Vanja
huviline
Registreerunud 18.09.03
Asukoht: Narva
Kasutaja on eemal
Auto: hetkel liikurita
|
postitati 27.05.07 18:14
|
|
|
2.5TDI V6 töötamisel kirbe hais väljalaskest
Tervitus!
Lugu siis selline, et peale nukkvõllide vahetust sai mõni aeg muretult sõidetud (ca 2000 km) nüüd siis uus peavalu, vedasin siin mõned päevad
suuremaid koormaid käruga ja märkasin, et väljalaskest hakkas jubedat haisu ajama, mootori hääles pole midagi muutunud, küll aga on väljalaskest
tuleva suits muutunud, ehk siis on sellise sinaka värvuse ja jubeda haisuga. Võtsin täna siis läpaka ja VAG-COM andis sellise veateate:
00575 - Intake Manifold Pressure
08-10 - Control Limit Surpassed - Intermittent
Oskab keegi kommenteerida?
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 28.05.07 08:15
|
|
|
Minu A4-l hakkas ka üksvahe kibedat haisu tagant viskama - ja keegi ütles, et see pidi olevat põlemata kütus. Lahendust ei järgnenudki, ennem läks
müügiks.
|
|
|
Vanja
huviline
Registreerunud 18.09.03
Asukoht: Narva
Kasutaja on eemal
Auto: hetkel liikurita
|
postitati 28.05.07 08:44
|
|
|
Nüüd siis veel üks üllatus, karteripõhjas mõra ja õli jookseb, kuid arvan, et sees siiski ei tohik olla seotud selle eelneva veakoodiga:
00575 - Intake Manifold Pressure
08-10 - Control Limit Surpassed - Intermittent
pole inglise keeles kõige suurem spets kuid sain niipalju aru, et tegu on sisselaske kollektori survega. On see õige? Kes teab, turbomehed, teie
olete rõhkudega rohkem sina peal!
|
|
|
Vanja
huviline
Registreerunud 18.09.03
Asukoht: Narva
Kasutaja on eemal
Auto: hetkel liikurita
|
postitati 28.05.07 19:55
|
|
|
leidsin siis sellise teema http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=40333&page=2
siin on pakutud haisu põhjuseks pihusti nõela kinnijäämist, sellega seotud kütusepihustamise puudumise ja muud jamad kuidas seda pihusti nõelte
kinnijäämist kontrollida, kas visuaalselt annab seda teha?
|
|
|
renxxfrencenz
huviline
Registreerunud 16.04.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.05.07 09:57
|
|
|
Selle teema "haisu" põhjus oli siiski nukkade kulumine ja nookurite laiali lendamine.
Aga sain aru, et kui kütus ei põle korralikult ära siis tuleks ka seda haisu. Ei ole kindel, aga kas diagnost ei näita seda?
|
|
|
Vanja
huviline
Registreerunud 18.09.03
Asukoht: Narva
Kasutaja on eemal
Auto: hetkel liikurita
|
postitati 29.05.07 19:12
|
|
|
mul on vahetatud kõik võllid, tõukurid, nookurid, taldrikud, tihendid, ühesõnaga kõik. Hais aga tekkis eikusagilt peale mõningat käruga ringiuhamist
ja ei oskagi seda põhjust leida...
|
|
|
renxxfrencenz
huviline
Registreerunud 16.04.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.05.07 06:55
|
|
|
Palju sul kõikide taldrikute vahetus maksma läks? kus tegid, kui saladus ei ole
|
|
|
Vanja
huviline
Registreerunud 18.09.03
Asukoht: Narva
Kasutaja on eemal
Auto: hetkel liikurita
|
postitati 30.05.07 08:57
|
|
|
See kogu kupatus läks maksma juppide näol ca 23000 (nukkvõllid, nookurid, tõukurid, taldrikud ja tihendid) Mis puutub töösse, siis siin on keeruline
hinnata, kuna mulle tehti seda tööd Narvas ja esimese laksuga panid nad ühe poole hambavõrra valesti ning peale seda viisin sõiduki Tallinnasse Karla
Autosse, kus poole päevaga võeti jälle esiosa maha ja sätiti korralikult paika see rihmavärk. Karlas läks siis 3644.- Narva poisid keeldusid aga ise
rahast. Seda on raske hinnata kuna enne nukkvõllide vahetust läksid mul kõik rullikud, pinguti, veepump, rihmad, mootori esikaane tihend, väntvõlli
otsatihend, kogu esisild k.a. rooliotsad ja stabikad vahetusse, selle eest maksin eraldi 4000.- See töö oli korralik. Kokku aga see sõiduki võib öelda
taastamine läks ca 60000.- Nüüd on siis seis selline, et ega tagasiteed pole, tuleb korda teha, uueks jamaks on, et salongi ajab jubedat kärsakat,
vaatasin, et pihustite ümbert on üpris niiske, võibolla sealt pressib kütet välja ja kollektorile. Eks vaata.
|
|
|
renxxfrencenz
huviline
Registreerunud 16.04.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.05.07 09:02
|
|
|
selge pilt. kallis lõbu
|
|
|
Vanja
huviline
Registreerunud 18.09.03
Asukoht: Narva
Kasutaja on eemal
Auto: hetkel liikurita
|
postitati 30.05.07 10:59
|
|
|
See kallidus on suhteline, kuna nüüd peaks korraliku hooldega veel 240 tuhat olema muretu.
|
|
|
teritaja
huviline
Registreerunud 09.12.02
Asukoht: tartu/võru
Kasutaja on eemal
Auto: a6 2.5tdi 132kw q
|
postitati 30.05.07 11:47
|
|
|
veits OT:
üldiselt tundub et see 2.5tdi v6 on tõsine sakslaste kättemaks tervele maailmale.
oma kosole on tehtud ~80k eest remonti ja tulemus on ikka selline, et pane tuli otsa ja mine osta uus auto.
vahetatud siis järgmised asjad
*remondifondi diislipump ~25k + mingi peapihusti anduriga
*uus turbo
*motole kapremo (uued nukad, kõik pihustid, nookurid, klapid jne) ~30k äkki
ja auto ei taha ikka soojalt normaalselt käima minna.
|
|
|
Vanja
huviline
Registreerunud 18.09.03
Asukoht: Narva
Kasutaja on eemal
Auto: hetkel liikurita
|
postitati 31.05.07 13:22
|
|
|
No nii, nüüd siis selgus, et rõhk on pugenud klapikambrisse, Õlikorgi mahavõtmisel on ampanjakorgi effekt ja suitseb. Nagu teadja ütles, võib see
olla kahest asjaolust tingitud, ummistunud karteri tuulutus või p..... kolvirõngad. Andsin liikuri meistrimeestele, et alustada karteri tuulutusest.
Loodame, et see aitab, peletan jubedaid mõtteid...
|
|
|
renxxfrencenz
huviline
Registreerunud 16.04.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.05.07 13:25
|
|
|
suitsemine vist on loomulik, aga sampakorgi effekt vist mitte? Mul ka suitseb, tähendab suitseb kohe kui peale auto välja lülitamist.
|
|
|
Vanja
huviline
Registreerunud 18.09.03
Asukoht: Narva
Kasutaja on eemal
Auto: hetkel liikurita
|
postitati 08.06.07 07:29
|
|
|
Lahendus olemas, suits ja hais nagu võluväel kadunud, probleem oli siis peidus karterituulutuse filtris, soovitan siis 2.5 V6 TDI mootorite omanikel
samasuguste ilmingute tekkimisel pöörata tähelepanu sellele. Selle vahetamine on muidugi paras k... Ta asetseb turbo all, selleks tuleb maha võtta
kütusetorud pumba küljest ja eemaldada turbo kate, peale seda siis võtta maha tuulutusvoolik ja lahti keerata 2 kruvi, millega see filter kinnitatud
on.
Filter ise näeb välja aga selline
|
|
|
renxxfrencenz
huviline
Registreerunud 16.04.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.09.07 06:02
|
|
|
mul peale seda nukkade värkkide vahetust, ja uue kõrgsurvepumba vahetust hakkas ka nagu kirbe haisu tulema. Mäletasin seda sinu postitust siin, et sul
ka seda tuli.
Mis siis kui seda filtrit ära ei vaheta, on sellel ei tea mingit muud ohtu ka.
|
|
|
Vanja
huviline
Registreerunud 18.09.03
Asukoht: Narva
Kasutaja on eemal
Auto: hetkel liikurita
|
postitati 17.09.07 06:27
|
|
|
See kirbe hais tuleb siis õli põlemisest, mis on põhjustatud selle filtri ummistumisest. Meistrimehed soovitasid tagantjärele järgmiseks korraks, et
lihtsalt see filterelement välja lõigata ja edaspidi vahetada õli tihemini.
|
|
|
renxxfrencenz
huviline
Registreerunud 16.04.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.09.07 06:30
|
|
|
Mul käivitub ka masin s*tasti peale pumba vahetust, äkki poistel läks süüde hiliseks, ühes teemas ma siin lugesin, et see võib olla põhjustatud kütuse
mitte ära põlemisest.
reedel vaadatakse asi yle, ma ei tea kas pumba vahetusel asi sai yldse valeks minna või ei. Enne pumbavahetust käivitus väga hästi auto.
|
|
|
metsakas
huviline
Registreerunud 13.09.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: a6 avant 2,5 tdi quattro
|
postitati 17.09.07 09:27
|
|
|
Vahetasin omal ka selle filtri ära,
sest haises ka jubedalt ja oli nii umbes,
et hakkas juba õlifiltri vahelt õli välja ajama.
|
|
|