Lehekülgi: 1 2 |
seston
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 26.05.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.05.07 12:15
|
|
|
A6 '95 tagaamordid
Millised panna ja kas on mõtet koos vedrudega ära vahetada? Perse nagu pole veel vajunud.Koliseb küll kuidagi ja teel ei seisa hästi kui kiirus
suurem.On seal miskid puksid kah millele tähelepanu pöörata? pole ise autoall käinud veel.
Tänud ette soovituste eest.
|
|
|
Absolut
huviline
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Corvette C5 `01
|
postitati 26.05.07 13:21
|
|
|
vedru väsib paratamatult aja jooksul. Pole ka teab mis suur investeering (eeldan et max 500tk), vaheta ära, auto stabiilsem. Remote Desktop jonnib,
muidu saaks täpsemalt uurida.
Edit: Pakun et sobiv amordivalik oleks Sachs-Boge(sama asi).
|
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 26.05.07 14:24
|
|
|
vedru tükk oli raunex-is 750eek tükk käisin endale uurimas mingi pool aastat tagasi
|
|
|
seston
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 26.05.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.05.07 17:01
|
|
|
amort on kindlasti 1k tükk + vedru 750.- x 2 = 3,5k töö ja miskid puksid ning siis tulebki kuskil 4,5 k kokku
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 26.05.07 17:31
|
|
|
aga mis puksid seal on ma tean et on ainult tagasilla puksid
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on foorumis
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 27.05.07 05:38
|
|
|
C4 kerega audi amortide vahetus on tegelikult väga lihtne.
Kui mutrivõti käes püsib saab sellega hakkama.Korralikud vedrutõmmitsad tagumiste jaoks tuleb ainult korraks kuskilt laenata või osta.Kui esimesi ka
näppida,tuleb hiljem sillastendi minna.Esimesed tulevad välja ülevalt kapoti alt.
Kui vedru hoiab norm. kõrgust,ei näe ma küll põhjust neid vahetada.Pigem veits parem amort osta.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
sults
huviline
Registreerunud 17.02.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6 2.5TDI 103 kw AEL Quattro
|
postitati 27.05.07 06:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: seston
Millised panna ja kas on mõtet koos vedrudega ära vahetada? Perse nagu pole veel vajunud.Koliseb küll kuidagi ja teel ei seisa hästi kui kiirus
suurem.On seal miskid puksid kah millele tähelepanu pöörata? pole ise autoall käinud veel.
Tänud ette soovituste eest. | Kõigepealt uuri ,mis vedrustus sul on .Vin koodi järgi Revalist,kui on sportvedrustus,võib see päris
kalliks minna.Jändasin omal tükk aega,kuna mul oligi see.Selgus saabus allapanekul.
|
|
|
seston
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 26.05.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.05.07 07:35
|
|
|
Pole vaaatand kuidas siis on kui taga istub 2 paksu.Teen testi kohe ära kah.2x100kg peaks juba välja näitama.Nii vaadates on norm.Kärukonksu peale
astudes ja sealt maha siis tundub kuidagi vedel jah.Mis puksid seal on veel ?Omal pilk gaasiamordi poole tegelt.
|
|
|
tnx
huviline
Registreerunud 03.10.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 Quattro
|
postitati 27.05.07 08:07
|
|
|
Gaas jääb suhteliselt(minumeelest isegi liiga)jäigaks.Panin eelmisel autole(97a c4 avant)gaasid nii ette kui taha.Sõita muidu oli hea,aga kehvemates
teeoludes raputas rohkem.Tootja valikul soovitan Sachs-i.
|
|
|
seston
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 26.05.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.05.07 09:44
|
|
|
Äkki siis ikka tavaline amort.Pole kunagi ühelgi autol vahetanud amorte ja seepärast ei tea nendest midagi.Vahetusega saan ise hakkama küll.
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 27.05.07 10:38
|
|
|
gaasikad pannakse tavaliselt ette et mootori raskusele paremini vastu peaks nii et taha võid tavalised ka panna ja kui amorte ostma hakkad siis ikka
kallimad mul olid endal odavamad ees ja pidin pooledeist kuupärast uuesti vahetama hakkama
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 27.05.07 12:33
|
|
|
Eesti teedel kasutanud ise ainult gaasi. Õlid lihtsalt lainetasid suht kiiresti peale kruusateid uhades. Amordipadjad võiks kah välja vahetada kui
juba vahetamiseks läheb - tavavedrustuse juures maksavad mingi 250-300eek/tk. Ei tea kuidas teistel kogemused, aga sachsi gaasid kestavad enda käes
mingi 70-80tkm rohkem küll ei kannataks sõita, seda siis c4 kerel.
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 27.05.07 16:10
|
|
|
a ja minu teada on avandil ültse selline asi et see nali läheb sul juba 6000 rautselt maksma sellel peaks olema teistmoodi amordid ja vedrud
|
|
|
tarmo90
huviline
Registreerunud 15.04.06
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: a6 2.6
|
postitati 27.05.07 17:31
|
|
|
endal kasutasin a6 c4-l taha said sacks õli seda nägi ka tehas ette ja ette boge õli/gaas samuti kõik uuesd läbilöögi puksid ja tolmu katted.et ütleks
et liiga pehme ,just mõnus sõita meie kehvadel teedel.ja veel peale esiamortide vahetust pole vaja silla stendi minna ei lähe seal midagi paigast ära
nii esi kui taga amortide vahetus kokku 2 h.
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 27.05.07 18:22
|
|
|
aga minul käis ühekorra vahetuse vahetati esimesed ära ja pandi ka sild paika siis amordid said pooleteist kuupärast otsa ja vahetasin jälle ilma
silla stendita ja peale vahetust rool viltu nii et ikka tuleb sild paika panna
|
|
|
tarmo90
huviline
Registreerunud 15.04.06
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: a6 2.6
|
postitati 27.05.07 18:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kuno666
aga minul käis ühekorra vahetuse vahetati esimesed ära ja pandi ka sild paika siis amordid said pooleteist kuupärast otsa ja vahetasin jälle ilma
silla stendita ja peale vahetust rool viltu nii et ikka tuleb sild paika panna |
huvitav siis tehakse vahetust vist mitut moodi.seisin kõrval kui tömees tegi ,kapoti alt tõstis välja ja tõmbas vedru kokku,uus amort läks sisse ja
oligi kõik ok.kõik töötab siiani väga hästi ei mingeid kõrvalekaldeid.eks vahetaja peab siis ise otsustama aga kindlam on siis sillastendist ikka läbi
käia.
|
|
|
seston
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 26.05.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.05.07 18:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kuno666
a ja minu teada on avandil ültse selline asi et see nali läheb sul juba 6000 rautselt maksma sellel peaks olema teistmoodi amordid ja vedrud
|
Avandil taguots raskem küll.Eeldan,et vedrud on kõvamad kui sedaanil.Pole aega ka minna hindu uurima amordil.Tuleb amordi raha teenida.Loll mis loll
olen.Nagu meili poleks olemas.
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 27.05.07 18:53
|
|
|
ma tean ka et vahetatakse nii et võetakse pealt välja aga eks ta ikka liigub natuke
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 27.05.07 19:02
|
|
|
Vahetus taga lihtne: 4 polti vaja lahti kruvida ja püstak käes. Sachs, Boge kaubamärki eelista ainult.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on foorumis
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 28.05.07 05:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tarmo90
endal kasutasin a6 c4-l taha said sacks õli seda nägi ka tehas ette ja ette boge õli/gaas samuti kõik uuesd läbilöögi puksid ja tolmu katted.et ütleks
et liiga pehme ,just mõnus sõita meie kehvadel teedel.ja veel peale esiamortide vahetust pole vaja silla stendi minna ei lähe seal midagi paigast ära
nii esi kui taga amortide vahetus kokku 2 h. |
No läheb ikka küll,ja kuidas veel.Nagu ülevalt puksi kolm muttert lahti lased,nii ongi paigast ära.Vaata ikka asjale peale enne.Lisaks
horisontaalkaldele muutub ka koos sellega kokkujooks.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
seston
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 26.05.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.05.07 16:03
|
|
|
aga mida endast kujutab koni amort ?
|
|
|
Reimers
huviline
Registreerunud 17.05.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.05.07 17:41
|
|
|
A6 on kõik amordid gaasikad seda siis Bilsteini kataloogi järgi ! ja ma ei usu et sul on vedrud katki lihtsalt amort on niivõrd väsinud et tekitab
seal kerget kolinat mul oli sama asi. Amortidega kaasneb ka läbilöögipukside ja tolmukatete vahetus ja läbilöögipuksid on kindlasti sul pooleks või
purud !
ise panin kõik 4amorti omale Bilstein B4 gaasikad
BTW esimesed amordid vahetasin ise ära pealtpoolt siis spets võtmega ja peale vahetust olid sillad 5+ paigas ei kiskinud see rool mitte kuhugile poole
aga meelde peab jätma amordikannu asendi see 3 mutriga asi mis sela peal on kui see teise asendisse panna siis on sillad paigast ära lihtsalt tasub
enne lahtikeeramist teha märge sinna äärtesse et mis asendis ta seal ennem oli
to jann : õiget juttu räägid lihtsalt tuleb kannu asend meelde jätta siis ei lähe paigast !
näidake ette kus tehas näeb ette A6 õliamorte ise uurisin paljudest kohtadest ja leidsin ainult et gaasikad
kui sul tagumik ujub ka peale amortide vahetust siis pead vahetama tagasilla tala vms puksid ära 4tk peaks neid olema seal kui ma ei eksi
|
|
|
tarmo90
huviline
Registreerunud 15.04.06
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: a6 2.6
|
postitati 28.05.07 19:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Reimers
A6 on kõik amordid gaasikad seda siis Bilsteini kataloogi järgi ! ja ma ei usu et sul on vedrud katki lihtsalt amort on niivõrd väsinud et tekitab
seal kerget kolinat mul oli sama asi. Amortidega kaasneb ka läbilöögipukside ja tolmukatete vahetus ja läbilöögipuksid on kindlasti sul pooleks või
purud !
ise panin kõik 4amorti omale Bilstein B4 gaasikad
BTW esimesed amordid vahetasin ise ära pealtpoolt siis spets võtmega ja peale vahetust olid sillad 5+ paigas ei kiskinud see rool mitte kuhugile poole
aga meelde peab jätma amordikannu asendi see 3 mutriga asi mis sela peal on kui see teise asendisse panna siis on sillad paigast ära lihtsalt tasub
enne lahtikeeramist teha märge sinna äärtesse et mis asendis ta seal ennem oli
to jann : õiget juttu räägid lihtsalt tuleb kannu asend meelde jätta siis ei lähe paigast !
näidake ette kus tehas näeb ette A6 õliamorte ise uurisin paljudest kohtadest ja leidsin ainult et gaasikad
kui sul tagumik ujub ka peale amortide vahetust siis pead vahetama tagasilla tala vms puksid ära 4tk peaks neid olema seal kui ma ei eksi
|
kui endal vahetasin uurisin aavest mis a6 alla läheb öldi et õli omad ja nii saigi õlid pandud ja all olid ka kindlasti õlid ja ei kurda on väga ok
sõita ei ole midagi nii pehme ega me ringrajal ei sõida.
|
|
|
Reimers
huviline
Registreerunud 17.05.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.05.07 20:27
|
|
|
ega ma seda ei arvanudki aga eks erinevatel tootjatel on erinevad tooted et ühed teevad õlikaid ja teised gaasikaid ja Bilstein on väheke kallim firma
ka niiet ...
ise ma tahtsin ka taha panna õlikad kuid ei leidnud neid kuskilt ja siis panin samad mis ees muidu pehmed on küll
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on foorumis
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 29.05.07 11:02
|
|
|
Mis on õli ja gaasiamordi vahe?Minu teada on ka gaasiamordis õli,ainult et gaasiga tekitatud surve all.
Gaasisurve ei lase õlil liialt vahtu minna ja on seega jäigem jms.
Oma praktikast võin öelda,et esiamordi vahetuse ajal padja mutrite äramärkimine on hea mõte küll,kuid uuesti stendis kontrollides ikka päris õige
polnud.Enam-vähem saab küll jah paika.
Nimelt vahetasin 1,5 kuud tagasi amorte ja läksin stendi,reguleeriti ära.Siis aga selgus , et kaitsekummid valesti pandud.Uuesti lahti,märkisin oma
arust täpselt mutrikohad ära,kokku ja jälle stendi.Ja ei olnud asi päris paigas.Kuna uued rehvid,siis kindluse mõttes läksin.
Rool oli muide jummala otse ja mingeid kõrvalekaldeid ka ei tundnud.Aga paigas ei olnud.... .
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |