori esikaane tihend, väntvõlli otsatihend, kogu esisild k.a. rooliotsad ja stabikad vahetusse, selle eest maksin eraldi 4000.- See töö oli korralik. Kokku aga see sõiduki võib öelda taastamine läks ca 60000.- Nüüd on siis seis selline, et ega tagasiteed pole, tuleb korda teha, uueks jamaks on, et salongi ajab jubedat kärsakat, vaatasin, et pihustite ümbert on üpris niiske, võibolla sealt pressib kütet välja ja kollektorile. Eks vaata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
renxxfrencenz
huviline



Registreerunud 16.04.07
Kasutaja on eemal


postitati 30.05.07 09:02 Tsiteeri


selge pilt. kallis lõbu:)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Vanja
huviline



Registreerunud 18.09.03
Asukoht: Narva
Kasutaja on eemal

Auto: hetkel liikurita

postitati 30.05.07 10:59 Tsiteeri


See kallidus on suhteline, kuna nüüd peaks korraliku hooldega veel 240 tuhat olema muretu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
teritaja
huviline



Registreerunud 09.12.02
Asukoht: tartu/võru
Kasutaja on eemal

Auto: a6 2.5tdi 132kw q

postitati 30.05.07 11:47 Tsiteeri


veits OT:

üldiselt tundub et see 2.5tdi v6 on tõsine sakslaste kättemaks tervele maailmale.
oma kosole on tehtud ~80k eest remonti ja tulemus on ikka selline, et pane tuli otsa ja mine osta uus auto.
vahetatud siis järgmised asjad
*remondifondi diislipump ~25k + mingi peapihusti anduriga
*uus turbo
*motole kapremo (uued nukad, kõik pihustid, nookurid, klapid jne) ~30k äkki

ja auto ei taha ikka soojalt normaalselt käima minna.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Vanja
huviline



Registreerunud 18.09.03
Asukoht: Narva
Kasutaja on eemal

Auto: hetkel liikurita

postitati 31.05.07 13:22 Tsiteeri


No nii, nüüd siis selgus, et rõhk on pugenud klapikambrisse, Õlikorgi mahavõtmisel on šampanjakorgi effekt ja suitseb. Nagu teadja ütles, võib see olla kahest asjaolust tingitud, ummistunud karteri tuulutus või p..... kolvirõngad. Andsin liikuri meistrimeestele, et alustada karteri tuulutusest. Loodame, et see aitab, peletan jubedaid mõtteid...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
renxxfrencenz
huviline



Registreerunud 16.04.07
Kasutaja on eemal


postitati 31.05.07 13:25 Tsiteeri


suitsemine vist on loomulik, aga sampakorgi effekt vist mitte? Mul ka suitseb, tähendab suitseb kohe kui peale auto välja lülitamist.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Vanja
huviline



Registreerunud 18.09.03
Asukoht: Narva
Kasutaja on eemal

Auto: hetkel liikurita

postitati 08.06.07 07:29 Tsiteeri


Lahendus olemas, suits ja hais nagu võluväel kadunud, probleem oli siis peidus karterituulutuse filtris, soovitan siis 2.5 V6 TDI mootorite omanikel samasuguste ilmingute tekkimisel pöörata tähelepanu sellele. Selle vahetamine on muidugi paras k... Ta asetseb turbo all, selleks tuleb maha võtta kütusetorud pumba küljest ja eemaldada turbo kate, peale seda siis võtta maha tuulutusvoolik ja lahti keerata 2 kruvi, millega see filter kinnitatud on.

Filter ise näeb välja aga selline


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
renxxfrencenz
huviline



Registreerunud 16.04.07
Kasutaja on eemal


postitati 17.09.07 06:02 Tsiteeri


mul peale seda nukkade värkkide vahetust, ja uue kõrgsurvepumba vahetust hakkas ka nagu kirbe haisu tulema. Mäletasin seda sinu postitust siin, et sul ka seda tuli.

Mis siis kui seda filtrit ära ei vaheta, on sellel ei tea mingit muud ohtu ka.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Vanja
huviline



Registreerunud 18.09.03
Asukoht: Narva
Kasutaja on eemal

Auto: hetkel liikurita

postitati 17.09.07 06:27 Tsiteeri


See kirbe hais tuleb siis õli põlemisest, mis on põhjustatud selle filtri ummistumisest. Meistrimehed soovitasid tagantjärele järgmiseks korraks, et lihtsalt see filterelement välja lõigata ja edaspidi vahetada õli tihemini.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
renxxfrencenz
huviline



Registreerunud 16.04.07
Kasutaja on eemal


postitati 17.09.07 06:30 Tsiteeri


Mul käivitub ka masin s*tasti peale pumba vahetust, äkki poistel läks süüde hiliseks, ühes teemas ma siin lugesin, et see võib olla põhjustatud kütuse mitte ära põlemisest.

reedel vaadatakse asi yle, ma ei tea kas pumba vahetusel asi sai yldse valeks minna või ei. Enne pumbavahetust käivitus väga hästi auto.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
metsakas
huviline



Registreerunud 13.09.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: a6 avant 2,5 tdi quattro

postitati 17.09.07 09:27 Tsiteeri


Vahetasin omal ka selle filtri ära,
sest haises ka jubedalt ja oli nii umbes,
et hakkas juba õlifiltri vahelt õli välja ajama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 27.8% - SQL: 72.2%]